Hahaha, die grap over de dominante positie bracht anders jouw positie in de klas in gevaar. Geen 10 minuten nadat we voor het eerst samen een werkgroep hebben gevolgd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als het belachelijk maken en uitlachen om de Chiquita banana meneer bij ons in college.
Hehe, ik heb dan ook nooit gezegd dat het altijd positief eindigt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, die grap over de dominante positie bracht anders jouw positie in de klas in gevaar. Geen 10 minuten nadat we voor het eerst samen een werkgroep hebben gevolgd.
Het zal me benieuwen welke docenten wij volgend semester hersenbloedingen gaan bezorgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dan ook nooit gezegd dat het altijd positief eindigt.
Maar leuk was/is 't wel.
Ik hoop wat oude bekenden, ik heb ze al zuur zien kijken bij het passeren van hun kantoren dus dat belooft goeds.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen welke docenten wij volgend semester hersenbloedingen gaan bezorgen.
Kan niet wachten, tzt. stemmen we de roosters wel eventjes af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop wat oude bekenden, ik heb ze al zuur zien kijken bij het passeren van hun kantoren dus dat belooft goeds.
Of gefrustreerde Turken die teveel gezopen hebben van de open riolering in de bergen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef De_Nuance het volgende:
POLCAFE is de hel.
Dan is Fok je enige identiteit, en komen er overal Dr.Nikita's op je af.
Verhang je want je hebt toch geen leven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
Nee maar serieus, ik verdoe hier wel tijd, hoe kom ik hier ooit vanaf?
Dat vindt elke idioot van zichzelf.quote:
Of Bill Gates was geëindigd als een tweede Papierversnipperaar, natuurlijk.quote:Bill Gates was volgens aartsrivaal Steve Jobs 'een veelzijdiger vent geweest' als hij wat meer lsd had gebruikt en eens een Ashram had bezocht. Dat staat in Steve Jobs-biografie die vandaag uitkomt.
Nog meer?quote:Op maandag 24 oktober 2011 07:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Of Bill Gates was geëindigd als een tweede Papierversnipperaar, natuurlijk.
Zozo. Zit je in de bieb?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:35 schreef Picchia het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik in mijn bed zou blijven liggen, maar aangezien er een mug door mijn kamer zoefde ging ik maar naar de uni.
quote:
Elke keer als ik het uitstel komt het weer terug to bite me in the ass. Dus ik moet wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zou maar aan je essay moeten werken zo vroeg. Tsjonge.
Kan je nagaan wat voor slijtageslag die scriptie wordtquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Elke keer als ik het uitstel komt het weer terug to bite me in the ass. Dus ik moet wel.
Nog steeds niet omgekeken?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor slijtageslag die scriptie wordt
Zit je in die ondergrondse bunker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |