welterusten chocolaatjequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pffik moet gaan slapen
trusten schatjons, have fun
![]()
bassie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee ik leende mijn toetsenbord even aan een pedofiele clown op een fiets het spijt me
NOOOOOOOoooo...quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pffik moet gaan slapen
trusten schatjons, have fun
![]()
gaat je niks aanquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat doe jij nog op stoutord
hey die gifjes ken ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, mag ik meedoen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
owww ik zie je post nu pasquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, mag ik meedoen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM JE TOF DOEN DANG
[ afbeelding ]
hou je bakkes, bitch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM JE TOF DOEN DANG
[ afbeelding ]
je had gelijk over het einde van super 8. alsof ze zich ineens bedachte dat er ook een einde aan moest.quote:
quote:
dat dusquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
je had gelijk over het einde van super 8. alsof ze zich ineens bedachte dat er ook een einde aan moest.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dat dus
maar hoe vond je m verder?
Verder was ie wel leuk. Vond de aftiteling ook wel geinigquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
dat dus
maar hoe vond je m verder?
daar heb je zeker gelijk in.. dat vond ik ook alquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verder was ie wel leuk. Vond de aftiteling ook wel geinigIk vond Elle Fanning trouwens veel weg hebben van een jonge Ellen Muth in sommige scenes.
on the hood of a police car?!quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
on the hood of a police car?!
.
.
.
twice?!
we maken een verhaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:56 schreef Koen66 het volgende:
ik ben blij dat ik dit topic niet mobiel lees nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |