Morgenavond, Veronica.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Zijn er nog samenvattingen straks ergens?
Net terug uit het stadion, wat een drama
Valt me wel op dat Co de boel niet meer aan het voetballen krijgt, zie althans geen progressiequote:Op donderdag 27 oktober 2011 02:31 schreef Stienn het volgende:
Tering wat een kut pot! Op naar zaterdag met een betere instelling!
Odense uit pas een prima pot voetbal waarbij twente lekker bezig was.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt me wel op dat Co de boel niet meer aan het voetballen krijgt, zie althans geen progressie
quote:Chadli: "Ik wil FC Twente terugbetalen"
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman maakte woensdag bekend dat Nacer Chadli zijn contract gaat verlengen. Op de clubsite legt de Belg uit waarom.
De 22-jarige Chadli speelt pas sinds de zomer van 2010 in Enschede. "FC Twente heeft mij destijds de kans geboden de overstap naar de Eredivisie te maken", zegt de creatieveling op de clubsite. "Dat is iets waar ik de club nog altijd zeer erkentelijk voor ben. Ik wil de club op deze manier terugbetalen."
"Afgelopen seizoen wonnen we de beker, mijn grote droom is om met FC Twente de kampioensschaal omhoog te houden. Ik heb veel vertrouwen gekregen van de club en wil met FC Twente graag veel prijzen gaan winnen. Door het nieuwe contract hoop ik de mogelijkheid te hebben die droom te verwezenlijken", aldus Chadli, die afgelopen transferperiode nog met Fulham flirtte.
bron: voetbalprimeur
Dat kan je dan meer een uitzondering noemen dan regelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
Odense uit pas een prima pot voetbal waarbij twente lekker bezig was.
Ik vond Cornelisse geloof ik ook wel aardig als rechtsback, dus wellicht die liever dan Rosales.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:32 schreef Stienn het volgende:
Welke opstelling hopen jullie op morgen? Mij lijkt het volgende wel goed om mee te starten:
Michaylov
Rosales Wisgerhof Douglas Tiendalli
Brama De Jong Landzaat
Chadli Janko John
ik heb hem precies zo in gedachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:32 schreef Stienn het volgende:
Welke opstelling hopen jullie op morgen? Mij lijkt het volgende wel goed om mee te starten:
Michaylov
Rosales Wisgerhof Douglas Tiendalli
Brama De Jong Landzaat
Chadli Janko John
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |