CW's zijn colorways, dus welke kleuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef Bajskorv het volgende:
Handschoenen voor 85 euro, wat bedoel je met cw's? Niet goedkoop, maar ik draag al 10 jaar Hestra handschoenen en de kwaliteit is extreem goed (mijn oudste paar heb ik dus 10 jaar en zijn echt in perfecte staat), dus deze samenwerking met Norse is echt perfect.
Yup, volgens mij bruin/grijs ofzo? Zit even op m'n blackberry, anders kon ik even de site checken.quote:
Gewoon dragen, ze zijn tof.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef vault_tec het volgende:
vind het kut dat de toebox leer is ivm creases, dus daar even overheen zetten... weet jij ook welk materiaal er om de toebox zit en of dit nat kan worden?
Materiaal is nubuck volgens mij. Uiteraard kan het nat worden hehequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:47 schreef vault_tec het volgende:
vind het kut dat de toebox leer is ivm creases, dus daar even overheen zetten... weet jij ook welk materiaal er om de toebox zit en of dit nat kan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
same here, ik heb deze, hebben de vorige winter overleefd dus deze winter ga ik ze nog maar een keer gebruiken:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind die Adidas boots altijd net niks. Ik ben gek op Adidas sneakers, maar een boot moet van een merk komen waar ze boots begrijpen. Suf, maar dat zit in m'n hoofd...
Een mede groot voet? :pquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:12 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
same here, ik heb deze, hebben de vorige winter overleefd dus deze winter ga ik ze nog maar een keer gebruiken: [ afbeelding ]
Oja deze zijn zojuist binnengekomen, de tering wat een kwaliteit <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |