en dus met een grote boog omheen gaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je aan een costa Nederlanders lomp over terrassen hoort blèren, weet je van tevoren natuurlijk.
Vond het wel heftig...Dat het geen kaart cluppie was weet ik al jarenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom
Kom op, 't is geen bridgeclubje hier
en die Grieken laat je verzuipen zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, gelukkig nooit meegemaakt maar volgens mij spreek ik Frans, Engels, Spaans en Turks met handen en voeten als nodig.
over 3587 jaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie krijgen die lening echt wel terug hoor![]()
Nah jah ik spreek 30 % van die talen. Hoppa Grieks er ook bij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en die Grieken laat je verzuipen zeker![]()
hoop ik
ik vind dat echt wel heel erg raar...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
Toch apart hè, dat zo'n kereltje dan in shock zijn nationaliteit roept. En geen "help", of "mama".
[..]
En om je argumenten kracht bij te zetten tief je gewoon het servies tegen de muur.quote:
Jullie zijn al aan het sparen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
hoop ik
Mooi.. dat zien we niet hier dus.. Ineens waren julie weg. En ik vond het een kut opmerking...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leandra weet wel dat ik 'r een gezond kind wens en er staat een knipoog boven.
Eingenlijk ben ik wel aan een nieuw servies toequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
En om je argumenten kracht bij te zetten tief je gewoon het servies tegen de muur.
Begrijpen ze gelijk wat je bedoeld.
Ik ging de auto in, op weg naar huis.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi.. dat zien we niet hier dus.. Ineens waren julie weg. En ik vond het een kut opmerking...
ja Teun soms ben je een Horkquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi.. dat zien we niet hier dus.. Ineens waren julie weg. En ik vond het een kut opmerking...
Die van mij dacht een keer een Griek te redden op het strand van Lindos, die lag daar voor dood, dus hij met een aantal mensen aan het reanimeren, maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
hoop ik
nou jah... toch ook best kutquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van mij dacht een keer een Griek te redden op het strand van Lindos, die lag daar voor dood, dus hij met een aantal mensen aan het reanimeren, maar het mocht niet baten.
Achter bleek het een Nederlander te zijn.
Die komen er zo gevlekt uit .. Das ook wel leuk..quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:48 schreef FANN het volgende:
mijn spijkerbroek zit in de was met nog een paar shirtjes en paarse verf![]()
ben toch benieuwd
Ik snap dat ook niet, zo'n jochie zegt toch 'mama', 'auw' of 'pokemon'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat echt wel heel erg raar...
zaten ze niet toevallig voetbal te kijken in dat vliegtuig?
nee serieus dat is toch echt raaaaaaaaaaaaaaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |