Geïnspireerd door Enait.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die staat hoog bij mij in de lijst van mensen die gewoon een gimmick moeten zijn.
Hij negeert trouwens elke post van mij.
Zeg het eens, vertel je cynische theorie waarom ik dit nu zeg of dat toen heb gedaan.quote:
Dat is dan ook het meest zinnige wat je tegen hem kan zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:42 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zei laatst dat hij zijn bek moest houden en moest opflikkeren
Eerder geïnspireerd door een of andere trollkoning.quote:
Pauw moslimhater?quote:
Oh die mafdwaas.quote:
Deels. Ik denk dat hij ook best ziek is van hoe links P&W telkens uitzend en hun gasten uitkiest. Bij gebrek aan een andere baan gaat ie soms wat tegen de stroming.quote:
Hm nooit opgevallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:51 schreef De_Nuance het volgende:
Ja Pauw is wel vaker fel als het over de islam gaat hoor. En als Wilders gebasht wordt gaat hij wel eens wat bozer doen. Dit was een hoogtepunt.
Hoewel de laatste tijd wat minder dus, hij geeft ook aan D66 te stemmen , maar vind Wilders een dolle minna die veel los heeft gemaakt en dus wel enigszins nuttig is geweest voor het immigratiedebat. Tevens zegt Jeroen Pauw dat in het integratiedebat nu het ergste wel achter de rug is.
Nou...quote:
Ik ook om vervolgens een vernietigend oordeel te vellen over de persoon in kwestie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
Ik screen iedereen op TV op hun linksheid.
Nouja nee dat niet natuurlijk, maar zoals de programma's van Dolf Janssen krijg ik gewoon rillingen van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:03 schreef De_Nuance het volgende:
Ik screen iedereen op TV op hun linksheid.
Don't let the dreadlocks chafe you.quote:
Ik hou sowieso niet van mensen die lelijker zijn dan ikzelf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja nee dat niet natuurlijk, maar zoals de programma's van Dolf Janssen krijg ik gewoon rillingen van.
Dus ja, soms kan politieke kleur me wel gewoon ergeren.
Ik ken het, eenzame wereld hè?quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:10 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van mensen die lelijker zijn dan ikzelf.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pauw moslimhater?
Wow, er zijn dus mensen die de linkse kutkliek P&W nog zo durven bestempelen, of heeft remlof dat filmpje geupload?
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken het, eenzame wereld hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |