doen we niet meer aan, doler en ajaxnogwattes willen lapohuntenquote:
Dan ga ik er ook niet meer op lettenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
doen we niet meer aan, doler en ajaxnogwattes willen lapohunten
Alberto, what are you gonna do about it?!?!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef Doler12 het volgende:
En ik blijf ze gewoon verkopen wat een baas!
waarschijnlijk via marktplaats ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe de neuk gaat dat dan, kopen die vrouwen zijn sperma gewoon? via het donorhuis checken ze toch gewoon alles?
Weet niet of sperma op alles te testen is.. Je zou zeggen van wel, maar miss te duur?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe de neuk gaat dat dan, kopen die vrouwen zijn sperma gewoon? via het donorhuis checken ze toch gewoon alles?
donorhuisquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtfquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja 3 afleveringen maar :/
WAT!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja 3 afleveringen maar :/
moordaanslag op zijn spermaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
Alberto has to stay low for a while.
In dat geval eigen schuld en moet je niet zeiken.quote:
Waarom? Hij kan toch gewoon die oude rasta pruik uit de kast trekken, herkent niemand hem meerquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
Alberto has to stay low for a while.
die vermommingquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom? Hij kan toch gewoon die oude rasta pruik uit de kast trekken, herkent niemand hem meer
ik doneer wel spermaquote:
Ik kan het gewoon ruiken hier.quote:
Zij was ook een wensmoeder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:53 schreef waxmask het volgende:
Angela Schijf ook slachtoffer van Spermafiel? Of zag ik dat verkeerd?
Ik voelde mij altijd zo eenzaam in dat spel postal 2 loop je door zo'n woestijn stad heen. Maar wel een aantal keren uitgespeeldquote:
wtf is een wensmoederquote:
Legaal in NL niks, heb ik al eens uitgezocht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hmm ik zou wel wat willen doneren, wat schuift 't?
Lekker neukenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe kom je er op om sperma te gaan doneren ?
misschien heeft tong aspergerquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef julian6 het volgende:
iemand met asperger? is het een fokker?
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
spermabank is illegaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Legaal in NL niks, heb ik al eens uitgezocht.
bazentijden waren datquote:
In een interview gaf hij toe dat dat een dom idee wasquote:
rasberto!quote:
link naar dat interview?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In een interview gaf hij toe dat dat een dom idee was
Je herkent hem niet he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:58 schreef RaymanNL het volgende:
Wat is Alberto toch goed undercover heh, Wendy van Dijk is er niks bij
Vrouwen kunnen het en willen het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:58 schreef gers het volgende:
geld verdienen met neuken , welke man wilt dat nou niet
nog zelf confronterenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:59 schreef tralalala het volgende:
Maar toen was Alberto veel beter dan nu
Is gewoon een verrassing, zelfde mensen die suprise eitjes kopenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:59 schreef gers het volgende:
waarom willen mensen dan perse sperma van een anonieme donor
soort kindersuprise dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is gewoon een verrassing, zelfde mensen die suprise eitjes kopen
Lap zeg!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef missU het volgende:
http://www.deverdwaaldeooievaar.be/forum/viewforum.php?f=13
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef kalinhos het volgende:
Hier zou een prima southpark aflevering te maken zijn over asperger zeg
dat kan toch nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef Doler12 het volgende:
En hij heeft gewoon contact met vrouwen, dat is zeldzaam voor die afwijking!
een snor in een snorquote:
Nog best veel animo, is het illegaal in Belgie ofzo?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:00 schreef missU het volgende:
http://www.deverdwaaldeooievaar.be/forum/viewforum.php?f=13
Die tapes hadden ze nog liggen van Red mijn Vakantiequote:
het is geen fokker!quote:
Stagiar goes "insert > music > inception > random file"quote:
http://www.lekkeradverteren.nl/index.php?a=14&b=258734quote:Wil je graag zwanger worden, en heerlijk genieten maar verder niks? Neem dan kontakt op met mij als je meer wil weten..................... puur seks tot je zwanger bent
Meer Info:
Details
Prijs: 0.00
Datum geplaatst Oct 3, 2011
lichaamsbouw normaal
leeftijd: 45 - 50 jaar
soort date Sex Date
Plaatsnaam:
Omgeving: Gelderland
Contact
Advertentie Nummer: 258734
Adverteerder: BBWlover61