Ik wil met je mee filosoferen ik lees nu Albert Camus..quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga een jointje roken en filosoferen over bomentrustennnn
![]()
ja niks zeg ik je, gewoon mooi zijn en zwijgenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:32 schreef Koen66 het volgende:
je hoeft het topicnr niet meer zelf te verhogen
nu zijn we #1467 kwijt
deed hij ook blowen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil met je mee filosoferen ik lees nu Albert Camus..
ze zei mooi zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja niks zeg ik je, gewoon mooi zijn en zwijgen
ik zal eens wat van hem opzoekenquote:
als je maar ontwaakt morgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:34 schreef Argo het volgende:
Ik ga denk ik over de dood lezen, en slapen.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:34 schreef utopie het volgende:
goffedomme. heb ik 8 ipv 7 getyptik maak wel even een TR.
vergeef me
je hoeft helemaal geen nr te typen, hoogt automatisch opquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:34 schreef utopie het volgende:
goffedomme. heb ik 8 ipv 7 getyptik maak wel even een TR.
vergeef me
Hijs de moeite waard de vreemdeling is een heel mooi boekje. Maar ook zijn andere boeken zijn goed te doen!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal eens wat van hem opzoeken![]()
weet je wel hoe laat het isquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Hijs de moeite waard de vreemdeling is een heel mooi boekje. Maar ook zijn andere boeken zijn goed te doen!
Hier een klein stukje waar hij een toneel stuk over heeft geschreven.
Het bevatte een gemengd bericht waarvan het begin ontbrak, over een voorval dat in Tsjecho-Slowakije was gebeurd. Een man was uit een Tsjechisch dorp vertrokken om zijn fortuin te gaan zoeken.Na verloop van vijfentwintig jaar was hij rijk teruggekomen, met een vrouw en een kind zijn moeder dreef, samen met zijn zuster, een hotel in zijn gebroorte dorp. Om ze te verassen had hij zijn vrouw en kind in een andere gelegenheid achtergelaten. En was naar zijn moeder toe gegaan, die hem niet had herkend toen hij het hotel binnentrad. Voor de grap was hij op de inval gekomen een kamer te nemen. Hij had zijn geld laten zien. 'sNachts hadden zijn moeder en zuster hem met behulp van een hamer vermoord, om hem te bestelen. En ze hadden zijn lijk in de rivier geworpen. De volgende ochtend was zijn vrouw komen opdagen en had zonder het te weten de identiteit van de reiziger bekendgemaakt. De moeder had zich opgehangen. De zuster had zich in een put verdronken.
Lees dan de laatste zin.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
weet je wel hoe laat het isen hoeveel tekst dat is?
verdronken.quote:
interessant welquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Hijs de moeite waard de vreemdeling is een heel mooi boekje. Maar ook zijn andere boeken zijn goed te doen!
Hier een klein stukje waar hij een toneel stuk over heeft geschreven.
Het bevatte een gemengd bericht waarvan het begin ontbrak, over een voorval dat in Tsjecho-Slowakije was gebeurd. Een man was uit een Tsjechisch dorp vertrokken om zijn fortuin te gaan zoeken.Na verloop van vijfentwintig jaar was hij rijk teruggekomen, met een vrouw en een kind zijn moeder dreef, samen met zijn zuster, een hotel in zijn gebroorte dorp. Om ze te verassen had hij zijn vrouw en kind in een andere gelegenheid achtergelaten. En was naar zijn moeder toe gegaan, die hem niet had herkend toen hij het hotel binnentrad. Voor de grap was hij op de inval gekomen een kamer te nemen. Hij had zijn geld laten zien. 'sNachts hadden zijn moeder en zuster hem met behulp van een hamer vermoord, om hem te bestelen. En ze hadden zijn lijk in de rivier geworpen. De volgende ochtend was zijn vrouw komen opdagen en had zonder het te weten de identiteit van de reiziger bekendgemaakt. De moeder had zich opgehangen. De zuster had zich in een put verdronken.
Albert Camus was een baas!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
interessant wel.. ja, ik ga echt eens boeken van hem zoeken
maar wel pas over 80 jaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:37 schreef Argo het volgende:
+ik zal denk ik langzaam mijn afscheid nemen met dit liedje!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:37 schreef Argo het volgende:
+ik zal denk ik langzaam mijn afscheid nemen met dit liedje!
en nou hou je opquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:40 schreef Argo het volgende:
Ik neem nu voor het echt mijn leave.
De uitnodiging voor de koffietafel volgt mocht ik de pijp aan maarten geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
okeeeee welterusten argoquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:40 schreef Argo het volgende:
Ik neem nu voor het echt mijn leave.
De uitnodiging voor de koffietafel volgt mocht ik de pijp aan maarten geven.
had ik ook eens hoor, heb ik gewoon in fb gevrraagdquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:41 schreef utopie het volgende:
volgende topic gewoon 1468 maken.
ik heb al gevraagd of deze aangepast kan worden
sorry voor de kut faalik had gewoon op bed moeten gaan
![]()
toedelssssssss
x
ach heb ik ook paar x gehadquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:41 schreef utopie het volgende:
volgende topic gewoon 1468 maken.
ik heb al gevraagd of deze aangepast kan worden
sorry voor de kut faalik had gewoon op bed moeten gaan
![]()
toedelssssssss
x
welterusten chocolaatjequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pffik moet gaan slapen
trusten schatjons, have fun
![]()
bassie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik leende mijn toetsenbord even aan een pedofiele clown op een fiets het spijt me
NOOOOOOOoooo...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pffik moet gaan slapen
trusten schatjons, have fun
![]()
gaat je niks aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat doe jij nog op stoutord
hey die gifjes ken ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, mag ik meedoen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owww ik zie je post nu pasquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, mag ik meedoen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM JE TOF DOEN DANG
[ afbeelding ]
hou je bakkes, bitch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM JE TOF DOEN DANG
[ afbeelding ]
je had gelijk over het einde van super 8. alsof ze zich ineens bedachte dat er ook een einde aan moest.quote:
quote:
dat dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je had gelijk over het einde van super 8. alsof ze zich ineens bedachte dat er ook een einde aan moest.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dat dus
maar hoe vond je m verder?
Verder was ie wel leuk. Vond de aftiteling ook wel geinigquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dat dus
maar hoe vond je m verder?
daar heb je zeker gelijk in.. dat vond ik ook alquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verder was ie wel leuk. Vond de aftiteling ook wel geinigIk vond Elle Fanning trouwens veel weg hebben van een jonge Ellen Muth in sommige scenes.
on the hood of a police car?!quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
on the hood of a police car?!
.
.
.
twice?!
we maken een verhaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben blij dat ik dit topic niet mobiel lees nu
ik zou medelijden met je hebben gehad.. maar nu nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben blij dat ik dit topic niet mobiel lees nu
ik onthoud dingen slecht maar zinnen uit die serie dan weer wel.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou medelijden met je hebben gehad.. maar nu niet
[ afbeelding ]
quote:
zo zou ik het ff niet wetenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik onthoud dingen slecht maar zinnen uit die serie dan weer wel.
Net die aflevering gezien waar Dawn een potential zou zijn maar toch niet. Dat wat Xander zei was zo mooi
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das een nieuw bedrijf
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou medelijden met je hebben gehad.. maar nu niet
[ afbeelding ]
mohhhquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mobiel lezen via 3G in het buitenland
gaat aardig in de papieren lopen met die animaties
kom eraanquote:
ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef BobbyB het volgende:
nah ik bedoelde eigenlijk gewoon dat ik ook ga.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
welterusten poesje.. ennuhhhquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
welterusten poesje.. ennuhhh
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef BobbyB het volgende:
slaap lekker Katje en Rokje.
Kusje voor Rokje en de rest zoekt het maar uit.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef BobbyB het volgende:
slaap lekker Katje en Rokje.
Kusje voor Rokje en de rest zoekt het maar uit.
ik zal je in je oksel bijtenquote:
okequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zal je in je oksel bijten
Niks persoonlijks, maar kusjes zijn alleen voor hele speciale mensenquote:
ik ben best speciaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar kusjes zijn alleen voor hele speciale mensen
nee je bent apart, dat is wat andersquote:
Mag ik wel een kusje dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks persoonlijks, maar kusjes zijn alleen voor hele speciale mensen
scheer je weg vlegelquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee je bent apart, dat is wat anders
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:06 schreef Moeraskat het volgende:
ennu ga ik naar bed, huilen. enzulksomdat bobby.
*pakt scheerapparaat*quote:
vrouwelijke speciale mensenquote:
meloenuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Moeraskat het volgende:
ik ga wel bij omdatappel in de fruitmand slapen
Je bent welkom hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Moeraskat het volgende:
Je mag ook wel bij mij in de schuur hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Moeraskat het volgende:
Hé.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
meloenuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
nee nu wil ik al niet meerquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag ook wel bij mij in de schuur hoor.
ouch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
dag lieve schattige mensjes waar ik veel van hou en kusjes geef.
en doei bobby
Maar ik ben een vrouwelijke man?quote:
hvj wjnmk ntb lu4equote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
dag lieve schattige mensjes waar ik veel van hou en kusjes geef.
en doei bobby
vrouwelijk uiterlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Maar ik ben een vrouwelijke man?(Niet als in gay, maar als in gewoon best wel vrouwelijk
)
Iemand vertelde me gister dat je juist de mensen waar je het meest om geeft het meeste pijn doet. Dus.quote:
Slaap lekkerrrr.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en met deze sluit ik ook af, welterusteeeeeeeeeeen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en met deze sluit ik ook af, welterusteeeeeeeeeeen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je dacht zeker: "ahh fml p_z ook hierquote:
Ok.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je dacht zeker: "ahh fml p_z ook hier![]()
" nou, hier heb ik wel lobi voor iedereen, hier zijn geen mensen die jelly zijn op mij succes in het leven, hier is geen baggeraar die P_z heet maar gewoon een liev en sagte user genaamd Plastic_zak, je mag me ook P_z of Pz of pz of p_z of P-z of p-z noemen dat mag je zelf weten
jah, mag niet klagen (maar doe dat natuurlijk welquote:
Haha.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, mag niet klagen (maar doe dat natuurlijk wel)
net terug van weekje Germany, maandag weer werken
alles ok met jou?
Sry, iets met moe en slapen enzo. Kusjes.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik typ zoveel voor je en dan zeg je alleen ok? dit breekt mijn hart
zenuwachtig voor watquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee wel misselijk en zenuwachtig en alles
zenuwachtig voor wat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee wel misselijk en zenuwachtig en alles
2e pas? ik heb al 116 lessen gehad en 6 examensquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Morgen voor de 2e keer rijexamen
spannendquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je gaat het halen. Echt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
vandaag nog even wat theorie leren en dan komt het vast wel goed.. had je de vorige keer veel fout ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
jij bent dan ook een faalhaas 1e klasquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
2e pas? ik heb al 116 lessen gehad en 6 examens
Hee manquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:49 schreef Koen66 het volgende:
hoe laat moet je CC? Dan duimen we voor je
ik ook. voor de scooterquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb er al zo eener moet alleen een B bijkomen
ja ik kijk datquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef Lutte het volgende:
Kijkt er iemand Spangas..? Die ouders zijn precies mijn ouders
ach ik ben wel blij op momenten dat auto's in de file staan en ik er lekker langstuf met 60 dit dat allesquote:
Die strenge ouders, met die vader die helemaal tripte over de paddentrek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik kijk datwelke ouders?
dat durf ik hier nooitquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach ik ben wel blij op momenten dat auto's in de file staan en ik er lekker langstuf met 60 dit dat alles
hehe zelfs toen de politie achter mij reed terwijl ik 70 ging deed ie niksquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
dat durf ik hier nooitik sta vaak genoeg in de binnen stad te wachten met 30 auto's voor mij
er is net een kleine ruimte om er langs te gaan maar dan zal je weer net zo'n mongool hebben van een politie agent die je weer aan moet houden
en ze ziet er ineens een stuk minder fapbaar uitquote:
ze houden jongens dan ook sneller aan dan vrouwen. gaat nergens over...quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe zelfs toen de politie achter mij reed terwijl ik 70 ging deed ie niks
komt omdat vrouwen over het algemeen minder debiel rijden dan mannen, true story,ik schrik me ook soms de pleuris als er weer zo'n debiel op zijn scooter aan komt jakkerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ze houden jongens dan ook sneller aan dan vrouwen. gaat nergens over...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ze ziet er ineens een stuk minder fapbaar uit
ik schrik me elke x de P als er zo'n slak van een vrouw weer eens op de remmen gaat hangen voor oranje..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt omdat vrouwen over het algemeen minder debiel rijden dan mannen, true story,ik schrik me ook soms de pleuris als er weer zo'n debiel op zijn scooter aan komt jakkeren
Iets met protesten tegen banken enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:04 schreef utopie het volgende:
wat is dat met occupy ofzo ? ik lees het echt al 2 weken lang overal en nergens
oh zo.. ik las net minuutje geleden dat het ministerie van financien een akkoord heeft gedaan om banken te steunen voor 100 miljard! the fuck....quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met protesten tegen banken enzo.
Had het er met een vriend over, zullen we een Occupy Veghel houden
hehe it wasn't mequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik schrik me elke x de P als er zo'n slak van een vrouw weer eens op de remmen gaat hangen voor oranje..
zoals ik al dacht, weer een gevaar op de weg ...quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe it wasn't mesowieso rij ik 's ochtends vaak door rood omdat er toch geen hond aankomt
Vind het ook veel..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:08 schreef utopie het volgende:
[..]
oh zo.. ik las net minuutje geleden dat het ministerie van financien een akkoord heeft gedaan om banken te steunen voor 100 miljard! the fuck....
mwa ik had gister hele middag zo'n beetje de debat van de tweede kamer gevolgd en had begrepen dat griekenland zoveel miljard had opgemoffeld dat ze daar wel alle schulden van konden betalen en onze hulp niet eens nodig hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vind het ook veel..
Maar er is me gisteren uitgelegd waarom, als Griekenland omvalt gaan Spanje, Frankrijk en ik geloof Italië er achteraan en dan ben je nog verder van huis.
Dus ik weet nog steeds niet of ik het zo slim vind, maar 'ze' hebben er vast verstand van.
Behoorlijk tragisch idd.. Vraag me ook af, wat als het Nederland zou zijn geweest ipv Griekenland, zou je eerst de helft van de wereldleiders uit moeten leggen wat dat Nederland is en waar het ligt ben ik bang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:12 schreef utopie het volgende:
[..]
mwa ik had gister hele middag zo'n beetje de debat van de tweede kamer gevolgd en had begrepen dat griekenland zoveel miljard had opgemoffeld dat ze daar wel alle schulden van konden betalen en onze hulp niet eens nodig hebben
ik ga niet 10 minuten wachter voor jan met de korte achternaamquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zoals ik al dacht, weer een gevaar op de weg ...
ze moeten je nu direct je rijbewijs afnemen.
Niet getest nee, om bovenstaande redenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga niet 10 minuten wachter voor jan met de korte achternaamheb je het getest Lutte ja?
vanwege de occupy?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet getest nee, om bovenstaande reden
Power nap.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:18 schreef utopie het volgende:
pfflrt.... moe, verveeld en slaperig..
wat te doen?
ga neukenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:18 schreef utopie het volgende:
wat te doen?
rugby kijken op NL1quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:18 schreef utopie het volgende:
wat te doen?
Dan juist iets actief, half uurtje wandelen ofzeau.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:19 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben net een half uurtje waker, ietsje langer misschien
overdag kan ik niet slapen
kampioenschap ofzo toch? maar nee bedankt. Sport interesseert me nietquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee met een wijf met een verkeerd gelaste clitpiercing
je wilt een vrouw neuken met een verkeerd gelaste clitpiercing ja?quote:
waarom nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je wilt een vrouw neuken met een verkeerd gelaste clitpiercing ja?hoi poesje
hayz, lekker geslapenquote:
omdat bloedlulquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:23 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom niet
[..]
hayz, lekker geslapen?
mijn donorcodocil is gestolenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:23 schreef Lutte het volgende:
Even een to do list:
- EHBO afzeggen
- oppassadres bellen
- donorcodicil fixen
Mama gaat het alledrie niet leuk vinden
nee, vreemde dromen en ik ben nog altijd moequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:23 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom niet
[..]
hayz, lekker geslapen?
Je bent het nog wel, maar draagt het niet bij je dus als er iets gebeurd komen ze er later achter. Geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn donorcodocil is gestolenben ik dan nog wel donor of moet ik het ook opnieuw aanvragen
Aii. Hopelijk slaap je vanavond wat beter danquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, vreemde dromen en ik ben nog altijd moe
owquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent het nog wel, maar draagt het niet bij je dus als er iets gebeurd komen ze er later achter. Geloof ik.
bij mij ook niet, want mn ouders maken teveel lawaaiquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Aii. Hopelijk slaap je vanavond wat beter danik ben ook net wakker en nog steeds erg moe
alleen slapen word 'm niet meer
wat heb jij liever?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
hebben we het over bloedlullen en vleeslullen? maannnnnn ik ben net 3 minutenwakker
die van mij ook.. ik snap echt niet dat mensen zo overdreven hard met de deuren moeten slaan en lawaai moeten maken als er nog iemand ligt te slapen heh...quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mij ook niet, want mn ouders maken teveel lawaai
bloedquote:
hehehequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bloedwant die zie je zo leuk groeien
ik post ook niet later dan12 hoop ik..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
hoe gezellig het hier ook is, ik maak het vanavond niet later dan 12 uurals ik na 12en nog post moet je mij even op m'n flikker geven... school begint voor mij morgen namelijk weer
![]()
!!
je krijgt een pak rammel met de zweepquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
hoe gezellig het hier ook is, ik maak het vanavond niet later dan 12 uurals ik na 12en nog post moet je mij even op m'n flikker geven... school begint voor mij morgen namelijk weer
![]()
!!
ja poesjes moeten wel goed slapenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik post ook niet later dan12 hoop ik..
en ik heb je gister al 50 keer naar bed gebonjourd maar je luistert toch niet
ja sorry... maar ik kon vandaag uitslapen weet je. Morgen moet ik er 7 uur weer uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik post ook niet later dan12 hoop ik..
en ik heb je gister al 50 keer naar bed gebonjourd maar je luistert toch niet
Arme jij!quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
![]()
!!
hier ook, en stampen en hard pratenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:26 schreef utopie het volgende:
[..]
die van mij ook.. ik snap echt niet dat mensen zo overdreven hard met de deuren moeten slaan en lawaai moeten maken als er nog iemand ligt te slapen heh...! maar zal wel aan mij liggen....
ik ga morgen naar mevrouw poesquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja poesjes moeten wel goed slapen
hihiihihihiquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bloedwant die zie je zo leuk groeien
jah man. elke keer als ik in een nachtbagger post, of 's nachts in een SC post met leuke mensen dan word het gelijk 5 uur voor mijquote:
ja komt er weer eentje de zoldertrap op als een kudde olifantenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ook, en stampen en hard praten
terwijl ik zelf iemand ben die enorm zachtjes doet en niemand wilt wakker maken. loop op mn tenen enzo.
stank voor dank..
haat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja komt er weer eentje de zoldertrap op als een kudde olifanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |