Als ie 3 politiewagens kon rammen, kon ie ook al 3 keer 4 lekke banden hebben, zo moeilijk is het toch niet?quote:
ts kijkt teveel naar amerikaanse films en gelooft dat bruce willes een echte good cop isquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef fokthesystem het volgende:
De politie die zich laat rammen, die schieten niet op banden?
Die rijden niet klem?
Nee ze knallen er wat burgers voor..... NL......
waarom reageer je niet op mijn 2de alinea?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als ie 3 politiewagens kon rammen, kon ie ook al 3 keer 4 lekke banden hebben, zo moeilijk is het toch niet?
Klemrijden? deden ze niet, kunnen ze wellicht nog niet in NL...
Nee we zetten er een burger-buffer voor..... NL politie soms ook.........
Onzin. NL politie moet geen burgers in het pad van opgejaagde gekken plaatsen zo simpel ligt het.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:54 schreef CarltonBanks het volgende:
ts kijkt teveel naar amerikaanse films en gelooft dat bruce willes een echte good cop is
NL is daar nog vrij in. Men mag vragen antwoorden hoeft niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:54 schreef CarltonBanks het volgende:
waarom reageer je niet op mijn 2de alinea?
QFT... wat leren die agenten eigenlijk tijdens hun opleiding? Als je zo'n crimineel niet veilig kan stoppen moet je ze laten gaan. Wat ik mij afvraag is waarom ze geen helikopter inzetten tegen dit soort criminelen? Vanuit een helikopter kan je ze gewoon op een veilige manier blijven volgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:49 schreef fokthesystem het volgende:
De politie die zich laat rammen, die schieten niet op banden?
Die rijden niet klem?
Nee ze knallen er wat burgers voor..... NL......
Als zij er een burger voor mogen zetten, mag ik een EODer en rechercheur mijn verhaal laten doen over het slimheid gehalte van de politie!quote:
Stumperdquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:00 schreef fokthesystem het volgende:
Pak uit ok, maar zet er een burger voor !
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als zij er een burger voor mogen zetten, mag ik een EODer en rechercheur mijn verhaal laten doen over het slimheid gehalte van de politie!
Zoek maar op "evenredigheid in daad en geweld toepassen"quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:34 schreef Scorpie het volgende:
En als de dader na een succesvolle vluchtpoging iemand had neergeknald bij een overval op het benzinestation is het land weer te klein want dan doet de politie te weinig.
Integendeel, het brede plaatje dat ik zie en snap is veel groter dan velen hier bij elkaar.quote:
Ah het fok lievelings item, maar nee, ook dat niet.quote:Waarschijnlijk ook lichtelijk autistisch.
Zo noemden enkelen de politie toch al?quote:
Wat mij niet bekend is of dit tankstation direct aan de snelweg ligt, echter die spijkermatten zijn gewoon te doen als ze nu ook al 3 maal een politiewagen ramden. Banden schieten, klem rijden..quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Hoe had jij het liever opgelost gezien, TS?![]()
Dan wel een realistische oplossing hè, geen schijnveiligere oplossingen als spijkermatten, die levensgevaarlijk zijn op dergelijke hoge snelheden.
De dief dacht er kennelijk anders over. Voorzover ik weet zat de politie namelijk niet achter het stuur. En als je niet met files om kunt gaan is dat niet het probleem van de politie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:32 schreef Innisdemon het volgende:
Dan nog heeft de politie een onnodig risico genomen. Voor een tankje benzine ga je toch geen mensenlevens riskeren?
Spijkermatten over 5 stroken + vluchtstrook? Vind jij maar eens zulke lange spijkermatten + het overige verkeer gaat dat leuk vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat mij niet bekend is of dit tankstation direct aan de snelweg ligt, echter die spijkermatten zijn gewoon te doen als ze nu ook al 3 maal een politiewagen ramden. Banden schieten, klem rijden..
POLITIEWAGENS ALS OBSTAKEL! maar nIEt burgers.
Zelfs in gun and trigger happy us of a zien we dat politie achtervolgingen gestaakt worden als de daders high speed een deel van de 'bewoonde wereld' in rijden.
Het is in deze een kwestie van NIET doen , je burgers als vangnet gebruiken, dit gaat ongetwijfeld tegen hun opleiding in.
Wat ik niet op mijn geweten had gehad als chef was een onschuldige dode om een tank benzine.
Verder is het tijd dat benzinestations hun verantwoording nemen, want dit is gewoon te makkelijk zo en het zijn niet de lieve doch arme burgers of 'gentleman thieves' die voor de politie stopen, welken dit doen.
Als de politie files maakt met zulke gevolgen moet die politie wel een probleem krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef Ferdo het volgende:
En als je niet met files om kunt gaan is dat niet het probleem van de politie.
Er is een verschil tussen een domme crimineel die zich in een aldaar 'bekende' file klem rijdtquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Ferdo het volgende:
Ja, want normaal gesproken kent Nederland geen files.
even samenvatten wat de politie heeft gedaan; high speed achtervolging, ze vormen een haast stilstaande file (zeg een muur) voor de deelnemers aan de achtervolging. de auto in de achtervolging klapt op die muur waarbij 1 onschuldige burger wordt gedood.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Ferdo het volgende:
Ja, want normaal gesproken kent Nederland geen files.
Dat zal niemand ontkennen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef john2406 het volgende:
Volgens mij gaat dit nog een staartje krijgen, teminste ik hoop het toch.
En die wat zeggen het is diefstal, zelfs een paperclip van je baas meenemen is diefstal, als het teminste ongevraagd is, zou gebeurd zijn.
Dat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Ferdo het volgende:
En dat allemaal omdat één inferieur niet wil betalen voor zijn product. Nee, wat mij betreft is hij, en hij alleen verantwoordelijk voor deze tragedie. De politie heeft hem immes niet gevraagd door te rijden zonder te betalen.
[..]
Dat zal niemand ontkennen.
Je zou het ook per ongeluk kunnen vergeten. Kan gebeuren he.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Begrijp ook niet zo goed dat sommige mensen dit geen diefstal noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |