Daar heb je toch van die handapparaten voor ofzo, om zelf normale filtersigaretten te draaien?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef RedBitch het volgende:
vroeger marlboro, maar tegenwoordig L&M, ik koop ze per bus in belgie en draai mijn sigaretten zelf, dubbel zo voordelig!
ja, sigaretten-schietersquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die handapparaten voor ofzo, om zelf normale filtersigaretten te draaien?
En hoeveel kost zo'n apparaat dan? Anders schaf ik misschien ook zo'n ding aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:33 schreef RedBitch het volgende:
Yup, werkt ideaal, ik betaal 15 euro voor een bus van 190 gram L&M in belgie en de hulzen maak je zo duur als je zelf blieft. Ik zweer bij pall mall hulzen a 1,35 euro per 250. Kun je aardig weg mee.
Chesterfield heb ik nog wel eens geprobeerd, wat een smeerlapperij is dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:38 schreef Markster het volgende:
Toen ik nog onverstandig was en rookte, rookte ik eigenlijk altijd Gauloises en Chesterfield.
een euro of 7 moet je op rekenen, maar dat haal je er sowieso op korte termijn al uit als je een doorsnee roker bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En hoeveel kost zo'n apparaat dan? Anders schaf ik misschien ook zo'n ding aan.
ik zie alleen dames dat rokenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:45 schreef remlof het volgende:
Vroeger Lucky Strike, tegenwoordig Camel Light Blue.
of gedistingeerdquote:
En stiekum schijnen nog heel wat mensen dat te doen, alleen ben ik er niet te beschaamd voor om er voor uit te komen. Het scheelt verdikkie wel een berg geld, zeker als er meerdere in het gezin roken.quote:
stoppen met roken scheelt nog meer geld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef RedBitch het volgende:
[..]
En stiekum schijnen nog heel wat mensen dat te doen, alleen ben ik er niet te beschaamd voor om er voor uit te komen. Het scheelt verdikkie wel een berg geld, zeker als er meerdere in het gezin roken.
wijze stapquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Eerste half jaar Marlboro en daarna altijd Zware Van Nelle.
Ik maak ze inderdaad ook zelf, uit een pot Camel tabak, met zo'n mascotte hulzenstopper en mascotte hulzen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef RedBitch het volgende:
[..]
En stiekum schijnen nog heel wat mensen dat te doen, alleen ben ik er niet te beschaamd voor om er voor uit te komen. Het scheelt verdikkie wel een berg geld, zeker als er meerdere in het gezin roken.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor iets? Heb het wel zien staan.
Volgens mij gewoon Camel Medium. Het rookt in ieder geval erg goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor iets? Heb het wel zien staan.
even proberen een keerquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef OeJ het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Camel Medium. Het rookt in ieder geval erg goed.
Oh, dat is me eigenlijk nooit zo opgevallen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
Morgen kopen, ze zijn ook dunner lees ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |