hehe zelfs toen de politie achter mij reed terwijl ik 70 ging deed ie niksquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
[..]
dat durf ik hier nooitik sta vaak genoeg in de binnen stad te wachten met 30 auto's voor mij
er is net een kleine ruimte om er langs te gaan maar dan zal je weer net zo'n mongool hebben van een politie agent die je weer aan moet houden
en ze ziet er ineens een stuk minder fapbaar uitquote:
ze houden jongens dan ook sneller aan dan vrouwen. gaat nergens over...quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe zelfs toen de politie achter mij reed terwijl ik 70 ging deed ie niks
komt omdat vrouwen over het algemeen minder debiel rijden dan mannen, true story,ik schrik me ook soms de pleuris als er weer zo'n debiel op zijn scooter aan komt jakkerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ze houden jongens dan ook sneller aan dan vrouwen. gaat nergens over...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ze ziet er ineens een stuk minder fapbaar uit
ik schrik me elke x de P als er zo'n slak van een vrouw weer eens op de remmen gaat hangen voor oranje..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
komt omdat vrouwen over het algemeen minder debiel rijden dan mannen, true story,ik schrik me ook soms de pleuris als er weer zo'n debiel op zijn scooter aan komt jakkeren
Iets met protesten tegen banken enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:04 schreef utopie het volgende:
wat is dat met occupy ofzo ? ik lees het echt al 2 weken lang overal en nergens
oh zo.. ik las net minuutje geleden dat het ministerie van financien een akkoord heeft gedaan om banken te steunen voor 100 miljard! the fuck....quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets met protesten tegen banken enzo.
Had het er met een vriend over, zullen we een Occupy Veghel houden
hehe it wasn't mequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik schrik me elke x de P als er zo'n slak van een vrouw weer eens op de remmen gaat hangen voor oranje..
zoals ik al dacht, weer een gevaar op de weg ...quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe it wasn't mesowieso rij ik 's ochtends vaak door rood omdat er toch geen hond aankomt
Vind het ook veel..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:08 schreef utopie het volgende:
[..]
oh zo.. ik las net minuutje geleden dat het ministerie van financien een akkoord heeft gedaan om banken te steunen voor 100 miljard! the fuck....
mwa ik had gister hele middag zo'n beetje de debat van de tweede kamer gevolgd en had begrepen dat griekenland zoveel miljard had opgemoffeld dat ze daar wel alle schulden van konden betalen en onze hulp niet eens nodig hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vind het ook veel..
Maar er is me gisteren uitgelegd waarom, als Griekenland omvalt gaan Spanje, Frankrijk en ik geloof Italië er achteraan en dan ben je nog verder van huis.
Dus ik weet nog steeds niet of ik het zo slim vind, maar 'ze' hebben er vast verstand van.
Behoorlijk tragisch idd.. Vraag me ook af, wat als het Nederland zou zijn geweest ipv Griekenland, zou je eerst de helft van de wereldleiders uit moeten leggen wat dat Nederland is en waar het ligt ben ik bang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:12 schreef utopie het volgende:
[..]
mwa ik had gister hele middag zo'n beetje de debat van de tweede kamer gevolgd en had begrepen dat griekenland zoveel miljard had opgemoffeld dat ze daar wel alle schulden van konden betalen en onze hulp niet eens nodig hebben
ik ga niet 10 minuten wachter voor jan met de korte achternaamquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zoals ik al dacht, weer een gevaar op de weg ...
ze moeten je nu direct je rijbewijs afnemen.
Niet getest nee, om bovenstaande redenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga niet 10 minuten wachter voor jan met de korte achternaamheb je het getest Lutte ja?
vanwege de occupy?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet getest nee, om bovenstaande reden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |