Gelukkig dat niet, maar die zijn ook echt zo kut jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Met zo'n velleke eraan?
[ afbeelding ]
Ja, hoop ik ook, maar Armin vindt dat geloof ik ook belangrijk en zo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]Hopelijk gaat hij het wel afronden, in tegenstelling tot veel ander talent! Dat zou hem sieren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Huppelmuts is ook wel beetje oversekst, net als bbq en rezania en eigenlijk iedereen hier, behalve ik. En MK.
Valt heus wel mee hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Huppelmuts is ook wel beetje oversekst, net als bbq en rezania en eigenlijk iedereen hier, behalve ik. En MK.
Ik word dagelijks tegen m'n huig geduwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MK zit ook steeds naar mannen te gluren op het internet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Oooh. Sorry dan. Dan heb ik het totaal vekeerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt heus wel mee hoor.
Zo af en toe heb ik gewoon de neiging om een kerel compleet te verkrachten. Dat is alles
ja wij zijn goeie voorbeeld voor iedereenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Daar is toch niets oversekst aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt heus wel mee hoor.
Zo af en toe heb ik gewoon de neiging om een kerel compleet te verkrachten. Dat is alles
Weet je zeker dat niemand het kan lezen zo?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, sorry, laten we er dan gewoon heel stilletjes over praten
JA SOquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
MK zit ook steeds naar mannen te gluren op het internet.
quote:
Ik ook. Technische Natuurkunde is echt een zware studie. En dat al op zijn 14e. Respect!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef Rezania het volgende:
Ja, hoop ik ook. Professor dj Erik Arbores.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik word dagelijks tegen m'n huig geduwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ghehe
Toch heb ik liever last van kokhalzen enz dan dat ik zoiets heb van hallo wat klein!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nou jij beetje beetje dan maar jij behoort tot de categorie menselijk.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Oooh. Sorry dan. Dan heb ik het totaal vekeerd.
Ik ben helemaal niet oversekst. Ik ben gewoon een man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
Mijn korstje hangt er trouwens nog half aan naar ik voel. Ik ben blij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig dat niet, maar die zijn ook echt zo kut ja
Ik lees dat serieus fluisterend in min hoofdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niemand het kan lezen zo?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat niemand het kan lezen zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee tochquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar is toch niets oversekst aan?
Wat is mijn excuus danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet oversekst. Ik ben gewoon een man.
Echt een baas iddquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef ondercover het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Technische Natuurkunde is echt een zware studie. En dat al op zijn 14e. Respect!![]()
Ikookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik lees dat serieus fluisterend in min hoofd
als iemand in hoofdletters typt schreeuwend
Van mij mag het allemaal wel klein en krap zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ghehe
Toch heb ik liever last van kokhalzen enz dan dat ik zoiets heb van hallo wat klein!!
Bedankt, Goddelijk past inderdaad beter bij mij!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nou jij beetje beetje dan maar jij behoort tot de categorie menselijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welnee, de vrouw vertelde mij dat het strand trouwens een prima optie is!quote:![]()
IK BEN ONSCHULDIG!!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:42 schreef ondercover het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Technische Natuurkunde is echt een zware studie. En dat al op zijn 14e. Respect!![]()
Een profielwerkstuk over kwantummechanica en dan er ook nog een prijs mee winnen. Dat komt geloof ik wel goed. Maar ik weet nou niet of hij technische of theoretische natuurkunde studeert.quote:Van den Boom sloeg een klas over op de basisschool en deed de eerste vier jaar gymnasium in één jaar. Op 13-jarige leeftijd deed hij eindexamen gymnasium en won met zijn profielwerkstuk over kwantummechanica Entanglement and Bell's inequality de Wijnand Wijnenprijs 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |