De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dan 5.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
Poll: Hoeveel per pagina?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
GEWOON STEMMEN DOET ER NIET TOE WAT
Sowieso!!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gekloot![]()
mja neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Dat was zo in iedere stad vroeger.
Dan ga ik ook naar Groningen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Morgen ga ik stappen, maar dan ga ik, als een echte FOK!ker gewoon mobiel in de club zitten FOK!ken met jullie.
Komt_wel_goed_schatje.jpgquote:
Probeer ik een keer slim te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja neeik studeer architectuur he.
P_zquote:
Ja, kunnen we naast elkaar zitten FOK!ken.quote:
Heb ik één keer gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Morgen ga ik stappen, maar dan ga ik, als een echte FOK!ker gewoon mobiel in de club zitten FOK!ken met jullie.
Nee, Amsterdam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel, studeer jij in Leiden of zo?
Moet je wel een Android smartphone hebben hoor, anders gaan we ruzie maken of Apple of Android beter is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, kunnen we naast elkaar zitten FOK!ken.
Tsjobanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Fuck fuckkk ik ben te laat omgogmfomfofkfggggg naja dan maar les skippen
Jezelfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Jijzelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Heb galaxy S2, voldoet die?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Moet je wel een Android smartphone hebben hoor, anders gaan we ruzie maken of Apple of Android beter is.
Ik weet niet of datquote:
Wel makkelijke wedstrijd om bij in slaap te vallen ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Zat net Marseille Arsenal te kijken met een maat. Nouja, kijkenBlijkbaar lag ik al een halfuur te meuren en hijzelf ook. Toen vond hij het wel een wijs besluit om naar huis te gaan
FOK!ken tijdens de seks is welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Fokken terwijl je aan het stappen bent_
Dat ben ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik:
Ja ik ben zo fantastisch.
dat is alleen om mijn al bestaande intelligentie te vergrotenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar als je slim bent hoef je toch niet meer te leren?
Sorry
Hehe, ach dat is het al snel als je er zelf zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet of datof niet is, maar het zal wel.
Ja behoorlijk. Echt een saaie wedstrijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Wel makkelijke wedstrijd om bij in slaap te vallen ja.
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Ik ben lekker en knap, neuken?
Meldt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Mja, ik denk dat ik toch maar voor Leiden ga, ook vanwege de afstand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Hehe, ach dat is het al snel als je er zelf zit.
Ezechielk of Monopolyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Duidelijk, dat ben ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik:
Ja ik ben zo fantastisch.
Dat ben ik ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Echt een saaie wedstrijd.
Neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens de seks is wel
Nogal, geen reet aanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Echt een saaie wedstrijd.
BBQquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie ben ik:
21 cm
Oh, bedoelde je dat niet?
Jawel!!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie ben ik:
21 cm
BBQquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Hey ik denk overal iets vies achter omdat vies mannetje.
Ja inderdaad, en ook gewoon leuke stad om te studeren. Als ik wat (lees: heel veel meer) technischer ingesteld was had ik ook wel dichter bij huis gebleven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik toch maar voor Leiden ga, ook vanwege de afstand.
HAHHAHA ZELFDE PERSOON MR JIJ DEE BETSRquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie ben ik:
21 cm
Wij vonden het ook allebei niet vreemd dat we in slaap waren gevallenquote:
Oeh, je hebt het wel onthouden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie ben ik:
21 cm
En terecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik haat niet ik adoreer hem
IK BEN ONSCHULDIG!!quote:
Oh gelukkig maar, ik dacht al: hoe kun je hem nou haten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik haat niet ik adoreer hem
Mijn omaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, waar slaat dat 'wie ben ik' zooi op?
Het is een quiz voor geld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
ne spellekequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat moet ik zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Ik maak muurschilderingen met mijn eigen ontlasting.
Dat ben ik in een gemiddelde kroegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Dat moet haast yvonne wel zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Je doet iemand na of je quote iemand en je vervolgens moeten de andere raden wie het is. Doldwaas spelletje moet ik zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef Spouwerranger het volgende:
HAHAHAHAquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Feestik ben vroeg wakker door mijn poes
quote:
GMTA zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ben ik in een gemiddelde kroeg
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ben ik in een gemiddelde kroeg
quote:
Ja, weet ik veel, ik typte maar iets randoms, kijken aan wie jullie zouden denken, hihi.quote:
quote:
quote:
Duidelijk, jongensquote:
Oke wtfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet iemand na of je quote iemand en je vervolgens moeten de andere raden wie het is. Doldwaas spelletje moet ik zeggen.
Bijvoorbeeld: 'Ik haat Goofy'.
Overduidelijk dat het hier over mij gaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet iemand na of je quote iemand en je vervolgens moeten de andere raden wie het is. Doldwaas spelletje moet ik zeggen.
Bijvoorbeeld: 'Ik haat Goofy'.
Ja, ik.quote:
Het was BBQ.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet wtf, dat moet ik of BBQ zijn, maar de waarschijnlijkste is GGMM zelf.
Nouja het zal wel. Het zal wel de slaap zijn ofzo, maar ik snap er geen zak van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet wtf, dat moet ik of BBQ zijn, maar de waarschijnlijkste is GGMM zelf.
plastic_scrotumquote:
ik heb nog bijzonder weinig moois ontworpen behalve wat stomme schetsjes want flauwe projecten zonder ontwerpvrijheidquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef Rezania het volgende:
Aight, laat eens wat zien wat jij hebt ontworpen.
Mama Beer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef coban het volgende:
Ik wilde spouwerranger imiteren mr weet niks
Komt 'ie:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:06 schreef coban het volgende:
Ik wilde spouwerranger imiteren mr weet niks
Oh, jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik heb nog bijzonder weinig moois ontworpen behalve wat stomme schetsjes want flauwe projecten zonder ontwerpvrijheid
Klopt ja.quote:
quote:Het is jouw horoscoop achterlijke mongool.
pamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Ik biedt foto's van mijn naakte lichaam aan, om zo een wedstrijd te beïnvloeden waarbij je eigenlijk geen zak kan winnen.
Ooh. pam toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Ik biedt foto's van mijn naakte lichaam aan, om zo een wedstrijd te beïnvloeden waarbij je eigenlijk geen zak kan winnen.
een hoer???? :S ja weetnie kan nt nders :S:S:Squote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Doe eens lief!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op achterlijke mongool scoort Ratelslangetje wel goed.
amenthquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Aahahahha kkkunpels julie coban rukkers ha ha zei is gene echte turk jonge zij haattte attatturk jong ehahah zij draag nieee eens hoofdoekk jjonge haha zei isse eene man jullie rukers ha haa
Nee, stevenmac26 of zoiets.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op achterlijke mongool scoort Ratelslangetje wel goed.
ms messyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik
even foto's posten van mijn nieuwe vetrol in KPD
Amenth.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Aahahahha kkkunpels julie coban rukkers ha ha zei is gene echte turk jonge zij haattte attatturk jong ehahah zij draag nieee eens hoofdoekk jjonge haha zei isse eene man jullie rukers ha haa
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Jullie zijn hier wel iets te goed in imoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik
Stevenmac26quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, stevenmac26 of zoiets.Die gozer gaat altijd gelijk schelden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Teken van zwakte is dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, stevenmac26 of zoiets.Die gozer gaat altijd gelijk schelden.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik
SHEquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Wie ben ik:
Marseille Arsenal zeker?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit naar een saaie wedstrijd te kijken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit naar een saaie wedstrijd te kijken.
Jaquote:
dolfijntquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Oh dimens hihihihihi wil je naaktpics? Hihihi oke check je dm hihihihihihi ben ik lekker? Ja? Omg hihihihu
Ik moet toegeven dat ik er niet veel bijzonders aan vind.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef aight1 het volgende:
hier Rez, een brug uit 1e periode van 1e jaar![]()
[ afbeelding ]
Weet ik.quote:
nee duh ik kon toen niksquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik er niet veel bijzonders aan vind.Sorry.
[..]
Weet ik.
hihiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een baas.
Wie ben ik?
Ik.
Goed.
Maar was mijn antwoord nu goed of niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit nu met google maps de piramides te bekijken, hoef ik daar ook niet meer heen.
Zo kan je ook een wereldreis maken ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Ik zit nu met google maps de piramides te bekijken, hoef ik daar ook niet meer heen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SHE
Iedereen die Pam roept komt hier niet lang genoeg.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:14 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik beloof naaktpics als jullie op mij stemmen voor MRS. Onz en mooiste vrouwlijke username
scheelt geld en tijd, erg slimquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
nog even en je hebt alles gezien. dan kun je gerust doodgaan toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
Je weet niks mattie.quote:
ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
Wie biedt zich aan om even uitvoerig te testen?
Maat van mij is tijdens de pauze ook al naar huis gegaan. We lagen allebei al te slapenquote:
Echt erg inderdaad. Superlomp, slechte scheids, de hele tijd handsballen. In ieder geval de eerste helft. Nu kijk ik niet eens meer.quote:
Udowu.nl? Is goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
wie moet er getest wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, pam inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar was mijn antwoord nu goed of niet?
Ik zei SHE! Niet Pamquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, [url=PamSwynDeBeaufort]http://en.wikipedia.org/wiki/Pamela_Swynford_De_Beaufort[/url] inderdaad.
Maar wel met liefdes PI.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet zo'n mondje tegen MK ja, nee!!!
Rezania. Die is altijd wel in voor een 'test'quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:13 schreef BBQSausage het volgende:
haters zullen hatenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Ik heb overbuurmeisje van 9 ofzo ze is turks en ik wil haar dood zij is zo'n bitch zo'n hoer he omg.
9/10 of niet, zij moet dood.
Neerknuppelen danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Ik heb overbuurmeisje van 9 ofzo ze is turks en ik wil haar dood zij is zo'n bitch zo'n hoer he omg.
9/10 of niet, zij moet dood.
Wat hebben we daar nou aanquote:
pzquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Ohja wie ben ik?
Ragboer maakt mij altijd kkkboos als ik hem zie vuist erin
Jij stelde dat standje voor, ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rezania. Die is altijd wel in voor een 'test'
Speedking.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef coban het volgende:
Ohja wie ben ik?
Ragboer maakt mij altijd kkkboos als ik hem zie vuist erin
Ja, SHE ook, maar die bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zei SHE! Niet Pam
[FOK! serious request actie] naaktreportage van she! - # 10
o.a.
Je vond het na 10 min. anders wel fijn wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij stelde dat standje voor, ik niet.
picsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik
groene ogen en donker haar
Mij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik
quote:
Ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik
Ging je niet verhaaltje schrijven?quote:
plastic_balzak weerquote:
Dat wel ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vond het na 10 min. anders wel fijn worden
Dimenssquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie ben ik
Hehehe, dan had ik het fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, SHE ook, maar die bedoelde ik niet.
Maar dat was toch ook met vet veel geld gemoeid toch?quote:
iedereen denkt van niet. dat is de truc.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dat is hij niet oke ja oke
We kunnen nog steeds een ander standje proberen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Oh, ging het over jezelf. Ik dacht over potentiele neukprojecten
is er een trucquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iedereen denkt van niet. dat is de truc.
Redelijk bedrag, maar die beloofde veel en er kwam niets van, was toentertijd voor Serious Request, walgelijke actie van dat mensquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dat was toch ook met vet veel geld gemoeid toch?
Ja isgoedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef Dalando het volgende:
Rezania en Marokip, willen jullie testen?
Ja, is goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef Dalando het volgende:
Rezania en Marokip, willen jullie testen?
Nou, nou. Wat doet ze fout?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Maar even serieus, ik ga die trut vermoorden. 10 jaar ofniet ik heb nog nooit zo'n hekel aan iemand gehad
Is goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen nog steeds een ander standje proberen.
Ho, wie?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
Maar even serieus, ik ga die trut vermoorden. 10 jaar ofniet ik heb nog nooit zo'n hekel aan iemand gehad
wie en wat heeft ze gedoenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
staande ovatieeeeeequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef aight1 het volgende:
doe mij een flesje bier
geef willie xtc
sletjes daar sletjes daar sletjes waar sletjes hier
sletjes aan de cocaine sletjes aan de hennesey
sletjes in de jimmy woo dat sletje daar heet stephanie
en ze wil met me mee naar me crib
maar ik fok niet met die lelijke chicks
en je weet of ik leef ik space alsof ik in de modderfucking matrix zit ja
noem mij anonymous ja noem mij anonymous en schatje wordt niet boos als ik
eventjes niet aan je zit ja ja ik ben de man
ja ja de de man ben ik en jij gewoon een nicht zoals de dochter van mn tante is
Ademen.quote:
Als je wil kan ik je ook wel blauwe ogen geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
Ik heb donkerblond haar en groene ogen.
tenzij geen bereikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik besef me opeens, met een smartphone zal ik nooit meer verdwalen.
totdat batterijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Hahaha het is maar een kind halloquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef coban het volgende:
nee was wel gwn uit m'n hoofdquote:
Oppositesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:19 schreef aight1 het volgende:
doe mij een flesje bier
geef willie xtc
sletjes daar sletjes daar sletjes waar sletjes hier
sletjes aan de cocaine sletjes aan de hennesey
sletjes in de jimmy woo dat sletje daar heet stephanie
en ze wil met me mee naar me crib
maar ik fok niet met die lelijke chicks
en je weet of ik leef ik space alsof ik in de modderfucking matrix zit ja
noem mij anonymous ja noem mij anonymous en schatje wordt niet boos als ik
eventjes niet aan je zit ja ja ik ben de man
ja ja de de man ben ik en jij gewoon een nicht zoals de dochter van mn tante is
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef monkyyy het volgende:
inventiefquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
oplader op zonneenergie heb ik altijd in mijn zak
moet ik er knallen(niet in sexeule opzicht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ademen.
Op zo'n leeftijd al zo'n bitch die roddelt ruzies veroorzaakt liegt alles die hoer ik heb haar nogwel koran leren lezen maar een keer bedankt zeggen ho maar nu kijkt ze mij nieteens aan tfoe
Echt zo'n bitch
en een gsm booster?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
oplader op zonneenergie heb ik altijd in mijn zak
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
De coban knop werkt, dat kan ik melden.
Die zou ik NOOIT vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |