Daar heb je toch van die handapparaten voor ofzo, om zelf normale filtersigaretten te draaien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef RedBitch het volgende:
vroeger marlboro, maar tegenwoordig L&M, ik koop ze per bus in belgie en draai mijn sigaretten zelf, dubbel zo voordelig!
ja, sigaretten-schietersquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die handapparaten voor ofzo, om zelf normale filtersigaretten te draaien?
En hoeveel kost zo'n apparaat dan? Anders schaf ik misschien ook zo'n ding aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef RedBitch het volgende:
Yup, werkt ideaal, ik betaal 15 euro voor een bus van 190 gram L&M in belgie en de hulzen maak je zo duur als je zelf blieft. Ik zweer bij pall mall hulzen a 1,35 euro per 250. Kun je aardig weg mee.
Chesterfield heb ik nog wel eens geprobeerd, wat een smeerlapperij is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Markster het volgende:
Toen ik nog onverstandig was en rookte, rookte ik eigenlijk altijd Gauloises en Chesterfield.
een euro of 7 moet je op rekenen, maar dat haal je er sowieso op korte termijn al uit als je een doorsnee roker bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En hoeveel kost zo'n apparaat dan? Anders schaf ik misschien ook zo'n ding aan.
ik zie alleen dames dat rokenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
Vroeger Lucky Strike, tegenwoordig Camel Light Blue.
of gedistingeerdquote:
En stiekum schijnen nog heel wat mensen dat te doen, alleen ben ik er niet te beschaamd voor om er voor uit te komen. Het scheelt verdikkie wel een berg geld, zeker als er meerdere in het gezin roken.quote:
stoppen met roken scheelt nog meer geld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef RedBitch het volgende:
[..]
En stiekum schijnen nog heel wat mensen dat te doen, alleen ben ik er niet te beschaamd voor om er voor uit te komen. Het scheelt verdikkie wel een berg geld, zeker als er meerdere in het gezin roken.
wijze stapquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Eerste half jaar Marlboro en daarna altijd Zware Van Nelle.
Ik maak ze inderdaad ook zelf, uit een pot Camel tabak, met zo'n mascotte hulzenstopper en mascotte hulzen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef RedBitch het volgende:
[..]
En stiekum schijnen nog heel wat mensen dat te doen, alleen ben ik er niet te beschaamd voor om er voor uit te komen. Het scheelt verdikkie wel een berg geld, zeker als er meerdere in het gezin roken.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor iets? Heb het wel zien staan.
Volgens mij gewoon Camel Medium. Het rookt in ieder geval erg goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor iets? Heb het wel zien staan.
even proberen een keerquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Camel Medium. Het rookt in ieder geval erg goed.
Oh, dat is me eigenlijk nooit zo opgevallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
Morgen kopen, ze zijn ook dunner lees ik?
Dankje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
Goed dat jij er ook bij bent, OeJ, waarde Camelaar.
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:02 schreef fespo het volgende:
ik ben geen roker maar proeven jullie dan duidelijk verschil?
Van een Caballero moet ik kotsen, vaste sigaretten vind ik eigenlijk helemaal niets, Een vent hoort shag te paffen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:02 schreef fespo het volgende:
ik ben geen roker maar proeven jullie dan duidelijk verschil?
Mainport heeft de kastdeur al op een kiertje gezet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:49 schreef Mainport het volgende:
Het liefste Dunhill, maar zo'n pakje kost 6,20 euro.
Zo hoort het. Gewoon lekker simpel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Marlboro sinds het begin. Ik rook nu een jaar of 15.
Bij gebrek aan beter, Camel, maar daar krijg ik keelaids en cholera van.
Is je niet aan te raden. Een keer zo'n ding gekocht met een paar vrienden en dan zo'n grote ronde doos Lucky Strike. Paar peuken uit gedraaid en tegenwoordig vertoeft ie op iemands zolder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En hoeveel kost zo'n apparaat dan? Anders schaf ik misschien ook zo'n ding aan.
goede zaakquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vroegah Marlboro, gevolgd door Camel. Nu Zware van Nelle
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Begonnen met Marlboro, na een jaar overgestapt op Gauloises. Dat nu al zo'n 14 jaar. Bij geen Gauloises koop ik Marlboro.
Interessant zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
Dat Gauloises veranderd is merk ik niet echt.
Wat me wel opvalt is dat je overgestapt bent naar Lucky. Ik rook dat af en toe wel eens. Maar waar Gauloises enorm 'nat' is, is Lucky juist heel droog. Opvallend
Heb ze gekocht en ze zijn inderdaad goed te roken. Waarom ze een dubbeltje goedkoper zijn dan de normale pakjes is me een raadsel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Camel Medium. Het rookt in ieder geval erg goed.
goede smaak , damequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef NBT het volgende:
Gauloasis, en Javaanse Jongens 3/4........ (jajajaja Huilie op dames die shag roken!)
Javaanse jongens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:21 schreef NBT het volgende:
Gauloasis, en Javaanse Jongens 3/4........ (jajajaja Huilie op dames die shag roken!)
Hier ook altijd Dunhill.. Maareh, ik heb hier een pakje Dunhill Red, vandaag aangeschaft, en die kost toch echt maar 5,40 hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:49 schreef Mainport het volgende:
Het liefste Dunhill, maar zo'n pakje kost 6,20 euro.
quote:Dunhill has selected and blended only the finest tobaccos since 1907. This exceptional blend has been created with no additives*
*No additives in our tobacco does not mean a lower risk cigarette
Wat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:43 schreef Phantomesse het volgende:
Ik prefereer Marlboro full flavour, Gauloasis, Caballero en Chesterfield. Toch koop ik automatisch Marlboro
International ja, die zijn veel lekkerder.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Hier ook altijd Dunhill.. Maareh, ik heb hier een pakje Dunhill Red, vandaag aangeschaft, en die kost toch echt maar 5,40 hoor
Of rook jij International? (die brede, platte pakjes met langere sigaretten?)
Merk niet zo'n groot verschil eigenlijk.. Behalve dan dat ik ze het tegen het einde zat ben omdat ze zo lang zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:32 schreef Mainport het volgende:
[..]
International ja, die zijn veel lekkerder.
Kijk zo rookt een baas!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:24 schreef ValHallen het volgende:
Begonnen met Camel, nu aan de Javaanse Jongens 3/4 en zo af en toe een buil zware Van Nelle.
Altijd Gauloises. Tenzij het echt niet anders kan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:42 schreef LompeHork het volgende:
Leuk dat ik allemaal merken voorbij zie komen: Wat rook jij?
Maar hoe merkvast ben je dan? Want dat lees ik bijna niet terug
Ugh elenem krijg ik echt een droge keel van joh gek!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:50 schreef Donnis het volgende:
9v/d10 keer Lucky Strike en daarnaast rook ik ook wel eens Chesterfield, L&M en Camel.
Is cheap.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ugh elenem krijg ik echt een droge keel van joh gek!
Soms een zware van Nelle...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben extreem merkvast. Ik rook Javaanse Jongens 3/4 of Gauloises (blauw), of ik rook niet. Simple as that. En ja, ik rook ook dan wel eens even niet, dat is geen grootspraak.
Ohjaquote:
Redelijk. In mijn Shag tijd altijd Drum gerookt. Daarna Galoises een jaar of 12 en nu sinds kort bij wijze van test overgestapt op Camel omdat die wat lichter zijn. Kijken hoe dat bevaltquote:Hoe merkvast ben jij?
Hoe bevalt die bruine drum zonder additieven, smaakt die beter dan de original drumquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:17 schreef wuh het volgende:
American spirit / bruine drum / lucky strike / camel / javaanse jongens 3/4 of half en zo nu en dan een pakje kretek.
En als ik dronken ben neem ik alles aan behalve die mint troep.
Ja, ik heb niet veel ervaring met de original maar die natural flavor vind ik een betere smaak hebben.quote:Hoe bevalt die bruine drum zonder additieven, smaakt die beter dan de original drum
just wondering
Ik vind het ook smerig. Laatst nog eens een pakje gekocht maar ik snap eigenlijk echt niet dat mensen het vrijwillig rokenquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik lijk echt de enige die Malboro gewoon ranzig vind.
In dat geval, ik ben heel merkvast. Het is Zware van Nelle of helemaal niks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:42 schreef LompeHork het volgende:
Leuk dat ik allemaal merken voorbij zie komen: Wat rook jij?
Maar hoe merkvast ben je dan? Want dat lees ik bijna niet terug
Wijze woordenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef dylanrr het volgende:
[..]
In dat geval, ik ben heel merkvast. Het is Zware van Nelle of helemaal niks.
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:39 schreef Dastan het volgende:
Qua sigaretten nog nooit een ander merk dan Camel gekocht bedacht ik vandaag.
Brandarisquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:05 schreef rubje het volgende:
vrij merkenvast als ik wat opsteek (weinig dus)en wel
[ afbeelding ]
Lol, ik betaal evenveel voor L&M als voor Lucky's. En stuk meer dan voor de meeste zooi.quote:
Nee hoor scheelt 40 cent.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Lol, ik betaal evenveel voor L&M als voor Lucky's. En stuk meer dan voor de meeste zooi.
Roken om elitair te doenquote:Op maandag 28 november 2011 17:58 schreef CoExist het volgende:
Ik ben geen roker, maar soms op feestjes of tijdens het uitgaan paf ik wel 'ns een peukje. Mijn voorkeur gaat dan naar Davidov, Dunhill of Gauloises. Vind ik net iets elitairder overkomen dan Marlboro/Camel ofzo. En af en toe hangt er ook wel eens een Hannibal Smith A-Team victory sigar op m'n lip.
Gaat wel erg ver iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |