De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dan 5.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
Poll: Hoeveel per pagina?
• 1
• 2
• 3
• 4
• 5
Tussenstand:
[ afbeelding ]
GEWOON STEMMEN DOET ER NIET TOE WAT
Sowieso!!quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genoeg gekloot![]()
mja neequote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Dat was zo in iedere stad vroeger.
Dan ga ik ook naar Groningen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Morgen ga ik stappen, maar dan ga ik, als een echte FOK!ker gewoon mobiel in de club zitten FOK!ken met jullie.
Komt_wel_goed_schatje.jpgquote:
Probeer ik een keer slim te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja neeik studeer architectuur he.
P_zquote:
Ja, kunnen we naast elkaar zitten FOK!ken.quote:
Heb ik één keer gedaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Morgen ga ik stappen, maar dan ga ik, als een echte FOK!ker gewoon mobiel in de club zitten FOK!ken met jullie.
Nee, Amsterdam.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel, studeer jij in Leiden of zo?
Moet je wel een Android smartphone hebben hoor, anders gaan we ruzie maken of Apple of Android beter is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, kunnen we naast elkaar zitten FOK!ken.
Tsjobanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Fuck fuckkk ik ben te laat omgogmfomfofkfggggg naja dan maar les skippen
Jezelfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Jijzelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
Wie ben ik?
Heb galaxy S2, voldoet die?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Moet je wel een Android smartphone hebben hoor, anders gaan we ruzie maken of Apple of Android beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |