abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 21:51:04 #151
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103720513
dat proeft ie vast, bar... succes ingrid. misschien toch de truc met het spuitje doorzetten en direct daarna iets geven wat hij lekker vindt?
in de haak.
pi_103720808
Idd, hij proeft het meteen. Ben echt bang dat het een blijvende tic wordt. Jammer dat er geen zitpillen bestaan hiervoor!
pi_103720828
Bij lars krijg je heel veel gedaan als koos konijn erbij is, die wil dan ook een beetje neusspray in dit geval, zonder koos is het een drama en met koos niks aan de hand. Koos konijn is een knuffel btw
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103720850
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:51 schreef trui het volgende:
dat proeft ie vast, bar... succes ingrid. misschien toch de truc met het spuitje doorzetten en direct daarna iets geven wat hij lekker vindt?
Ja ga ik doen. Hopelijk helpt dat!
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:22:14 #155
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103733231
Boh Ingrid, wel lastig hoor, als medicijnen zo moeilijk gaan. :Y
Ik weet wel dat het binnenkrijgen de medicijnen soms belangrijker is dan hóe iemand ze binnenkrijgt. Ik zou even navragen of het schadelijk is als je het met zuivel zou mengen. Anders gewoon doen. Er staat wel vaker dat je het bijv niet met eten mag geven maar hoe denk je dat we bij dementerenden de medicijnen naar binenn krijgen? Ook gewoon met appelmoes/sap/kofiie/etc.

Sserpente, fijn dat ze het zo doorheeft zeg!

Karnemelk ipv havermout _O-
Zo bont zou mijn man het niet maken :D
En mijn man haalt ook wel eens de goede dingen hoor ;)
pi_103733551
Deze meds zijn om te kijken of het een allergie is. We moesten het een week testen, 2x per dag geven. Ik ga het iig mengen met een toetje en op de manier zoals Bar het deed proberen.
Het lastige is dat hij blijkbaar snel kan spugen omdat hij het vies vind.
Maar we geven niet op!
Hij was al om 5.30 nieuwe tijd wakker. :O
Zit nu heerlijk te spelen met de garage. Kim wil ook. Gelukkig snapt Tyler het kookwekkertje goed! (en Kim ook natuurlijk, die speelt met een soort glijbaan voor auto's)
pi_103758360
Lars doet goed mee met het seizoen herfst, ik kan hem zo naast de vliegenzwammen in het bos zetten, en hij zou niet eens opvallen. Mijn gestippelde.....
Hij heeft er nu wel jeuk van trouwens, vooral achter zijn oortjes, dus flink met kidsclin in de weer nu. Hopelijk komt hij de nacht een beetje fatsoenlijk door.
pi_103758980
Agossie, Lars. Jeuk is ook wel erg K natuurlijk. Heeft ie ze vooral op z'n gezichtje of op z'n lijf?

Wij zijn vorige week weer eens langs het CB geweest. Ik vond het zó gek dat ze tijdens ons laatste bezoek als een baby naakt en liggend in de bak gemeten werd en nu ineens al in d'r onderbroekje tegen de muur moest gaan staan. Mèn, wat is dat toch snel gegaan!

Maar alles was oké. Ze puzzelde, gooide, wees aan, stapelde en schikte de blokjes zelfs op kleur.

En kijk eens wat een mooi lijntje! Ik snap nu trouwens wel waarom d'r broekjes meestal in de breedte prima zitten, maar wel te kort zijn.

pi_103759560
Mooi lijntje ssserpente, pcies in verhouding!
90 cm en 12,5 kilo?

Lars heeft de meeste pokken in het luiergebied. Zijn buik en rug worden ook steeds gestippelder. Zijn gezicht valt nog enigszins mee, maar wel een paar dikke achter zijn oor....jeukkkkkkkkk
pi_103759762
12,4 kilo en 90 cm idd.

Zuur is dat, he, tussen de billen. ;( Lente heeft nog steeds littekens op d'r schaamlipjes.
pi_103761247
Och arme Lars.. Timo heeft de waterpokken nog niet gehad.. en ik kijk er niet naar uit..

Sserpente maf is dat he, met dat wegen, dat voelt ineens zó groot! Timo wilde het helemaal niet, dus ik moest samen met hem op de weegschaal en daarna alleen. En toen bleef hij ook nog half aan mijn been hangen want het was allemaal maar veel te spannend :P

Hij was (met 26 mnd) 89,5 cm en 11,5 kilo, mn ukkepukkie O+ Hier voldoen alleen broekjes met knoopsgatenelastiek, en dan nog zijn ze vaak aan de korte kant ook al zijn ze helemaal ingesnoerd..
pi_103777947
Mijn peuter heeft gisteravond zijn eerste Halloween gevierd O+ En hij vond het zo leuk en spannend. Hij mocht in het donker door de wijk lopen waar allemaal fakkels en verlichte pompoenen stonden. En hij kreeg wel 100 snoepjes (en nu hebben we dus snoep genoeg voor het hele jaar want 100 keer 2 dus :o ) Hij keek zijn ogen uit en hobbelde net zo mooi achter de grote kinderen aan. En bij elke deur: noepie of leven!!! :D
Rond half 9 was het allemaal afgelopen en was ie helemaal op. Hij kon niet eens meer de trap oplopen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_103783455
Ja chan, is timo echt klein?? We hebben lars laatst gemeten, 88 cm...

Klinkt leuk menicole, noepie of leven haha!
  maandag 31 oktober 2011 @ 16:27:15 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103790128
Lars :*
Timo kan mooi Roy een hand geven qua lengte 86 hier en 11 kilo nog wat
Menicole :D en dat mooie kostuum erbij ^O^
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_103791261
Seb jankt voor de duizendste keer vandaag omdat hij zijn zin niet krijgt en ik jank met hem mee. Ik heb er zoooo genoeg van vandaag. Wat een k** zooi dat peuter gedoe
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_103791543
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Estrys het volgende:
Seb jankt voor de duizendste keer vandaag omdat hij zijn zin niet krijgt en ik jank met hem mee. Ik heb er zoooo genoeg van vandaag. Wat een k** zooi dat peuter gedoe
Ja erg kan dat soms zijn he!!
Tis een fase...............
pi_103792800
Ik ben erachter wat het vandaag is. Wintertijd! Het arme kind heeft een jetlag. Komt net met brood aan zetten. Wilde eigenlijk pannenkoeken maar dat eten we niet. Dus zei ik misschien kan oma dat morgen maken. Toen moest hij bellen. Oma zei dat ze dat morgen wel kon maken. Nou dat wilde hij nu en niet morgen. Snikkend: kun jij mij naahaar omaaahaa brengen?
Nu zit hij met een boterham op de bank. Want eten is nog niet klaar, nou dan maar een boterham voor een keertje. En voor zeven ligt hij er in. Ik vroeg of hij moe was: snik snotter jaaahaahaa
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 21:46:03 #168
5428 crew  miss_sly
pi_103808180
Hoe is het met Lars, Karin?

ow Estrys, dat zijn geen fijne dagen :N Dat die wintertijd zo'n invloed kan hebben, he? En van mij mogen ze het afschaffen, heb er echt niets mee!

Hier viel het wel mee. Ze heeft er wel een beetje last van, denk ik, maar het is aardig gelukt om haar in het gewone ritme te houden. Wel wilde ze meteen na haar middagdutje een boterham met pindakaas :D Vraagt ze nooit, dus ik heb het maar gegeven voor deze keer. Ook gewone tijd naar bed gegaan, dus hopelijk gewoon 7 uur morgenochtend.

Senna is weer aan het groeien, volgens mij. Fysiek, maar ook op andere gebieden. Ineens durft ze onze poes te aaien en ook de kittens bij mijn zusje. Dat durfde ze 2 weken geleden nog niet. Haar taal heeft ook weer een sprongetje gemaakt en ze praat nu nog meer en nog duidelijker. Heel gezellig, ook. 's Avonds aan tafel vraagt ze "en hoe was jouw dag, mama?" "en hoe was jouw dag, papa?" O+ Alleen spelen gaat ook weer een stuk beter ineens, erg fijn! Kortom: hier gaat het fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103808757
Super om te lezen miss, ik zag je foto's op fb, leuk, ze geniet echt van haar leventje he?

Met lars gaat het wel, hij ziet er vreselijk uit, zijn buik en rug lijkt wel op een maanlandschap....
Vandaag flink gesmeerd met kidsclin, en vanavond in een havermoutbadje.... Hopelijk levert dat een betere nacht op als gister.... Hoe naar is het ook om jeuk te hebben...
Hij is gelukkig niet heel vervelend ervan, speelt wel, kletst wel, alleen eten en drinken is drama. Hij doet ook steeds zo gek met zijn mond, volgens mij zit er in zijn mond ook een pokkepok.
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 22:01:54 #170
5428 crew  miss_sly
pi_103809408
Ja, ik geloof dat ze het wel naar haar zin heeft. Het is wel een kleine genieter, maar dat herken ik dan ook wel. Ze is ook een heerlijke knuffelaar, kan ook zomaar naar me toe komen voor een kus of knuffel O+

Dat kidsclin hielp hier echt heel goed, bij Lars ook? Dat havermoutbadje vond ze vreselijk, vreemd genoeg. Jeuk is ook heel erg naar, en slapen is dan zeker moeilijk. En als hij echt een pokkepok in zijn mond heeft, zal hij daar zeker last van hebben, arm mannetje. Hoop dat hij gauw opknapt!
pi_103809576
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ik geloof dat ze het wel naar haar zin heeft. Het is wel een kleine genieter, maar dat herken ik dan ook wel. Ze is ook een heerlijke knuffelaar, kan ook zomaar naar me toe komen voor een kus of knuffel O+

Dat kidsclin hielp hier echt heel goed, bij Lars ook? Dat havermoutbadje vond ze vreselijk, vreemd genoeg. Jeuk is ook heel erg naar, en slapen is dan zeker moeilijk. En als hij echt een pokkepok in zijn mond heeft, zal hij daar zeker last van hebben, arm mannetje. Hoop dat hij gauw opknapt!
Lief, hè? Lente komt me ook zo af en toe een kus op m'n mond geven. O+
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:05:09 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103809639
arme Lars, echt als ik dit weer zo lees, dan ben ik blij dat Roy er in verhouding heel weinig last van gehad heeft. Een beetje jeuk op zijn hoofd maar dat was het dan ook.

Kidsclin is heel fijn ja, smeerde het toen het weg was ook nog veel op zijn littekens en de meeste zijn dan ook al weg.

Senna O+ :D
  Moderator maandag 31 oktober 2011 @ 22:05:52 #173
5428 crew  miss_sly
pi_103809677
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Lief, hè? Lente komt me ook zo af en toe een kus op m'n mond geven. O+
O+ zo lief!

Wat ze ook doet, en dat is gewoon afgekeken van ons als we mensen begroeten, is me heel demonstratief juist eerst op mijn ene wang en dan op mijn andere wang te zoenen (en dan nog een paar keer die wangen om en om) om me dan aan te kijken en te vragen: Alles goed met je? O+
pi_103813354
Wij hebben een echte kerel. Geeft ie een kus na enig aandringen,' aaah 1 kusje Seb??' en veegt daarna meteen met zijn mouw zijn mond af.

Hij lag er al voor zeven in, zoals ik dacht. Het gekke is zondagavond ging hij om zeven uur en sliep tot half 8 vanmorgen dus ik dacht dat we erdoor waren.
Helaas kwam de terugslag nog.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 1 november 2011 @ 00:16:21 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103816582
Zaterdag sliep Jan al om kwart over 5 , half zes, 's middags, en was om half zeven nieuwe tijd zondag wakker :o gisteren gewone tijd naar bed, en vanmorgen nieuwe tijd half zeven wakker. (maar dat was mijn schuld, ik had mijn telefoon, en dus ook mijn wekker, nog niet verzet :') )

Oh ja, wat ik kwam vertellen. ik vond het zo lief bij 't avondeten. Hij moest slapie eten geven, want die had ook honger. Heb er een filmpje van gemaakt, zal ik morgen wel online gooien. Nu bedtijd. (met telefoon op nieuwe tijd)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 1 november 2011 @ 07:55:34 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103819784
Oeh, ik zie afmetingen staan. :)
Oscar was 2 weken geleden, dus idd ook met 26 maanden ongeveer 95.1cm en 15.8 kilo.
Prima in verhouding, maar wel op de helft van de bovenste helft. :)

Het was een dubbele afspraak, dus Sasha mocht ook (3jr 10mnd). Die was 101cm en 15,7 kg. Ook in verhouding, maar wel ietsje magerder.

Oh, en voor het eerst in mijn leven doe ik een }:| over de wintertijd. Het is al 2 ochtenden 05.30 als de heren bedenken dat het wel gedaan is met de nacht. :')
pi_103820449
bij ons is de 6.30-nachtlampje-aan-uit-bed *O* *O* *O* -truc een doorslaand succes :Y
morgen die timer maar eens wat later zetten :P

mooie maatjes be :Y
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:45:22 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103825261
hier hadden we weer een nacht die begon om 3 uur,En het vreemde is Roy is dan ook echt klaarwakker.
De zoveel minuten methode werkt dan ook totaal niet, die zet het dan wel zo op een krijsen dat je Roy er wel uit wilt/moet halen.
In ons bed brak hij de boel af, en maar besloten om naar beneden gegaan, waar hij braaf gaat spelen :{
Nu ben ik hier helemaal geen voorstander van, maar goed wat moeten we dan, een krijsende Roy,een bed afbrekende Roy of een brave Roy die dan speelt.
Ik/wij krijgen dit ook nu niet doorbroken wat we ook doen. }:|
pi_103825792
Bar dat komt me heel bekend voor. Leander had dat ook. Gewoon midden in de nacht klaar wakker zijn. Wij hebben er wel voor gekozen om hem te laten schreeuwen. Nou ja schreeuwen. We gingen erbij zitten maar geen aandacht geven. En ja het heeft heel lang geduurd voordat ie door had dat het allemaal geen zin had en ie toch maar ging slapen. En sindsdien heeft ie dat ie pas om 22:30 slaapt. Maar liever dat dan elke nacht beneden te zitten terwijl je overdag ook nog je dingen moet doen.
Moet zeggen dat de laatste week we Leander steeds vroeger in bed krijgen. Hij slaapt 's middags nu helemaal niet meer en dat blijkt op langer termijn toch te werken. Hij word tegen half 6 heel vervelend, maar dan gaat ie met papa onder de douche en kunnen we het nog net rekken tot uur of 20:00. Dan gaat 1 van ons met hem naar boven en vaak slaapt ie dan om half 9. En dat is zo lekker. We hebben de avond weer voor onszelf *O*
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:06:35 #180
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103826047
ik heb er ook een dik uur bijgezeten,geen aandacht geven, maar Roy was niet te houden :@
Heb hem wel afentoe moeten kalmeren, door een verhaal te lezen en telkens sssssssss ssssssssst te zeggen.

Roy gaat tussen 7 en half 8 naar bed, normaal tot een uur of 6 half 7 soms 7 uur slapen.
Vorige week hadden we 2 van die nachten dan Roy klaarwakker was. een vreemd iets.
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:30:55 #181
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103850214

Dit had ook zomaar Roy kunnen zijn. O+
sorry emo moment

Kleine broer Roy

[ Bericht 27% gewijzigd door _Bar_ op 01-11-2011 22:23:48 ]
pi_103853722
Is dat Thijs, Bar?
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:22:01 #183
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103853751
Ja dat is Thijs :D
pi_103853955
Nils vroeg tijdens het eten aan Lente (die alleen een onderbroek en een longsleeve droeg): "Zal ik jou eens een tik op je billen geven?"

En Lente klimt zonder iets te zeggen uit dr stoel, trekt dr broek naar beneden en gaat gebukt voor Nils staan.

We kwamen niet meer bij. Hoe ze daar nou bij komt?
pi_103854005
Daar lijken ze idd op elkaar, Bar!
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:27:58 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103854187
Lente :D
  Moderator dinsdag 1 november 2011 @ 22:31:40 #187
5428 crew  miss_sly
pi_103854461
Ze lijken idd Bar O+

Lente _O-
  woensdag 2 november 2011 @ 08:39:36 #188
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103864209
Jeetje Bar, ze lijken echt op elkaar zeg!! O+

Lente _O-

Lennon lijkt ook last te hebben van de wintertijd... 's nachts wakker, 's morgens vroeg wakker. Hopelijk zijn ze snel gewend aan die stomme wintertijd!
Make love, not war ☮
pi_103864412
oe als ik die cijfers zie heb ik echt een kleine lichtgewicht: net na verjaardag 2 was het 11,9 kg en ik meen net geen 90 cm.

Wintertijd gaat bij peuter prima, maar ja, dat is ook een slaapkopje
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_103864725
gheghe Lente! billenkoek! Jammie!

ik zag de foto van Thijs, en ik dacht: huh Roy is wel veranderd!
Wel duidelijk broertjes!
pi_103864744
oooh bar O+
echt broertjes ja, die kinnetjes!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 2 november 2011 @ 09:24:11 #192
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_103864977
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:52 schreef mefke79 het volgende:
oe als ik die cijfers zie heb ik echt een kleine lichtgewicht: net na verjaardag 2 was het 11,9 kg en ik meen net geen 90 cm.

Wintertijd gaat bij peuter prima, maar ja, dat is ook een slaapkopje
Die van mij ook trouwens. Lennon is nu met 2 jaar en 9 maanden net 14 kg. En bijna 1 m.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 november 2011 @ 09:24:26 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103864990
Bar O+

Lente _O-

Gisteren de uitslag van de testen bij de fysio, om te kijken of hij motorisch (ook) een achterstand had, maar hij is gewoon helemaal bij qua ontwikkeling. Wel trok ze de conclusie dat hij motorisch vrij onrustig was, in beweging moest blijven van zichzelf, en ze zei er ook nog bij dat dit ook adhd-achtige klachten waren. de oorzak lag dus alleen niet in het lichamelijke gebied... :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103865014
Heel duidelijk broertjes Bar O+ Maar dat vond ik altijd al :Y

Lente _O- hahahaha!

Niels heeft ook last van de wintertijd (en van niet meer slaperig worden van drinken bij mij, want ik heb bijna geen melk meer sinds hij 's avonds geen bv meer krijgt ;( ) hij is al vanaf zondag tussen 4.30 en 5 uur wakker en vanmorgen al om 4 uur. Hij slaapt nu alweer vanaf 9 uur... Gisteren kon ik het nog wel rekken tot na de lunch, maar nu echt niet meer en het werkte gisteren dus schijnbaar ook niet.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103865312
quote:
12s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:24 schreef DJMO het volgende:
en ze zei er ook nog bij dat dit ook adhd-achtige klachten waren. de oorzak lag dus alleen niet in het lichamelijke gebied... :)
Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhd
pi_103865414
Ik krijg er kippenvel van om de broertjes zo bij elkaar te zien, Bar. Ze zijn heel anders maar ook duidelijk broers inderdaad. Roy's linkeroor (op de foto rechts) flapt zelfs op eenzelfde manier. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103866242
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:51 schreef Estrys het volgende:
ah ze gaan weer gelijk op dus
pi_103866631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Tis zo jammer dat er meteen weer een ADHD stempel op wordt geplakt. Terwijl dat op deze leeftijd nog helemaal niet te diagnostiseren is. Een kind mag tegenwoordig niet meer druk zijn, dan heb je meteen adhd
Leander was een maand of 7 oud en die fladderde heel erg met zijn armen. De hele dag door. Zat geen seconde stil en toen zeiden ze op het cb ook al dat het een typische adhder was :? Hij is nu nog wel druk maar gewoon peuterdruk zeg maar!!
pi_103866639
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:13 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ah ze gaan weer gelijk op dus
Jep

Hoewel Seb dus ook gewoon moe was. Hij begint nu weer een beetje in zijn vaste ritme te komen. Maar hij slaapt absoluut niet meer 's middags dus tegen 16 is het bal.
Vanmorgen was hij wakker dus ik vrolijk zijn kamer in: nee, ik ben nog niet helemaal uitgeslaapt zegt ie. _O-
Ow en de alleen-papa periode lijkt voorbij te zijn. *O*

Seb vanmorgen naar het kdv gebracht maar echt feest vond hij het niet. Vrijdag haalde ik hem op, zat zijn vriendje naast hem met allemaal krassen op zijn gezicht. Dus ik vraag aan dat vriendje wat heb jij gedaan met je gezicht? 'heeft T gedaan' zegt hij. ja zegt de leidster wij mogen geen namen noemen maar dat doen de kinderen zelf wel. Seb was dus behoorlijk hard gebeten in zijn bovenarm. De tanden stonden er in. :( Volgens de leidster deed hij niks, hij zat gewoon fruit te eten toen T hem beet.
En het meisje wat ernaast zat had vorige week ook een aanvaring met T zei haar moeder.
Ik hoop dat ze er een beetje opletten op T want Seb zei vanmorgen: mama, ik vind het eng, dragen.
pi_103888630
Zo, we zijn weer terug van onze rondreis door Turkije. O+
T was heerlijk. Ko heeft zich zo goed gehouden. Ik ben echt reuzetrots op hem.
Lange bustochten, bootje varen, en op het strand spelen. Maar ook grote steden en niet op de stoep mogen lopen.
Hij was eigenlijk zo gezellig steeds. Dat is me echt zo meegevallen. Op een gegeven moment had hij het ook helemaal door, steeds een nieuwe kamer, met een nieuwe 'Oma A', zo heet mijn moeder, en zo heette elke hoteldame. :D
Hij had wel meteen een zinnetje door: wil niet. En daar probeerden wij zoveel mogelijk in mee te gaan. Als je iets niet wil en het kan, dan doen we dat.

Elke nacht sliepen we met zijn drietjes in bed, en zijn ritueel was ook om ons drietjes steeds te benoemen: grote Papa, grote Mama en kleine Kobus. En soms was ik klein en hij groot, of was papa klein. Maar papa was meestal groot. :P
Hij had zijn eigen rugzakje, dus als we weggingen, deden we allemaal onze rugzak om. O+

Alleen het eten was wat minder, hij heeft geleefd op fruit, sap, rijstwafels met smeerkaas, yoghurt en patat. Oh en pistache en cashewnootjes. Die heetten 'kauwen' want die moet je goed kauwen. ;)

Hij is zo groot geworden! :D

Oh, en sinds we gisteravond thuis zijn gekomen speelt hij alleen nog maar met de babypop. Misschien hebben we het ets te vaak over de baby. :D O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')