Ik pleit al jaren op fok voor een 'waar kan dit topic het best?' topic... maar ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:12 schreef utopie het volgende:
1 topic is genoeg. kies dan het juiste fora uit
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:32 schreef fokthesystem het volgende:
Welke partij zag er WEL vooruit ?
SP: "Noodplan voor herinvoering gulden als euro mislukt"
23-04-1999 •
Als de euro een mislukking wordt, moet Nederland snel en met de minste kleerscheuren uit de Monetaire Unie kunnen stappen.
Daarom moet de Nederlandse regering nu een noodplan voor herinvoering van de gulden maken.
Hele artikel op:
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)ls_euro_mislukt.html
Het JSF-scenario zegmaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:49 schreef Revolution-NL het volgende:
En omdat we al voor miljarden garant staan zal die 444 miljard ook al wel naar Griekenland gaan. Stel je voor dat je al dat geld daadwerkelijk kwijt raakt
Ik geloof er ook geen snars van dat deze bedragen van te voren niet bekend waren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Wat een bedragen hee.. en die De Jager kan het allemaal met droge ogen vertellen ook he.
Wat dat betreft sta ik wel aan de kant van Wilders, geen cent meer naar dat noodfonds, laten ze hun eigen boontjes maar gaan doppen.
Of de Europese burger wil of niet. De Europese trein dendert toch wel door, al deze ellende zal weer aangegrepen worden om Europa nog meer macht te geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Teringgrieken![]()
Tering-Europa
Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Eigen volk kan stikken om Zuid-Europa maar te redden. Heel nobel, maar het werkt niet. Onderschat het belang van tevreden eigen volk niet.
Ik heb het een paar weken terug ook al. gehoord anders. Toen werd er nog gezegd dat het er misschien ooit van zou gaan komen, maar dan kun je er al wel vanuit gaan dat het er van komt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen snars van dat deze bedragen van te voren niet bekend waren.
Ze waren bekend echter was het niet te verkopen aan de burger. Wat doe je dan... dan doe je het maar via de salami techniek.
Walgelijk![]()
Ohwjah... zonder europa gaat het licht uit![]()
Europa
Griek spaart liever in Zwitserlandquote:Met de crisis in Griekenland stromen de hulpgelden het land niet alleen binnen, tegelijkertijd stromen er miljarden weg. Griekse burgers en bedrijven stallen hun geld massaal bij Zwitserse banken in plaats van in eigen land.
Dat meldt de Financial Times Deutschland. Een groot deel van de Griekse miljarden zou echter zwart geld zijn. Volgens de krant is er 200 miljard euro weggesluisd. Vanwege het bankgeheim is Zwitserland een populair oord voor vermogenden om een deel van hun rijkdom te verbergen.
Zwiterse banken zouden het noodlijdende Griekenland nu een handje willen helpen om dit terug te halen. [...]
De wereld elite laat uber-kapitalisten-groot-geld-magneet zwitserland lekker begaan en bestaan, ze hebben er vast baat bij....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef paddy het volgende:
Valt daar niet gewoon een aantal miljard weg te halen?
Ja daar zijn alle miljarden van de maffia en dictators opgeslagenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De wereld elite laat uber-kapitalisten-groot-geld-magneet Zwitserland lekker begaan en bestaan, ze hebben er vast baat bij....
hier, volgend jaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 04:29 schreef erik666 het volgende:
Waar kan je nog een leuk leven hebben, zonder het gezeik over de euro.
En een leven zonder euro.
Nieuw Zeeland?
Zuid Amerika?
Zwitserland?
???????????????
Engeland bijv., dichtbij en niet zo heel verschillend van NLquote:Op zondag 23 oktober 2011 04:29 schreef erik666 het volgende:
Waar kan je nog een leuk leven hebben, zonder het gezeik over de euro.
En een leven zonder euro.
Nieuw Zeeland?
Zuid Amerika?
Zwitserland?
???????????????
Ik, dit is voor mij 1 grote "i told you so", en politiek gezien, wel wat laat, de SP.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:31 schreef MisterSqueaky het volgende:
Hmm. Idd maar eens een leuk huisje in Cambridge gaan kopen...
Maar goed. Wie zag dit niet aankomen ?
Ze hebben voor de euro werd ingevoerd flink geprotesteerd hoor..quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik, dit is voor mij 1 grote "i told you so", en politiek gezien, wel wat laat, de SP.
Dat zal toch nooit gebeuren. We zitten nu eenmaal opgescheept met een stel ruggegraatloze wezels in Den Haag die naar de pijpen van de EU dansen. Niet 1 van de klapjosti's heeft de ballen om een grens te stellen. Misschien wordt het tijd dat we ze een enorme rottrap meegeven en een nieuwe (jonge) generatie het overneemt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als we echt uit de EU zouden stappen en ons
onafhankelijk zouden verklaren.
Ze hopen allemaal op een dag een carrièrestap te maken naar Europa, dus gooien ze die deur niet dicht maar houden hem graag openquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat zal toch nooit gebeuren. We zitten nu eenmaal opgescheept met een stel ruggegraatloze wezels in Den Haag die naar de pijpen van de EU dansen. Niet 1 van de klapjosti's heeft de ballen om een grens te stellen. Misschien wordt het tijd dat we ze een enorme rottrap meegeven en een nieuwe (jonge) generatie het overneemt.
Dat kan ook niet. Brussel bepaalt. Je kunt als Den Haag ook niets ondernemen tegen die elitaire hap in Brussel al zou je het willen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:26 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Dat zal toch nooit gebeuren. We zitten nu eenmaal opgescheept met een stel ruggegraatloze wezels in Den Haag die naar de pijpen van de EU dansen. Niet 1 van de klapjosti's heeft de ballen om een grens te stellen. Misschien wordt het tijd dat we ze een enorme rottrap meegeven en een nieuwe (jonge) generatie het overneemt.
wel als de euro faalt en we eruit mogen, dan zouden we ook uit de EU moeten stappenquote:Op zondag 23 oktober 2011 13:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Brussel bepaalt. Je kunt als Den Haag ook niets ondernemen tegen die elitaire hap in Brussel al zou je het willen.
En denken ze nou echt dat wij dat niet zien? Denken ze nou echt dat er nooit een moment komt dat niet alleen wij maar mensen over heel Europa het spuugzat zijn? De recente geschiedenis heeft weer eens haarfijn laten zien dat ze mensen maar tot zover kunnen blijven duwen, er komt een moment dat de bevolking het niet meer pikt en keihard terug duwt. Dat moeten ze toch weten of zijn ze echt zo volledig van onze dagelijkse wereld afgesloten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Brussel bepaalt. Je kunt als Den Haag ook niets ondernemen tegen die elitaire hap in Brussel al zou je het willen.
Ik hoop dat dit moment snel komt, want het EU-monster die groeit maar doorquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
En denken ze nou echt dat wij dat niet zien? Denken ze nou echt dat er nooit een moment komt dat niet alleen wij maar mensen over heel Europa het spuugzat zijn? De recente geschiedenis heeft weer eens haarfijn laten zien dat ze mensen maar tot zover kunnen blijven duwen, er komt een moment dat de bevolking het niet meer pikt en keihard terug duwt. Dat moeten ze toch weten of zijn ze echt zo volledig van onze dagelijkse wereld afgesloten?
Een revolutie. Dat zou kunnen maar daar ben ik persoonlijk niet blij mee. De jaren 30 hebben laten zien wat dan de gevolgen kunnen zijn. Of Lenin die een revolutie(oktober revolutie) ontketende die zijn weerga niet kende.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
En denken ze nou echt dat wij dat niet zien? Denken ze nou echt dat er nooit een moment komt dat niet alleen wij maar mensen over heel Europa het spuugzat zijn? De recente geschiedenis heeft weer eens haarfijn laten zien dat ze mensen maar tot zover kunnen blijven duwen, er komt een moment dat de bevolking het niet meer pikt en keihard terug duwt. Dat moeten ze toch weten of zijn ze echt zo volledig van onze dagelijkse wereld afgesloten?
Er zijn wel tig topics in nws over Griekenland dat zou je toch moeten wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef paddy het volgende:
Valt daar niet gewoon een aantal miljard weg te halen?
[..]
Griek spaart liever in Zwitserland
Kon zweren dat hier nog een topic over liep in nws, maar kan het zo niet vinden
Nee hoor, dit is wat de Nederlander wil!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:05 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
quote:Van de CDA-stemmers zegt 44 procent dat de VVD bij volgende verkiezingen een kans heeft op zijn stem. In de wekelijkse zetelpeiling zijn er deze keer geen verschuivingen. De VVD blijft de grootste met 31 zetels, gevolgd door de PVV met dertig zetels.
Niet iedere Nederlander want anders zouden we allemaal op de VVD stemmen. Gelukkig zijn er Nederlanders die ook zien wat er aan de hand is. Uiteindelijk zullen de VVD en CDA stemmers ook wakker worden maar alleen als het al te laat is. Klassiek geval van "ich habe es nicht gewusst". Ik denk dat een groot deel van hen het ook wel ziet maar liever hun kop in het zand steekt zolang ze hun zakken kunnen blijven vullen. Ze denken dat het wel weer voorbij zal gaan maar dat zal deze keer niet gebeuren. Wat er nu in gang is gezet is gewoon het einde van het spel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:24 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is wat de Nederlander wil!
[..]
Whahahaha.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Grieken lachen ons keihard uit man. Wij werken hier 60 uur in de week en moeten ons verse zweet verminderen met oerdegelijke talkpoeder. En zij lopen daar al badend in de olijfolie de polka te dansen (niet eens hun dans) en keihard te cashen met een grote glimlach op het vochtige gelaat. Vochtig? Waarvan dan? Dat laat ik in het midden, dat kan echt van alles zijn.
Alles zijn.²
Links is altijd te vroeg met het signaleren van problemen.quote:
Tijd voor een bom erop, net als dat achterlijk Afghanistan en de rest eromheen. Veel te warm voro ze, te merken aan het journaal.quote:
Wat is dit voor bullshit? De dollar... yeah; doe mij dan maar de yuan. Maar ach, als de euro valt, dan worden die ook net zo goed waardeloos. Het is allemaal met elkaar verbonden; indien een wereldmunt als de euro ten onder gaat, dan gaat de rest ook ten onder. Kortom; het maakt geen drol uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:17 schreef fokthesystem het volgende:
Nederland kan met de VS overleggen over het invoeren van de dollar als betaalmiddel
Met de euro is het binnenkort wel afgelopen, die conclusie lijkt niet overdreven.
Per persoon zijn we nu al ¤2.669,- kwijt aan het EU steunfonds en er zitten nog miljarden aan te komen, nu is gebleken dat Griekenland minimaal nog 252 miljard nodig heeft en in het slechtste geval zelfs nog ¤444 miljard. Achteraf blijkt altijd alles erger met de Grieken, dus ga maar uit van het hele noodfonds van 700 miljard alleen al voor Griekenland.
Het zijn bedragen, die niet meer zijn op te brengen, dus het einde van de eurozone, want Portugal, Spanje en Italië volgen.
President Sarkozy staat op het punt van de euro af te zien, omdat Frankrijk gewoon het geld niet heeft om de euro te redden. Duitsland alleen kan de euro ook niet redden. Nederland kan niet zelfstandig terug naar de gulden, alle oude guldens en het papiergeld zijn vernietigd en dat zou teveel handelsbelemmeringen opwerpen.
(NO WE CAN"T...........??? tuurlijk wel, maar de bobo's willen kennelijk niet om duistere redenen)
Gaat Frankrijk niet snel overstag, kan Nederland de Fransen duidelijk maken dat we overwegen met de VS de mogelijkheid te bespreken om de dollar tot ons wettig betaalmiddel te maken. De dollar is makkelijk voor de internationale handel en Saba, Bonaire en St Eustatius, bijzondere gemeentes binnen Nederland, hebben al de US dollar als betaalmiddel, zie wikipedia. De VS namen, als eerste op de wereld, onze Republiek over in 1789, dus het is helemaal niet zo gek als wij als tegenprestatie hun dollar zouden mogen invoeren als betaalmiddel voor heel Nederland.
Het Nederlandse volk kan niet nog eens ¤2.700 per persoon, of zelfs een veelvoud daarvan, ophoesten voor een wankele eurozone, die daarna waarschijnlijk alsnog omvalt, onze hele economie zou daarmee naar de bliksem gaan.
Frankrijk en Duitsland zullen ook wat moeten en de druk die ons dollarplan geeft kan ze bewegen tot een West-europese unie met de ecu als nieuwe munt.
Voor een overzicht van wat elk eurozone-land per inwoner betaalt aan het noodfonds zie RTL's nieuwssite.
Naïviteit kent geen tijd zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:45 schreef KarinJ. het volgende:
En de oplossing is: Meer macht naar de EU....Brrrr de dictatuur van dat geldverslindende monstor wordt met de dag duidelijker.
(Een van de redenen om naar Noorwegen te verhuizen was dat deze niet inde EU zit....geen crisis dus haha, en met het net gevonden olieveld is mijn pensioen verzekerd....pomperompompom)
De hele opzet van de EU is eerlijk zullen we alles delen(een eenheidsworst van de EU maken). Daarom zullen de westerse EU leden moeten inleveren om de armere delen mee te trekken. Het is een commu gedrocht. Niets meer en niets minder. Het hele gezwam dat een samenwerking beter is voor handel etc is gelul. Voorheen hadden we de EEG etc. dat was meer dan genoeg mbt economische samenwerking. Brussel aka Moskou. ik zie geen verschil. Nu nog een droplul van een dictator aan de macht in Brussel en het zal alleen nog maar slechter worden. En door de verdeel en heers mentaliteit van Brussel zal dat in de toekomst niet zo moeilijk zijn om daar de juiste persoon aan de macht te helpen. Maar Goed Merkel weet waar ze het over heeft, Zij is in de voormalige DDR opgevoed. Het heeft West DLd een godsvermogen gekost om de DDR in te lijven. En nog is het een puinzooi en kost nog steeds geld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:45 schreef KarinJ. het volgende:
Tja,even 40.000 euro per inwoner lenen....dat komt (n)ooit terug....banken moeten er investeren terwijl men weet dat ze misschien de helft, of meer , moeten afschrijven....Spanje zit eraan te komen, Italië....Jaaa de EU doet t goed...ahum.
En de oplossing is: Meer macht naar de EU....Brrrr de dictatuur van dat geldverslindende monstor wordt met de dag duidelijker.
(Een van de redenen om naar Noorwegen te verhuizen was dat deze niet inde EU zit....geen crisis dus haha, en met het net gevonden olieveld is mijn pensioen verzekerd....pomperompompom)
Je hebt ook de voorbeelden van de Amerikaanse revolutie (1776) en de Franse Revolutie (1789).quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef Cherna het volgende:
[..]
Een revolutie. Dat zou kunnen maar daar ben ik persoonlijk niet blij mee. De jaren 30 hebben laten zien wat dan de gevolgen kunnen zijn. Of Lenin die een revolutie(oktober revolutie) ontketende die zijn weerga niet kende.
Ik zou niet weten hoe we hier uit kunnen komen.
Je zit ook nog met het punt dat het verdeel en heers principe nog steeds goed blijkt te werken. Zo word het heel zooitje in stand gehouden.
En wat denk je dat er gebeurd als de euro valt? Dan valt de dollar ook gevolgd door andere munten. Dan zit je daar lekker met je olieveld terwijl niemand olie kan kopen waardoor het geen ruk waard is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:45 schreef KarinJ. het volgende:
Een van de redenen om naar Noorwegen te verhuizen was dat deze niet in de EU zit....geen crisis dus haha, en met het net gevonden olieveld is mijn pensioen verzekerd....pomperompompom)
Heel erg juistquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:18 schreef Cherna het volgende:
[..]
De hele opzet van de EU is eerlijk zullen we alles delen(een eenheidsworst van de EU maken). Daarom zullen de westerse EU leden moeten inleveren om de armere delen mee te trekken. Het is een commu gedrocht. Niets meer en niets minder. Het hele gezwam dat een samenwerking beter is voor handel etc is gelul. Voorheen hadden we de EEG etc. dat was meer dan genoeg mbt economische samenwerking. Brussel aka Moskou. ik zie geen verschil. Nu nog een droplul van een dictator aan de macht in Brussel en het zal alleen nog maar slechter worden. En door de verdeel en heers mentaliteit van Brussel zal dat in de toekomst niet zo moeilijk zijn om daar de juiste persoon aan de macht te helpen. Maar Goed Merkel weet waar ze het over heeft, Zij is in de voormalige DDR opgevoed. Het heeft West DLd een godsvermogen gekost om de DDR in te lijven. En nog is het een puinzooi en kost nog steeds geld.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:18 schreef Cherna het volgende:
Nu nog een droplul van een dictator aan de macht in Brussel
De Euro valt niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurd als de euro valt?
Te beginnen met Duitsland en Nederland.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Euro valt niet.
Er zullen landen uit de euro moeten treden want de boot zit te vol met te veel verschillende culturen
Waar ik op doel is; dat wanneer een munt als de euro ten onder gaat; Noorwegen net zo hard mee zal gaan in die crisis; ook al hebben ze geen euro. Het al dan niet hebben van een bepaalde munt maakt weinig tot geen verschil. Als er een crisis van die omvang uitbreekt; dan verdampt jou Noorse pensioen net zo hard als ons Nederlandse pensioen... c'est ca... je komt daar niet onderuit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef KarinJ. het volgende:
Laat mij maar lekker naïef wezen Axel1988, dan mag jij schaap wat naar de slachtbank gevoerd wordt spelen.
en .... doorwerken tot je 80e voor de Griekse bejaardenzorg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
Daar gaan de 800 miljard van de Nederlandse pensioenspaarders.....
Als er nou iets kan leiden tot een vermindere olie-ofhankelijkheid van de westerse wereld, dan is het wel een mega-crisis. Op naar een wereld vol met duurzame energie!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef KarinJ. het volgende:
Energie (olie en elektriciteit) is 1 van de eerste levensbehoeften, verrek dat zijn de grootste export producten van Noorwegen......dát komt dus wel goed
Bij 5 procent rente is dat een extra last van euro 2.000,= per Griek ! per jaar ! Dit moet door Grieken verdiend worden met Olijfolie ? Toerisme ? Export van Ouzo ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:45 schreef KarinJ. het volgende:
Tja,even 40.000 euro per inwoner lenen....dat komt (n)ooit terug....banken moeten er investeren terwijl men weet dat ze misschien de helft, of meer , moeten afschrijven....Spanje zit eraan te komen, Italië....Jaaa de EU doet t goed...ahum.
Ach voor de Griekse reders is de hele staatsschuld makkelijk op te hoesten, maar die betalen geen ene stuiver belasting met hun duizenden boten onder Liberiaanse vlag en Filipijnse werknemersquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Bij 5 procent rente is dat een extra last van euro 2.000,= per Griek ! per jaar ! Dit moet door Grieken verdiend worden met Olijfolie ? Toerisme ? Export van Ouzo ?
Het schijnt dat de Griekse Orthodoxe kerk nog bulkt in het geld.
Ik heb getwijfeld over België ...quote:
Nee in Belgie hoef je ook niet meer te zijn. Je pensioen is er zeker niet veilig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over België ...
Oh nee toch maar niet daar zijn ze ook al zo erg![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)lijks-vervolgd.dhtml
Corrupte ambtenaren nauwelijks vervolgd
ANP − 25/06/11
De overheid doet bijna geen aangifte tegen eigen ambtenaren die fraude of diefstal plegen
of corrupt zijn. RTL Nieuws bericht daarover vandaag. Het nieuwsprogramma onderzocht 934
integriteitschendingen bij 19 overheidsinstellingen. Honderden daarvan zijn mogelijk strafbare
feiten.
Het gaat dan bijvoorbeeld om een medewerker van het Openbaar Ministerie (OM) die een
ambtsmisdrijf pleegde toen hij vorig jaar informatie lekte over een verdachte pedofiel.
Een ander voorbeeld is een ambtenaar van Verkeer en Waterstaat die een bevriende
ondernemer opdrachten gunt en zich daarmee schuldig maakt aan corruptie.
Corruptie en het lekken van informatie door ambtenaren zijn strafbare feiten.
Maar de overheid stapte in beide gevallen niet naar de politie.
Voor ambtenaren geldt wel een aangifteplicht als zij een vermoeden van een strafbaar feit
van een collega hebben.
Uit het onderzoek van RTL Nieuws blijkt dat het 411 keer gaat om zware schendingen en
mogelijk strafbare feiten. De overheid deed van 36 integriteitschendingen aangifte.
Is er plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan?
"Geen akkoord over Griekse schulden"quote:De leiders van de eurolanden en de banken zijn er woensdag niet in geslaagd een akkoord te sluiten over een gedeeltelijke kwijtschelding van de Griekse schulden.
De landen van de eurozone willen dat de banken een groter deel van hun Griekse staatsobligaties afschrijven. ,,Er is geen overeenstemming over een akkoord over Griekenland", zei de directeur van de internationale bankenorganisatie IIF, Charles Dallara, volgens bronnen bij de organisatie. Dallara onderhandelde namens de banken.
Inmiddels wel een Europees akkkoord.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 04:26 schreef paddy het volgende:
[..]
"Geen akkoord over Griekse schulden"
Ikkequote:Op donderdag 27 oktober 2011 07:32 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Inmiddels wel een Europees akkkoord.
Europees akkoord over aanpak schuldencrisis
"Griekenland zal ons alles terugbetalen". Wie zei dat ook alweer ?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en die Grieken laat je verzuipen zeker![]()
jullie krijgen die lening echt wel terug hoor![]()
hoop ik
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de external debt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 08:29 schreef ShaoliN het volgende:
Griekeland tegen de 500 miljard in de min, en we gaan nu al schulden kwijt schelden.
Italie slechts 1900 miljard in de min, komt een noodfonds voor. Maar verscherpt toezicht!![]()
Goed gevoel bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |