Daar heb je toch van die handapparaten voor ofzo, om zelf normale filtersigaretten te draaien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef RedBitch het volgende:
vroeger marlboro, maar tegenwoordig L&M, ik koop ze per bus in belgie en draai mijn sigaretten zelf, dubbel zo voordelig!
ja, sigaretten-schietersquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die handapparaten voor ofzo, om zelf normale filtersigaretten te draaien?
En hoeveel kost zo'n apparaat dan? Anders schaf ik misschien ook zo'n ding aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef RedBitch het volgende:
Yup, werkt ideaal, ik betaal 15 euro voor een bus van 190 gram L&M in belgie en de hulzen maak je zo duur als je zelf blieft. Ik zweer bij pall mall hulzen a 1,35 euro per 250. Kun je aardig weg mee.
Chesterfield heb ik nog wel eens geprobeerd, wat een smeerlapperij is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Markster het volgende:
Toen ik nog onverstandig was en rookte, rookte ik eigenlijk altijd Gauloises en Chesterfield.
een euro of 7 moet je op rekenen, maar dat haal je er sowieso op korte termijn al uit als je een doorsnee roker bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En hoeveel kost zo'n apparaat dan? Anders schaf ik misschien ook zo'n ding aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |