abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103704778
Ik ga nu langs de patta en benG sale om te campen :9
Eigenlijk ga ik gewoon langs TdN om m'n broek te laten inkorten en loop ik ook even langs die sales.
Faka G
pi_103704827
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 13:34 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga nu langs de patta en benG sale om te campen :9
Eigenlijk ga ik gewoon langs TdN om m'n broek te laten inkorten en loop ik ook even langs die sales.
Je kan je broek overal laten inkorten... Heb je je broek bij hun gekocht want hun korten die broek niet zelf, hun brengen het ook naar de turk verderop :')
pi_103705061
dat doen ze toch altijd?

Hehe.
pi_103705155
Ik ga ook naar die kleermaker van hun. Die kan chainstitchen en de lokale turk hier niet. Doen ze alleen daar en een gast in Den Haag die dat kan geloof ik.
En wilde sowieso nog even kijken wat er bij patta en benG lag.
Faka G
pi_103705730
dacht echt dat je naar TDN ging... Al eerder een hele discussie op LB over geweest. Als je bij ben G bent, in de normale winkel, kijk of ze die wine stain janoski's al binnen hebben svp.
pi_103705775
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:48 schreef Sinji het volgende:
Fotos!!

[ afbeelding ]

Morgen die aan, want regen c_/
boh die zijn nice:O
pi_103706227
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef vault_tec het volgende:
dacht echt dat je naar TDN ging... Al eerder een hele discussie op LB over geweest. Als je bij ben G bent, in de normale winkel, kijk of ze die wine stain janoski's al binnen hebben svp.
Ja had idd meegekregen dat ze nogal onvriendelijk waren bij mensen die zomaar hun broek kwamen laten maken. Is aan de ene kant ook wel begrijpelijk als je daar niks koopt maar wel je spullen af komt geven.
Zal even kijken bij benG voor je.
Faka G
pi_103708529
Dat 290sqm was ook een mooie zaak, nog een relaxte broek erbij. Maar gvd nog steeds geen sneakers... Soms lukt het gewoon ff niet.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_103708660
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
Dat 290sqm was ook een mooie zaak, nog een relaxte broek erbij. Maar gvd nog steeds geen sneakers... Soms lukt het gewoon ff niet.
_O_

pi_103708669
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:38 schreef Bajskorv het volgende:
Wat zoek je eigenlijk?!
pi_103708698
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:41 schreef vault_tec het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]
waarom gebruik je die gif
ok ok ok ok
pi_103708777
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:43 schreef mooiboi69xoxo het volgende:

[..]

waarom gebruik je die gif
Gast koopt, naar mijn mening, dure kleding.
pi_103709152
Vertel. Balmain jeans? Givenchy?
ok ok ok ok
pi_103709424
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Vertel. Balmain jeans? Givenchy?
Nee, soort relaxte grijze wollen broek. Ligt daar nog om iets in te korten en de omslag goed te krijgen. Merk weet ik eigenlijk niet en heb hem dus niet hier, maar boeit mij bij broeken ook echt geen donder. Behalve jeans, die koop ik altijd van Acne omdat ik lui ben en weet dat die mij passen.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_103709464
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:45 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Gast koopt, naar mijn mening, dure kleding.
Valt volgens mij mee, hoewel deze broek (150e) wel duur was. Ach, ik ben ook al een ouwe lul en heb wat centjes.

Ps: ik zoek niet echt iets speciaals, maar zou op zich wel goeie boots willen vinden en een paar warmere sneakers voor de Zweedse winter.
pi_103710364
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Nee, soort relaxte grijze wollen broek. Ligt daar nog om iets in te korten en de omslag goed te krijgen. Merk weet ik eigenlijk niet en heb hem dus niet hier, maar boeit mij bij broeken ook echt geen donder. Behalve jeans, die koop ik altijd van Acne omdat ik lui ben en weet dat die mij passen.
Was niet op jou gedoeld hoor haha, meer op Letates.

Goeie boots = Red wing.
ok ok ok ok
pi_103710494
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:34 schreef mooiboi69xoxo het volgende:

[..]

Was niet op jou gedoeld hoor haha, meer op Letates.

Goeie boots = Red wing.
Red wing is niet mijn ding...
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 16:41:52 #195
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_103710565
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:39 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Red wing is niet mijn ding...
Wat dan wel? Wolverine? Alden? Tricket?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_103711172
Paartje patta x pro keds meegenomen bij de patta sale voor 30. Zijn erg krap dus hoop dat ze wat uitlopen en anders kan m'n chick ze wel aan.
En ik heb de broek naar de verkeerde kleermaker gebracht en toen ik daar achter kwam was ik al te laat :'( nu maar hopen dat het goed komt.
Je janoski's waren er nog niet leta
Faka G
pi_103711790
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:41 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Wat dan wel? Wolverine? Alden? Tricket?
Geen idee, mijn laatste boots waren een paar Timberlands in 2001 ofzo... Ik ben gewoon wat aan het rondkijken, maar zag wat Red Wing en dat was dus niet helemaal mijn smaak.

Laat ik duidelijk zijn: mijn smaak is nog niet zo "ontwikkeld", dus ik ben ook niet enorm merkvast ofzo. Als ik iets mooi vind koop ik het. Natuurlijk heb je voor dingen die je vaker koopt (jeans ofzo) inmiddels wel een voorkeur, maar als ik nu weer voor het eerst in tijden boots ga kopen kijk ik lekker rond.
pi_103714785
yess eindelijk deze besteld:

pi_103714961
Held! Dat potje rechts zoek ik al een jaar, maar ik kon niet meer op de naam komen! Geweldig, mijn jaren 60 leren stoelen hebben het broodnodig! Volledig offtopic, maar dank!
pi_103715183
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Atta-boy het volgende:
Paartje patta x pro keds meegenomen bij de patta sale voor 30. Zijn erg krap dus hoop dat ze wat uitlopen en anders kan m'n chick ze wel aan.
En ik heb de broek naar de verkeerde kleermaker gebracht en toen ik daar achter kwam was ik al te laat :'( nu maar hopen dat het goed komt.
Je janoski's waren er nog niet leta
thanks amattie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')