Lastige krijsende wezens !quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef aight1 het volgende:
ik wil sowieso wel kinderen laterkinderen
jawel. met jou zou ik zelfs pools willen etenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
RACIST
JE EET GEEN SUSHI OMDAT JE CHINEES BENT?? @#$^&*(
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Try before you die list:
- bungeejumpen
- 2 kinderen krijgen
- geen sushi eten
nais ook zimbabwaans?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel. met jou zou ik zelfs pools willen eten
Het ettertje vindt altijd zijn weg naar huis.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt hem altijd kwijtraken als je gaat bergbeklimmen. gezeur altijd van mensen die geen keuze denken te hebben
Oke is goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Try before you die list:
- bungeejumpen
- 3 kinderen krijgen
- met coban sushi eten
quote:Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.
Poolse kashanka worstjes..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel. met jou zou ik zelfs pools willen eten
De etymologie van deze uitdrukking is onduidelijk. Een brandweerliedenkrantje verklaarde de herkomst van de uitdrukking als volgt: er is maar genoeg water voor tien spuiten; als er elf aangesloten worden, geeft de laatste spuit modder.quote:
oke prik maar datumquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat gaat wel wat ver, maar vooruit, als ik jou er blij mee maak, dan wel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef speedking het volgende:
[..]
ZIEK HEEFT ZIJ OOK DRUGS IN DIE SPLEETOGEN!!!!
Dude...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef coban het volgende:
Ik wil minimaal 5 maximaal 8 kinderen wie wilt met mij trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |