idem hierquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar!

Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind zelf dat ik toch niet heel onverdienstelijk zing, maar heel vaak krijg ik dus een 'Mag ne mama!' om mijn oren van Oscar!

quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik vind zelf mijn autorijden niet heel erg slecht of gevaarlijk. Daar denkt mijn zoon duidelijk anders over. Wanneer ik achter het stuur kruip en zijn vader op de bijrijdersstoel gaat hij compleet over de rooie. NEEEEE mamaaaaaa, jij nieeeehiet rijden!
En dan zijn vader die gniffelend naast me zit.

Roy gaat daar niet weg he, althans nog niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:52 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, jeetje... alsof jullie nog niet genoeg hadden zeg.
Wat afscheidscadeau betreft.. je zou in navolging van ET ook een leuk boek voor de groep kunnen geven! Vind ik een erg leuk idee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |