abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 oktober 2011 @ 08:45:41 #51
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_103486846
Tja,even 40.000 euro per inwoner lenen....dat komt (n)ooit terug....banken moeten er investeren terwijl men weet dat ze misschien de helft, of meer , moeten afschrijven....Spanje zit eraan te komen, Italië....Jaaa de EU doet t goed...ahum.
En de oplossing is: Meer macht naar de EU....Brrrr de dictatuur van dat geldverslindende monstor wordt met de dag duidelijker.
(Een van de redenen om naar Noorwegen te verhuizen was dat deze niet inde EU zit....geen crisis dus haha, en met het net gevonden olieveld is mijn pensioen verzekerd....pomperompompom)
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_103493366
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 08:45 schreef KarinJ. het volgende:
En de oplossing is: Meer macht naar de EU....Brrrr de dictatuur van dat geldverslindende monstor wordt met de dag duidelijker.
(Een van de redenen om naar Noorwegen te verhuizen was dat deze niet inde EU zit....geen crisis dus haha, en met het net gevonden olieveld is mijn pensioen verzekerd....pomperompompom)
Naïviteit kent geen tijd zullen we maar zeggen.
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:18:56 #53
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103494312
quote:
Tja,even 40.000 euro per inwoner lenen....dat komt (n)ooit terug....banken moeten er investeren terwijl men weet dat ze misschien de helft, of meer , moeten afschrijven....Spanje zit eraan te komen, Italië....Jaaa de EU doet t goed...ahum.
De hele opzet van de EU is eerlijk zullen we alles delen(een eenheidsworst van de EU maken). Daarom zullen de westerse EU leden moeten inleveren om de armere delen mee te trekken. Het is een commu gedrocht. Niets meer en niets minder. Het hele gezwam dat een samenwerking beter is voor handel etc is gelul. Voorheen hadden we de EEG etc. dat was meer dan genoeg mbt economische samenwerking. Brussel aka Moskou. ik zie geen verschil. Nu nog een droplul van een dictator aan de macht in Brussel en het zal alleen nog maar slechter worden. En door de verdeel en heers mentaliteit van Brussel zal dat in de toekomst niet zo moeilijk zijn om daar de juiste persoon aan de macht te helpen. Maar Goed Merkel weet waar ze het over heeft, Zij is in de voormalige DDR opgevoed. Het heeft West DLd een godsvermogen gekost om de DDR in te lijven. En nog is het een puinzooi en kost nog steeds geld.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:28:45 #54
111528 Viajero
Who dares wins
pi_103494678
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 14:28 schreef Cherna het volgende:

[..]

Een revolutie. Dat zou kunnen maar daar ben ik persoonlijk niet blij mee. De jaren 30 hebben laten zien wat dan de gevolgen kunnen zijn. Of Lenin die een revolutie(oktober revolutie) ontketende die zijn weerga niet kende.
Ik zou niet weten hoe we hier uit kunnen komen.
Je zit ook nog met het punt dat het verdeel en heers principe nog steeds goed blijkt te werken. Zo word het heel zooitje in stand gehouden.
Je hebt ook de voorbeelden van de Amerikaanse revolutie (1776) en de Franse Revolutie (1789).

Ook van minder lang geleden heb je bv de Anjerrevolutie in Portugal (1974) en de fluwelen revolutie in Tsjechoslowakije (1989).

Revoluties hoeven lang niet altijd slecht te zijn. Ik denk dat we vandaag de dag weer een revolutie nodig hebben.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:06:15 #55
304638 KarinJ.
pi_103503393
Laat mij maar lekker naïef wezen Axel1988, dan mag jij schaap wat naar de slachtbank gevoerd wordt spelen.
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:40:51 #56
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_103504853
quote:
Een van de redenen om naar Noorwegen te verhuizen was dat deze niet in de EU zit....geen crisis dus haha, en met het net gevonden olieveld is mijn pensioen verzekerd....pomperompompom)
En wat denk je dat er gebeurd als de euro valt? Dan valt de dollar ook gevolgd door andere munten. Dan zit je daar lekker met je olieveld terwijl niemand olie kan kopen waardoor het geen ruk waard is.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:46:15 #57
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_103505079
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:18 schreef Cherna het volgende:

[..]

De hele opzet van de EU is eerlijk zullen we alles delen(een eenheidsworst van de EU maken). Daarom zullen de westerse EU leden moeten inleveren om de armere delen mee te trekken. Het is een commu gedrocht. Niets meer en niets minder. Het hele gezwam dat een samenwerking beter is voor handel etc is gelul. Voorheen hadden we de EEG etc. dat was meer dan genoeg mbt economische samenwerking. Brussel aka Moskou. ik zie geen verschil. Nu nog een droplul van een dictator aan de macht in Brussel en het zal alleen nog maar slechter worden. En door de verdeel en heers mentaliteit van Brussel zal dat in de toekomst niet zo moeilijk zijn om daar de juiste persoon aan de macht te helpen. Maar Goed Merkel weet waar ze het over heeft, Zij is in de voormalige DDR opgevoed. Het heeft West DLd een godsvermogen gekost om de DDR in te lijven. En nog is het een puinzooi en kost nog steeds geld.
Heel erg juist :{w ^O^
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:46:59 #58
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103505115
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:18 schreef Cherna het volgende:
Nu nog een droplul van een dictator aan de macht in Brussel
  maandag 24 oktober 2011 @ 17:47:29 #59
304638 KarinJ.
pi_103505142
Energie (olie en elektriciteit) is 1 van de eerste levensbehoeften, verrek dat zijn de grootste export producten van Noorwegen......dát komt dus wel goed
De kans dat mijn in Nederland opgebouwde pensioen geen ruk meer waard is tegen de tijd dat ik daar van gebruik wil maken lijkt mijn een stuk realistischer.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:07:03 #60
323876 michaelmoore
pi_103505856
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:40 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

En wat denk je dat er gebeurd als de euro valt?
De Euro valt niet.
Er zullen landen uit de euro moeten treden want de boot zit te vol met te veel verschillende culturen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_103506043
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

De Euro valt niet.
Er zullen landen uit de euro moeten treden want de boot zit te vol met te veel verschillende culturen
Te beginnen met Duitsland en Nederland.
pi_103506132
De euro gaat vallen, en hoe langer we het uitstellen, hoe harder de klap.

De Unie zelf zou moeten blijven bestaan.
pi_103506161
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:06 schreef KarinJ. het volgende:
Laat mij maar lekker naïef wezen Axel1988, dan mag jij schaap wat naar de slachtbank gevoerd wordt spelen.
Waar ik op doel is; dat wanneer een munt als de euro ten onder gaat; Noorwegen net zo hard mee zal gaan in die crisis; ook al hebben ze geen euro. Het al dan niet hebben van een bepaalde munt maakt weinig tot geen verschil. Als er een crisis van die omvang uitbreekt; dan verdampt jou Noorse pensioen net zo hard als ons Nederlandse pensioen... c'est ca... je komt daar niet onderuit.
pi_103506315
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef betyar het volgende:
Daar gaan de 800 miljard van de Nederlandse pensioenspaarders.....
en .... doorwerken tot je 80e voor de Griekse bejaardenzorg.
pi_103506329
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:47 schreef KarinJ. het volgende:
Energie (olie en elektriciteit) is 1 van de eerste levensbehoeften, verrek dat zijn de grootste export producten van Noorwegen......dát komt dus wel goed
Als er nou iets kan leiden tot een vermindere olie-ofhankelijkheid van de westerse wereld, dan is het wel een mega-crisis. Op naar een wereld vol met duurzame energie!
pi_103506631
quote:
Bij 5 procent rente is dat een extra last van euro 2.000,= per Griek ! per jaar ! Dit moet door Grieken verdiend worden met Olijfolie ? Toerisme ? Export van Ouzo ?

Het schijnt dat de Griekse Orthodoxe kerk nog bulkt in het geld.
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:51:12 #67
323876 michaelmoore
pi_103507716
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 18:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Bij 5 procent rente is dat een extra last van euro 2.000,= per Griek ! per jaar ! Dit moet door Grieken verdiend worden met Olijfolie ? Toerisme ? Export van Ouzo ?

Het schijnt dat de Griekse Orthodoxe kerk nog bulkt in het geld.
Ach voor de Griekse reders is de hele staatsschuld makkelijk op te hoesten, maar die betalen geen ene stuiver belasting met hun duizenden boten onder Liberiaanse vlag en Filipijnse werknemers
pi_103510661
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 17:46 schreef betyar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb getwijfeld over België ...

Oh nee toch maar niet daar zijn ze ook al zo erg :P

http://www.volkskrant.nl/(...)lijks-vervolgd.dhtml

Corrupte ambtenaren nauwelijks vervolgd
ANP − 25/06/11

De overheid doet bijna geen aangifte tegen eigen ambtenaren die fraude of diefstal plegen
of corrupt zijn. RTL Nieuws bericht daarover vandaag. Het nieuwsprogramma onderzocht 934
integriteitschendingen bij 19 overheidsinstellingen. Honderden daarvan zijn mogelijk strafbare
feiten.

Het gaat dan bijvoorbeeld om een medewerker van het Openbaar Ministerie (OM) die een
ambtsmisdrijf pleegde toen hij vorig jaar informatie lekte over een verdachte pedofiel.

Een ander voorbeeld is een ambtenaar van Verkeer en Waterstaat die een bevriende
ondernemer opdrachten gunt en zich daarmee schuldig maakt aan corruptie.

Corruptie en het lekken van informatie door ambtenaren zijn strafbare feiten.
Maar de overheid stapte in beide gevallen niet naar de politie.
Voor ambtenaren geldt wel een aangifteplicht als zij een vermoeden van een strafbaar feit
van een collega hebben.

Uit het onderzoek van RTL Nieuws blijkt dat het 411 keer gaat om zware schendingen en
mogelijk strafbare feiten. De overheid deed van 36 integriteitschendingen aangifte.

Is er plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan? :'(
  maandag 24 oktober 2011 @ 19:58:05 #69
321876 Cherna
Fuck the System
pi_103511377
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik heb getwijfeld over België ...

Oh nee toch maar niet daar zijn ze ook al zo erg :P

http://www.volkskrant.nl/(...)lijks-vervolgd.dhtml

Corrupte ambtenaren nauwelijks vervolgd
ANP − 25/06/11

De overheid doet bijna geen aangifte tegen eigen ambtenaren die fraude of diefstal plegen
of corrupt zijn. RTL Nieuws bericht daarover vandaag. Het nieuwsprogramma onderzocht 934
integriteitschendingen bij 19 overheidsinstellingen. Honderden daarvan zijn mogelijk strafbare
feiten.

Het gaat dan bijvoorbeeld om een medewerker van het Openbaar Ministerie (OM) die een
ambtsmisdrijf pleegde toen hij vorig jaar informatie lekte over een verdachte pedofiel.

Een ander voorbeeld is een ambtenaar van Verkeer en Waterstaat die een bevriende
ondernemer opdrachten gunt en zich daarmee schuldig maakt aan corruptie.

Corruptie en het lekken van informatie door ambtenaren zijn strafbare feiten.
Maar de overheid stapte in beide gevallen niet naar de politie.
Voor ambtenaren geldt wel een aangifteplicht als zij een vermoeden van een strafbaar feit
van een collega hebben.

Uit het onderzoek van RTL Nieuws blijkt dat het 411 keer gaat om zware schendingen en
mogelijk strafbare feiten. De overheid deed van 36 integriteitschendingen aangifte.

Is er plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan? :'(
Nee in Belgie hoef je ook niet meer te zijn. Je pensioen is er zeker niet veilig.
Dronken aan het werk.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_103612894
quote:
De leiders van de eurolanden en de banken zijn er woensdag niet in geslaagd een akkoord te sluiten over een gedeeltelijke kwijtschelding van de Griekse schulden.

De landen van de eurozone willen dat de banken een groter deel van hun Griekse staatsobligaties afschrijven. ,,Er is geen overeenstemming over een akkoord over Griekenland", zei de directeur van de internationale bankenorganisatie IIF, Charles Dallara, volgens bronnen bij de organisatie. Dallara onderhandelde namens de banken.
"Geen akkoord over Griekse schulden"
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103613241
quote:
Inmiddels wel een Europees akkkoord.
Europees akkoord over aanpak schuldencrisis

"Griekenland zal ons alles terugbetalen". Wie zei dat ook alweer ?
pi_103613675
quote:
3s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 07:32 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Inmiddels wel een Europees akkkoord.
Europees akkoord over aanpak schuldencrisis

"Griekenland zal ons alles terugbetalen". Wie zei dat ook alweer ?
Ikke :+

quote:
8s.gif Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:

[..]

en die Grieken laat je verzuipen zeker :(

jullie krijgen die lening echt wel terug hoor O-)

hoop ik :+
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2010 22:41 schreef Coos het volgende:

[..]

over 3587 jaar. (8>
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef FANN het volgende:

[..]

als het meezit :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:29:24 #73
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_103613725
Griekeland tegen de 500 miljard in de min, en we gaan nu al schulden kwijt schelden.
Italie slechts 1900 miljard in de min, komt een noodfonds voor. Maar verscherpt toezicht! :{

Goed gevoel bij.
pi_103613790
Zou hij ook nog lachen :')

Was een puik idee die euro, je ik altijd al gevonden (8> maar jah als er niemand wil
luisteren dan kan ik er ook niks aan doen :')
  donderdag 27 oktober 2011 @ 08:55:11 #75
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_103613983
quote:
2s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 08:29 schreef ShaoliN het volgende:
Griekeland tegen de 500 miljard in de min, en we gaan nu al schulden kwijt schelden.
Italie slechts 1900 miljard in de min, komt een noodfonds voor. Maar verscherpt toezicht! :{

Goed gevoel bij.
Dat is de external debt.
In dat geval doen landen buiten de Euro het niet veel beter:

Verenigde Staten: 14.983 miljard (101% GDP)
Verenigd Koninkrijk: 8.981 miljard (400% GDP)
Noorwegen: 643 miljard (141% GDP)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')