Vorige topics:quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Dan zat ik wel in dezelfde zaal in Spui, lompe mensen iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond Johnny English uitgezeten, grootste pluspunten waren Anderson en Pike...
Daarna naar Lion King 3D, waar we naast een complete familie rashagenezen zaten!
"ooooeuhw, dan komp het zeau helemaal op je af joh!" en continu commentaar leveren alsof ze thuis opde bank zaten. Rest van de zaal deed iets stiller hetzelfde, maar dat is de laatste keer dat ik in een vakantie naar een film ga waar kinderen en ouders samen heen kunnen...
Als ik met mijn nichtjes (van 12 en 13) naar de film ga, dan praten die twee ook met constant met elkaar. Als ik vraag of ze stil willen zijn zijn ze dat ook voor de komende 5 minuten, maar daarna beginnen ze weer te praten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanavond Johnny English uitgezeten, grootste pluspunten waren Anderson en Pike...
Daarna naar Lion King 3D, waar we naast een complete familie rashagenezen zaten!
"ooooeuhw, dan komp het zeau helemaal op je af joh!" en continu commentaar leveren alsof ze thuis opde bank zaten. Rest van de zaal deed iets stiller hetzelfde, maar dat is de laatste keer dat ik in een vakantie naar een film ga waar kinderen en ouders samen heen kunnen...
Wat mij betreft wordt daar een tiende cirkel in de hel voor ingericht.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:30 schreef loezzzje het volgende:
Dat vind ik het meest irritante aan bioscopen, mensen die hun kop niet kunnen houden.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt daar een tiende cirkel in de hel voor ingericht.
of worden heel schappelijk rond tien uur geplandquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Voortaan gewoon naar 16+/18+ films gaan.Oh nee, die films zijn op 1 hand te tellen.
moet gewoon nog even bijgewerkt wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:07 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Psst, in het plaatje in de OP staat 18 ipv 19�
Toch ga ik daar liever heen dan een film als Abduction of Three Musketeers.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
midnight in paris is echt zo een 50+ film..
heb em nog steeds niet gezien, vanavond 2220 buitenhof nog een kansquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef RacerDKB het volgende:
Midnight in Paris draait ook al lang eigenlijk, zeker voor een PAC-film.
Terwijl er een maand geleden al 8 mensen in de zaal zaten op een prime-time tijdstip.
dat viel best mee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
was meer een algemeen stukje commentaar..quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar ik heb niet gezegd dat abduction goed was?
Toffe film, goed voor middelbare scholieren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
Ze draaiden hem in het vliegtuig, ben er 3x bij in slaap gevallen. Zo boeiend vond ik hem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:43 schreef xminator het volgende:
Sja. Zo vaak ga ik niet naar een 3D-film, en ik koop al helemaal niet dat chemisch afval dat men daar kennelijjk als popcorn ziet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zag gister voor et eerste de PUC gold reclame in de bios..
echt niet dat ik die haalafzetters...
Uiteraard. Het is ook maar gewoon een bedrijf dat naar winstmaximalisatie streeft,natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:21 schreef mschol het volgende:
het is gewoon verkapt pushen van dat kut 3D
Duidelijk heel gaaf gemaakt, grafisch erg leuk, ben zelf naar Imax 3d geweest, had in dit geval toch wel toegevoegde waarde !quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Iig klagen, ook al ga je onbeperkt naar de film...
Net naar Tintin geweest, supervet.
is voor pathe weer een excuus de PUC en puc gold een euro duurder te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien kan Pathe als service zalen gaan aanbieden zonder ontvangst van GSM toestellen, toeslag 25 cent per kaartje
Of een IQ test voor je een kaartje mag kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Misschien kan Pathe als service zalen gaan aanbieden zonder ontvangst van GSM toestellen, toeslag 25 cent per kaartje
In hoeverre helpt die SMS-service eigenlijk? Heeft iemand daar al eens resultaat mee geboekt hier?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
die overlast SMS-service gewoon bombarderen en klagen, iets anders helpt namelijk gewoonweg NIET.
Ik heb weleens gehad in de IMAX zaal in Rotterdam dat de deur open bleef staan. Die kwamen ze wel dicht doen na een sms-je.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In hoeverre helpt die SMS-service eigenlijk? Heeft iemand daar al eens resultaat mee geboekt hier?
Ubertroll.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehad in de IMAX zaal in Rotterdam dat de deur open bleef staan. Die kwamen ze wel dicht doen na een sms-je.
Goed. Ooit zonder correcte codering gesmst dat het geluid fucked was, kreeg foutmelding terug, dus ik zag het somber in. Minuut later was het gefixt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In hoeverre helpt die SMS-service eigenlijk? Heeft iemand daar al eens resultaat mee geboekt hier?
Ja eigenlijk wel, sneu van de Munt maar dat ook de Tuchinski zwemt in de muizen is echt te gek voor woorden, dat zou toch het vlaggenschip van Pathe moeten zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
zowiezo muizen in je pand (en dan vooral zo overduidelijk voor je gasten)dan ben je echt laag gezakt en ben je gewoon een low budget bioscoop/uitgaansgelegenheid die eigenlijk z'n geld niet waard is..
in den haag heb ik ze nog nooit IN de bioscopen zien rond rennen...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:44 schreef CherryLips het volgende:
De andere bioscopen in Utrecht wemelen ook van de muizen. Bij de City/Movies rennen ze doodleuk door de hal en door de bioscoopzaal. Begon er ineens een meisje keihard te gillen, ik zat tegen het plafond
de illusie hebben dat elk gebouw waterdicht is... Zelf ook geen spinnen zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:30 schreef mschol het volgende:
zowiezo muizen in je pand (en dan vooral zo overduidelijk voor je gasten)dan ben je echt laag gezakt en ben je gewoon een low budget bioscoop/uitgaansgelegenheid die eigenlijk z'n geld niet waard is..
met dit verschil dat spinnen in nederland relatief ongevaarlijk zijn, en muizen ziektes met zich meedragen..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
de illusie hebben dat elk gebouw waterdicht is... Zelf ook geen spinnen zeker?
Volgende keer maar vragen of ze alleen door de lege zalen willen rennen dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat spinnen in nederland relatief ongevaarlijk zijn, en muizen ziektes met zich meedragen..
ik heb ook niet de illusie (zoals jij zegt) dat een pand water dicht is, maar zodra muizen overduidelijk zichtbaar zijn voor je klanten doe je gewoon iets grondig verkeerd..
of je bestrijdt ze gewoon wat beterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgende keer maar vragen of ze alleen door de lege zalen willen rennen dan.
ik ben van mening dat er te weinig aan bestrijding wordt gedaan in de desbetreffende bioscopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:15 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Dus jij denkt dat er niets aan bestrijding gedaan wordt?
Dat is gewoon schier onmogelijk. Plenty verstopplaatsen voor die beesten en ze worden aan de lopende band bijgevoerd door het popcornpubliek.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:22 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Dan heb je werkelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om in zulke grote gebouwen muizen volledig buiten te houden.
dit dus.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is gewoon schier onmogelijk. Plenty verstopplaatsen voor die beesten en ze worden aan de lopende band bijgevoerd door het popcornpubliek.
als ik de verhalen hier lees lijkt dat er wel op andersquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:22 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Dan heb je werkelijk geen flauw idee hoeveel moeite het kost om in zulke grote gebouwen muizen volledig buiten te houden. Geloof me als ik zeg dat er in alle Pathé bioscopen die met muizen kampen genoeg aan bestrijding gedaan wordt. Je denkt toch zeker niet dat het management het fijn vindt dat er muizen rondlopen en dat het een probleem van lage prioriteit is?
want de bezoekers weten er veel meer van dan de medewerkers, sorry, dat vergat ik even.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik de verhalen hier lees lijkt dat er wel op anders
Dit. Maar dat is voor sommigen niet genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is gewoon schier onmogelijk. Plenty verstopplaatsen voor die beesten en ze worden aan de lopende band bijgevoerd door het popcornpubliek.
Weet je hoe lastig het is om een muizenplaag te bestrijden? Zelf nooit last van gehad zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben van mening dat er te weinig aan bestrijding wordt gedaan in de desbetreffende bioscopen
Mwa, het bestrijden zelf is een eitje, alleen om te zorgen dat er niet overal dode muizen liggen -te stinken- na een tijdje, dat is lastigerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig het is om een muizenplaag te bestrijden? Zelf nooit last van gehad zeker?
Bestrijden is ook lastig, want je kunt ook niet de hele zaal volzetten met lokdozen. Dat staat nog slechter dan een kleine kans dat er een keer een muis zichtbaar is als de noodverlichting aangaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, het bestrijden zelf is een eitje, alleen om te zorgen dat er niet overal dode muizen liggen -te stinken- na een tijdje, dat is lastiger
Je weet vrij nauwkeurig waar ze lopen meestal, dat is in de gevallen die ik meegemaakt heb voor het scherm langs, dus als je daar van die gifboxen zet, staan ze op de juiste plek en hebben de gasten er zelf geen weet vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bestrijden is ook lastig, want je kunt ook niet de hele zaal volzetten met lokdozen. Dat staat nog slechter dan een kleine kans dat er een keer een muis zichtbaar is als de noodverlichting aangaat.
dat is wel enorm triest en vooral enorm onhandig... gemiddeld genomen staat er nml bij de kassa een veel langere rij..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe regels bij ons in de Pathé.
Kaartverkoop via machine loopt uitsluitend tot genoteerde aanvangstijd van de film. Het kwartier daarna verschijnt de film nog wel op het kaartverkoopscherm, maar kun je hem niet meer kiezen. Kaartje kopen moet dan via het buffet.
![]()
Wat stom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuwe regels bij ons in de Pathé.
Kaartverkoop via machine loopt uitsluitend tot genoteerde aanvangstijd van de film. Het kwartier daarna verschijnt de film nog wel op het kaartverkoopscherm, maar kun je hem niet meer kiezen. Kaartje kopen moet dan via het buffet.
![]()
En ze planten zich daarnaast enorm snel voort.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Klopt, maar als je daar dus gif neerknalt, roei je ze wel uit, zonder dat mensen tussen de doosjes door hoeven te laverenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ze voornamelijk door de zaal heen scharrelen, maar dat je ze alleen ziet als ze een keer voor het scherm langs lopen.
In november zouden we dus iets moeten horenquote:Wanneer kan ik gebruik maken van Pathé Unlimited Gold?
Momenteel (september 2011) zijn we in een afrondende fase van het opstapproces en worden er op locatie testen gedaan. We willen natuurlijk dat iedereen zonder problemen gebruik kan maken van de Pathé Unlimited Gold Card. Binnenkort (vanaf oktober 2011) ontvangen de huidige houders van de Pathé Unlimited Card een e-mail waarmee zij kunnen overstappen naar Pathé Unlimited Gold. Vóór 1 december 2011 zullen alle huidige Unlimited Cardhouders deze mail hebben ontvangen, dus houd in oktober en november goed je inbox in de gaten.
Wat je wel vaak hebt is dat de eerste unlimited pas wel gelezen wordt en dan als je er nog eentje wilt bijvoegen dat de scanner het niet doetquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef mschol het volgende:
dat mensen bij de kassa in de rij gaan staan snap ik nog wel hoor, ik help vaak genoeg mensen die hun reserverings barcode niet kunnen scannen (of ze houden em er niet goed voor (kaarsrecht i.p.v. beetje schuin) of de barcode is door het apparaat niet te lezen (gelukkig kan je dan gewoon de barcode invoeren i.p.v. scannen
Even met je vinger tegen de scanner tikken werkt hier nog wel eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat je wel vaak hebt is dat de eerste unlimited pas wel gelezen wordt en dan als je er nog eentje wilt bijvoegen dat de scanner het niet doet
dat zal ik eens proberen als de scanner weer eens uit lijkt te staan (niet roodknipperend maar wel blauw)quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even met je vinger tegen de scanner tikken werkt hier nog wel eens
Doe ik ook altijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Even met je vinger tegen de scanner tikken werkt hier nog wel eens
Naar mijn weten wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft de scanner niet gewoon een lichtsensor? Dat als je een pas of je hand ervoor houdt, dat de barcodescanner dan pas gaat knipperen?
dat werkt niet altijd weet ik uit ervaring...quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:38 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft de scanner niet gewoon een lichtsensor? Dat als je een pas of je hand ervoor houdt, dat de barcodescanner dan pas gaat knipperen?
Idd, heb ik ook soms.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt niet altijd weet ik uit ervaring...
wil je je pas scannen, pakt hij em niet en valt hij "uit" zeg maar..
en dan krijg je em dus soms met geen mogelijkheid meer aan.. (ook niet als je even een stap achteruit doet om het daarna weer te proberen )
zie geen 3D dus ik gebruik gewoon het eerste brilletje dat ik mee mocht nemen nog (denk ik, maar heb nogal wat brilletjes liggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Idd, heb ik ook soms.
Hoevaak hergebruiken jullie die 3d-brillen? Merken jullie ook achteruitgang in de 3d beelden hierdoor? Soms lijkt het bij mij alsof ik de beeld minder goed zie, maar soms ligt het ook aan de afstelling van de bios denk ik...(Of placebo effect)
Aha. Nou, wordt het voordeliger voor studenten om een PUC kaart te nemen.quote:Zonder CJP geen studentenkorting meer bij Pathé
Film • Nederland • Geschreven door Novum op 03-11-2011 @ 21:46
Studenten krijgen vanaf februari geen korting meer bij bioscopen van Pathé. Althans, niet als zij geen CJP-pas hebben. Dat hebben de bioscoopketen en de CJP donderdag bevestigd aan Novum Nieuws.
De twee instanties kondigden aan dat zij exclusief gaan samenwerken. Daarmee verdwijnt ook de regeling waarmee studenten op vertoon van een geldige studentenpas of ov-jaarkaart met korting naar de film kunnen.
Een woordvoerder van Pathé zei dat het steeds moeilijker wordt de geldigheid van de studentenkaarten te checken. "Vaak staat er geen jaartaal of einddatum op. Mensen konden eeuwig gebruikmaken van de korting."
De CJP-pas (Cultureel Jongeren Paspoort) levert wel op meer dagen en tijdstippen voordeel dan de studentenreductie. Pashouders krijgen sinds donderdag twee euro korting op films die doordeweeks en zondag of op vrijdag en zaterdag overdag draaien. Een studentenpas gaf korting op werkdagen tot vrijdag 18.00 uur.
Toch bijna 3 EUR korting per kaartje.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef lelouch het volgende:
Nog nooit geweten dat studenten korting kregen. Dat had me voor mijn puc aanschaf wel wat kunnen schelen.
¤1,50quote:Op donderdag 3 november 2011 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch bijna 3 EUR korting per kaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |