quote:Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt.
Poolse kashanka worstjes..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jawel. met jou zou ik zelfs pools willen eten
De etymologie van deze uitdrukking is onduidelijk. Een brandweerliedenkrantje verklaarde de herkomst van de uitdrukking als volgt: er is maar genoeg water voor tien spuiten; als er elf aangesloten worden, geeft de laatste spuit modder.quote:
oke prik maar datumquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat gaat wel wat ver, maar vooruit, als ik jou er blij mee maak, dan wel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef speedking het volgende:
[..]
ZIEK HEEFT ZIJ OOK DRUGS IN DIE SPLEETOGEN!!!!
Dude...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef coban het volgende:
Ik wil minimaal 5 maximaal 8 kinderen wie wilt met mij trouwen?
nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Haten op chinezen
Ni ma puntante
Ofzo
gewoon laten bungeejumpen en dan vergeten het elastiek vast te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ettertje vindt altijd zijn weg naar huis.
Ik had hem niets moeten leren dit dat alles
Ja dat is wel zo praktischquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Mensm die geen 5-8 kinderen willen
Het liefst 6 dan 8 met man erbij dan kunnen we in gelijke aantallen in de attracties bij walibi
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef coban het volgende:
Mensm die geen 5-8 kinderen willen
Het liefst 6 dan 8 met man erbij dan kunnen we in gelijke aantallen in de attracties bij walibi
jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef speedking het volgende:
[..]
als SK stopt met posten stop ik ook
Wat heb jij toch tegen hem, laat hem lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:09 schreef speedking het volgende:
[..]
als SK stopt met posten stop ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |