Ja, en wat ze in store hadden was niet eens bijzonder.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef HAL9000S het volgende:
Dus als ik het goed begrijp werken er negers met attitude daar bij dqm?
Waarom moest en zou je ze in vredesnaam gewild hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:07 schreef Blamm het volgende:
Maarja moest en zou ze toen hebben.. misschien maar beter om ze in de kast te laten voortaan
Ik vond DQM best chill, maar dat is misschien omdat ik meteen zei dat ik uit de buurt van Amsterdam komquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:47 schreef HAL9000S het volgende:
Dus als ik het goed begrijp werken er negers met attitude daar bij dqm?
Nog wat leuks?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:43 schreef vault_tec het volgende:
Sta nu bij ben g sale, 4 man totaal nu... Vorige keer heeft er 3 uur een rij gestaan
Ligt er nog wat? Ga je ook langs die patta sale?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:43 schreef vault_tec het volgende:
Sta nu bij ben g sale, 4 man totaal nu... Vorige keer heeft er 3 uur een rij gestaan
Mja, jammere van dat soort beweringen is dat ze altijd makkelijk uitgesproken worden, maar nooit getoetst zullen worden in de werkelijkheid. Ik vind de kleurencombinatie te neutraal en toned down om hidious te zijn maar dat is mijn smaak.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:04 schreef Modus het volgende:
Typisch gevalletje van waren ze een GR geweest dan lagen ze binnen 3 maanden in de outlets..
die met dat groen blauw? Had ze een tijd terug verkocht, extreem spijt van dus nu nog een keer gekochtquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die derde had ik gelijk gekocht hahah.
Die idd. Ik heb mijn goofy boys een tijdje terug juist verkocht. Hadden ze verder nog wat dingen dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
die met dat groen blauw? Had ze een tijd terug verkocht, extreem spijt van dus nu nog een keer gekocht
Ben ook niet van plan om langs te gaan. Kom niet in de buurt en geen zin om voor niks te gaan. Die groen blauwe had ik wel meegenomen voor 50. Heb nog maar 1 paar dunks over (triumvir mids) en wacht nog steeds tot er wat voorbij komt voor erbij. Draag bijna alleen maar adidas de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef vault_tec het volgende:
"alles is bijna 50. Kleine maatjes zijn wel cheap. Moeite niet waard imo."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |