Vorige topics:quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Dan zat ik wel in dezelfde zaal in Spui, lompe mensen iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond Johnny English uitgezeten, grootste pluspunten waren Anderson en Pike...
Daarna naar Lion King 3D, waar we naast een complete familie rashagenezen zaten!
"ooooeuhw, dan komp het zeau helemaal op je af joh!" en continu commentaar leveren alsof ze thuis opde bank zaten. Rest van de zaal deed iets stiller hetzelfde, maar dat is de laatste keer dat ik in een vakantie naar een film ga waar kinderen en ouders samen heen kunnen...
Als ik met mijn nichtjes (van 12 en 13) naar de film ga, dan praten die twee ook met constant met elkaar. Als ik vraag of ze stil willen zijn zijn ze dat ook voor de komende 5 minuten, maar daarna beginnen ze weer te praten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond Johnny English uitgezeten, grootste pluspunten waren Anderson en Pike...
Daarna naar Lion King 3D, waar we naast een complete familie rashagenezen zaten!
"ooooeuhw, dan komp het zeau helemaal op je af joh!" en continu commentaar leveren alsof ze thuis opde bank zaten. Rest van de zaal deed iets stiller hetzelfde, maar dat is de laatste keer dat ik in een vakantie naar een film ga waar kinderen en ouders samen heen kunnen...
Wat mij betreft wordt daar een tiende cirkel in de hel voor ingericht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:30 schreef loezzzje het volgende:
Dat vind ik het meest irritante aan bioscopen, mensen die hun kop niet kunnen houden.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt daar een tiende cirkel in de hel voor ingericht.
of worden heel schappelijk rond tien uur geplandquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Voortaan gewoon naar 16+/18+ films gaan.Oh nee, die films zijn op 1 hand te tellen.
moet gewoon nog even bijgewerkt wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:07 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Psst, in het plaatje in de OP staat 18 ipv 19�
Toch ga ik daar liever heen dan een film als Abduction of Three Musketeers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
midnight in paris is echt zo een 50+ film..
heb em nog steeds niet gezien, vanavond 2220 buitenhof nog een kansquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Midnight in Paris draait ook al lang eigenlijk, zeker voor een PAC-film.
Terwijl er een maand geleden al 8 mensen in de zaal zaten op een prime-time tijdstip.
dat viel best mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
was meer een algemeen stukje commentaar..quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar ik heb niet gezegd dat abduction goed was?
Toffe film, goed voor middelbare scholieren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
Ze draaiden hem in het vliegtuig, ben er 3x bij in slaap gevallen. Zo boeiend vond ik hem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
Sja. Zo vaak ga ik niet naar een 3D-film, en ik koop al helemaal niet dat chemisch afval dat men daar kennelijjk als popcorn ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zag gister voor et eerste de PUC gold reclame in de bios..
echt niet dat ik die haalafzetters...
Uiteraard. Het is ook maar gewoon een bedrijf dat naar winstmaximalisatie streeft,natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef mschol het volgende:
het is gewoon verkapt pushen van dat kut 3D
Duidelijk heel gaaf gemaakt, grafisch erg leuk, ben zelf naar Imax 3d geweest, had in dit geval toch wel toegevoegde waarde !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Iig klagen, ook al ga je onbeperkt naar de film...
Net naar Tintin geweest, supervet.
is voor pathe weer een excuus de PUC en puc gold een euro duurder te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien kan Pathe als service zalen gaan aanbieden zonder ontvangst van GSM toestellen, toeslag 25 cent per kaartje
Of een IQ test voor je een kaartje mag kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien kan Pathe als service zalen gaan aanbieden zonder ontvangst van GSM toestellen, toeslag 25 cent per kaartje
In hoeverre helpt die SMS-service eigenlijk? Heeft iemand daar al eens resultaat mee geboekt hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
die overlast SMS-service gewoon bombarderen en klagen, iets anders helpt namelijk gewoonweg NIET.
Ik heb weleens gehad in de IMAX zaal in Rotterdam dat de deur open bleef staan. Die kwamen ze wel dicht doen na een sms-je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In hoeverre helpt die SMS-service eigenlijk? Heeft iemand daar al eens resultaat mee geboekt hier?
Ubertroll.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad in de IMAX zaal in Rotterdam dat de deur open bleef staan. Die kwamen ze wel dicht doen na een sms-je.
Goed. Ooit zonder correcte codering gesmst dat het geluid fucked was, kreeg foutmelding terug, dus ik zag het somber in. Minuut later was het gefixt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In hoeverre helpt die SMS-service eigenlijk? Heeft iemand daar al eens resultaat mee geboekt hier?
Ja eigenlijk wel, sneu van de Munt maar dat ook de Tuchinski zwemt in de muizen is echt te gek voor woorden, dat zou toch het vlaggenschip van Pathe moeten zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
zowiezo muizen in je pand (en dan vooral zo overduidelijk voor je gasten)dan ben je echt laag gezakt en ben je gewoon een low budget bioscoop/uitgaansgelegenheid die eigenlijk z'n geld niet waard is..
in den haag heb ik ze nog nooit IN de bioscopen zien rond rennen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
De andere bioscopen in Utrecht wemelen ook van de muizen. Bij de City/Movies rennen ze doodleuk door de hal en door de bioscoopzaal. Begon er ineens een meisje keihard te gillen, ik zat tegen het plafond
de illusie hebben dat elk gebouw waterdicht is... Zelf ook geen spinnen zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
zowiezo muizen in je pand (en dan vooral zo overduidelijk voor je gasten)dan ben je echt laag gezakt en ben je gewoon een low budget bioscoop/uitgaansgelegenheid die eigenlijk z'n geld niet waard is..
met dit verschil dat spinnen in nederland relatief ongevaarlijk zijn, en muizen ziektes met zich meedragen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
de illusie hebben dat elk gebouw waterdicht is... Zelf ook geen spinnen zeker?
Volgende keer maar vragen of ze alleen door de lege zalen willen rennen dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat spinnen in nederland relatief ongevaarlijk zijn, en muizen ziektes met zich meedragen..
ik heb ook niet de illusie (zoals jij zegt) dat een pand water dicht is, maar zodra muizen overduidelijk zichtbaar zijn voor je klanten doe je gewoon iets grondig verkeerd..
of je bestrijdt ze gewoon wat beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgende keer maar vragen of ze alleen door de lege zalen willen rennen dan.
ik ben van mening dat er te weinig aan bestrijding wordt gedaan in de desbetreffende bioscopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Dus jij denkt dat er niets aan bestrijding gedaan wordt?
Dat is gewoon schier onmogelijk. Plenty verstopplaatsen voor die beesten en ze worden aan de lopende band bijgevoerd door het popcornpubliek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:22 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Dan heb je werkelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om in zulke grote gebouwen muizen volledig buiten te houden.
dit dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is gewoon schier onmogelijk. Plenty verstopplaatsen voor die beesten en ze worden aan de lopende band bijgevoerd door het popcornpubliek.
als ik de verhalen hier lees lijkt dat er wel op andersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:22 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Dan heb je werkelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om in zulke grote gebouwen muizen volledig buiten te houden. Geloof me als ik zeg dat er in alle Pathé bioscopen die met muizen kampen genoeg aan bestrijding gedaan wordt. Je denkt toch zeker niet dat het management het fijn vindt dat er muizen rondlopen en dat het een probleem van lage prioriteit is?
want de bezoekers weten er veel meer van dan de medewerkers, sorry, dat vergat ik even.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik de verhalen hier lees lijkt dat er wel op anders
Dit. Maar dat is voor sommigen niet genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is gewoon schier onmogelijk. Plenty verstopplaatsen voor die beesten en ze worden aan de lopende band bijgevoerd door het popcornpubliek.
Weet je hoe lastig het is om een muizenplaag te bestrijden? Zelf nooit last van gehad zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben van mening dat er te weinig aan bestrijding wordt gedaan in de desbetreffende bioscopen
Mwa, het bestrijden zelf is een eitje, alleen om te zorgen dat er niet overal dode muizen liggen -te stinken- na een tijdje, dat is lastigerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om een muizenplaag te bestrijden? Zelf nooit last van gehad zeker?
Bestrijden is ook lastig, want je kunt ook niet de hele zaal volzetten met lokdozen. Dat staat nog slechter dan een kleine kans dat er een keer een muis zichtbaar is als de noodverlichting aangaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het bestrijden zelf is een eitje, alleen om te zorgen dat er niet overal dode muizen liggen -te stinken- na een tijdje, dat is lastiger
Je weet vrij nauwkeurig waar ze lopen meestal, dat is in de gevallen die ik meegemaakt heb voor het scherm langs, dus als je daar van die gifboxen zet, staan ze op de juiste plek en hebben de gasten er zelf geen weet vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bestrijden is ook lastig, want je kunt ook niet de hele zaal volzetten met lokdozen. Dat staat nog slechter dan een kleine kans dat er een keer een muis zichtbaar is als de noodverlichting aangaat.
dat is wel enorm triest en vooral enorm onhandig... gemiddeld genomen staat er nml bij de kassa een veel langere rij..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe regels bij ons in de Pathé.
Kaartverkoop via machine loopt uitsluitend tot genoteerde aanvangstijd van de film. Het kwartier daarna verschijnt de film nog wel op het kaartverkoopscherm, maar kun je hem niet meer kiezen. Kaartje kopen moet dan via het buffet.
![]()
Wat stom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe regels bij ons in de Pathé.
Kaartverkoop via machine loopt uitsluitend tot genoteerde aanvangstijd van de film. Het kwartier daarna verschijnt de film nog wel op het kaartverkoopscherm, maar kun je hem niet meer kiezen. Kaartje kopen moet dan via het buffet.
![]()
En ze planten zich daarnaast enorm snel voort.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klopt, maar als je daar dus gif neerknalt, roei je ze wel uit, zonder dat mensen tussen de doosjes door hoeven te laverenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ze voornamelijk door de zaal heen scharrelen, maar dat je ze alleen ziet als ze een keer voor het scherm langs lopen.
In november zouden we dus iets moeten horenquote:Wanneer kan ik gebruik maken van Pathé Unlimited Gold?
Momenteel (september 2011) zijn we in een afrondende fase van het opstapproces en worden er op locatie testen gedaan. We willen natuurlijk dat iedereen zonder problemen gebruik kan maken van de Pathé Unlimited Gold Card. Binnenkort (vanaf oktober 2011) ontvangen de huidige houders van de Pathé Unlimited Card een e-mail waarmee zij kunnen overstappen naar Pathé Unlimited Gold. Vóór 1 december 2011 zullen alle huidige Unlimited Cardhouders deze mail hebben ontvangen, dus houd in oktober en november goed je inbox in de gaten.
Wat je wel vaak hebt is dat de eerste unlimited pas wel gelezen wordt en dan als je er nog eentje wilt bijvoegen dat de scanner het niet doetquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef mschol het volgende:
dat mensen bij de kassa in de rij gaan staan snap ik nog wel hoor, ik help vaak genoeg mensen die hun reserverings barcode niet kunnen scannen (of ze houden em er niet goed voor (kaarsrecht i.p.v. beetje schuin) of de barcode is door het apparaat niet te lezen (gelukkig kan je dan gewoon de barcode invoeren i.p.v. scannen
Even met je vinger tegen de scanner tikken werkt hier nog wel eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat je wel vaak hebt is dat de eerste unlimited pas wel gelezen wordt en dan als je er nog eentje wilt bijvoegen dat de scanner het niet doet
dat zal ik eens proberen als de scanner weer eens uit lijkt te staan (niet roodknipperend maar wel blauw)quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even met je vinger tegen de scanner tikken werkt hier nog wel eens
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even met je vinger tegen de scanner tikken werkt hier nog wel eens
Naar mijn weten wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft de scanner niet gewoon een lichtsensor? Dat als je een pas of je hand ervoor houdt, dat de barcodescanner dan pas gaat knipperen?
dat werkt niet altijd weet ik uit ervaring...quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft de scanner niet gewoon een lichtsensor? Dat als je een pas of je hand ervoor houdt, dat de barcodescanner dan pas gaat knipperen?
Idd, heb ik ook soms.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt niet altijd weet ik uit ervaring...
wil je je pas scannen, pakt hij em niet en valt hij "uit" zeg maar..
en dan krijg je em dus soms met geen mogelijkheid meer aan.. (ook niet als je even een stap achteruit doet om het daarna weer te proberen )
zie geen 3D dus ik gebruik gewoon het eerste brilletje dat ik mee mocht nemen nog (denk ik, maar heb nogal wat brilletjes liggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Idd, heb ik ook soms.
Hoevaak hergebruiken jullie die 3d-brillen? Merken jullie ook achteruitgang in de 3d beelden hierdoor? Soms lijkt het bij mij alsof ik de beeld minder goed zie, maar soms ligt het ook aan de afstelling van de bios denk ik...(Of placebo effect)
Aha. Nou, wordt het voordeliger voor studenten om een PUC kaart te nemen.quote:Zonder CJP geen studentenkorting meer bij Pathé
Film • Nederland • Geschreven door Novum op 03-11-2011 @ 21:46
Studenten krijgen vanaf februari geen korting meer bij bioscopen van Pathé. Althans, niet als zij geen CJP-pas hebben. Dat hebben de bioscoopketen en de CJP donderdag bevestigd aan Novum Nieuws.
De twee instanties kondigden aan dat zij exclusief gaan samenwerken. Daarmee verdwijnt ook de regeling waarmee studenten op vertoon van een geldige studentenpas of ov-jaarkaart met korting naar de film kunnen.
Een woordvoerder van Pathé zei dat het steeds moeilijker wordt de geldigheid van de studentenkaarten te checken. "Vaak staat er geen jaartaal of einddatum op. Mensen konden eeuwig gebruikmaken van de korting."
De CJP-pas (Cultureel Jongeren Paspoort) levert wel op meer dagen en tijdstippen voordeel dan de studentenreductie. Pashouders krijgen sinds donderdag twee euro korting op films die doordeweeks en zondag of op vrijdag en zaterdag overdag draaien. Een studentenpas gaf korting op werkdagen tot vrijdag 18.00 uur.
Toch bijna 3 EUR korting per kaartje.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef lelouch het volgende:
Nog nooit geweten dat studenten korting kregen. Dat had me voor mijn puc aanschaf wel wat kunnen schelen.
¤1,50quote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch bijna 3 EUR korting per kaartje.
oei, dat geloof ik best. Hopelijk morgen opgelost, anders krijg je boze voetbalsupporters tegen boze bioscoop klantenquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:55 schreef lelouch het volgende:
Chaos bij de kuip, een technische storing
Niet alleen in de kuip kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:55 schreef lelouch het volgende:
Chaos bij de kuip, een technische storing
I know, maar zo druk heb ik het in geen drie jaar gezien.quote:Op zondag 6 november 2011 13:05 schreef xminator het volgende:
Zaterdagavonden is het altijd volle bak..
Alles uitverkocht meestal.
De Sneak skippen? Die film draait over een week of 2 ook wel in het reguliere programma en dan is het vaak nog minder druk ookquote:Op maandag 7 november 2011 19:01 schreef Deezertje het volgende:
Wil morgenavond Real Steel kijken en daarna meteen de Sneak. Real Steel begint om 19.30u en de Sneak om 21.30u. RS duurt 2:07 uur (incl. aftiteling) en de reclame vooraf 15 minuten. Met een beetje pech dus om 21.45u klaar en dan kan ik mijn kaartje niet meer uit de automaat halen (15 minuten na aanvangstijd) en te laat voor de bus naar huis (volgende pas uur later)... iemand tips? Ja ik kan even snel de bios uitrennen om mijn kaartje alvast te halen maar daar ben ik niet zo fan van (stukken missen).
Gisteren Contagion gezien, was wel goed gemaakt moet ik zeggen, ben een fan van medische dramaquote:Alexander Rietkerk
Zaterdag wordt een drukke Pathe dag voor me bij Pathé de Kuip. In totaal 4 films zien met een speelduur van 454 min. (7.5 uur) en daar komen de reclame's ook nog eens bij :-) Ik begin om 10:50 met 2 films, daarna naar huis om te eten. En om 20:35 de volgende 2 films. Ik eindig met The Thing die ik met Halloween Horror Show heb gezien, maar nu nog even weer gaat kijken. Hij is een aanrader, dus als je de kans hebt, moet je hem zeker gaan zien. Dat wordt laat slapen, maar het is het waard.
Nog maar 2 films om een lijst te hebben van 100 bekeken films sinds 2 juni
Door KPNquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:31 schreef chocoladekoekjes het volgende:
het was een landelijke storing. dat zal ook de reden zijn geweest dat online kaartverkoop plat lag.
Ik heb niks extra betaald met mijn Gold card hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag m'n eerste IMAX film gezien (+2.50 EUR): Real Steel
What's the hypeIs me de 2.50 EUR niet waard. Geluid stond te hard (lege zaal) maar hoorde niet heel veel verschil vergeleken met normale voorstellingen. Het scherm was idd groter, maar als je helemaal achterin gaat zitten heb je daar ook niet veel profijt van.
Waarom ga je dan ook helemaal achterin zitten?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag m'n eerste IMAX film gezien (+2.50 EUR): Real Steel
What's the hypeIs me de 2.50 EUR niet waard. Geluid stond te hard (lege zaal) maar hoorde niet heel veel verschil vergeleken met normale voorstellingen. Het scherm was idd groter, maar als je helemaal achterin gaat zitten heb je daar ook niet veel profijt van.
Sja, een verhaal wordt niet beter van een groter scherm.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:46 schreef chocoladekoekjes het volgende:
ik ga eigenlijk nooit naar IMAX (alleen Harry Potter) maar heb ooit in een ver verleden Avatar in IMAX gezien en vond de film vrij weinig aan, maar in IMAX wel ECHT heel mooi.
Een niet-IMAX film in de IMAX zaalquote:Op donderdag 10 november 2011 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Had Johnny English in dezelfde zaal gezien, maar dan zonder IMAX, en vond het een vergelijkbare experience eigenlijk.
Dit weekend Tintin in IMAX 3D kijken. Als het weer zo tegenvalt dan ga ik niet meer bijbetalen voor IMAX.
Vaak zat hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een niet-IMAX film in de IMAX zaalLijkt me stug...
Zo goed als het hele scherm, zijkanten worden dan wat minder gevuld. Je ziet de kromming van het scherm ook nog.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh dat is wel suf. Projecteren ze dan wel op het hele scherm? Want volgens mij staan de stoelen veel verder van het scherm af in de imax-zaal, dus als ze dan een "gewoon" beeld projecteren zou het heul klein zijn.
Pathé zelf zegt dat je op de eerste negen rijen alleen maar de echte IMAX-beleving krijgt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:51 schreef Goodbye het volgende:
Imaxmaar wees wel een beetje slim en ga mid-mid zitten.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, als het beeld scherper is, kun je ook wat verder vooraan gaan zitten en nog meer onder de indruk zijn van het grote scherm.quote:Op maandag 14 november 2011 13:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pathé zelf zegt dat je op de eerste negen rijen alleen maar de echte IMAX-beleving krijgt.
Ik zat met Kuifje op rij drie en ik kan je zeggen dat dat niet aan te bevelen is. Koppijnquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je zover voorin zit, krijg je bij IMAX volgens mij wel een beetje het tenniswedstrijd-gevoel, dat je de hele tijd je hoofd zit te draaien om alles te kunnen zien
3D? dan zou ik daar de oorzaak zoeken en niet de plek waar je zitquote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat met Kuifje op rij drie en ik kan je zeggen dat dat niet aan te bevelen is. Koppijn
Mwah, IMAX 3D valt meestal wel mee. Je moet geen 3D kijken op die kleine schermpies.quote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
3D? dan zou ik daar de oorzaak zoeken en niet de plek waar je zit
Jupquote:Op donderdag 17 november 2011 14:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik vind Twilight ook wel leukDrie keer zou me alleen iets te veel van het goede zijn
![]()
Juicyhill, jij hebt puc gold toch? Denk je dat er makkelijk uit te halen? Ik ben nog aan het twijfelen..
Ik gok dat je dan ook niet drie keer naar die film gaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:55 schreef mschol het volgende:
twilight.. tis wel grappig, maar zou er nooit een bioscoopkaartje aan geld voor neer leggen..
Ik ga ook altijd naar Pathé ArenA. Het is natuurlijk ook zo dat als je zo´n kaart hebt je sneller naar IMAX gaat.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
JupIk woon dichtbij Pathé ArenA dus ik haal het er wel uit met een IMAX zaal.
Ik had hem een paar weken terug daar gewoon gehaald hoor. Gewoon naar vragenquote:Op donderdag 17 november 2011 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar Pathé ArenA. Het is natuurlijk ook zo dat als je zo´n kaart hebt je sneller naar IMAX gaat.
Even wachten tot je hem ook daar af kan halen (ik kreeg een mail dat je hem nu alleen in Pathé City kon halen)
ik kijk nergens meer van op hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef chocoladekoekjes het volgende:
ik had vanochtend VOLWASSEN VROUWEN die op de deuren aan het bonken waren omdat ze naar binnen wilden. 35 minuten voordat de film begon. en meisjes die om 12 uur aan komen rennen met de vraag of er nog kaartjes zijn voor twilight om dat tijdstip. 12 uur donderdagmiddag.... denk je dan ECHT dat ie uitverkocht is?
Ik kijk er uberhaupt al van op als er meer dan 10 man in een zaal zittenquote:Op donderdag 17 november 2011 17:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk nergens meer van op hoor
de meest achterlijke films raken uitverkocht op de meest achterlijke tijden, dus ach...
Ik vond hem best ruig eigenlijk, had er matige verwachtingen van maar hij viel me erg mee. Vette soundtrack inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
Drive viel me ietwat tegen, maar had dan ook hoge verwachtingen wegens Gosling. Wel leuke soundtrack.
Gaan we toch naar Rotjeknor?quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Drive draait niet in mijn bioscoop. Wil 'm wel zien.
't is ook een goede film, maar alles met Gosling erin heeft torenhoge verwachtingen van mij (no homoquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:09 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vond hem best ruig eigenlijk, had er matige verwachtingen van maar hij viel me erg mee. Vette soundtrack inderdaad
Meh, met al die werkzaamheden dit weekend... We gaan volgende week wel een keer!quote:
quote:
Dat zou ik maar niet doen, wat een bagger film 1e klas is dat zegquote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Happy feet, come on... Ik zou werkelijk nog liever naar Breaking Dawn gaan...
Als je van het huwelijk en zware zwangerschap/bevalling houdt, doen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Happy feet, come on... Ik zou werkelijk nog liever naar Breaking Dawn gaan...
Happy feet zou ik mijn trommelvliezen en netvliezen voor doorstekenquote:Op maandag 21 november 2011 23:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet doen, wat een bagger film 1e klas is dat zeg
Gewoon kaartjes reserveren (telefonisch oid) en dan bij het ophalen van de kaartjes bij de kassa kan je het vrijkaartje geven en de PUC pas en daarmee de kaartjes betalen. Kan prima in één keer op die manier, no prob.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:43 schreef Omnifacer het volgende:
Vraag: ik wil vrijdag naar Moneyball met een makker, hij heeft een soort vrijkaart en ik een PUC. Als ik wil reserveren, hoe kan ik dat dan het beste doen? Kan dat in 1 keer?
Thanks!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon kaartjes reserveren (telefonisch oid) en dan bij het ophalen van de kaartjes bij de kassa kan je het vrijkaartje geven en de PUC pas en daarmee de kaartjes betalen. Kan prima in één keer op die manier, no prob.
Ga fietsenquote:Ben je nog niet overgestapt op Pathé Unlimited Gold? Doe dit vandaag nog! Want er zijn nu extra veel 3D, IMAX en IMAX 3D voorstellingen te zien. Daarvoor hoef je met Pathé Unlimited Gold géén toeslag meer te betalen. Bovendien krijg je maar liefst 25% korting op al je consumpties bij Pathé. Upgrade daarom je huidige Pathé Unlimited Card vandaag nog. Het kost je maar ¤ 7 per maand meer. Dat bedrag heb je er zo uit!
en dat is nog niet eens 1x per week! dat bedrag heb je er zo uit, zeker als je ook nog een 3D-film meepikt.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ipv 2x gaan nu 3x. In dat opzicht...
Redenatie kun je ook omdraaien: voor die zeven euro meer zou je 3 3D films moeten bezoeken om het verschil van 7 euro te rechtvaardigen. Ik vertik het omdat ik 3D het liefst ontloop...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dat is nog niet eens 1x per week! dat bedrag heb je er zo uit, zeker als je ook nog een 3D-film meepikt.
In het jaar dat ik PUC had had het makkelijk uitgekunt. ik bezocht praktisch alles dat draaide...
dat is ook waar. als je niet naar 3D gaat is het zonde van het geld als er geen IMAXbios in je buurt isquote:Op donderdag 24 november 2011 20:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Redenatie kun je ook omdraaien: voor die zeven euro meer zou je 3 3D films moeten bezoeken om het verschil van 7 euro te rechtvaardigen. Ik vertik het omdat ik 3D het liefst ontloop...
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef xminator het volgende:
Margin call is toch wel een goede film. Het eerste uur zelfs enorm goed.
Aanrader als je in economische/financiele dingen geinterreseerd bent.
Dat weet ik niet. Maar hij is er iig wel voor heel Amsterdam.quote:Op zondag 27 november 2011 00:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is ie nu uit de testfase en landelijk ingevoerd?
puc gold is volgens mij gewoon al landelijk ingevoerd... of hij uit test fase is? geen idee...quote:Op zondag 27 november 2011 01:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar hij is er iig wel voor heel Amsterdam.
PUC Gold bedoel ik hequote:Op zondag 27 november 2011 01:26 schreef mschol het volgende:
[..]
puc is volgens mij gewoon al landelijk ingevoerd... of hij uit test fase is? geen idee...
je kan em "overal" al aanvragen, dat ga je niet doen als het landelijk niet werkt. (lijkt mij dan)quote:Op zondag 27 november 2011 01:31 schreef Juicyhil het volgende:
Ok ik las toen op Facebook dat hij in december landelijk ingevoerd zou worden
Wil ik erg graag heen binnenkort...quote:Op zondag 27 november 2011 01:35 schreef WammesWaggel het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Skin_I_Live_In
Vandaag gezien, hij is zieeeeek
Je moet het maar bedenken, uitstekende film van Almodovar
Jep, downgraden is na de eerste 4 maanden mogelijk. (net zoals je voor minimaal 4 maanden een PUC aanmaakt, is de upgrade ook voor minimaal 4 maanden, daarna kan er gewoon gedowngrade worden)quote:Op donderdag 24 november 2011 20:57 schreef xminator het volgende:
Kun je ook downgraden van gold? Ik zie het al gebeuren dat iedereen nu upgrade en dat ze volgend jaar de prijs met 3 eypo per maand verhogen
26 euroquote:Op maandag 5 december 2011 15:15 schreef Deezertje het volgende:
Gold Card betaal je ELKE maand 27 euro. En in het voorjaar komen er niet zo heel veel films in IMAX uit volgens mij...
Die tien minuten regel werkt trouwens totaal niet. Vaak zat dat mensen nadat de film allang begonnen is nog binnenkomen...
One Life is trouwens wel een leuke film (alleen stond er op de site dat het OV was maar eenmaal in de zaal schrok ik van de Nederlandse stem!) Sommige trailers die in het Nederlands zijn zijn zó slecht, daar wil toch niemand naar toe? Ik zou dan meteen de OV kiezen (doe ik altijd al waar mogelijk is hoor).
Alleen wel super irritant dat Pathe de 2D versies van sommige films alleen in het Nederlands uitzend, voor de 3D versie met OV moet je dan gewoon weer betalen.
bierquote:Op zondag 11 december 2011 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn jullie favoriete snacks om mee naar binnen te smokkelen en zijn jullie ooit gecontroleerd?
Neem zelf wel eens een pot Ben & Jerry's mee
pringles en cherrycoke.quote:Op zondag 11 december 2011 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn jullie favoriete snacks om mee naar binnen te smokkelen en zijn jullie ooit gecontroleerd?
Een mueslireepje neem ik soms mee maar eet dat dan rap op ivm de muizenquote:Op zondag 11 december 2011 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Meestal eet/drink ik gewoon niets tijdens de film. Alleen met new kids moet je wel verplicht een halve-liter blik schultenbrau meesmokkelen natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Dat doen ze nogal vaak hoor. Van het weekend nog gehad. Meestal ook bij Sneak Preview of IMAX voorstellingen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef Deezertje het volgende:
Vrijdag voor het eerst een kaartjescontrole bij de zaal zelf gehad bij Pathe ArenA tijdens New Kids Nitro (wat een flutfilm was dat zeg). Zegt genoeg over het soort volk dat er op af kwam denk ik, want heb nog nooit een controle bij de zaalingang gehad.
* Sloeber meldtquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik smokkel nooit iets mee naar binnen. Is voor sloebers.
ik smokkel ook nooit iets mee naar binnen, maar dat flesje siroop, die ik vaak in mn rugtas heb zitten gooi ik uiteraard ook niet weg, omdat het volgens de huisregels niet magquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik smokkel nooit iets mee naar binnen.
Je hoeft die 3d bril niet te betalen hoor ? Ik doe op de automaat altijd selecteren dat ik bril niet wil, en dan krijg je die ook niet, hoef je niet sneaky voor te doen lijkt me.quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef Deezertje het volgende:
Normaal zou je gewoon een kaartje kunnen kopen voor één film en eenmaal door de controle heen na afloop van je film een nieuwe zaal binnengaan etc. etc. (zo vermijd je dus de 3D kosten als je je bril meeneemt in je tas).
Je betaalt nog wel de 3D-toeslag.quote:Op maandag 12 december 2011 17:31 schreef Fatty het volgende:
Pfff, ik word een beetje moe van de Pathe met z'n huidige tijdschemas...
Iedere film waar ik heen wil is of half 7 savonds, of rond 9 uur, alle 2 complete klote tijden..
Ik moet een half uur rijden ongeveer naar de pathe, waardoor ik dus voor de half 7 versie van een film, gigantisch in de file moet staan. En 9 uur is gewoon te laat voor het mooie, 9 uur film, 15 min reclame en bagger, 2 uur film, eer dat je thuis ben is het 00.00.
Wat was er mis met films rond 20.00...
Jammer weer...
[..]
Je hoeft die 3d bril niet te betalen hoor ? Ik doe op de automaat altijd selecteren dat ik bril niet wil, en dan krijg je die ook niet, hoef je niet sneaky voor te doen lijkt me.
Dat is inderdaad wel correct, ik dacht dat het puur en alleen over de bril ging.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je betaalt nog wel de 3D-toeslag.
Overigens gebeurt het vrij vaak dat mensen halverwege de film binnen komen lopen, volgens mij zijn dat gewoon mensen die uit een andere film komen en denken "goh ik pik hier ook nog een stukje mee". Beetje triest eigenlijk.
Vreemd, heb gisteren gereserveerd, maar daar nog geen mail van ontvangen.. Staan wel gewoon bij mijn Pathe.. Misschien groter achterliggend probleem ?quote:Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef lelouch het volgende:
Ik kan geen enkele film bij De Kuip momenteel online kopen/reserveren
Hopen dat het snel gefixed is!
EDIT: Doet het weer![]()
Oftewel, oud nieuwsquote:Pathe de Kuip hanteert geen vaste tijden voor films. Dit is namelijk geheel afhankelijk van het aantal films wat er gedraaid word in een zaal en de duur van de film. Op maandag avond word het film programma gemaakt voor de nieuwe speel week, deze loopt van donderdag t/m woensdag. U kunt vanaf dinsdag ochtend het film programma en de tijden vinden op www.pahe.nl
Er vanuit gaande u voldoende geinformeerd te hebben.
Vreemd, sinds dat ik m'n PUC heb, krijg ik altijd netjes een email met daarin alle gegevens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef lelouch het volgende:
Ik krijg al jaren geen mail meer als ik een reservering doe met de puc.
Staat die spelfout van hun website echt zo in de email?
Voor de mensen zonder facebook ( ja die zijn er ) Explainquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Het is trouwens weer feest op de facebook pagina :/
er is een soort van "vast groepje" op die facebook, een stel die altijd op elk moment zegt voor welke film ze gereserveerd hebben, naar welke film ze gaan etc, en ook iemand die deze mensen totaal niet mag en hier vrij duidelijk in is, die 2 groepen hebben nu ruzie oid. heerlijk op de facebook pagina van Pathé, beeeeetje beschamend maar ook vrij vermakelijk voor als je je verveelt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:08 schreef Fatty het volgende:
[..]
Voor de mensen zonder facebook ( ja die zijn er ) Explain>?
wat is het nut van die pagina?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Het is trouwens weer feest op de facebook pagina :/
yep dat weet ik (daarom ook de twijfel)quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef Juicyhil het volgende:
Als je er weer 1 wil nemen binnen 2 jaar moet je 35 eurie dokken hè
Wat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Fatty het volgende:
Vandaag de nieuwe Sherlock holmes gezien, erg amusante film.
Jammer dat pathe het weer moest verkrachten met hun in-movie reclame...
Voor het begin van de film een reclame van Stimerol, dit in combinatie met bepaalde geuren die door de zaal werden verspreid ( geconcentreerde kauwgom lucht ) Tot zover de reclame dachten we.
Tot we midden in de film weer werden geconfronteerd met deze stank... werkelijk schandalig deze vorm van reclame...
Moeten zie niet veel vaker gaan flikken dit soort geintjes.. dat gaat klanten kosten!
Gestoord echt, gelukkig bij mijn bioscoop nietquote:In drie van de grootste bioscopen van ons netwerk kunnen wij tijdens uw commercial een geur door de bioscoopzaal verspreiden. Dit kan in een zaal in Pathé ArenA in Amsterdam, Pathé De Kuip in Rotterdam en Pathé Spuimarkt in Den Haag. Het airco-systeem verspreidt de geur door de zaal, waardoor er een extra zintuig wordt betrokken bij uw commercial. Van alle zintuigen kan geur het meest levendig emoties, ervaringen en herinneringen opwekken. Uit onderzoek blijkt dan ook dat commercials die door geur worden ondersteund, beter worden beoordeeld en beter worden onthouden door het publiek.
De geur die gebruikt wordt, kan de geur van het product uit de commercial zijn, maar het kan ook ook een geur zijn die u wilt associëren met uw product. Een autofabrikant kan voor een cabrio-model bijvoorbeeld een zomerse geur met vers gemaaid gras gebruiken
De film ging gewoon door, maar de geur werd buiten de reclame om gebruikt..quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat?_!
Serieus, daar heb ik nog nooit van gehoord, absurd. Werd de film onderbroken voor die reclame, of kwam alleen die lucht weer? Want wie weet ging het fout met die lucht-verspreid-installatie, al vind ik het sowieso al raar dat ze met geur werken
edit: wat over gevonden
[..]
Gestoord echt, gelukkig bij mijn bioscoop niet.
Nee niet tijdens de film reclame dus, dat las ik ook verkeerd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:19 schreef mschol het volgende:
het wordt tijd om pathe spuimarkt te gaan vermijden dan
maarrre.. tijdens de film reclame...
wat moet ik mij daarbij voorstellen?
"we zijn zo weer terug, na de reclame"
<insert 1 a 2 reclames>
"bedankt voor uw ondersteuning van deze biosocoop, koop pathe PUC!"
<film>
?
ah.. zuurstof flessen en maskers meenemen voortaan dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee niet tijdens de film reclame dus, dat las ik ook verkeerd.
Alleen die geur kwam dus weer opnieuw in de film
Ik mag idd aannemen dat het gewoon een foutje betreft, zo niet merk ik dat de volgende keer wel weer.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:28 schreef mschol het volgende:
hoorde van mijn broer (verkoopt films, en zit dus echt in het wereldje) dat in zuid korea dat al lang in de film gebeurd..(bij achtervolgings scene met slipscene b.v. de geur van branded rubber)
in de US gebruiken ze het in de supermarkten...
en het mint midden in de film moest ook haast wel een foutje zijn..
Eens, vond hem zelf ook helemaal niks.quote:Op maandag 19 december 2011 07:56 schreef Fatty het volgende:
Gisteren naar Tinker, Tailor Soldier, Spy geweest, ben dr niet zo tevreden over, geen spannende film, geen opbouwend plot, helemaal geen actie, hoop trage stukken ertussen, ieder geval niet wat ik er van verwacht had.
Pathé heeft het wel verneukt op de website, bij elke bioscoop staat IMAXquote:Op maandag 19 december 2011 18:34 schreef Fatty het volgende:
Aanstaande woensdag voorpremiere tickets gereserveerd voor Mission impossible 4, lekker ouderwets actie.
Vreemd, toen ik reserveerde was alles oke ?quote:Op maandag 19 december 2011 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Pathé heeft het wel verneukt op de website, bij elke bioscoop staat IMAX
Terwijl:
In Nederland is Pathé IMAX uniek: het hele jaar zijn de beste IMAX-films te zien bij Pathé Arena in Amsterdam, Pathé Schouwburgplein in Rotterdam en Pathé Eindhoven. Uniek dus, want nergens anders in Nederland!
[ afbeelding ]
Vond hem wel ok, maar was idd soms wat wollig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Tinker tailor soldier spy gezien en dat was absoluut geen aanrader, heb mij stierlijk zitten vervelen
Het was dat ik helemaal in het midden zat, was anders vertrokken
pathesneakers.nl doet het gewoon?quote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Fatty het volgende:
Morgen naar de Sneak Peak in De Kuip, iemand een idee wat er draait ? Het sneakpeakforum is kapot door spammers...
Snap deze release ook niet, de serie is helemaal niet bekend in Nederland. Laatste tijd al wat meer releases die nog geen week later (of al eerder) op bluray waren. Misschien toch eens ophouden met mijn kaart. De aanvangstijden van de films vallen me al een paar maand tegen, voor volgende week geen leuke film op het programmaquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
The Inbetweeners movie is erg grappig met genoeg bier en vrienden, maar al een maand op bluray te vinden
quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag in een rustige Munt naar 50/50 gekeken, mooie film, greep mij redelijk aan... mooie combinatie van een drama met wat komische elementen.
Seth Rogan bevalt mij altijd wel
ik zit al langere tijd met de aanvangstijden.. ik heb helemaal geen zin meer om om 20:00 of later de film in te stappen....quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:24 schreef tcr het volgende:
[..]
Snap deze release ook niet, de serie is helemaal niet bekend in Nederland. Laatste tijd al wat meer releases die nog geen week later (of al eerder) op bluray waren. Misschien toch eens ophouden met mijn kaart. De aanvangstijden van de films vallen me al een paar maand tegen, voor volgende week geen leuke film op het programma.
Mijn bioscooptijden zijn heel anders, ik zit nog geen 10 minuten fietsen van Pathé Arena en ga graag na mijn werk nog een filmpje pakken. Dat is de laatste tijd al heel moeilijk, tenzij ik anderhalf uur in de MM wil rondlopen (not).quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:19 schreef Fatty het volgende:
Ben toch niet de enige dus die in z'n maag zit met de huidige tijden.
ik haal kaartjes gewoon vlak voor de voorstelling..quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:22 schreef Fatty het volgende:
Ik snap je probleem, Ik vind het persoonlijk sowieso redelijk irriterend dat je als PUC gebruiker 30 min van te voren kaartjes moet ophalen, anders vervallen ze ( even in de regel genomen ).
Als ze daar nu eens mee zouden kappen, maken eerder of later voor mij ook niet uit, nu kost het constant zoveel tijd.
In de ArenA wel eens gereserveerd en nooit eerder dan 30 minuten voor aanvang de kaartjes opgehaald, dus komt mij niet bekend voor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:22 schreef Fatty het volgende:
Ik snap je probleem, Ik vind het persoonlijk sowieso redelijk irriterend dat je als PUC gebruiker 30 min van te voren kaartjes moet ophalen, anders vervallen ze ( even in de regel genomen ).
Als ze daar nu eens mee zouden kappen, maken eerder of later voor mij ook niet uit, nu kost het constant zoveel tijd.
ik wil juist ergens op de ~4de rij van voren in het midden zitten.. die is over het algemeen leeg...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Fatty het volgende:
Ik reserveer altijd, aangezien ik altijd bovenaan wil zitten, bij voorkeur in het midden, + ik ga altijd op de dag dat de films uitkomen en ik moet er stuk voor rijden. Dan wil ik niet voor niks gekomen zijn. + via internet reserveren is weinig moeite, alleen kut dat je weer zo vroeg aanwezig moet zijn.
Vandaag weer, geen plaatsnummer op m'n kaartje aangegeven.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:00 schreef ddx het volgende:
Handig vanavond netjes plaats gereserveerd via pathe.nl voor Tuschinski.
Kaartjes iets van uur vantevoren afgehaald bij automaat in de Munt.
dan jagen ze klanten gegarandeerd weg, gaat echt niet gebeuren..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:03 schreef Fatty het volgende:
Pathe kan beter een boete beleid instellen voor PUC holders die hun kaartjes of niet ophalen / afmelden. En dan gewoon boete van 1 euro bijvoorbeeld maar dat dan wel de kaartjes hoe dan ook gereserveerd zijn.
Maarja dat zal er nooit komen vrees ik.
Ik ga daarom ook zelden nog naar een Nederlandse bioscoop of Theater, maar zoek mijn heil in het buitenland om de zoveel tijd. London is bijvoorbeeld voor theaterliefhebbers een walhalla!quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:30 schreef loezzzje het volgende:
Dat vind ik het meest irritante aan bioscopen, mensen die hun kop niet kunnen houden.
Tegenwoordig heb ik het ook al bij musicals en dat vind ik een tikje erger want die zijn 6x duurder dan een bioscoopticket.
Voor een vast bedrag onbeperkt films kijken, lijkt mij op zich wel genoeg voordeel. Dat je alleen in een heel beperkt (en ongunstig) interval gereserveerde kaartjes op kunt halen is inderdaad erg onhandig (en de reden dat ik zelden reserveer) maar dat ongemak weegt voor mij niet op tegen het voordeel van de PUC.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:34 schreef Fatty het volgende:
Daarom zeg ik, zal er nooit komen precies om de reden die jij zegt, maar toch, behalve dat je per maand vast bedrag betaald zijn er weinig voordelen aan PUC. Als ik gewoon geld zou betalen voor m'n kaartje zou die wel vaststaan maakt niet uit wanneer ik die uitprint.
een tijd terug was het nog 4 maanden en daar zag ik de logica nog wel van: om ervoor te zorgen dat ze geen inkomsten mislopen wanneer iemand 2 maanden op vakantie gaat, zijn PUC opzegt en die na 2 maanden weer aanschaft. 2 jaar vind ik wat overdrevenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:56 schreef Bravebart het volgende:
Hoi! Weet iemand waarom Pathe de, naar mijn idee, maffe regeling heeft dat een PUC abonnee die binnen 2 jaar na het opzeggen van zijn abonnement weer een PUC wil, 35 euro moet betalen en een nieuwe abonnee niet? Naar mijn idee kost het maken van de PUC in beide gevallen even veel geld (eigenlijk nog minder, want blijkbaar hebben ze al je gegevens nog). Dus ik snap er heeelemaal niks vanLos van het feit dat het niet rechtsgeldig is, maargoed, dat dan nog even daar gelaten
Ben jij niet mis met de minimale termijn van 4 maanden dat je PUC-abonnement duurt?quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een tijd terug was het nog 4 maanden en daar zag ik de logica nog wel van: om ervoor te zorgen dat ze geen inkomsten mislopen wanneer iemand 2 maanden op vakantie gaat, zijn PUC opzegt en die na 2 maanden weer aanschaft. 2 jaar vind ik wat overdreven
mmm....ik dacht echt dat die 4 maanden ook gold als tussenpauze tussen 2 termijnen voor je weer 35eu moet betalen. nou ja, goed...in dat geval kun je mijn uitleg vergetenquote:Op woensdag 18 januari 2012 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben jij niet mis met de minimale termijn van 4 maanden dat je PUC-abonnement duurt?
De periode van 2 jaar is het namelijk altijd al geweest
hj is al enige tijd uitverkocht/verwijderdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Fatty het volgende:
Moet die gewoon te vinden zijn in de Rentepunten winkel ? Kan hem zo snel niet vinden namelijk.
voorlopig zal hij wel niet terugkomen nee..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Hij is er helemaal uitgehaald. Hij was eerder ook weleens uitverkocht, maar dan bleef hij er wel in staan maar kon je 'm niet meer bestellen.
Nu is hij helemaal weg... Ben bang dat'ie niet meer terug komt dus.
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:41 schreef Fatty het volgende:
Morgen naar de Sneak Peak in De Kuip, iemand een idee wat er draait ? Het sneakpeakforum is kapot door spammers...
en dit zocht ikquote:
Er is ook een sneaktopic op fok waar de sneak elke week bekend wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:44 schreef Gamer_V het volgende:
Ook al tijden zo'n ding. Goed vermaak, zeker toen mijn halve vriendenkring er ook één haalde.
[..]
[..]
en dit zocht ikdank
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Spykids was in 4D!
Want je kreeg geurkaarten erbij, en dat was dan 4D. Met geur.
ik ga morgen J. Edgar maar eens proberen denk ikquote:Op maandag 30 januari 2012 17:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Morgen maar weer eens een paar proberen te gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |