abonnement Unibet Coolblue
pi_105460433
Drinken+ chips, maar zelf koop ik meestal popcorn binnen.

Zie best vaak mensen met broodjes van subway binnen :')
pi_105461145
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zijn jullie favoriete snacks om mee naar binnen te smokkelen en zijn jullie ooit gecontroleerd?

Neem zelf wel eens een pot Ben & Jerry's mee :')
Meestal eet/drink ik gewoon niets tijdens de film. Alleen met new kids moet je wel verplicht een halve-liter blik schultenbrau meesmokkelen natuurlijk.
New Kids Nitro sloeg helemaal nergens op trouwens. In een slechte poging tot origineel zijn hebben ze alle grapjes uit de vorige film herhaald, maar dan zonder de grap.
  zondag 11 december 2011 @ 19:28:45 #203
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_105464374
Ik smokkel nooit iets mee naar binnen. Is voor sloebers. Koop soms wel eens een flesje water bij het buffet ofzo. Maar eten in de bioscoop doe ik echt nooit. Ten eerste omdat ik die troep die ze daar verkopen niet lust en ten tweede omdat het geen restaurant is. Ik kom er om een film te kijken, niet om een avondmaaltijd te nuttigen zoals ik sommige mensen met alle handen vol eten de zaal in zie lopen.

Als ik meerdere films ga kijken doe ik vaak een flesje water in m'n scooter. Dan drink ik daarvan wat tussen de films door.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_105471467
Vrijdag voor het eerst een kaartjescontrole bij de zaal zelf gehad bij Pathe ArenA tijdens New Kids Nitro (wat een flutfilm was dat zeg). Zegt genoeg over het soort volk dat er op af kwam denk ik, want heb nog nooit een controle bij de zaalingang gehad.

Normaal zou je gewoon een kaartje kunnen kopen voor één film en eenmaal door de controle heen na afloop van je film een nieuwe zaal binnengaan etc. etc. (zo vermijd je dus de 3D kosten als je je bril meeneemt in je tas ;)).

Eind december loopt mijn 4 maanden ING PUC trouwens af (teller staat nu op 45 films). Denk dat ik wel een gewone PUC ga nemen maar dan pas aan het eind van de maand zodat ik weinig betaal en alsnog alle films van januari kan kijken :) (PUCG haal ik er zelfs met een IMAX bios niet uit omdat vooral de komende maanden weinig 3D/IMAX films uitkomen, dus is goedkoper om elke keer 1,50 euro los te betalen).
  zondag 11 december 2011 @ 21:45:06 #205
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_105471738
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef Deezertje het volgende:
Vrijdag voor het eerst een kaartjescontrole bij de zaal zelf gehad bij Pathe ArenA tijdens New Kids Nitro (wat een flutfilm was dat zeg). Zegt genoeg over het soort volk dat er op af kwam denk ik, want heb nog nooit een controle bij de zaalingang gehad.
Dat doen ze nogal vaak hoor. Van het weekend nog gehad. Meestal ook bij Sneak Preview of IMAX voorstellingen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 12 december 2011 @ 00:08:26 #206
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_105478721
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik smokkel nooit iets mee naar binnen. Is voor sloebers.
* Sloeber meldt O+

Ik ontbijt ook graag bij ochtendfilms. :Y)
Confidence through competence
pi_105487900
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Juicyhil het volgende:
Ik smokkel nooit iets mee naar binnen.
ik smokkel ook nooit iets mee naar binnen, maar dat flesje siroop, die ik vaak in mn rugtas heb zitten gooi ik uiteraard ook niet weg, omdat het volgens de huisregels niet mag :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_105499956
Pfff, ik word een beetje moe van de Pathe met z'n huidige tijdschemas...

Iedere film waar ik heen wil is of half 7 savonds, of rond 9 uur, alle 2 complete klote tijden..

Ik moet een half uur rijden ongeveer naar de pathe, waardoor ik dus voor de half 7 versie van een film, gigantisch in de file moet staan. En 9 uur is gewoon te laat voor het mooie, 9 uur film, 15 min reclame en bagger, 2 uur film, eer dat je thuis ben is het 00.00.

Wat was er mis met films rond 20.00...

Jammer weer...

quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef Deezertje het volgende:

Normaal zou je gewoon een kaartje kunnen kopen voor één film en eenmaal door de controle heen na afloop van je film een nieuwe zaal binnengaan etc. etc. (zo vermijd je dus de 3D kosten als je je bril meeneemt in je tas ;)).
Je hoeft die 3d bril niet te betalen hoor ? Ik doe op de automaat altijd selecteren dat ik bril niet wil, en dan krijg je die ook niet, hoef je niet sneaky voor te doen lijkt me.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_105500173
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:31 schreef Fatty het volgende:
Pfff, ik word een beetje moe van de Pathe met z'n huidige tijdschemas...

Iedere film waar ik heen wil is of half 7 savonds, of rond 9 uur, alle 2 complete klote tijden..

Ik moet een half uur rijden ongeveer naar de pathe, waardoor ik dus voor de half 7 versie van een film, gigantisch in de file moet staan. En 9 uur is gewoon te laat voor het mooie, 9 uur film, 15 min reclame en bagger, 2 uur film, eer dat je thuis ben is het 00.00.

Wat was er mis met films rond 20.00...

Jammer weer...

[..]

Je hoeft die 3d bril niet te betalen hoor ? Ik doe op de automaat altijd selecteren dat ik bril niet wil, en dan krijg je die ook niet, hoef je niet sneaky voor te doen lijkt me.
Je betaalt nog wel de 3D-toeslag.

Overigens gebeurt het vrij vaak dat mensen halverwege de film binnen komen lopen, volgens mij zijn dat gewoon mensen die uit een andere film komen en denken "goh ik pik hier ook nog een stukje mee". Beetje triest eigenlijk.
pi_105500433
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Je betaalt nog wel de 3D-toeslag.

Overigens gebeurt het vrij vaak dat mensen halverwege de film binnen komen lopen, volgens mij zijn dat gewoon mensen die uit een andere film komen en denken "goh ik pik hier ook nog een stukje mee". Beetje triest eigenlijk.
Dat is inderdaad wel correct, ik dacht dat het puur en alleen over de bril ging.

Op je 2e punt, die mensen moeten ze er hardhandig uitschoppen, ze irriteren alleen maar de mensen die wel normaal een kaartje hebben aangeschaft ( zij het met geld of een puc kaart ). Zelfde geld voor mensen die te laat binnen komen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_105514060
Ik kan geen enkele film bij De Kuip momenteel online kopen/reserveren :(
Hopen dat het snel gefixed is!

EDIT: Doet het weer :Y

[ Bericht 24% gewijzigd door lelouch op 13-12-2011 13:53:49 ]
pi_105539720
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef lelouch het volgende:
Ik kan geen enkele film bij De Kuip momenteel online kopen/reserveren :(
Hopen dat het snel gefixed is!

EDIT: Doet het weer :Y
Vreemd, heb gisteren gereserveerd, maar daar nog geen mail van ontvangen.. Staan wel gewoon bij mijn Pathe.. Misschien groter achterliggend probleem ?

Heb pathe ook mail gestuurd over de verlepte tijden, dit was hun antwoord:
quote:
Pathe de Kuip hanteert geen vaste tijden voor films. Dit is namelijk geheel afhankelijk van het aantal films wat er gedraaid word in een zaal en de duur van de film. Op maandag avond word het film programma gemaakt voor de nieuwe speel week, deze loopt van donderdag t/m woensdag. U kunt vanaf dinsdag ochtend het film programma en de tijden vinden op www.pahe.nl
Er vanuit gaande u voldoende geinformeerd te hebben.
Oftewel, oud nieuws
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_105544205
Ik krijg al jaren geen mail meer als ik een reservering doe met de puc.
Staat die spelfout van hun website echt zo in de email?
pi_105544490
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef lelouch het volgende:
Ik krijg al jaren geen mail meer als ik een reservering doe met de puc.
Staat die spelfout van hun website echt zo in de email?
Vreemd, sinds dat ik m'n PUC heb, krijg ik altijd netjes een email met daarin alle gegevens.
Nu net voor Tinker, Tailor, Soldier, Spy gereserveerd, krijg ik ook weer netjes een email.

Misschien gisteren een hickup.

Betreffende de email: Jup, directe copy/paste.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_105544805
Het is trouwens weer feest op de facebook pagina :/
pi_105545024
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Het is trouwens weer feest op de facebook pagina :/
Voor de mensen zonder facebook ( ja die zijn er ) Explain :P >?
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_105545221
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:08 schreef Fatty het volgende:

[..]

Voor de mensen zonder facebook ( ja die zijn er ) Explain :P >?
er is een soort van "vast groepje" op die facebook, een stel die altijd op elk moment zegt voor welke film ze gereserveerd hebben, naar welke film ze gaan etc, en ook iemand die deze mensen totaal niet mag en hier vrij duidelijk in is, die 2 groepen hebben nu ruzie oid. heerlijk op de facebook pagina van Pathé, beeeeetje beschamend maar ook vrij vermakelijk voor als je je verveelt.
pi_105555799
ik speel momenteel beetje met het idee m'n puc op te zeggen...
ben de afgelopen tijd namelijk nauwelijks naar de film geweest...
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:25:40 #219
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_105555840
Als je er weer 1 wil nemen binnen 2 jaar moet je 35 eurie dokken hè
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_105556461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Het is trouwens weer feest op de facebook pagina :/
wat is het nut van die pagina?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_105557229
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:25 schreef Juicyhil het volgende:
Als je er weer 1 wil nemen binnen 2 jaar moet je 35 eurie dokken hè
yep dat weet ik (daarom ook de twijfel)
even daarbuiten vind ik het ronduit schandalig dat pathe mij binnen 2 jaar nog mag/zou kunnen identificeren...
maar als ik em op zou zeggen dan zou ik gewoon weer aan het downloaden slaan en dvd's van broer lenen.. het is niet dat ze mij missen :')
pi_105586734
Het is weer zover, storing :D
pi_105642977
Vandaag de nieuwe Sherlock holmes gezien, erg amusante film.

Jammer dat pathe het weer moest verkrachten met hun in-movie reclame...
Voor het begin van de film een reclame van Stimerol, dit in combinatie met bepaalde geuren die door de zaal werden verspreid ( geconcentreerde kauwgom lucht ) Tot zover de reclame dachten we.

Tot we midden in de film weer werden geconfronteerd met deze stank... werkelijk schandalig deze vorm van reclame...

Moeten zie niet veel vaker gaan flikken dit soort geintjes.. dat gaat klanten kosten!
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_105643043
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 01:00 schreef Fatty het volgende:
Vandaag de nieuwe Sherlock holmes gezien, erg amusante film.

Jammer dat pathe het weer moest verkrachten met hun in-movie reclame...
Voor het begin van de film een reclame van Stimerol, dit in combinatie met bepaalde geuren die door de zaal werden verspreid ( geconcentreerde kauwgom lucht ) Tot zover de reclame dachten we.

Tot we midden in de film weer werden geconfronteerd met deze stank... werkelijk schandalig deze vorm van reclame...

Moeten zie niet veel vaker gaan flikken dit soort geintjes.. dat gaat klanten kosten!
Wat? :')_!

Serieus, daar heb ik nog nooit van gehoord, absurd. Werd de film onderbroken voor die reclame, of kwam alleen die lucht weer? Want wie weet ging het fout met die lucht-verspreid-installatie, al vind ik het sowieso al raar dat ze met geur werken :D

edit: wat over gevonden
quote:
In drie van de grootste bioscopen van ons netwerk kunnen wij tijdens uw commercial een geur door de bioscoopzaal verspreiden. Dit kan in een zaal in Pathé ArenA in Amsterdam, Pathé De Kuip in Rotterdam en Pathé Spuimarkt in Den Haag. Het airco-systeem verspreidt de geur door de zaal, waardoor er een extra zintuig wordt betrokken bij uw commercial. Van alle zintuigen kan geur het meest levendig emoties, ervaringen en herinneringen opwekken. Uit onderzoek blijkt dan ook dat commercials die door geur worden ondersteund, beter worden beoordeeld en beter worden onthouden door het publiek.

De geur die gebruikt wordt, kan de geur van het product uit de commercial zijn, maar het kan ook ook een geur zijn die u wilt associëren met uw product. Een autofabrikant kan voor een cabrio-model bijvoorbeeld een zomerse geur met vers gemaaid gras gebruiken
Gestoord echt, gelukkig bij mijn bioscoop niet :').
pi_105643305
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat? :')_!

Serieus, daar heb ik nog nooit van gehoord, absurd. Werd de film onderbroken voor die reclame, of kwam alleen die lucht weer? Want wie weet ging het fout met die lucht-verspreid-installatie, al vind ik het sowieso al raar dat ze met geur werken :D

edit: wat over gevonden

[..]

Gestoord echt, gelukkig bij mijn bioscoop niet :').
De film ging gewoon door, maar de geur werd buiten de reclame om gebruikt..

Werkelijk helemaal van de pot gepleurd dit systeem...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')