abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:32:18 #51
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103453088
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:30 schreef Ferdo het volgende:
En als je niet met files om kunt gaan is dat niet het probleem van de politie.
Als de politie files maakt met zulke gevolgen moet die politie wel een probleem krijgen.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_103453144
Ja, want normaal gesproken kent Nederland geen files.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:37:32 #53
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103453343
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Ferdo het volgende:
Er is een verschil tussen een domme crimineel die zich in een aldaar 'bekende' file klem rijdt
Of de politie die er 1 maakt aan de voorkant en ze (de dieven) er rechtstreeks in op-jaagt van achter.
Luister: http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/84b41cc9.mp3
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_103454854
Volgens mij gaat dit nog een staartje krijgen, teminste ik hoop het toch.

En die wat zeggen het is diefstal, zelfs een paperclip van je baas meenemen is diefstal, als het teminste ongevraagd is, zou gebeurd zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 15:20:29 ]
pi_103454907

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 15:20:13 ]
pi_103455003
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:33 schreef Ferdo het volgende:
even samenvatten wat de politie heeft gedaan; high speed achtervolging, ze vormen een haast stilstaande file (zeg een muur) voor de deelnemers aan de achtervolging. de auto in de achtervolging klapt op die muur waarbij 1 onschuldige burger wordt gedood.

mja de politie heeft wel een handje gehad in de dood van deze onschuldige persoon.
pi_103456342
En dat allemaal omdat één inferieur niet wil betalen voor zijn product. Nee, wat mij betreft is hij, en hij alleen verantwoordelijk voor deze tragedie. De politie heeft hem immes niet gevraagd door te rijden zonder te betalen.
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:18 schreef john2406 het volgende:
Volgens mij gaat dit nog een staartje krijgen, teminste ik hoop het toch.

En die wat zeggen het is diefstal, zelfs een paperclip van je baas meenemen is diefstal, als het teminste ongevraagd is, zou gebeurd zijn.
Dat zal niemand ontkennen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 17:12:10 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_103459396
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:56 schreef Ferdo het volgende:
En dat allemaal omdat één inferieur niet wil betalen voor zijn product. Nee, wat mij betreft is hij, en hij alleen verantwoordelijk voor deze tragedie. De politie heeft hem immes niet gevraagd door te rijden zonder te betalen.

[..]

Dat zal niemand ontkennen.
Dat.
Begrijp ook niet zo goed dat sommige mensen dit geen diefstal noemen :? .
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:13:07 #59
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103459427
Was het al bekend wat voor brandstof de dader had gestolen? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103459540
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat.
Begrijp ook niet zo goed dat sommige mensen dit geen diefstal noemen :? .
Je zou het ook per ongeluk kunnen vergeten. Kan gebeuren he.
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 17:22:21 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_103459810
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Je zou het ook per ongeluk kunnen vergeten. Kan gebeuren he.
Als dat het geval was geweest was deze man niet als een idioot op de vlucht geslagen voor de politie.
pi_103459858
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als dat het geval was geweest was deze man niet als een idioot op de vlucht geslagen voor de politie.
Dus zal er ook wel meer aan de hand zijn geweest dan alleen benzine jatten.
pi_103460166
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:

Lijkt me inderdaad erg relevant. Zal dan ook wel schelen in de strafmaat of het benzine, super, diesel of lpg was.
pi_103460705
quote:

[..]

dat zijn aannames. blijft staan dat de pompeigenaar geen maatregelen heeft getroffen om het ook maar een beetje tegen te gaan, en er nu daarom dus van gemeenschapsgeld een achtervolging door de politie is ingezet met fatale afloop voor een onschuldige burger (kind).
  Moderator zondag 23 oktober 2011 @ 17:50:00 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_103460951
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dat zijn aannames. blijft staan dat de pompeigenaar geen maatregelen heeft getroffen om het ook maar een beetje tegen te gaan, en er nu daarom dus van gemeenschapsgeld een achtervolging door de politie is ingezet met fatale afloop voor een onschuldige burger (kind).
Wat een bizarre redenatie :o .
Het is dus eigenlijk de schuld van de pompeigenaar 8)7

Iets van : de gelegenheid schept de dief?
pi_103461056
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

de pomphouder zou idd maatregelen moeten treffen om benzinediefstal tegen te gaan. als ik mijn fiets niet op slot zet is dat ook niet verstandig, als ik een telefoon in mijn auto laat liggen kan ik een papiertje van de politie op mijn auto krijgen met daarop een waarschuwing dat het onverstandig is wat ik doe. ik zie niet in waarom een pomphouder geen verantwoordelijkheid zou hebben om door rijden zonder te betalen te voorkomen ipv telkens de politie te moeten bellen - wat de gemeenschap geld kost en dus gevaarlijke situaties kan opleveren.
pi_103461123
Het op de vlucht slaan of alle speculaties ervan waarvoor en hoe etc.

Doet er bij mij niet toe, alleen de gedachte dat ik of mijn zoon of iemand anders ook iedereen wat me niet na staat achteraan in die file gestaan zou hebben daar schrik ik al van en zou ik bijna van waker liggen.
Oordelen erover kan ik niet ik weet niet alles en was er niet bij ook niet, ik hoop alleen dat die instantie wat erover oordelen zou doen, of doet.
Het wordt ja nog uitgezocht of die file er al was of niet toch?

Niet dat laatste beetje vertrouwen wat ik nog heb ook nog weg neemt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2011 18:01:01 ]
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:29:49 #68
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103462593
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef Lavenderr het volgende:

Iets van : de gelegenheid schept de dief?
Ja, KLOPT!! :)
De politie heeft er al vaker campagnes mee gedaan, die jij al bent vergeten klaarblijkelijk, "buit er uit, deur op slot" e.d.
Of verzekeraars bij winkeliers, gevolg: WEL veel verbeterd EN DUS meer huis-overvallen.
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:31:41 #69
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103462657
quote:

Aannames aannames, ik kijk wel eens die politie op je hielen programma's
Sommigen doen het uit schrik, anderen voor de kick, de derde omdat ie 1 joint in de auto heeft (usa/uk) e.d. net-niet-echt-criminele redenen om het excuus te hebben om gas te geven vanwege de politie en die dag extra straf...
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:42:10 #70
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103463054
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:31 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Lijkt me inderdaad erg relevant. Zal dan ook wel schelen in de strafmaat of het benzine, super, diesel of lpg was.
De relevantie ontgaat mij juist. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103488164
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De relevantie ontgaat mij juist. :{

Blijkbaar niet, getuige:

quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:

pi_103495884
Ten eerste zie ik op de foto's geen een snelle auto staan, de politie had dus gemakkelijk met drie auto's voor hem kunnen gaan rijden en allemaal langzaam remmen. Als de politie dat te gevaarlijk vond hadden ze ook gerust naast de auto kunnen gaan rijden en de banden lek kunnen schieten, zoiets MAG gewoon na drie keer een botsing met politieautos en herhaaldelijke vluchtpogingen.

Verder hoor ik allemaal mensen zeggen dat dit buitensporig was voor een tank benzine!
iedereen snapt toch wel dat dit niet om de benzine ging, dagelijks gebeurt dit soort benzinediefstal zeker 10 keer waarbij de politie niet eens in actie komt, de kentekens van de auto werden door de politie gewoon in verband gebracht met eerder gepleegde zaken als overval, mishandeling of zelfs moord of terrorisme.

toch zeer jammer dat er dan weer iemand om het leven moet komen bij zo'n gevaar-afschuivende actie van de politie, voortaan gewoon drie keer stop roepen, gebeurt er dan niks: mikken op het hoofd van de bestuurder, dan stopt de auto uiteindelijk vanzelf...
pi_103501269
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:58 schreef Nicky_g het volgende:
Ten eerste zie ik op de foto's geen een snelle auto staan, de politie had dus gemakkelijk met drie auto's voor hem kunnen gaan rijden en allemaal langzaam remmen. Als de politie dat te gevaarlijk vond hadden ze ook gerust naast de auto kunnen gaan rijden en de banden lek kunnen schieten, zoiets MAG gewoon na drie keer een botsing met politieautos en herhaaldelijke vluchtpogingen.

Verder hoor ik allemaal mensen zeggen dat dit buitensporig was voor een tank benzine!
iedereen snapt toch wel dat dit niet om de benzine ging, dagelijks gebeurt dit soort benzinediefstal zeker 10 keer waarbij de politie niet eens in actie komt, de kentekens van de auto werden door de politie gewoon in verband gebracht met eerder gepleegde zaken als overval, mishandeling of zelfs moord of terrorisme.

toch zeer jammer dat er dan weer iemand om het leven moet komen bij zo'n gevaar-afschuivende actie van de politie, voortaan gewoon drie keer stop roepen, gebeurt er dan niks: mikken op het hoofd van de bestuurder, dan stopt de auto uiteindelijk vanzelf...
Schieten? Op de snelweg? Op een hardrijdende auto vanuit een andere hardrijdende auto?
pi_103502112
Ik vind het belachelijk hoe in de pers het beeld geschetst wordt dat de politie verantwoordelijk is voor deze dood.

Het zijn toch nog altijd die verdachten die er voor kiezen zich te pletter te rijden op een onschuldige automobilist.
pi_103502491
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:34 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind het belachelijk hoe in de pers het beeld geschetst wordt dat de politie verantwoordelijk is voor deze dood.

Het zijn toch nog altijd die verdachten die er voor kiezen zich te pletter te rijden op een onschuldige automobilist.
Tja, het begint een beetje gebruikelijk te worden om alles af te schuiven op een ander zonder nog naar eigen verantwoordelijkheid te kijken. Dit geval past prima in dat kader.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')