Ja ach beetje Hollandse nuchterheid.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Duidelijke taal, daar hou ik wel van.
*Padum-Tshhjjj*quote:
M'n vooroordelenquote:
Totaal extremistische van de wereld gevallen provocerende idioot als Enait en de reputatie van Rotterdam laten bij u geen belletjes rinkelen als zijnde "Mjah, klinkt niet zo gek eigenlijk."?quote:
De uni in Rotterdam was een heerlijk blank reservaat midden in een doorgaans zwarte stad, dus nee, dus ik vond het best wel opmerkelijk mr. haatbaard daar te zien rondlopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Totaal extremistische van de wereld gevallen provocerende idioot als Enait en de reputatie van Rotterdam laten bij u geen belletjes rinkelen als zijnde "Mjah, klinkt niet zo gek eigenlijk."?
Ah Uni inderdaad, nee daar zal dat volk doorgaans wel niet komen nee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De uni in Rotterdam was een heerlijk blank reservaat midden in een doorgaans zwarte stad, dus nee, dus ik vond het best wel opmerkelijk mr. haatbaard daar te zien rondlopen.
Dat zeker, heb een aantal Marokkaanse studenten leren kennen waar ik enorm goed mee kon opschieten, beste kerels.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah Uni inderdaad, nee daar zal dat volk doorgaans wel niet komen nee.
Doel ik overigens op extremistische idioten, niet allochtonen an sich. Neem aan dat mensen op de Uni wel openminded zijn. Zoniet knikker ze er maar af.
Kudo's dat je die aangaat, ik verspil m'n zuurstof er niet aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeker, heb een aantal Marokkaanse studenten leren kennen waar ik enorm goed mee kon opschieten, beste kerels.
Haha, en ook christenhonden die op de uni kwamen om met mensen over god te praten, god wat heb ik daar lange gesprekken mee gehad.
Ik ben een heel open minded persoon, heb altijd interesse in nieuwe meningen / standpunten / invalshoeken, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat ik het meteen met iedereen eens ben. En soms ontstaan dan heftige discussie's, omdat ik mijn eigen mening en zicht der dingen graag mag verdedigen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kudo's dat je die aangaat, ik verspil m'n zuurstof er niet aan.
Suits her right.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben een heel open minded persoon, heb altijd interesse in nieuwe meningen / standpunten / invalshoeken, wat natuurlijk niet hoeft te betekenen dat ik het meteen met iedereen eens ben. En soms ontstaan dan heftige discussie's, omdat ik mijn eigen mening en zicht der dingen graag mag verdedigen.
Het beste was trouwens nog een christenmadam die als wanhoopsargument gebruikte: "ik heb god gevonden omdat ik als kind misbruikt ben". Kon maar met moeite m'n lach inhouden, maar zo'n smerige grijns zal zeker op m'n gezicht hebben gestaan.
Dat is dan een verschil, maar ik mag ook graag in discussie gaan met dat soort personen. Dat kon mijn grootvader ook altijd goed met Jehova's, om vervolgens af te sluiten met: "U kwam Jezus tot mij brengen? Zet hem dan maar in de tuin neer".quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Suits her right.
Ben ook open-minded, maar niet voor religieuze bullshit.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is dan een verschil, maar ik mag ook graag in discussie gaan met dat soort personen. Dat kon mijn grootvader ook altijd goed met Jehova's, om vervolgens af te sluiten met: "U kwam Jezus tot mij brengen? Zet hem dan maar in de tuin neer".
Nee, ik zet mensen niet weg als idioot, ik probeer ze gewoon te laten twijfelen aan hun geloof.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar dan ga je alsnog enkel in discussie om de ander weg te zetten als idioot, dat is niet echt open-minded hè, dat is gewoon degene in de zeik zetten. Dat is dan wel weer nuttig, tenminste nuttiger dan daadwerkelijk een zinvol gesprek met ze aangaan w.m.b.
We doen hier niks anders. Dat is juist de sport.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:14 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, ik zet mensen niet weg als idioot.
Ik hou FOK en mijn echte leven wél gescheiden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We doen hier niks anders. Dat is juist de sport.
Anders ik wel.... ik gebruik FOK! alleen maar op de dode tijd op te vullen. De invulling is slechts geëxtrapoleerd naar mijn gemoedstoestand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik hou FOK en mijn echte leven wél gescheiden.
Hm nee dat zou ik niet doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, ik zet mensen niet weg als idioot, ik probeer ze gewoon te laten twijfelen aan hun geloof.
Vergelijk het maar als wij twee, gekleed in gepast outfit (lees: pak) naar het beursplein zouden gaan om de Occupy-idioten van hun ongelijk te overtuigen. En als dat niet lukt om een sigaar in hun gezicht uit te drukken.
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We doen hier niks anders. Dat is juist de sport.
Hahaha, die grap over de dominante positie bracht anders jouw positie in de klas in gevaar. Geen 10 minuten nadat we voor het eerst samen een werkgroep hebben gevolgd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als het belachelijk maken en uitlachen om de Chiquita banana meneer bij ons in college.
Hehe, ik heb dan ook nooit gezegd dat het altijd positief eindigt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, die grap over de dominante positie bracht anders jouw positie in de klas in gevaar. Geen 10 minuten nadat we voor het eerst samen een werkgroep hebben gevolgd.
Het zal me benieuwen welke docenten wij volgend semester hersenbloedingen gaan bezorgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, ik heb dan ook nooit gezegd dat het altijd positief eindigt.
Maar leuk was/is 't wel.
Ik hoop wat oude bekenden, ik heb ze al zuur zien kijken bij het passeren van hun kantoren dus dat belooft goeds.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen welke docenten wij volgend semester hersenbloedingen gaan bezorgen.
Kan niet wachten, tzt. stemmen we de roosters wel eventjes af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop wat oude bekenden, ik heb ze al zuur zien kijken bij het passeren van hun kantoren dus dat belooft goeds.
Of gefrustreerde Turken die teveel gezopen hebben van de open riolering in de bergen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef De_Nuance het volgende:
POLCAFE is de hel.
Dan is Fok je enige identiteit, en komen er overal Dr.Nikita's op je af.
Verhang je want je hebt toch geen leven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef De_Nuance het volgende:
Nee maar serieus, ik verdoe hier wel tijd, hoe kom ik hier ooit vanaf?
Dat vindt elke idioot van zichzelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |