De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prutsers zijn hetquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja d0h.
Mensen die kids van 3 maanden meteen schoenen aandoen_!
Huppelkind kreeg zn eerste schoenen toen hij 6 maanden was. Meteen dikke ruzie met schoonouders want die hadden oerlelijke schoenen gehaald terwijl ik had gezegd dat IK zijn eerste schoentjes wilde halen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prutsers zijn hetalleen omdat "het leuk staaaaaaaat hihihihi!"
je doet je kinderen er inderdaad tekort mee!
hij vindt dat je geile tieten hebt, DAAROM kreeg je de lapo. F*cking unfair ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
Ik ben gewoon de TS.
God houdt van mij drm ging ik lapo hebben.
Sssst niet zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
Ik ben gewoon de TS.
God houdt van mij drm ging ik lapo hebben.
Verpest voor het levenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkind kreeg zn eerste schoenen toen hij 6 maanden was. Meteen dikke ruzie met schoonouders want die hadden oerlelijke schoenen gehaald terwijl ik had gezegd dat IK zijn eerste schoentjes wilde halen.
Met 9 maanden maxies aangedaan, tot zijn 6de alleen maxies gehad nu is het een adidas-ettertje
met je emogif zekerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef speedking het volgende:
dat duurde lang jezus 500 ik wou lapo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja feest want 500 dit dat alles
Maar met breaken is adidas tha bomb dus dat wil hijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Verpest voor het levenzeg die jongen eens dat Nikes een veel betere pasvorm hebben
Praat normaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij vindt dat je geile tieten hebt, DAAROM kreeg je de lapo. F*cking unfair ja.
Oh gaaf, dat is z'n hobby? Dan komt het nog wel goed met hem, uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar met breaken is adidas tha bomb dus dat wil hij
ja, is dat een probleem voor je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
hahah fail je wou mij quote maar je quote iemand anders ik had je wel gezien!!!
Dat is zijn sport en hij is vet goedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh gaaf, dat is z'n hobby? Dan komt het nog wel goed met hem, uiteindelijk.
Tof! Dan snap ik de keuze van Adidas wel t.o.v. Nikequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is zijn sport en hij is vet goed
* Dalando geeft monkyyy een stukje taart en een glaasje ranjaquote:
tuluk heb ik wel hallo ik ben niet gekquote:
dat weet ik niet, rezania was de taartenmanquote:
thanks babequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
tuluk heb ik wel hallo ik ben niet gek
* Dalando geeft aight1 een glaasje ranja
Ik heb oliebollen taart!quote:
Luister eens naar ome Smeg, anders krijg je het met ome Hork aan de stokquote:
BBQ waar ben je nu mee bezig danquote:
Wat, ik weet van niks?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
dat weet ik niet, rezania was de taartenman
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tof! Dan snap ik de keuze van Adidas wel t.o.v. Nike
kijk eens in je koelkastquote:
Mijn taart jatten, wat doe je?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
whoeiiiii 500 kaarsjestaart
Lekker!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
* Dalando geeft monkyyy een stukje taart en een glaasje ranja
vriend van me had NK gewonnen met zn crewquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mijn zoon is de eerste die gaat breaken. Dit was finale 2 tegen 2 tegen 2.
Mijn zoon en vriendje hadden gewonnen
Waar is de drank?quote:
Nais!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
vriend van me had NK gewonnen met zn crew
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mijn zoon is de eerste die gaat breaken. Dit was finale 2 tegen 2 tegen 2.
Mijn zoon en vriendje hadden gewonnen
Ja zeker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]! Respect, indrukwekkend! Erg leuk dat hij een actieve hobby heeft waar hij goed in is
ik heb het net gefixtquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is de drank?
Waar zijn de wilde damesch?
Neh, eerder een relletje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
Turkse leger valt Irak binnen na aanval Koerden
oorlog?
Ik, omdat hij nu bij mij crap is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:26 schreef Dalando het volgende:
welke mongool zet er dan ook een extra </div>
wejoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:27 schreef Dalando het volgende:
Turkse leger valt Irak binnen na aanval Koerden
oorlog?
ill take itquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik heb koud.
Ik ga verwarming in bed plaatsen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik, omdat hij nu bij mij crap is.
Neem een man mee naar bedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:28 schreef coban het volgende:
Ik heb koud.
Ik ga verwarming in bed plaatsen.
* Rezania geeft ondercover een stuk taart en een biertje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef ondercover het volgende:
Hoi!
Die taart ziet er zo lekker uit. Mag ik ook een stukje?
Ik niet, iedereen kan je vanuit het zwembad zien pagga slaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik wil ook zo'n huis.En dat zwembad natuurlijk.
kan ik ook krijgenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft ondercover een stuk taart en een biertje.
Geil en spannend toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik niet, iedereen kan je vanuit het zwembad zien pagga slaan
Ja, pak maar.quote:
Een vriend van me heeft een zwembad in z'n achtertuinquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik wil ook zo'n huis.En dat zwembad natuurlijk.
Helemaal goed.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
* Rezania geeft ondercover een stuk taart en een biertje.
Ik ook, ze noemen het ook wel een sloot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een zwembad in z'n achtertuin
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja echt.
Hoeveel p.p. trouwens, die berichten.
Oh wacht, ik dacht dat ze om koffie vroeg, geen idee waarom ik dat dacht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zit Whiskey in, geen chocola
van watquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef speedking het volgende:
[..]
zal ik pic sturen naar whatsapp van je zusje van de chaps die ik chap
Dan heb je chocoladeijs.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe maak je chocola
1 ga naar de jungle
2. pluk cacaobonen
3. stop ze in de blender
4 doe er suiker bij
5 doe er melk bij
6 doe ze in een ijslolliemaker
7 doe in diepvries
Wat een goed stappenplan, ik ga het gelijk uitvoeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe maak je chocola
1 ga naar de jungle
2. pluk cacaobonen
3. stop ze in de blender
4 doe er suiker bij
5 doe er melk bij
6 doe ze in een ijslolliemaker
7 doe in diepvries
Dan lijkt mij Irish Coffee alsnog geen optiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat ze om koffie vroeg, geen idee waarom ik dat dacht.
voor chocoladereep volg deze stappen uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een goed stappenplan, ik ga het gelijk uitvoeren.
KIJK NIET ZO BOOS NAAR ME!!quote:
Welke bedoel je? TS?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
Die 14-jarige jongen die technische natuurkunde studeert maakt best wel goede muziek.
Kokhalzenquote:
Wie? Heb je een link?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
Die 14-jarige jongen die technische natuurkunde studeert maakt best wel goede muziek.
Braaf, koekje?quote:
Gisteravond zei je nog iets andersquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ga dus echt niks deepthroaten hè.
Deepthroatenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ga dus echt niks deepthroaten hè.
doeiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef speedking het volgende:
boys ben weg niet stiekem feest vieren
Van de straat gewoon?quote:
Oh ja, dat is inderdaad best lekker!quote:
Dat had ik laatst op m'n vinger, zo'n klein wondje dat gigantisch veel pijn doet als je het aanraaktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb een wondje in mijn nek waar een mooi korstje op zat. Rag ik er net per ongeluk af
Die rode zijn lekkerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BBQ ik eet keelsnoepjes nu7 hhahaha
Maar hij studeert ook gewoon natuurkunde terwijl hij 14 is, dat vind ik nog wel het knapste.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja, dat is inderdaad best lekker!
Bodyheatquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
[..]
Van de straat gewoon?
Geven mannen warmte af dan? Huh. Wist ik niet.
We zouden privé en werk gescheiden houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gisteravond zei je nog iets anders
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hij studeert ook gewoon natuurkunde terwijl hij 14 is, dat vind ik nog wel het knapste.
Lekker tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We zouden privé en werk gescheiden houden.
[..]![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
BBQ ik eet keelsnoepjes nu7 hhahaha
Erik Arboresquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
Met zo'n velleke eraan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat had ik laatst op m'n vinger, zo'n klein wondje dat gigantisch veel pijn doet als je het aanraakt
Oh, sorry, laten we er dan gewoon heel stilletjes over pratenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
We zouden privé en werk gescheiden houden.
AAAARGGGHHH! Herkenbaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Met zo'n velleke eraan?
[ afbeelding ]
Ervaring mee dan?quote:
Gelukkig dat niet, maar die zijn ook echt zo kut jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Met zo'n velleke eraan?
[ afbeelding ]
Ja, hoop ik ook, maar Armin vindt dat geloof ik ook belangrijk en zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]Hopelijk gaat hij het wel afronden, in tegenstelling tot veel ander talent! Dat zou hem sieren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Huppelmuts is ook wel beetje oversekst, net als bbq en rezania en eigenlijk iedereen hier, behalve ik. En MK.
Valt heus wel mee hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Huppelmuts is ook wel beetje oversekst, net als bbq en rezania en eigenlijk iedereen hier, behalve ik. En MK.
Ik word dagelijks tegen m'n huig geduwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MK zit ook steeds naar mannen te gluren op het internet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Oooh. Sorry dan. Dan heb ik het totaal vekeerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt heus wel mee hoor.
Zo af en toe heb ik gewoon de neiging om een kerel compleet te verkrachten. Dat is alles
ja wij zijn goeie voorbeeld voor iedereenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Daar is toch niets oversekst aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt heus wel mee hoor.
Zo af en toe heb ik gewoon de neiging om een kerel compleet te verkrachten. Dat is alles
Weet je zeker dat niemand het kan lezen zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, sorry, laten we er dan gewoon heel stilletjes over praten
JA SOquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK zit ook steeds naar mannen te gluren op het internet.
quote:
Ik ook. Technische Natuurkunde is echt een zware studie. En dat al op zijn 14e. Respect!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Ja, hoop ik ook. Professor dj Erik Arbores.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik word dagelijks tegen m'n huig geduwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe
Toch heb ik liever last van kokhalzen enz dan dat ik zoiets heb van hallo wat klein!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nou jij beetje beetje dan maar jij behoort tot de categorie menselijk.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oooh. Sorry dan. Dan heb ik het totaal vekeerd.
Ik ben helemaal niet oversekst. Ik ben gewoon een man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Mijn korstje hangt er trouwens nog half aan naar ik voel. Ik ben blij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig dat niet, maar die zijn ook echt zo kut ja
Ik lees dat serieus fluisterend in min hoofdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niemand het kan lezen zo?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niemand het kan lezen zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar is toch niets oversekst aan?
Wat is mijn excuus danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet oversekst. Ik ben gewoon een man.
Echt een baas iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef ondercover het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Technische Natuurkunde is echt een zware studie. En dat al op zijn 14e. Respect!![]()
Ikookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik lees dat serieus fluisterend in min hoofd
als iemand in hoofdletters typt schreeuwend
Van mij mag het allemaal wel klein en krap zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ghehe
Toch heb ik liever last van kokhalzen enz dan dat ik zoiets heb van hallo wat klein!!
Bedankt, Goddelijk past inderdaad beter bij mij!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nou jij beetje beetje dan maar jij behoort tot de categorie menselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, de vrouw vertelde mij dat het strand trouwens een prima optie is!quote:![]()
IK BEN ONSCHULDIG!!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef ondercover het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Technische Natuurkunde is echt een zware studie. En dat al op zijn 14e. Respect!![]()
Een profielwerkstuk over kwantummechanica en dan er ook nog een prijs mee winnen. Dat komt geloof ik wel goed. Maar ik weet nou niet of hij technische of theoretische natuurkunde studeert.quote:Van den Boom sloeg een klas over op de basisschool en deed de eerste vier jaar gymnasium in één jaar. Op 13-jarige leeftijd deed hij eindexamen gymnasium en won met zijn profielwerkstuk over kwantummechanica Entanglement and Bell's inequality de Wijnand Wijnenprijs 2011.
Doe je mee? Ik, mijn vrouw en Huppel hebben morgen een trio op het strand, zou wel lekker zijn om er nog een kerel bij te hebbenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, Goddelijk past inderdaad beter bij mij!
Just say whenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Welnee, de vrouw vertelde mij dat het strand trouwens een prima optie is!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Technische.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Een profielwerkstuk over kwantummechanica en dan er ook nog een prijs mee winnen. Dat komt geloof ik wel goed. Maar ik weet nou niet of hij technische of theoretische natuurkunde studeert.
Ik heb een zand-allergie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe je mee? Ik, mijn vrouw en Huppel hebben morgen een trio op het strand, zou wel lekker zijn om er nog een kerel bij te hebben
Ik zie nu toch een nasty foto voor mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een zand-allergie.
Derhalve zal ik mijzelf in plastic moeten wikkelen.
Dat vinden jullie vast niet erg?
Terugplakken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn korstje hangt er trouwens nog half aan naar ik voel. Ik ben blij.
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik lees dat serieus fluisterend in min hoofd
als iemand in hoofdletters typt schreeuwend
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja eh, tsja..quote:![]()
Ja, ik las het net. En ik vind Leiden trouwens baziger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Technische.
En hij studeert in Delft, dus sowieso baas.
altijd als ik dat hoor ga ik btje bloze omdat best wel vies natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
weet je wat ik grappig vind
in engels zeggen ze sex tegen geslacht hihihihihihihihihihhi
Morgen was het toch? Smeg komt ook meequote:
Geen probleem, moet je niet eerst pics hebben enzo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een zand-allergie.
Derhalve zal ik mijzelf in plastic moeten wikkelen.
Dat vinden jullie vast niet erg?
Doen wij in NL ook maar dan seksequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
weet je wat ik grappig vind
in engels zeggen ze sex tegen geslacht hihihihihihihihihihhi
Zoveel geilheid!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Morgen was het toch? Smeg komt ook meein plastic!
[..]
Geen probleem, moet je niet eerst pics hebben enzo?
haha ja dat heb ik ook haha en ga ik giechelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef TWP het volgende:
[..]
altijd als ik dat hoor ga ik btje bloze omdat best wel vies natuurlijk
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef BBQSausage het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leiden, ook een goede stad ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik las het net. En ik vind Leiden trouwens baziger.
4 is a party, 5 is a crowd! Overmorgen dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef Dalando het volgende:
LH, ik wil anders ook best wel meedoen.
Weet ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Leiden, ook een goede stad ja. [ afbeelding ]
Topquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
4 is a party, 5 is a crowd! Overmorgen dan?
Gaan we dan weerquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
4 is a party, 5 is a crowd! Overmorgen dan?
jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zijn jullie nog druk bezig met du site
Ik had een docente vorig jaar en die was 28 ofzo. En toen hadden we bij het vak Media & Entertainment een college over porno. Stond ze elke keer als het woord 'sex' of 'porn' of iets van die orde te giechelen voor die collegezaal. Al die nuchtere Hollanders der vreemd aankijken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
haha ja dat heb ik ook haha en ga ik giechelen
awwwwquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef aight1 het volgende:
ik lig onder een plaid omdat t zo koud is
echtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik had een docente vorig jaar en die was 28 ofzo. En toen hadden we bij het vak Media & Entertainment een college over porno. Stond ze elke keer als het woord 'sex' of 'porn' of iets van die orde te giechelen voor die collegezaal. Al die nuchtere Hollanders der vreemd aankijken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar woonde ik bijna in de buurt.quote:
Mooie brug.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
redelijk falende palladio imitatie
* Huppelmuts likesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk, een beetje training is natuurlijk niet verkeerd
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2011 21:51:53 (Ik faalde :')) ]
Ja, dat valt ook wel te verwachten in de binnenstad, alles is oud en die studenten onderhouden het niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef TWP het volgende:
[..]
Daar woonde ik bijna in de buurt.![]()
Totdat we er bij de bezichtiging achter kwamen dat je door de kieren bij de ramen naar buiten kon kijken.
Ik draag een Hoodie, ben ik cool?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik heb zooo'n kapotlelijke badjas gifgroen maar die is kapotwarm dus schijt
rezaniaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oke ik doe iemand na en jullie mogen rade welke user
Ja jij wel.![]()
Herders moeten schapenwollen jassen aan hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
Ik wil
Winterjas kopen ik loop nu zonder jas buiten omdat eigenwijs
Ik?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja jij wel.![]()
issie warm ja?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik draag een Hoodie, ben ik cool?
Rezquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja jij wel.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]Haha je faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja inderdaad, en die huisbaas zal er ook niks aan doen want er zijn toch wel mensen die het blijven huren..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat valt ook wel te verwachten in de binnenstad, alles is oud en die studenten onderhouden het niet.Echt zonde gewoon.
Hb jij voor mij eentje?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:51 schreef TWP het volgende:
[..]
Herders moeten schapenwollen jassen aan hebben.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha je faaltZie serieus mijn edit, dit is niet meer gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben je zelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke volgende user
hoiii schatjes![]()
![]()
huppelmutsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke volgende user
hoiii schatjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zie serieus mijn edit, dit is niet meer gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik echt nooitquote:
MK en/of cobanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen in dit topic lief doen![]()
![]()
wie
Coban.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
![]()
wie
Klink beetje als Knetterkrankjorum.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
![]()
wie
wats met die 2e rankse grieks/romeinse imitatiefaalgebouwenquote:
Hoeveel wat per pagina?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, Dalando reageert niet, dus ik vraag het jullie:
Poll: Hoeveel per pagina?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
HOEVEEL PERPAGINA WATquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
Oké, Dalando reageert niet, dus ik vraag het jullie:
Poll: Hoeveel per pagina?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Klink beetje als Knetterkrankjorum.