CW's zijn colorways, dus welke kleuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
Handschoenen voor 85 euro, wat bedoel je met cw's? Niet goedkoop, maar ik draag al 10 jaar Hestra handschoenen en de kwaliteit is extreem goed (mijn oudste paar heb ik dus 10 jaar en zijn echt in perfecte staat), dus deze samenwerking met Norse is echt perfect.
Yup, volgens mij bruin/grijs ofzo? Zit even op m'n blackberry, anders kon ik even de site checken.quote:
Gewoon dragen, ze zijn tof.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef vault_tec het volgende:
vind het kut dat de toebox leer is ivm creases, dus daar even overheen zetten... weet jij ook welk materiaal er om de toebox zit en of dit nat kan worden?
Materiaal is nubuck volgens mij. Uiteraard kan het nat worden hehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef vault_tec het volgende:
vind het kut dat de toebox leer is ivm creases, dus daar even overheen zetten... weet jij ook welk materiaal er om de toebox zit en of dit nat kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same here, ik heb deze, hebben de vorige winter overleefd dus deze winter ga ik ze nog maar een keer gebruiken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind die Adidas boots altijd net niks. Ik ben gek op Adidas sneakers, maar een boot moet van een merk komen waar ze boots begrijpen. Suf, maar dat zit in m'n hoofd...
Een mede groot voet? :pquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
same here, ik heb deze, hebben de vorige winter overleefd dus deze winter ga ik ze nog maar een keer gebruiken: [ afbeelding ]
Oja deze zijn zojuist binnengekomen, de tering wat een kwaliteit <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan je broek overal laten inkorten... Heb je je broek bij hun gekocht want hun korten die broek niet zelf, hun brengen het ook naar de turk verderopquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:34 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga nu langs de patta en benG sale om te campen![]()
Eigenlijk ga ik gewoon langs TdN om m'n broek te laten inkorten en loop ik ook even langs die sales.
boh die zijn nice:Oquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:48 schreef Sinji het volgende:
Fotos!!
[ afbeelding ]
Morgen die aan, want regen
Ja had idd meegekregen dat ze nogal onvriendelijk waren bij mensen die zomaar hun broek kwamen laten maken. Is aan de ene kant ook wel begrijpelijk als je daar niks koopt maar wel je spullen af komt geven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef vault_tec het volgende:
dacht echt dat je naar TDN ging... Al eerder een hele discussie op LB over geweest. Als je bij ben G bent, in de normale winkel, kijk of ze die wine stain janoski's al binnen hebben svp.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
Dat 290sqm was ook een mooie zaak, nog een relaxte broek erbij. Maar gvd nog steeds geen sneakers... Soms lukt het gewoon ff niet.
Wat zoek je eigenlijk?!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
Dat 290sqm was ook een mooie zaak, nog een relaxte broek erbij. Maar gvd nog steeds geen sneakers... Soms lukt het gewoon ff niet.
Nee, soort relaxte grijze wollen broek. Ligt daar nog om iets in te korten en de omslag goed te krijgen. Merk weet ik eigenlijk niet en heb hem dus niet hier, maar boeit mij bij broeken ook echt geen donder. Behalve jeans, die koop ik altijd van Acne omdat ik lui ben en weet dat die mij passen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Vertel. Balmain jeans? Givenchy?
Valt volgens mij mee, hoewel deze broek (150e) wel duur was. Ach, ik ben ook al een ouwe lul en heb wat centjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Gast koopt, naar mijn mening, dure kleding.
Was niet op jou gedoeld hoor haha, meer op Letates.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, soort relaxte grijze wollen broek. Ligt daar nog om iets in te korten en de omslag goed te krijgen. Merk weet ik eigenlijk niet en heb hem dus niet hier, maar boeit mij bij broeken ook echt geen donder. Behalve jeans, die koop ik altijd van Acne omdat ik lui ben en weet dat die mij passen.
Red wing is niet mijn ding...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Was niet op jou gedoeld hoor haha, meer op Letates.
Goeie boots = Red wing.
Geen idee, mijn laatste boots waren een paar Timberlands in 2001 ofzo... Ik ben gewoon wat aan het rondkijken, maar zag wat Red Wing en dat was dus niet helemaal mijn smaak.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wolverine? Alden? Tricket?
thanks amattiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Atta-boy het volgende:
Paartje patta x pro keds meegenomen bij de patta sale voor 30. Zijn erg krap dus hoop dat ze wat uitlopen en anders kan m'n chick ze wel aan.
En ik heb de broek naar de verkeerde kleermaker gebracht en toen ik daar achter kwam was ik al te laatnu maar hopen dat het goed komt.
Je janoski's waren er nog niet leta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |