jij checkte zeker altijd www.rollerbank.nlquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb trouwens 3 jaar op een bromfiets gereden, heb nooit op een rollerbank gemoetenen van andere hoor ik weleens paar keer in een wat maanden..
nope, nog nooit. ben 't gewoon nooit tegengekomen, of heb weleens zo'n groepje zien staan maar ben er dan omheen gereden, ze keken ook niet op oid, of ze kwamen me niet halen, dus ik tufte er maar rustig langs. Was goed blijkbaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij checkte zeker altijd www.rollerbank.nl
En 70 km/h rijden op de snelwegquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef gers het volgende:
zo'n bejaarde is tig keer gevaarlijker als een opgevoerde scooter
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zie ik daar een wolvenshirt??
hondenshirtquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zie ik daar een wolvenshirt??
Dat deed ik ook vaak, wou weten hoe hard dat ding nou echt ging. Reed ik met opzet langs die controles, werd ik nog niet aangehouden...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij checkte zeker altijd www.rollerbank.nl
nice!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef missU het volgende:
Speciale aanbieding voor alle opgewonden jongetjes die niet op het sperma kunnen wachten![]()
[ afbeelding ]
goedzo, neem je weer alel plaatjes van MissU overquote:
ja dat doet toch iedereen, d'r om heen rijdenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nope, nog nooit. ben 't gewoon nooit tegengekomen, of heb weleens zo'n groepje zien staan maar ben er dan omheen gereden, ze keken ook niet op oid, of ze kwamen me niet halen, dus ik tufte er maar rustig langs. Was goed blijkbaar
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
goedzo, neem je weer alel plaatjes van MissU over
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
JaKwaliteits afbeeldingen neem ik altijd over
Mompelt iets over een Marokkaan lopend naar zwembad en met de fiets weer terugquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef donald_dick het volgende:
het lijkt wel het programma praatjesmaker
Triatlonquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mompelt iets over een Marokkaan lopend naar zwembad en met de fiets weer terug
niceeequote:
Al heel lang niet meer, de kinderen mogen je naam en adres vragen na hun 16e (of 18e).quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Vraagje, spermabanken zijn toch altijd anoniem?
Oh alweer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Volgende week een spannende verborgencamera actie van Peter R. waar nog lang over na wordt gepraat.
tsja, als je een beetje verstand hebt regel je dit soort dingen niet op deze manierquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd van die domme wijven als slachtoffers
ik niet ik kom namelijk niet buitenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
autist dus... welke fokker is het?
volgende week toch Rob en de Smaakpolitie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Razor21 het volgende:
Volgende week een spannende verborgencamera actie van Peter R. waar nog lang over na wordt gepraat.
Ja maar je kent de donor toch niet als je je zaad komt halen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer, de kinderen mogen je naam en adres vragen na hun 16e (of 18e).
Zoiets riep hij 2 weken terug dus ben benieuwd.quote:
je kan beter een spermabankje oppikken in de kroegquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef missU het volgende:
[..]
tsja, als je een beetje verstand hebt regel je dit soort dingen niet op deze manier![]()
Wel jammer dat er dan wel een kind de dupe ervan wordt
Nee maar die staat wel op dossier bij de bank dus als het slecht zaad is kunnen ze je nog achterhalen, ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar je kent de donor toch niet als je je zaad komt halen?
misschien niet zo handig met de roze bierbril op, heb je er al veel eerder spijt vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je kan beter een spermabankje oppikken in de kroeg
Onderhoudsboekjequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wil hij nou een auto verkopen of een auto kopen?
Die kun je gewoon bij een boekhandel kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef gers het volgende:
zo'n stempel namaken is echt niet moeilijk
jepquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kun je gewoon bij een boekhandel kopen.
je kan gewoon op marktplaats stempels laten namakenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:36 schreef gers het volgende:
zo'n stempel namaken is echt niet moeilijk
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik op marktplaats zoeken op sperma, kom ik dit tegen: http://sport.marktplaats.(...)atis-verzending.html
WTF
wtf, dan moet je ff in je vrouws kut graaien ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik op marktplaats zoeken op sperma, kom ik dit tegen: http://sport.marktplaats.(...)atis-verzending.html
WTF
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Me_Wesley het volgende:
WTF
kort onderwerp gelukkigquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Doler12 het volgende:
Wat een drama trouwens illegaal stempels!
U mad bro?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het een mocro isfurfag
Nee ze hebben het doorgeslikt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Travel. het volgende:
Ik heb het ff gemist, maare het zou toch over sperma gaan?
Net of een koper gaat checken of de stempel kloptquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke mongool maakt de stempel dan verkeerd na
nu is jet geen plagiaat, anders welquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke mongool maakt de stempel dan verkeerd na
Gaat die mocro inbreken en haalt de stempel uit de laquote:
Verdient zo te zien veeeel meer dan drugs dealing..quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Travel. het volgende:
Ik heb het ff gemist, maare het zou toch over sperma gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kadootje!WcPot is my bottom bitch!
Das je goed recht.quote:
inderdaadquote:
en dan ga je een stempel namaken met je PSD file?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
beetje namaker kan die stempel toch gewoon 100% namaken met photoshop?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan ga je een stempel namaken met je PSD file?
Drugs kan je dan wel bijna dagelijks aan dezelfde persoon kwijt, onderhoudsboekje maar 1 per auto...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verdient zo te zien veeeel meer dan drugs dealing..
Je kan gewoon eigen stempels laten maken op sites als vista print enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en dan ga je een stempel namaken met je PSD file?
dagelijks? aan een hero verslaafde misschien maar een pillenslikker koopt eens per jaar voor 50 euroquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Drugs kan je dan wel bijna dagelijks aan dezelfde persoon kwijt, onderhoudsboekje maar 1 per auto...
En dan is het fantastisch!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:41 schreef Razor21 het volgende:
En anders bestel je een stempel van 450 euro.
spermastempels!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |