quote:wo 12 mei 2010, 21:37
Jongetje riep 'Holland, Holland!'
AMSTERDAM - Het weinige dat de Nederlandse autoriteiten weten van de enige overlevende van de vliegtuigcrash bij Tripoli is dat het jongetje van 10 jaar oud tussen de wrakstukken riep: "Holland, Holland."
Volgens demissionair minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) is de identiteit van het jongetje nog niet met zekerheid vastgesteld.
Volgens de minister riep het kind ,,Holland, Holland'' tegen een arts, die dat op zijn beurt tegen een ambassademedewerker had gezegd.
Het slachtoffertje ligt op de intensive care van een ziekenhuis in Tripoli en hij maakt het naar omstandigheden goed. Hij is geopereerd aan meerdere botbreuken en zijn toestand is stabiel.
bron
Wat een kut film... Ben benieuwdquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het al op vakantie, dat ik het dan leuk vind als ik toevallig ergens een nederlander tegenkom. Het wij gevoel he? Ik vind dat leuk
En nu weer verder met de film, we kijken triangle.
Dat heb ik juist niet. En zéker niet op exotische plekken. Dan voelt het ineens een stukje "gewoner" om daar rond te lopen. Ja snobby, I know.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb het al op vakantie, dat ik het dan leuk vind als ik toevallig ergens een nederlander tegenkom. Het wij gevoel he? Ik vind dat leuk
En nu weer verder met de film, we kijken triangle.
Meestal hebben op cruiseschepen, Nederlanders helemaal geen zin in mekaar...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik juist niet. En zéker niet op exotische plekken. Dan voelt het ineens een stukje "gewoner" om daar rond te lopen. Ja snobby, I know.
Dat je aan een costa Nederlanders lomp over terrassen hoort blèren, weet je van tevoren natuurlijk.
Op je lazer gehad. Terechtquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En een mongool meer of minder op Fok! maakt ook niet uit
Nee tis vreten en zuipen todat we wel degelijk verzuipenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Meestal hebben op cruiseschepen, Nederlanders helemaal geen zin in mekaar...
Daarom verbaasde het me zo,,,
Gewoon lachen is prima, iedereen gunt iedereen gezonde kinderenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus Teun, ik schiet in de lach, maar eigenlijk kan ie niet, toch .......of toch wel ?
en dus met een grote boog omheen gaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je aan een costa Nederlanders lomp over terrassen hoort blèren, weet je van tevoren natuurlijk.
Vond het wel heftig...Dat het geen kaart cluppie was weet ik al jarenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom
Kom op, 't is geen bridgeclubje hier
en die Grieken laat je verzuipen zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, gelukkig nooit meegemaakt maar volgens mij spreek ik Frans, Engels, Spaans en Turks met handen en voeten als nodig.
over 3587 jaar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jullie krijgen die lening echt wel terug hoor![]()
Nah jah ik spreek 30 % van die talen. Hoppa Grieks er ook bij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en die Grieken laat je verzuipen zeker![]()
hoop ik
ik vind dat echt wel heel erg raar...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
Toch apart hè, dat zo'n kereltje dan in shock zijn nationaliteit roept. En geen "help", of "mama".
[..]
En om je argumenten kracht bij te zetten tief je gewoon het servies tegen de muur.quote:
Jullie zijn al aan het sparen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en die Grieken laat je verzuipen zeker![]()
hoop ik
Mooi.. dat zien we niet hier dus.. Ineens waren julie weg. En ik vond het een kut opmerking...quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Leandra weet wel dat ik 'r een gezond kind wens en er staat een knipoog boven.
Eingenlijk ben ik wel aan een nieuw servies toequote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
En om je argumenten kracht bij te zetten tief je gewoon het servies tegen de muur.
Begrijpen ze gelijk wat je bedoeld.
Ik ging de auto in, op weg naar huis.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi.. dat zien we niet hier dus.. Ineens waren julie weg. En ik vond het een kut opmerking...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |