Dat is wel een beetje jammer jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nu al weer de laatste...... Jammer dat we van veel stellen al weten of ze nog bij elkaar zijn..
ik zou dat niet doen, wat heb je daar nou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ze niet bij hem in het Masaidorp ging wonen, als je heel veel van iemand houdt doe je dat toch? Of ben ik nu naief?
De man waar je van houdt? Ik zie mijzelf ook niet daar wonen, daar niet van, maar toch. Nu zit je alleen en hij ook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou dat niet doen, wat heb je daar nou?
vrouw in mijn geval. al acht ik de kans zeer zeer klein dat ik op zo iemand verliefd zou worden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
De man waar je van houdt? Ik zie mijzelf ook niet daar wonen, daar niet van, maar toch. Nu zit je alleen en hij ook.
Nouja ik geloof dat ik toch ook terug zou gaan en een baan zoeken etc. om hem hier heen te krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Jammer dat ze niet bij hem in het Masaidorp ging wonen, als je heel veel van iemand houdt doe je dat toch? Of ben ik nu naief?
tis ook een follow up aflevering hequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:
Hmm volgens mij heb ik deze al gezien, met Can.
het is natuurlijk belachelijk dat ze hem alleen in dat cafe kan zien. maar ik zou ook weinig aandcht hebben voor een ander als ik de boekhouding doe...quote:
Het is ook de manier waarop: als hij gewoon vriendelijk zegt, sorry schat, ik ben even bezig, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
het is natuurlijk belachelijk dat ze hem alleen in dat cafe kan zien. maar ik zou ook weinig aandcht hebben voor een ander als ik de boekhouding doe...
Ze had een aantal keer gebeld, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik zou wel eerst aanbellen. NIet zomaar binnen vallen.
Als het nou het huis van die jongen was, maar daar wonen zoveel mensen toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef amaranta het volgende:
Ik zou wel eerst aanbellen. NIet zomaar binnen vallen.
Aanbellen, aan de voordeur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Funkymunkey het volgende:
[..]
Ze had een aantal keer gebeld, toch?
Denk het, zij zag er meer in dan hij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Het was voor hem gewoon een "tussendoortje", geen echte liefde.
Oh ik vond het net een studentenhok en bij studenten gelden nooit regels, het gaat en komt en doetquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef amaranta het volgende:
EN juist, omdat er meerdere mensen wonen is dat het netste om te doen.
dus dan is er meer kans op krikkende turken op de woonkamerbankquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het nou het huis van die jongen was, maar daar wonen zoveel mensen toch?
misschien voor haar stage?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb even gemist waarom ze gewoon niet met een ticket op het vliegtuig stapt?
doet ze ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb even gemist waarom ze gewoon niet met een ticket op het vliegtuig stapt?
Wat te denken van een zelfde bril!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef amaranta het volgende:
Das nog erger dan hand in hand fietsen in dezelfde Gaastra jas en dezelfde gazelle fiets.
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Het was net Groeten Terug: Oh dit is die machine waar je het over had
Voer voor memoriesquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef MargrietV het volgende:
goh in `1964 verliefd in Lloret de Mar op Engelsman..... Hij stuurde mij na avontuur... foto in Memory of Time.... ben zo blij dat ik mijn familie niet heb ingelicht over mijn avontuur. Heb daarna nooit meer met deze zeer mooie man gezocht,
Ik had het altijd pas als je in de auto stapte en de borden Amsterdam zag, dan dacht ik: ah ik ben weer thuis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef MargrietV het volgende:
niets fijner dan te landen op Schiphol.
True thatquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef MargrietV het volgende:
niets fijner dan te landen op Schiphol.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT vergeten. Nou ja... dan maar op rtlgemist.nl
daar vind je t niet hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef Jojoortje het volgende:
SHIT vergeten. Nou ja... dan maar op rtlgemist.nl
"aan de receptie, maaaaaaaaaaaaar..."quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Wat voor werk doet ze nou? Heb ik gemist.
Oh het klonk als iets heel fantastisch, hoe betaalt ze die dure auto? papa zeker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"aan de receptie, maaaaaaaaaaaaar..."
Of ze betaalt geen kostgeld dus kan ze haar hele salaris besteden aan kleding en andere dingetjes.quote:
Hehe, mijn oog viel er ook al op!quote:
Dan nog, 's avonds zou toch kunnen volgens mij?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Geen internet voor hem thuis> Oh wacht tijdsverschil zeker?
Ja geen idee, beetje apartquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog, 's avonds zou toch kunnen volgens mij?
Nee toch? Hij is op bezoek voor haar verjaardag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ok, we gaan nu dus terug naar voor de emigratie, wtf
ja dat was VOOR de emigratiequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee toch? Hij is op bezoek voor haar verjaardag.
Nee is oudquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee toch? Hij is op bezoek voor haar verjaardag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |