Ik had 150 op 600 ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
200 gram op een liter ofzo vink altijd wel een goeie combi.
Mag ik ook eens rust? Wo Do en vr al aan de zuip geweest morgen weer. PAUZE!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef Plastic_zak het volgende:
waarom zijn jullie op zaterdagavond aan het FOK!ken?
Wat doe je er bij in? Ik volle yoghurtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
200 gram op een liter ofzo vink altijd wel een goeie combi.
zou toch wel een redelijk resultaat moeten geven imo. als je het vergelijkt met winkel aarbeien shake - vergeet het trouwens maar. die smaak ga je niet krijgen, die is bijna altijd goeddeels kunstmatig (meestal zit er iets van 2 % aarbei in en wat aroma's en suiker).quote:
ze gaat toch ook FOK!ken in de kroeg. Ze is een vrouw, ze kan zuipen en FOK!ken combinerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoax Fokkers verlaten hun onderkomen niet
Nee dit keer niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok ga je weer ruige neukseks op de wc's doen?
nou ik wil wel langskomen en je dronken voeren. met wat geluk eindigen we toch nog op de wc's. ik vond het wel een succes de vorige keer.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ik wil wel langskomen en je dronken voeren. met wat geluk eindigen we toch nog op de wc's. ik vond het wel een succes de vorige keer.
Hier ben ik bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef coban het volgende:
Fkt je mag je fantasie ook voor je houden hoor
een moslim die gaat zuipen in een cafe, dan kan wat ruige wc seks er ook wel bij hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Hey ik ben een braaf meisje en doe niks bah dingen
Wat is zoal bah?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Hey ik ben een braaf meisje en doe niks bah dingen
Gelukkig kijk ik niet vaak meneren aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Een meneer aankijken is al superbah
Jahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Coban kijkt altijd naar de grond
Wat nou als je een meneer raakt in de spits of zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Jahhelemaal ineengekrompen en met hele kleine stapjes lopen en goed uitkijken op ik geen meneer aanraak ofzo
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Jahhelemaal ineengekrompen en met hele kleine stapjes lopen en goed uitkijken op ik geen meneer aanraak ofzo
Wat staat erin?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WTF EEN BELANGRIJKE MAIL VAN DE 13E OKTOBER LEES IK NU PAS :S
Ik bood een vriendin (die nu ver weg woont) aan haar te helpen met een situation, dus zij luchtte haar hart in een mail en die lees ik nu pasquote:
Oh dat is wel stom zo jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik bood een vriendin (die nu ver weg woont) aan haar te helpen met een situation, dus zij luchtte haar hart in een mail en die lees ik nu pas:S
gewoon keihard de waarheid zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom zo ja![]()
Die denkt natuurlijk nu dat je niet wilde reageren of zo iets.
echt belangrijke urgente dingen moet je sowieso beter niet per mail regelen imo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja en dat terwijl ik een goeie vriendin ben maar door mijn onoplettendheid faal ik weer
Zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon keihard de waarheid zeggen.
Ze zal het vast wel begrijpen als je het goed uitlegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja en dat terwijl ik een goeie vriendin ben maar door mijn onoplettendheid faal ik weer
tuurlijk werkt dat wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
[..]
Ze zal het vast wel begrijpen als je het goed uitlegt.
ja dat was ik sowieso van plan hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tuurlijk werkt dat wel.
"ow ik ben een stomme soepkipik weet niet wat of hoe maar ik lees nu pas je mail
echt ik vind het zo erg ik hoop niet dat je denkt dat ik je heb genegerd!
"
eventueel met een e extra ergens
Oh zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tuurlijk werkt dat wel.
"ow ik ben een stomme soepkipik weet niet wat of hoe maar ik lees nu pas je mail
echt ik vind het zo erg ik hoop niet dat je denkt dat ik je heb genegerd!
"
eventueel met een e extra ergens
Ik hoop 't ;oquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
[..]
Ze zal het vast wel begrijpen als je het goed uitlegt.
Ja idd dat jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
mk gaat altijd langs de douane
met 20kg sos in haar tas
omdag ze chimeid is toch?
je kunt ook nog even fijntjes opmerken dat je een dom wicht bent die niets van pc's begrijpt en dan het verhaal over je laptop en water vertellen, en dat je toen bijna het huis hebt af laten fikken door je laptop inclusief accu op de verwarming te leggen. na dat soort bekentenissen kan het niet anders of ze moet plaatsvervangende schaamte gaan voelen voor je, wat je kans op vergeving aanzienlijk vergroot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja dat was ik sowieso van plan he
Dat ik water op mijn lappie heb geflikkerd heeft niets te maken met mijn computerkennisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt ook nog even fijntjes opmerken dat je een dom wicht bent die niets van pc's begrijpt en dan het verhaal over je laptop en water vertellen, en dat je toen bijna het huis hebt af laten fikken door je laptop inclusief accu op de verwarming te leggen. na dat soort bekentenissen kan het niet anders of ze moet plaatsvervangende schaamte gaan voelen voor je, wat je kans op vergeving aanzienlijk vergroot.
Tuurlijk, op zo'n schatje als jij zal ze vast niet boos worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik hoop 't ;o
[..]
Ja idd dat ja
het is een mooi voorbeeld hoe labiel je de laatste tijd bent toch. hou je doel voor ogen, je wilt vergeving van deze nare zonde!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat ik water op mijn lappie heb geflikkerd heeft niets te maken met mijn computerkennis
was maar een grapje toch xd xd xd xdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ey ey ey ey we gaan niet haten op beach oke
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Tuurlijk, op zo'n schatje als jij zal ze vast niet boos worden.
Hey grappig, in jouw quote zie ik zijn posts wel.quote:
o sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey grappig, in jouw quote zie ik zijn posts wel.
Hey was niet de bedoeling dat jij dat daadwerkelijk zagquote:
me got spytoolquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey was niet de bedoeling dat jij dat daadwerkelijk zagnu is het geen geheimpje meer.
Nee dan draai ik ze open en kijk ik wat er mis mee is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
Gaan jullie ook altijd apparaten slaan of pijnigen als ze kapottig zijn en niet doen wat je wilt?
Leugensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En monkyyy doet mij plagen met met naaktfotos
ik geef ze kusjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
Gaan jullie ook altijd apparaten slaan of pijnigen als ze kapottig zijn en niet doen wat je wilt?
ik ben het afgeleerd nadat ik mijn windows frustraties op mijn computer had afgereageerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
's niequote:
Hahahhaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef Flippiee het volgende:
Oeh volgens de sims reclame mag ik met levens speleneven doen dan
Uitprinten en erop fappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omigod![]()
je noemft mij en mk in een post
zo moooooi
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omigod![]()
je noemft mij en mk in een post
zo moooooi
Jah duh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dan draai ik ze open en kijk ik wat er mis mee is.
En dan maak ik ze
Precies, kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd. Alles en iedereen met liefde behandelen hoor.
quote:
Ik geloof niks totdat ik bewijs hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
's nie
maar geeft niet zij mag dat
Iewlquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
uitprinten? dat red ik niet als de eerste mm eruit komt spuit ik de muur al onder![]()
Kan ik jou ook open draaien en de binnenkant bekijken ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij mij kan alles.
Oh, wacht. Daar ging het niet over.
Hoe wie wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
[ ]: Told
[ ]: FUCKING TOLD
[X]: El Dorado: City of Told
Geen idee, maar jij mag dat best proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kan ik jou ook open draaien en de binnenkant bekijken ?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
pam is ook wel lekker maar ze moet ook mij naaktpics opsturen dat vinden jullue ook toch?
Of ik ben slecht met uitleg en verwacht meteen dat anderen het snappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een beetje dom vandaag.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik geloof niks totdat ik bewijs heb
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Ik bied foto's van mijn naakte lichaam aan, om zo een wedstrijd te beïnvloeden waarbij je eigenlijk geen zak kan winnen.
Kom je bij me ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij mag dat best proberen.
Tuurlijkquote:
Ik ben ook een heel geschikt proefkonijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Tuurlijk
Mono weet het fijne er van.
Ik heb ze op hem uitgetest.
Ja euh eentje was genoeg hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben ook een heel geschikt proefkonijn.
Het viel te proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja euh eentje was genoeg hè
Nee, ben al tamquote:
Ik hou ook van jouquote:
Kusje op?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
MIJN TONG DOET PIJN VAN DE PEPERMUNTJES
hoi pampampamquote:
Hoi monkssey hoi halloquote:
IK WORDT WHIHIHIHIIHquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
Het is nu een beetje de trend geworden dat ik na het eten in slaap val en tussendoor een paar uur wakker wordt
tismeboi lindgren.quote:
Dan is het tijd om wat anders te doen nu aangezien de anderen mijn taak overnemenquote:
Zullen we samen Pam versieren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |