Dat is wel een beetje jammer jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nu al weer de laatste...... Jammer dat we van veel stellen al weten of ze nog bij elkaar zijn..
ik zou dat niet doen, wat heb je daar nou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ze niet bij hem in het Masaidorp ging wonen, als je heel veel van iemand houdt doe je dat toch? Of ben ik nu naief?
De man waar je van houdt? Ik zie mijzelf ook niet daar wonen, daar niet van, maar toch. Nu zit je alleen en hij ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou dat niet doen, wat heb je daar nou?
vrouw in mijn geval. al acht ik de kans zeer zeer klein dat ik op zo iemand verliefd zou worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
De man waar je van houdt? Ik zie mijzelf ook niet daar wonen, daar niet van, maar toch. Nu zit je alleen en hij ook.
Nouja ik geloof dat ik toch ook terug zou gaan en een baan zoeken etc. om hem hier heen te krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ze niet bij hem in het Masaidorp ging wonen, als je heel veel van iemand houdt doe je dat toch? Of ben ik nu naief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |