Ome Hork!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef LompeHork het volgende:
HALLON BALLON
Is udowu.nl al online?
Heyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef LompeHork het volgende:
HALLON BALLON
Is udowu.nl al online?
en dan op een bankje zetten en ze laten toekijken hoe jullie jezelf volbunkeren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
Mama Beer en ik gaan later 3 hongernegertjes adopteren.
horkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:10 schreef LompeHork het volgende:
HALLON BALLON
Is udowu.nl al online?
sinterklaas en zwarte pietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie heeft chocola voor mij en komt het brengen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef aight1 het volgende:
ik kan me niet druk maken om meningen van anderen vaak
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Ik hou van bijna iedereen in udowu
Sommige mag ik niet
Natuurlijk, altijd toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en dan op een bankje zetten en ze laten toekijken hoe jullie jezelf volbunkeren?
je bent best wel slim.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie heeft chocola voor mij en komt het brengen
Who the fuck gives a fuck..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef aight1 het volgende:
ik kan me niet druk maken om meningen van anderen vaak
turkse gansta swag?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Ik wil wel als eerst jongentje iig. En dan ga ik hem op 3jarige leeftijd airmaxies en swag geven
Laat hem veel luisteren naar Soulja boy telleMquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Ik wil wel als eerst jongentje iig. En dan ga ik hem op 3jarige leeftijd airmaxies en swag geven
Niet echt, udowu.nl is nog steeds niet online en P_z haat mij, niks veranderd dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rez!nog wat spannends gebeurt hier?
[..]
Spaghetti, tevens speedking
en de rest natuurlijk.
Beter als eerste schoentjes Air Max. Is serieus waar beste voor ontwikkeling van voetjes want maxies vormen naar de voet alle andere schoenen vormt de voet naar de schoenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
Ik wil ze wel eens in het jaar zien he? Die 11.5 koters? Bij voorkeur na Kerst, dan hebben ze hun jaarlijkse wasbeurt net achter de rug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |