SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:36 schreef bodpa09 het volgende:
Wat naar Mignonne, allebei je dames last van hun darmen. Super shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachen
thnx dames
we wachten het maar weer af en we horen wel wanneer we opgeroepen worden voor dat onderzoek. Volgens de kinderarts was de kinder-mld arts in elk geval een erg lieve arts.:)
Ik vertelde gisteren over dat boek aan F en die moest ook al lachen om mijn beschrijving. Als het goed is komt ie bij ons vandaag ook binnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:13 schreef E.T. het volgende:
Het is 'mama kwijt' uit de tip van BE geworden![]()
Ik zag 'm staan in de boekhandel vanmiddag en vond 'm erg leuk. Ook een boek waarbij ik nagenoeg zeker weet dat ze 'm nog niet hebben omdat het zo'n nieuw boek is![]()
Nu nog wat liefs er in schrijven en 'iets' van Nienke er in en dan kan ie maandag ingepakt mee
ik heb monkie gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:36 schreef Twinkly het volgende:
"Mama kwijt" heb ik ook in de boekhandel zien liggen, echt een super leuk boekje!
Niels heeft gisteren "Ik zie je wel ik hoor je wel" en "Monkie" gekregen, allebei hele leuke boekjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een boekje zonder tekst
[ afbeelding ]
En als de mijne. Moet zeggen dat het een heel stuk minder word nu alles weer gewoon draait. We hebben hier ook gedaan dat ie heel strak gehouden werd. Steeds weer op de trap. Op een gegeven moment ging ie zelf op de trap zittenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef krijtlijk het volgende:
Dat komt me bekend voor, klinkt als mijn peuter.
Ja je hebt het licht gezien?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
hurray..ik ben ook maar een mens weet ik sinds gisteren
Doordat zuslief een klas heeft overgeslagen op de basisschool hebben ze een extra focus op de rest van het gezin.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef krijtlijk het volgende:
E.T. Even nieuwsgierig, waarom gaat ze nu al naar school, ze is toch nog geen 4?
Overdag heel goed. Vroeg me echt af waarom ik hem thuis gehouden had. Maar na het eten weer koorts. Nu hoest hij heel erg en zijn neus zit behoorlijk dicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, hoe gaat het nu met Seb? Beterschap in ieder geval!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Is t enige wat Elin kijkt, we hebben alle DVD's ze kent ook alles uit r hoofd..tís verschrikkelijk.
En ze neemt ook dingen over van dat kleine pokkejong he, Toto de jankerd en een relnicht in de dop.. en dan die betweterige Zaza NEEEEEEEEEE EHT MOET NIET ZO HET MOET ZOOOOOOOOOOOOO argh
ja het zit erg hoog
want elin eet wil alleen nog maar moddersoep met ballen eten. en stampvoetend door de kamer 'NOUHOUHOUHOUUUUU'op verwende toon
allemaal door dat kolereprogramma
idem hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar!
Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!
En dan zijn vader die gniffelend naast me zit.
Roy gaat daar niet weg he, althans nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, jeetje... alsof jullie nog niet genoeg hadden zeg.
Wat afscheidscadeau betreft.. je zou in navolging van ET ook een leuk boek voor de groep kunnen geven! Vind ik een erg leuk idee.
Ik zie overeenkomsten idd!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, dat klinkt een beetje als mijn man
kindlief staat in de badkamer zonder luier en piest op de vloer: aaah, hij plast! ik: uh ja en?; wordt nog wat als wij beginnen aan zindelijkheidstraining
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das dezelfde truc als asy's man deed jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En hier ook al zo'n slimme man in huis.....
Had hem gevraagd havermout te halen voor in bad tegen de jeuk...
Komt ie vanavond vertellen dat de karnemelk in de koelkast staat....
Whut?????? Dat moest ik toch ophalen? Nee havermout jonguh!
Gelukkig had ik zelf al kidsclin gehaald vanmorgen.....
naja: hij moest naar de hema sokken halen en kwam met de verkeerde terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak mag het niet in zuivel, maar voor de Xyzal die Ruben nu krijgt werd inderdaad limonade of appelmoes aangeraden (en laat ie dat laatste nou juist niet etenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe is het nu met Roy?
Vandaag weer naar de dokter geweest omdat er niks verandert is qua oogjes enzo.
Hij observeerde Tyler een tijdje en denkt aan een allergie. Hebben vloeibare aerius. Nu nog binnen zien te krijgen/houden. Hij had een heel klein beetje binnen, maar spuugde alles eruit. Helemaal overstuur.
We hebben er een spuitje bij, als babietje/dreumes kreeg hij zantac met spuitje nooit een probleem.
Nu dus wel. Nog tips?
Ik hoop dat dat snel beter gaat, dokter denkt dat het anders idd een gewoonte/tic kan worden.
Is dat zo, echt geen idee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Ssserpente het volgende:
'Om nieuwe schoenen geweest,' Bar?
Das Zeeuws, hè?![]()
Ik vind het erg lastig dat hij alleen maar water (uit zijn bidon) drinkt en verder alleen een pakje taksi. Geen limo, melk, thee, wat dan ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:39 schreef _Bar_ het volgende:
Ingrid, Met Roy gaat het goed, het ritme is weer zo goed als normaal, hij is weer lekker zichzelf
En gisteren heeft hij een "liefdes"beet gehad in zijn wang, en die is nu echt goed blauw.
Vanmorgen zijn we om nieuwe schoenen geweest samen met m'n oma en tante stoere stappers met klitteband, en iets lichter qua gewicht dan die hij eerst had, trots dat hij was met stappen
Hmm tips voor het medicijn, een klein beetje vermengen met water, of het spelenderwijs naar binnen werken met spuitje ( op je schoot Tyler leggen, beetje giebelen en dan beetje bij beetje voorzichtig het medicijn in zijn mondje spuiten en dan eventueel gelijk iets te eten/drinken er achteraan.
Dit werkt niet, hij gaat dan spugen. Lukte net ook niet echt. Ben benieuwd of er iets in is gebleven
Roy begint zich soms ook te weren voor het medicijn, en ik ga er gewoon achteraan lopen, met ik ga je pakken Roy ik ga je pakken, Roy gaat dan harder lopen, ik haal hem dan beetje in, pak hem vast Roy heeft dan de grootse lol en dan kan ik meestal gelijk daarna het medicijn in zijn mond brengen.
Dit kan ik wel proberen!
Ja ga ik doen. Hopelijk helpt dat!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef trui het volgende:
dat proeft ie vast, bar... succes ingrid. misschien toch de truc met het spuitje doorzetten en direct daarna iets geven wat hij lekker vindt?
Ja erg kan dat soms zijn he!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Estrys het volgende:
Seb jankt voor de duizendste keer vandaag omdat hij zijn zin niet krijgt en ik jank met hem mee. Ik heb er zoooo genoeg van vandaag. Wat een k** zooi dat peuter gedoe
Lief, hè? Lente komt me ook zo af en toe een kus op m'n mond geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik geloof dat ze het wel naar haar zin heeft. Het is wel een kleine genieter, maar dat herken ik dan ook wel. Ze is ook een heerlijke knuffelaar, kan ook zomaar naar me toe komen voor een kus of knuffel
Dat kidsclin hielp hier echt heel goed, bij Lars ook? Dat havermoutbadje vond ze vreselijk, vreemd genoeg. Jeuk is ook heel erg naar, en slapen is dan zeker moeilijk. En als hij echt een pokkepok in zijn mond heeft, zal hij daar zeker last van hebben, arm mannetje. Hoop dat hij gauw opknapt!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Lief, hè? Lente komt me ook zo af en toe een kus op m'n mond geven.
Die van mij ook trouwens. Lennon is nu met 2 jaar en 9 maanden net 14 kg. En bijna 1 m.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:52 schreef mefke79 het volgende:
oe als ik die cijfers zie heb ik echt een kleine lichtgewicht: net na verjaardag 2 was het 11,9 kg en ik meen net geen 90 cm.
Wintertijd gaat bij peuter prima, maar ja, dat is ook een slaapkopje
Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhdquote:Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef DJMO het volgende:
en ze zei er ook nog bij dat dit ook adhd-achtige klachten waren. de oorzak lag dus alleen niet in het lichamelijke gebied...
ah ze gaan weer gelijk op dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Estrys het volgende:
Seb jankt voor de duizendste keer vandaag omdat hij zijn zin niet krijgt en ik jank met hem mee. Ik heb er zoooo genoeg van vandaag. Wat een k** zooi dat peuter gedoe
Leander was een maand of 7 oud en die fladderde heel erg met zijn armen. De hele dag door. Zat geen seconde stil en toen zeiden ze op het cb ook al dat het een typische adhder wasquote:Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhd
Jepquote:
ik weet het. Ik vermoed alleen dat ze het feit dat zijn grote zus wel gediagnosticeerd ADHD heeft. En dat, samen met zijn gedrag (en dan heb ik het niet alleen over druk zijn, maar bijvoorbeeld ook driftig, alles moet NU gebeuren anders driftbui. Niet op z'n beurt kunnen wachten, niet, maar dan ook echt NIET luisteren, in/doorslaap problemen (hoewel dat laatste nu eindelijk een stuk beter gaat dankzij de melatonine). Ken je het liedje ADHD van Kinderen voor Kinderen? Dat is nou echt net een nummer wat op Jan zou kunnen slaan. Het is het hele plaatje (waar ik pas de laatste tijd m'n ogen voor geopend heb, dat zeg ik eerlijk) waardoor ik het wel kan begrijpen dat er die richting uitgedacht wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhd
Ja, alleen nog niet gesorteerd. We hadden 900 foto'squote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef miss_sly het volgende:
oeke, wat fijn dat het leuk was, heerlijk genoten met drieen
en Ko, wow, wat een grote jongen is hijHeb je nog meer vakantiefoto's?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Jaël gaat het goed, ze kletst voor 2, motorisch is het allemaal nog ietwat lomp, valt ook regelmatig, zo ook gister, meteen twee tanden door haar onderlip, nu dus helemaal blauw.
Gister gingen we even shoppen, want mevrouw moet nieuwe schoenen. Ziet ze dora-slofjes, loopt ze de rest van de tijd dus te zeggen tegen iedereen dat ze dora-slofjes wil. Tja en als ze het dan echt zo graag wil waarom zouden wij dan nee zeggen. Ze zijn niet mooi, maar omdat ze ze zelf gekozen heeft vind ik ze toch wel leuk!
Zie hier de slofjes en de blauwe lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net wendagen voor Sasha afgesproken voor de basisschool.
En nu zit ik hier met een knoop in mijn maag even heel diep te zuchten.![]()
Noooooit verwacht van mezelf. Wel hier altijd meegelezen en nooit helemaal begrepen, maar nu begrijp ik het zo helemaal!![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om een potje te janken omdat hij zo enorm groot aan het worden is.
En het is nog niet eens zo ver.![]()
Gaat het ooit nog goed komen met me?
Ik zou benoemen dat het idd erg spannend is dat er een nieuw broertje is etc, en proberen haar veel exclusieve aandacht te geven. Je hoort wel vaker dat kinderen zidelijkheidsterugvallen bij grote gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
mja daar begon ik ook mee, maar dat hielp blijkbaar niet. Het is een vraag om aandacht maar ik weet gewoon niet goed hoe ik er op moet reageren, boos of negeren..
Zó herkenbaar!quote:Op donderdag 3 november 2011 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
![]()
Ik heb net wendagen voor Sasha afgesproken voor de basisschool.
En nu zit ik hier met een knoop in mijn maag even heel diep te zuchten.![]()
Noooooit verwacht van mezelf. Wel hier altijd meegelezen en nooit helemaal begrepen, maar nu begrijp ik het zo helemaal!![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon zin om een potje te janken omdat hij zo enorm groot aan het worden is.
En het is nog niet eens zo ver.![]()
Gaat het ooit nog goed komen met me?
Ja, precies! Klinkt me erg logisch in de oren. En ik vind de tips van jou en Cantare heel zinvol. Los daarvan zou ik investeren in positieve aandacht geven.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:04 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik zou benoemen dat het idd erg spannend is dat er een nieuw broertje is etc, en proberen haar veel exclusieve aandacht te geven. Je hoort wel vaker dat kinderen zidelijkheidsterugvallen bij grote gebeurtenissen.
Qua plassen, leg een schone broek klaar en laat haar zichzelf omkleden, zonder er verder aandacht aan te besteden.
Ik las pas dat voor elk uur dat een kind per dag televisie kijkt het kind een IQ-punt minder als volwassene heeft (of iets in die trant).quote:Op zondag 6 november 2011 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk ook echt dat de grootste veroorzaker van haar gedrag, Het Zandkasteel isecht! ze is net zo vervelend als Toto
o god, kijk je datquote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las pas dat voor elk uur dat een kind per dag televisie kijkt het kind een IQ-punt minder als volwassene heeft (of iets in die trant).
Als ik Ivan van het kinderdagverblijf haal, roept hij al: "As the world turns, mama, As the world turns!"
Gun mij m'n crap, ja.quote:
''Toto ook..BOEHOEEEE jank*quote:[img] Het Zandkasteel isecht! ze is net zo vervelend als Toto
Ja, zou het zo simpel zijn? Kan het niet ook een stukje gemakzucht zijn,\: "zo handig die luier, dan hoef ik er niet aan te denken dat ik moet plassen of poepen"?quote:Op zondag 6 november 2011 16:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Als ze er aan toe zouden zijn zouden ze geen luier meer aan willen.
Ben het er helemaal mee eens. Je schijnt zelf kindjes van amper een paar maand al zindelijk te kunnen krijgen maar ik geloof echt dat ze er zelf wel een keer genoeg van hebben. Ik zou in elk geval nooit boos worden als het eens mis gaat. Hier poept flip trouwens ook graag op het toilet. En meestal plast hij dan ook wel 10 plasjes. Ik vind het heel knap want eigenlijk is ie natuurlijk nog wel heel klein. Zijn oudere broer maalde er toen niet eens om.quote:Op zondag 6 november 2011 16:25 schreef _Bar_ het volgende:
ik denk niet dat die leeftijd al aan gemakzucht doet.
En als ze idd zindelijk wilt worden gaat ze dat plasje in haar luier ook niet fijn vinden, en de poep al helemaal niet. want dat kan dan niet fijn zitten aan haar billen.
SSserpente aan die training kun je gerust beginnen, maar ik zou er nog niet die druk op leggen dat ze al gelijk zindelijk hoeft te worden.
Wat een gelukkie dat een IQ geen statisch iets is dan.quote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las pas dat voor elk uur dat een kind per dag televisie kijkt het kind een IQ-punt minder als volwassene heeft (of iets in die trant).
Als IQ iets statisch was dan zou dat televisiekijken er sowieso niet toe doen, natuurlijk. Dus het is ook slecht nieuws.quote:Op zondag 6 november 2011 17:37 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Wat een gelukkie dat een IQ geen statisch iets is dan.![]()
Als dat zo is, dan is Harry als volwassene dadelijk een debielquote:Op zondag 6 november 2011 14:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Simmu, wmb een leuk voorbeeld:quote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef simmu het volgende:
binnenkort beginnen we met een stickersysteem (heeft iemand misschien een voorbeeld van zoiets voor zindelijkheid)
Ik heb geloof ik nog een backyardigans plasstickerkalenderquote:Op zondag 6 november 2011 19:43 schreef simmu het volgende:
binnenkort beginnen we met een stickersysteem (heeft iemand misschien een voorbeeld van zoiets voor zindelijkheid) en ze tv kijken mag ze best, maar wel binnen grenzen. ik grijp het ook aan als voorbeeld van "je kan nu eenmaal niet alles krijgen wat he wil, soms moet je kiezen"
dus ze mag tv kijken, maar doordeweeks geen dvd's, vaste tv-mag-momenten en ze moet kiezen wat ze wil. ze mag niet en 'mijn beste vriendjes tijgetje en poeh' en 'de bruine beer in het blauwe huis' kijken. dan moet ze kiezen
Tuurlijk. Lente wil en mag ook wel eens wat. Ze mag over de salontafel glijden en zelf met stroop Bumba op dr pannenkoek tekenen. Maar ze mag niet commanderen.quote:Op zondag 6 november 2011 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat dat gaat met geven en nemen. Het blijft natuurlijk een eigen individu(utje) en die wil ook wel eens wat.
Mijn broer vond mijn kids vandaag 'tuig'Ze zijn zo hard en lomp met elkaar...
gehehe wacht maar effe tot ze 4 zijnquote:Op zondag 6 november 2011 20:35 schreef Ssserpente het volgende:
Het is hier vooral dat ik een vriendin heb die de hele dag door haar dochter gecommandeer wordt. "NEE! Jij MAG niet praten!" of "NEE! IK wil daar zitten!"
Dat vind ik echt te aso.
om in de taal van mijn gebroed te spreken: HEBBEH!!!!!quote:Op zondag 6 november 2011 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog een backyardigans plasstickerkalender
Ja, soms werkt dat. Alleen flip werkt daar niet aan mee. Die is geestelijk zoveel sterker dan zijn oudere broer. Het 'Je kunt me echt de pot op' straalt van em af.quote:Op zondag 6 november 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik maak er ook wel eens een spelletje van. Dan mag Ivan even de baas zijn. Lena mag dat ook. Dat wil nog wel eens de frustratie doorbreken.
Als je ff je email adres pmt mail ik naar jequote:Op zondag 6 november 2011 20:55 schreef simmu het volgende:
[..]
om in de taal van mijn gebroed te spreken: HEBBEH!!!!!
oftwel; mag ik die overnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |