Daar zit ik ook regelmatig ja, maar lees meer mee dan dat ik postquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wees blij dat er nog wat op FOK! komen, de meesten blijven lekker op http://www.fctwente.net/ zitten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zit ik ook regelmatig ja, maar lees meer mee dan dat ik post
Ik volgens mij amper 150quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]ik heb daar 1700 posts ofzo, gemiddeld 1 per dag.
Waarom blij zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wees blij dat er nog wat op FOK! komen, de meesten blijven lekker op http://www.fctwente.net/ zitten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
al meer dan 20.000 sjaaltjes van Vak-P verkocht voor 5 euro. Opbrengst naar Bibi
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]![]()
Hoeveel geld was er nodig in totaal voor die behandeling?
bron van trib4bibi.nlquote:In het uiterste geval is er 550.000 Euro noodzakelijk om Bibi te helpen beter te worden!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:40 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Nee dat is alles. De verzekeraar dekt de hele behandeling, maar niet de kosten om daar te verblijven. Zie de website. Dus ze kunnen gaan!!!!!
Ach wat maakt het uit. Zit nog wel wat haat en nijd..quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:07 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/video/30827(...)-weten-bij-ajax.html
wat vinden jullie hiervan?
Mwah, als hij naar Ajax kon gaan zou hij dat wel doen denk ik hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat een opgeblazen titel en onderschrift zegjoh tuurlijk geeft hij antwoord als hem wat gevraagd wordt, het is niet alsof ze hem een positie aanbieden bij Ajax ofzo. Zo kan je van elk antwoord wel een sensatie-verhaal proberen te maken.
Prima maar dan zou hij geen coach meer zijn bij Twente dus is er sowieso geen sprake van belangenverstrengeling.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, als hij naar Ajax kon gaan zou hij dat wel doen denk ik hoor.
Klopt, maar het ging me er meer om, veel FCT supporters vinden Ajax ook maar een schijtclub enz, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Prima maar dan zou hij geen coach meer zijn bij Twente dus is er sowieso geen sprake van belangenverstrengeling.
Aah okequote:Op zondag 30 oktober 2011 00:18 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb niks tegen Ajax persé. Ik heb wat tegen 'supporters' die vuurwerkgeluiden maken en rellen zoeken, en tuurlijk hoop ik dat Ajax altijd onder Twente staat. Maar zoals vandaag dat Ajax besluit om mee te helpen inzamelen voor de actie voor Bibi, dat vind ik geweldig
Veel mensen vinden Ajax een schijtclub. Niet omdat dat zo is, maar omdat dat geacht wordt dat ze dat vinden. Het is bijna "not done" om Ajax een mooie club te vinden als supporter zijnde van een andere club.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging me er meer om, veel FCT supporters vinden Ajax ook maar een schijtclub enz, vandaar dat ik het vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |