De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prutsers zijn hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja d0h.
Mensen die kids van 3 maanden meteen schoenen aandoen_!
Huppelkind kreeg zn eerste schoenen toen hij 6 maanden was. Meteen dikke ruzie met schoonouders want die hadden oerlelijke schoenen gehaald terwijl ik had gezegd dat IK zijn eerste schoentjes wilde halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prutsers zijn hetalleen omdat "het leuk staaaaaaaat hihihihi!"
je doet je kinderen er inderdaad tekort mee!
hij vindt dat je geile tieten hebt, DAAROM kreeg je de lapo. F*cking unfair ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
Ik ben gewoon de TS.
God houdt van mij drm ging ik lapo hebben.
Sssst niet zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
Ik ben gewoon de TS.
God houdt van mij drm ging ik lapo hebben.
Verpest voor het levenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind kreeg zn eerste schoenen toen hij 6 maanden was. Meteen dikke ruzie met schoonouders want die hadden oerlelijke schoenen gehaald terwijl ik had gezegd dat IK zijn eerste schoentjes wilde halen.
Met 9 maanden maxies aangedaan, tot zijn 6de alleen maxies gehad nu is het een adidas-ettertje
met je emogif zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef speedking het volgende:
dat duurde lang jezus 500 ik wou lapo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja feest want 500 dit dat alles
Maar met breaken is adidas tha bomb dus dat wil hijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verpest voor het levenzeg die jongen eens dat Nikes een veel betere pasvorm hebben
Praat normaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij vindt dat je geile tieten hebt, DAAROM kreeg je de lapo. F*cking unfair ja.
Oh gaaf, dat is z'n hobby? Dan komt het nog wel goed met hem, uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar met breaken is adidas tha bomb dus dat wil hij
ja, is dat een probleem voor je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
hahah fail je wou mij quote maar je quote iemand anders ik had je wel gezien!!!
Dat is zijn sport en hij is vet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh gaaf, dat is z'n hobby? Dan komt het nog wel goed met hem, uiteindelijk.
Tof! Dan snap ik de keuze van Adidas wel t.o.v. Nikequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zijn sport en hij is vet goed
* Dalando geeft monkyyy een stukje taart en een glaasje ranjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |