Terecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:26 schreef vault_tec het volgende:
Ben niet langs patta gegaan... Op de trap in een rij staan is niet aan mij besteed.
T/m zaterdag geloof ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:21 schreef Sinji het volgende:
Tot wanneer is die Patta-sale? Ga er morgen even langs denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nice! Zelfde issue hier. Ik heb wel iets stevigs nodig voor in de winter (in Zweden...), maar kan niks goeds vinden. Ik vind die boots van Diemme ook wel ok trouwens, moet maar eens een paar kopen. Sneaker in Stockholm is gewoon niet te doen in de winter...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Nezhi het volgende:
Ik was ze net ook aan het opzoeken, haha echt toevallig. Misschien haal ik ze ooit nog wel eens. Straps
Van Lacebag
[ afbeelding ]
Erg nice.. normaal draag ik nooit boots (vind Red Wing etc ook niet zo), maar deze zijn echt
Vind ze in het groen mooier, maar das mening. Ik zou zelf kijken naar Diemme of de adidas x Ransom chase boot. Die ziet er ook oké uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:02 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nice! Zelfde issue hier. Ik heb wel iets stevigs nodig voor in de winter (in Zweden...), maar kan niks goeds vinden. Ik vind die boots van Diemme ook wel ok trouwens, moet maar eens een paar kopen. Sneaker in Stockholm is gewoon niet te doen in de winter...
Ik weet niet wat het is, maar ik vind die Adidas boots altijd net niks. Ik ben gek op Adidas sneakers, maar een boot moet van een merk komen waar ze boots begrijpen. Suf, maar dat zit in m'n hoofd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind ze in het groen mooier, maar das mening. Ik zou zelf kijken naar Diemme in jouw geval of de adidas x Ransom chase boot.![]()
Die boots stralen ook weinig Adidas uit om eerlijk te zijn. Ik heb zelf de bluff mids en de valley van Adidas x Ransom en bevalt prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:42 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vind die Adidas boots altijd net niks. Ik ben gek op Adidas sneakers, maar een boot moet van een merk komen waar ze boots begrijpen. Suf, maar dat zit in m'n hoofd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Ik zag het op de site, nog meer om te snuffelen. Ik heb ook handschoenen nodig (het is hier koud gek!) en een sjaal ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:09 schreef vault_tec het volgende:
er is nu ook sale, steeg tegenover ben g... schoenen vanaf 30 euro etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |