Leugensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En monkyyy doet mij plagen met met naaktfotos
ik geef ze kusjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
Gaan jullie ook altijd apparaten slaan of pijnigen als ze kapottig zijn en niet doen wat je wilt?
ik ben het afgeleerd nadat ik mijn windows frustraties op mijn computer had afgereageerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef coban het volgende:
Gaan jullie ook altijd apparaten slaan of pijnigen als ze kapottig zijn en niet doen wat je wilt?
's niequote:
Hahahhaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef Flippiee het volgende:
Oeh volgens de sims reclame mag ik met levens speleneven doen dan
Uitprinten en erop fappen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omigod![]()
je noemft mij en mk in een post
zo moooooi
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omigod![]()
je noemft mij en mk in een post
zo moooooi
Jah duh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dan draai ik ze open en kijk ik wat er mis mee is.
En dan maak ik ze
Precies, kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit doe ik ook altijd. Alles en iedereen met liefde behandelen hoor.
quote:
Ik geloof niks totdat ik bewijs hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
's nie
maar geeft niet zij mag dat
Iewlquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
uitprinten? dat red ik niet als de eerste mm eruit komt spuit ik de muur al onder![]()
Kan ik jou ook open draaien en de binnenkant bekijken ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij mij kan alles.
Oh, wacht. Daar ging het niet over.
Hoe wie wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
[ ]: Told
[ ]: FUCKING TOLD
[X]: El Dorado: City of Told
Geen idee, maar jij mag dat best proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kan ik jou ook open draaien en de binnenkant bekijken ?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
pam is ook wel lekker maar ze moet ook mij naaktpics opsturen dat vinden jullue ook toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |