nee, vreemde dromen en ik ben nog altijd moequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:23 schreef utopie het volgende:
[..]
waarom niet
[..]
hayz, lekker geslapen?
Je bent het nog wel, maar draagt het niet bij je dus als er iets gebeurd komen ze er later achter. Geloof ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn donorcodocil is gestolenben ik dan nog wel donor of moet ik het ook opnieuw aanvragen
Aii. Hopelijk slaap je vanavond wat beter danquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, vreemde dromen en ik ben nog altijd moe
owquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent het nog wel, maar draagt het niet bij je dus als er iets gebeurd komen ze er later achter. Geloof ik.
bij mij ook niet, want mn ouders maken teveel lawaaiquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Aii. Hopelijk slaap je vanavond wat beter danik ben ook net wakker en nog steeds erg moe
alleen slapen word 'm niet meer
wat heb jij liever?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef Moeraskat het volgende:
hebben we het over bloedlullen en vleeslullen? maannnnnn ik ben net 3 minutenwakker
die van mij ook.. ik snap echt niet dat mensen zo overdreven hard met de deuren moeten slaan en lawaai moeten maken als er nog iemand ligt te slapen heh...quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mij ook niet, want mn ouders maken teveel lawaai
bloedquote:
hehehequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bloedwant die zie je zo leuk groeien
ik post ook niet later dan12 hoop ik..quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
hoe gezellig het hier ook is, ik maak het vanavond niet later dan 12 uurals ik na 12en nog post moet je mij even op m'n flikker geven... school begint voor mij morgen namelijk weer
![]()
!!
je krijgt een pak rammel met de zweepquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
hoe gezellig het hier ook is, ik maak het vanavond niet later dan 12 uurals ik na 12en nog post moet je mij even op m'n flikker geven... school begint voor mij morgen namelijk weer
![]()
!!
ja poesjes moeten wel goed slapenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik post ook niet later dan12 hoop ik..
en ik heb je gister al 50 keer naar bed gebonjourd maar je luistert toch niet
ja sorry... maar ik kon vandaag uitslapen weet je. Morgen moet ik er 7 uur weer uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik post ook niet later dan12 hoop ik..
en ik heb je gister al 50 keer naar bed gebonjourd maar je luistert toch niet
Arme jij!quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
![]()
!!
hier ook, en stampen en hard pratenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:26 schreef utopie het volgende:
[..]
die van mij ook.. ik snap echt niet dat mensen zo overdreven hard met de deuren moeten slaan en lawaai moeten maken als er nog iemand ligt te slapen heh...! maar zal wel aan mij liggen....
ik ga morgen naar mevrouw poesquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja poesjes moeten wel goed slapen
hihiihihihiquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bloedwant die zie je zo leuk groeien
jah man. elke keer als ik in een nachtbagger post, of 's nachts in een SC post met leuke mensen dan word het gelijk 5 uur voor mijquote:
ja komt er weer eentje de zoldertrap op als een kudde olifantenquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hier ook, en stampen en hard praten
terwijl ik zelf iemand ben die enorm zachtjes doet en niemand wilt wakker maken. loop op mn tenen enzo.
stank voor dank..
haat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja komt er weer eentje de zoldertrap op als een kudde olifanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |