Inderdaad, Cornelisse tegenover Mertens wordt een ramp. Dan heb ik 10x liever Rosales op die positie staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:00 schreef Moody het volgende:
Cornelisse is veel te traag om tegen Mertens te spelen. Co zal niet zo dom zijn denk ik
Rosales gaat redelijk vaak mee naar voren en zoals Van der Struik bewees bij Vitesse - PSV, heeft Mertens niet heel veel zin om elke keer mee te gaan lopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad, Cornelisse tegenover Mertens wordt een ramp. Dan heb ik 10x liever Rosales op die positie staan.
...wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef Spatzmann het volgende:
Pfff morgen twente kijken gaat zo gaaf worden niet alleen dat de wedstrijd zo cool is maar ook omdat ik morgen niet meer at het mst hoef te zijn :ppppp
Ah kiekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Mst medisch. Spectrum twente, dus ontslagen uut het ziekenhuis. Thuis dan relaxed op de bank voetbal kijken. Even een mooi hoogtepunt van de week
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Mst medisch. Spectrum twente, dus ontslagen uut het ziekenhuis. Thuis dan relaxed op de bank voetbal kijken. Even een mooi hoogtepunt van de week
Ghehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Sneu voor je, ik hoop dat je weer snel wat vindt...
Dankzij die mededeling had er volgens mij een fries bedrijf 5000 euro gestort.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef TwenteFC het volgende:
Had ook nog een nieuwsstukje naar de FOK redactie gestuurd, maar hen boeide het niet.
Mooi om te zien dat Johan wel wil helpen!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef TwenteFC het volgende:
Had ook nog een nieuwsstukje naar de FOK redactie gestuurd, maar hen boeide het niet.
Mooi om te zien dat Johan wel wil helpen!
Omdat ze graag semi-grappige opmerkingen willen maken, en als er op reageert dan ben je een troll.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of de lui in het eredivisie-topic vanavond weer gaan jammeren dat wij Tukkers in ons eigen topic blijven
Vraag me sowieso af waarom ze dat elke ronde doen
Zoiets idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Omdat ze graag semi-grappige opmerkingen willen maken, en als er op reageert dan ben je een troll.
Omdat er een livetopic voor is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of de lui in het eredivisie-topic vanavond weer gaan jammeren dat wij Tukkers in ons eigen topic blijven
Vraag me sowieso af waarom ze dat elke ronde doen
Daarom.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat er een livetopic voor is.
Maargoed, als zelf de mods dat niet weten dan houdt het op.
We zitten nu op #104, moet ook opgekrikt worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat er een livetopic voor is.
Maargoed, als zelf de mods dat niet weten dan houdt het op.
Dat is mijn insteek ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We zitten nu op #104, moet ook opgekrikt worden.
ik stuur iedere dag wel 301 kanonnen afquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
We zitten nu op #104, moet ook opgekrikt worden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
maar het ligt er ook aan hoeveel twente supporters op Fok komenAjax en Feyenoord hebben een overvloed aan supporters hier.
Misschien eens menschen polsen in de grolsch veste,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |