De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prutsers zijn hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja d0h.
Mensen die kids van 3 maanden meteen schoenen aandoen_!
Huppelkind kreeg zn eerste schoenen toen hij 6 maanden was. Meteen dikke ruzie met schoonouders want die hadden oerlelijke schoenen gehaald terwijl ik had gezegd dat IK zijn eerste schoentjes wilde halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prutsers zijn hetalleen omdat "het leuk staaaaaaaat hihihihi!"
je doet je kinderen er inderdaad tekort mee!
hij vindt dat je geile tieten hebt, DAAROM kreeg je de lapo. F*cking unfair ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
Ik ben gewoon de TS.
God houdt van mij drm ging ik lapo hebben.
Sssst niet zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
Ik ben gewoon de TS.
God houdt van mij drm ging ik lapo hebben.
Verpest voor het levenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind kreeg zn eerste schoenen toen hij 6 maanden was. Meteen dikke ruzie met schoonouders want die hadden oerlelijke schoenen gehaald terwijl ik had gezegd dat IK zijn eerste schoentjes wilde halen.
Met 9 maanden maxies aangedaan, tot zijn 6de alleen maxies gehad nu is het een adidas-ettertje
met je emogif zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef speedking het volgende:
dat duurde lang jezus 500 ik wou lapo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja feest want 500 dit dat alles
Maar met breaken is adidas tha bomb dus dat wil hijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verpest voor het levenzeg die jongen eens dat Nikes een veel betere pasvorm hebben
Praat normaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij vindt dat je geile tieten hebt, DAAROM kreeg je de lapo. F*cking unfair ja.
Oh gaaf, dat is z'n hobby? Dan komt het nog wel goed met hem, uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar met breaken is adidas tha bomb dus dat wil hij
ja, is dat een probleem voor je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
hahah fail je wou mij quote maar je quote iemand anders ik had je wel gezien!!!
Dat is zijn sport en hij is vet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh gaaf, dat is z'n hobby? Dan komt het nog wel goed met hem, uiteindelijk.
Tof! Dan snap ik de keuze van Adidas wel t.o.v. Nikequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zijn sport en hij is vet goed
* Dalando geeft monkyyy een stukje taart en een glaasje ranjaquote:
tuluk heb ik wel hallo ik ben niet gekquote:
dat weet ik niet, rezania was de taartenmanquote:
thanks babequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
tuluk heb ik wel hallo ik ben niet gek
* Dalando geeft aight1 een glaasje ranja
Ik heb oliebollen taart!quote:
Luister eens naar ome Smeg, anders krijg je het met ome Hork aan de stokquote:
BBQ waar ben je nu mee bezig danquote:
Wat, ik weet van niks?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
dat weet ik niet, rezania was de taartenman
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tof! Dan snap ik de keuze van Adidas wel t.o.v. Nike
kijk eens in je koelkastquote:
Mijn taart jatten, wat doe je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whoeiiiii 500 kaarsjestaart
Lekker!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
* Dalando geeft monkyyy een stukje taart en een glaasje ranja
vriend van me had NK gewonnen met zn crewquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mijn zoon is de eerste die gaat breaken. Dit was finale 2 tegen 2 tegen 2.
Mijn zoon en vriendje hadden gewonnen
Waar is de drank?quote:
Nais!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
vriend van me had NK gewonnen met zn crew
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mijn zoon is de eerste die gaat breaken. Dit was finale 2 tegen 2 tegen 2.
Mijn zoon en vriendje hadden gewonnen
Ja zeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]! Respect, indrukwekkend! Erg leuk dat hij een actieve hobby heeft waar hij goed in is
ik heb het net gefixtquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is de drank?
Waar zijn de wilde damesch?
Neh, eerder een relletje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
Turkse leger valt Irak binnen na aanval Koerden
oorlog?
Ik, omdat hij nu bij mij crap is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:26 schreef Dalando het volgende:
welke mongool zet er dan ook een extra </div>
wejoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
Turkse leger valt Irak binnen na aanval Koerden
oorlog?
ill take itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik heb koud.
Ik ga verwarming in bed plaatsen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik, omdat hij nu bij mij crap is.
Neem een man mee naar bedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik heb koud.
Ik ga verwarming in bed plaatsen.
* Rezania geeft ondercover een stuk taart en een biertje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef ondercover het volgende:
Hoi!
Die taart ziet er zo lekker uit. Mag ik ook een stukje?
Ik niet, iedereen kan je vanuit het zwembad zien pagga slaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik wil ook zo'n huis.En dat zwembad natuurlijk.
kan ik ook krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft ondercover een stuk taart en een biertje.
Geil en spannend toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik niet, iedereen kan je vanuit het zwembad zien pagga slaan
Ja, pak maar.quote:
Een vriend van me heeft een zwembad in z'n achtertuinquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik wil ook zo'n huis.En dat zwembad natuurlijk.
Helemaal goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
* Rezania geeft ondercover een stuk taart en een biertje.
Ik ook, ze noemen het ook wel een sloot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een zwembad in z'n achtertuin
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja echt.
Hoeveel p.p. trouwens, die berichten.
Oh wacht, ik dacht dat ze om koffie vroeg, geen idee waarom ik dat dacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zit Whiskey in, geen chocola
van watquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef speedking het volgende:
[..]
zal ik pic sturen naar whatsapp van je zusje van de chaps die ik chap
Dan heb je chocoladeijs.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe maak je chocola
1 ga naar de jungle
2. pluk cacaobonen
3. stop ze in de blender
4 doe er suiker bij
5 doe er melk bij
6 doe ze in een ijslolliemaker
7 doe in diepvries
Wat een goed stappenplan, ik ga het gelijk uitvoeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe maak je chocola
1 ga naar de jungle
2. pluk cacaobonen
3. stop ze in de blender
4 doe er suiker bij
5 doe er melk bij
6 doe ze in een ijslolliemaker
7 doe in diepvries
Dan lijkt mij Irish Coffee alsnog geen optiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat ze om koffie vroeg, geen idee waarom ik dat dacht.
voor chocoladereep volg deze stappen uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een goed stappenplan, ik ga het gelijk uitvoeren.
KIJK NIET ZO BOOS NAAR ME!!quote:
Welke bedoel je? TS?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
Die 14-jarige jongen die technische natuurkunde studeert maakt best wel goede muziek.
Kokhalzenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |