Jahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Coban kijkt altijd naar de grond
Wat nou als je een meneer raakt in de spits of zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Jahhelemaal ineengekrompen en met hele kleine stapjes lopen en goed uitkijken op ik geen meneer aanraak ofzo
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Jahhelemaal ineengekrompen en met hele kleine stapjes lopen en goed uitkijken op ik geen meneer aanraak ofzo
Wat staat erin?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WTF EEN BELANGRIJKE MAIL VAN DE 13E OKTOBER LEES IK NU PAS :S
Ik bood een vriendin (die nu ver weg woont) aan haar te helpen met een situation, dus zij luchtte haar hart in een mail en die lees ik nu pasquote:
Oh dat is wel stom zo jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik bood een vriendin (die nu ver weg woont) aan haar te helpen met een situation, dus zij luchtte haar hart in een mail en die lees ik nu pas:S
gewoon keihard de waarheid zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh dat is wel stom zo ja![]()
Die denkt natuurlijk nu dat je niet wilde reageren of zo iets.
echt belangrijke urgente dingen moet je sowieso beter niet per mail regelen imo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja en dat terwijl ik een goeie vriendin ben maar door mijn onoplettendheid faal ik weer
Zo werkt dat niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gewoon keihard de waarheid zeggen.
Ze zal het vast wel begrijpen als je het goed uitlegt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja en dat terwijl ik een goeie vriendin ben maar door mijn onoplettendheid faal ik weer
tuurlijk werkt dat wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
[..]
Ze zal het vast wel begrijpen als je het goed uitlegt.
ja dat was ik sowieso van plan hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tuurlijk werkt dat wel.
"ow ik ben een stomme soepkipik weet niet wat of hoe maar ik lees nu pas je mail
echt ik vind het zo erg ik hoop niet dat je denkt dat ik je heb genegerd!
"
eventueel met een e extra ergens
Oh zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tuurlijk werkt dat wel.
"ow ik ben een stomme soepkipik weet niet wat of hoe maar ik lees nu pas je mail
echt ik vind het zo erg ik hoop niet dat je denkt dat ik je heb genegerd!
"
eventueel met een e extra ergens
Ik hoop 't ;oquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
[..]
Ze zal het vast wel begrijpen als je het goed uitlegt.
Ja idd dat jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef Plastic_zak het volgende:
mk gaat altijd langs de douane
met 20kg sos in haar tas
omdag ze chimeid is toch?
je kunt ook nog even fijntjes opmerken dat je een dom wicht bent die niets van pc's begrijpt en dan het verhaal over je laptop en water vertellen, en dat je toen bijna het huis hebt af laten fikken door je laptop inclusief accu op de verwarming te leggen. na dat soort bekentenissen kan het niet anders of ze moet plaatsvervangende schaamte gaan voelen voor je, wat je kans op vergeving aanzienlijk vergroot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja dat was ik sowieso van plan he
Dat ik water op mijn lappie heb geflikkerd heeft niets te maken met mijn computerkennisquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt ook nog even fijntjes opmerken dat je een dom wicht bent die niets van pc's begrijpt en dan het verhaal over je laptop en water vertellen, en dat je toen bijna het huis hebt af laten fikken door je laptop inclusief accu op de verwarming te leggen. na dat soort bekentenissen kan het niet anders of ze moet plaatsvervangende schaamte gaan voelen voor je, wat je kans op vergeving aanzienlijk vergroot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |