Dit waren de eerste niet westerse tekens via google.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:19 schreef Xaryna het volgende:
Had je het niet in het kanji kunnen schrijven, daar ken ik nog een paar letters van.
Mijn eerste google vertaling gaf totaal iets anders...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
En wat betekent 未来日記 precies...?
* Repelsteeltju googlet het
Oh, Mirai Nikki.
Dat had ook anders gekund.
Dat of je stapt in de steinsgate bus en doet mee met mirai nikkiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:23 schreef lelouch het volgende:
Heb ik gewoon een heel topic gemistStelletje spammers!
Maar ik volg Mirai Nikki niet, moet ik dit topic dan ook maar overslaan?
Het duurt nog wel 2 dagen voordat de volgende lichting Mirai Nikki uitkomt. En spoilers plaatsten we in spoilers. Maar je kan Mirai Nikki ook gewoon gaan kijken, en als je dan toch bezig bent kijkt ook gelijk Fate/Zero en Persona 4: The Animation o en Last Exile~ Fam the Silver Wing kan ook best goed worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:23 schreef lelouch het volgende:
Heb ik gewoon een heel topic gemistStelletje spammers!
Maar ik volg Mirai Nikki niet, moet ik dit topic dan ook maar overslaan?
Fixed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het duurt nog wel 2 dagen voordat de volgende lichting Mirai Nikki uitkomt. En spoilers plaatsten we in spoilers. Maar je kan Mirai Nikki ook gewoon gaan kijken, en als je dan toch bezig bent kijkt ook gelijk Chihayafuru, want die kan ook best goed worden.
Steins;Gate was echt een onverwachte topperquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat of je stapt in de steinsgate bus en doet mee met mirai nikki
Goed dan, de eerste 2 eps worden binnen gehaaldquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:24 schreef outcast_within het volgende:
Hoeveel episodes zijn ervan dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:13 schreef lelouch het volgende:
[..]
Goed dan, de eerste 2 eps worden binnen gehaald
Eerste 2 wilt niet zeggen dat er maar 2 van zijnquote:
Ik ken mezelf en dat wordt er geen één per weekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef Bakakame het volgende:
rond de 26 episodes dacht ik. maar elke week één aflevering moet kunnen
Zo komen we hopelijk de wi ter door! Iig hopelijk tot april, want dan begint game of thrones weer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:50 schreef Bakakame het volgende:
rond de 26 episodes dacht ik. maar elke week één aflevering moet kunnen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wat wat watquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ore no Joshu ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai
Mijn Assistente kan Niet zó MOTHERFUCKING Schattig zijn!
Jawel, als je nu kijkt hoef je maar 2 afl te kijken en daarna gewoon 1 per weekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:00 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en dat wordt er geen één per week![]()
Dan zit ik alles snel te kijken totdat ik bij ben wss(heb ik ook met manga's, dat blijf ik doorlezen totdat ik bij ben met de huidige chapter)
Er zijn er nog geen 26 uit dan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:54 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jawel, als je nu kijkt hoef je maar 2 afl te kijken en daarna gewoon 1 per week
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:21 schreef Bakakame het volgende:
Ik dacht "dit zal wel Mirai Nikki zijn" en ik herkende het ook een beetje!
Ieder seizoen is er wel een anime die we een beetje 'met zijn allen' kijken, en dan elke week speculeren over toekomstige scenario's. Dit seizoen is dat Mirai Nikki, schijnbaar. En het nieuwe seizoen is inderdaad pas 2 weken bezig.quote:
Wat keken we met elkaar voor Steins; Gate dan? De enige andere serie waarvan ik me kan herinneren dat we die met zijn allen keken was Arakawa Under the Bridge en misschien in mindere mate Bakemonogatari. Hebben we Madoka ook samen gekeken ik weet het niet eens meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ieder seizoen is er wel een anime die we een beetje 'met zijn allen' kijken, en dan elke week speculeren over toekomstige scenario's. Dit seizoen is dat Mirai Nikki, schijnbaar. En het nieuwe seizoen is inderdaad pas 2 weken bezig.
Naja, er is elk seizoen wel iets wat een aantal mensen kijken en discussies in spoilertags over voeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat keken we met elkaar voor Steins; Gate dan? De enige andere serie waarvan ik me kan herinneren dat we die met zijn allen keken was Arakawa Under the Bridge en misschien in mindere mate Bakemonogatari. Hebben we Madoka ook samen gekeken ik weet het niet eens meer.
Ahh okquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ieder seizoen is er wel een anime die we een beetje 'met zijn allen' kijken, en dan elke week speculeren over toekomstige scenario's. Dit seizoen is dat Mirai Nikki, schijnbaar. En het nieuwe seizoen is inderdaad pas 2 weken bezig.
Welke serie is dat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ore no Joshu ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai
Mijn Assistente kan Niet zó MOTHERFUCKING Schattig zijn!
Ik ben bang dat het fanart is.quote:
Oh dat doe ik regelmatig als ik weer een 'nieuwe' anime wil zien. Want ik zeg heel vaak 'oh dat wil ik zien als het af is' en dan vergeet ik het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju kijkt naar season previews van de verlopen seizoenen. *
Het komt weer allemaal terug. Mooie tijden.
Mplayer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Boomstronk- het volgende:
Wat is de beste media player voor anime voor Ubuntu 10.04? Aangezien VLC de subs uitrekt.
Bedankt ik zal hem eens testen als me download klaar is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mplayer.
http://www.mplayerhq.hu/design7/dload.html
Thanks. Wel redelijk mooie fanart danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het fanart is.
Anders zijn het Oreimo's quasi-incestueuze Kirino en Kyousuke verkleed als Hououin Kyouma en zijn assistente Tha Zombie!
Nee echt!quote:
Volgens mij was dat voor het eerst écht zo bij S;G. Al kan het best zo zijn geweest bij Arakawa, die heb ik zelf niet gevolgd dus alle posts die daarover gingen zijn in m'n spamfilter blijven hangenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Naja, er is elk seizoen wel iets wat een aantal mensen kijken en discussies in spoilertags over voeren.
Volgens mij was S;G wel de meest massale.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee echt!
[..]
Volgens mij was dat voor het eerst écht zo bij S;G. Al kan het best zo zijn geweest bij Arakawa, die heb ik zelf niet gevolgd dus alle posts die daarover gingen zijn in m'n spamfilter blijven hangen
mplayer2 is een betere forkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mplayer.
http://www.mplayerhq.hu/design7/dload.html
En terecht. Nog steeds heb ik nostalgische gevoelens bij Steins;Gate.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij was S;G wel de meest massale.
Je weet niet wat je mistquote:
Zelf gecompiled? Of uit de repo's? Bij mij deed die het altijd perfect. Wel even de git/svn van libavcodec en dergelijken bijwerken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:09 schreef Qunix het volgende:
mplayer2 is niks
Hij doet het niet bij mij.
Binaries gedownload.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelf gecompiled? Of uit de repo's?
Zo gaat dat ook niet werkenquote:
Dat viel reuze meequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:10 schreef Xaryna het volgende:
Jullie waren zo vervelend tijdens de hype!
OSX zit ik op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo gaat dat ook niet werken
Probeer zelf te compilen of uit de repo's halen. Staat die niet in de repo's, dan raad ik je aan om een pakketbron toe te voegen. Hij is echt veel beter dan Mplayer namelijk.
Oh...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
OSX zit ik op.
Ik blijf wel Mplayer gebruiken. Die is prima (niet 100% geweldig, maar goed genoeg.)
Tegenwoordig lees ik eerder manga's dan dat ik de anime's kijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:11 schreef Xaryna het volgende:
Lees je altijd de manga voor je een serie kijkt?
Ah... Een Lion build. Ik ga het eens proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh...Vandaar.
Dan kan je toch alsnog compilen? Ik weet niet hoe het in OSX werkt, eerlijk gezegd
Dit is trouwens een heel goede frontend: http://www.mplayerosx.ch/
Hier de mplayer2 versie http://code.google.com/p/mplayerosx-builds/downloads/list
Misschien werkt dat wel
Je weet trouwens dat je Mplayer2 via de command-line moet besturen? Dus in je terminal is het iets van mplayer padnaarbestand.mkv
Op Linux had ik altijd de front-end SM(quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah... Een Lion build. Ik ga het eens proberen.
En "Dit is trouwens een heel goede frontend: http://www.mplayerosx.ch/" heb ik nu al een jaar of 2
You're welcome.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:46 schreef Qunix het volgende:
Werkt
Met de oude binaries konden sommige mkv's niet afgespeeld worden en zojuist eentje getest waar de nieuwe binaries het wel doet.
有難うございます。
smplayer! 100%.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:54 schreef Boomstronk- het volgende:
Wat is de beste media player voor anime voor Ubuntu 10.04? Aangezien VLC de subs uitrekt.
Thanks!quote:
Wat is dit? Ster...? Pfft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 07:51 schreef Bakakame het volgende:
Joepie ster... Slowchat! Nu in de stoptrein richting delft.... Ik ben gebroken
quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef Quaintrelle het volgende:
Dus ik ben de 2 episodes van Mirai Nikki gaan kijken.
Ik vond het een toffe serie en ben vervolgens uit nieuwsgierigheid de manga gaan lezen...
Daar heb ik nu grote spijt van, want het verhaal gaat echt bergafwaarts.![]()
Maar goed, dat is mijn mening.
t.b.h: ik zou eerlijk gezegd ook niet verwachten dat het goed blijft, het gaat imho 11x herhalen worden, en dan op et eind keert zij zich tegen hem of hij weet deus te verslaan oid :pquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik vond het een toffe serie en ben vervolgens uit nieuwsgierigheid de manga gaan lezen...
Net gekeken met m'n vriendin, die was er blij mee dat het nederlands wasquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks!
http://gids.publiekeomroep.nl/uitzending/232218283/spirited-away/
Hmm... Nederlandse dub
Zelf vond ik de manga wel goed, anders was ik zeker niet de anime gaan kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:14 schreef Quaintrelle het volgende:
Dat opa en oma heb ik ook aan m'n vriendin zitten uit te leggen, die dacht al slim te zijn door een link te leggen terwijl als je het kent normaal is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat PAAC zegt kan ik beamen. Chihiro's stem deed me soms denken aan Alfred Jodocus Kwak (maar werd m.i. gedurende de film beter) en het Vlaamse Nederlands viel me op, ook het gebruik van opa en oma (wss Obaa en OJii) voor mensen die overduidelijk geen familie zijn was lichtelijk storend.
M'n moeder zag het een stukje. Ze vond het wel mooi, maar ze houdt niet van Nederlandse dubs.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat PAAC zegt kan ik beamen. Chihiro's stem deed me soms denken aan Alfred Jodocus Kwak (maar werd m.i. gedurende de film beter) en het Vlaamse Nederlands viel me op, ook het gebruik van opa en oma (wss Obaa en OJii) voor mensen die overduidelijk geen familie zijn was lichtelijk storend.
Maar'é kleine meisjes vind ik in het Japans vaak ook irritant klinken en de vertaal oneffenheden (fouten kan je het eigenlijk niet noemen) gleden van mij af omdat ik genoeg soortgelijke situaties in mijn animé ben tegen gekomen. Het was echt een goede film!
En mijn moeder heeft ook nu een stukje mee gekeken.
Leuke meisjes?quote:
Hmm, vooralsnog (tenzij ik iets over het hoofd zie, wat niet verbazingwekkend zou zijn) is er in Mirai Nikki alleen nog terrorisme terug te vinden toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat Mawaru Penguindrum door MIrai Nikki ingehaald wordt qua terrorisme, kindermisbruik, incest en verkrachtingen.
Heule leuke meisjesquote:Leuke meisjes?![]()
Een vriend van me heeft uiteindelijk een afstandsrelatie er aan over gehouden. Een jaar later heeft hij haar gevingerd en is hij gekustquote:
Je hebt het half goed, maar er komt inderdaad nog een twist.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
t.b.h: ik zou eerlijk gezegd ook niet verwachten dat het goed blijft, het gaat imho 11x herhalen worden, en dan op et eind keert zij zich tegen hem of hij weet deus te verslaan oid :p
of issie niet -zo- voorspelbaar?
En daar ging mijn cola ...quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef robin007bond het volgende:
Een vriend van me heeft uiteindelijk een afstandsrelatie er aan over gehouden. Een jaar later heeft hij haar gevingerd en is hij gekust
Dat was Tsunacon btw
De eerste paar beelden rieken naar kindermisbruik, of het was allemaal maar een droom.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Hmm, vooralsnog (tenzij ik iets over het hoofd zie, wat niet verbazingwekkend zou zijn) is er in Mirai Nikki alleen nog terrorisme terug te vinden toch?
Verdomde stereotypen en vooroordelen! Waarom hebben jullie mij de kans tot nu toe ontzegd om leuke meisjes zich te zien verkleden als leuke anime personages?quote:[..]
Heule leuke meisjes![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft uiteindelijk een afstandsrelatie er aan over gehouden. Een jaar later heeft hij haar gevingerd en is hij gekust
Dat was Tsunacon btw
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef Weakling het volgende:
Ik zie je plaatje niet robin007bond. Oh en de eerste dag liep er ook een gast rond met een gewone kartonnen doos om zich heen (niet gekleurd of niks) met daarop heel slecht geschreven "Optimus Prime". Okay, dat was bewust slecht gedaan, maar toch.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:43 schreef Weakling het volgende:
Ik zie je plaatje niet robin007bond. Oh en de eerste dag liep er ook een gast rond met een gewone kartonnen doos om zich heen (niet gekleurd of niks) met daarop heel slecht geschreven "Optimus Prime". Okay, dat was bewust slecht gedaan, maar toch.
Ik vraag het me al de hele tijd af, maar wat ís maar'é? Typ je het met opzet zo of gaat het gewoon elke keer fout? Wat probeer je te typen?quote:
Waarom is dat nou weer humor? Is gewoon een normaal genre hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:48 schreef Weakling het volgende:
Zo, twee daagjes FACTS beurs in Gent achter de rug. Behoorlijk veel anime/manga spul te krijgen daar. Wel humor was dat er een standje was met groot YAOI op een regenboog spandoek en een stel malloten achter de tafel die ook daadwerkelijk yaoi spul verkochten. Dus een waar paradijsje voor "onze" yaoi fan hier. Liepen ook veel cosplay meisjes rond. Toffe beurs! Nu heb ik wel een klein achterstandje van een paar series weg te werken.
Ja, dat wel, maar humor omdat ik denk dat de meeste bezoekers geen flauw idee hebben en omdat er redelijk uitbundige (qua gedrag) figuren achter de stand stonden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:02 schreef Xaryna het volgende:
Waarom is dat nou weer humor? Is gewoon een normaal genre hoor.
' denk ik hier te gebruiken als een weglatingsteken; in dit geval in plaats van "maar hé" laat ik de h en de spatie weg en maak er "maar'é" van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vraag het me al de hele tijd af, maar wat ís maar'é? Typ je het met opzet zo of gaat het gewoon elke keer fout? Wat probeer je te typen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Heh, misschien moet ik toch eens langs een beurs gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar humor omdat ik denk dat de meeste bezoekers geen flauw idee hebben en omdat er redelijk uitbundige (qua gedrag) figuren achter de stand stonden.
Tsunacon is the place to bequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Heh, misschien moet ik toch eens langs een beurs gaan.
Nietesquote:
http://tsunacon.nl/quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:15 schreef Xaryna het volgende:
Wanneer is dat? Misschien heb ik tegen die tijd geld kunnen sparen voor een kaartje.
Ik straal door mijn afwezigheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef robin007bond het volgende:
Hoe kunnen jullie mij herkennen op Tsunacon? En ik jullie?
Bijna alle conventies eindigen op 'con'. Pervert! Die gedachte kwam geen eens in me op!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weet dat de 'con' in Tsunacon voor convention staat maar het doet me altijd denken aan een ander woord waarin 'con' voor complex (n=m omdat lol Japan) staat.
Loli convention.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bijna alle conventies eindigen op 'con'. Pervert! Die gedachte kwam geen eens in me op!
Probeer je me te vermoorden!? Ik verstikte me bijna in mijn thee van het lachen.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
' denk ik hier te gebruiken als een weglatingsteken; in dit geval in plaats van "maar hé" laat ik de h en de spatie weg en maak er "maar'é" van.
Is het echt zo slecht?Oh nee, ik vroeg het me gewoon af, of je maarre bedoelde (volgens mij dus wel) of dat het iets anders wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lolita is al een fetisj an sich maar'é als er een ding is dat ik van het internet geleerd heb is het wel dat er overal wel een fetisj voor is. Regel tweeëndertig van het internet is daar een direct gevolg van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef Quaintrelle het volgende:
En ik wou net gaan zeggen dat ik overwoog om in "Lolita" stijl gekleed te gaan.![]()
Overigens geen fetish kleding o.i.d.
Rule 32: you must have pictures to prove your statementsquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lolita is al een fetisj an sich maar'é als er een ding is dat ik van het internet geleerd heb is het wel dat er overal wel een fetisj voor is. Regel tweeëndertig van het internet is daar een direct gevolg van.
Ik wilde al gaan vragen wat regel 32 was...quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Rule 32: you must have pictures to prove your statements
Rule 34: sexual material exist of any subject
fixed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Rule 34: sexual material exist of any subject If it exists, there is p0rn of it.
Ik ga het morgen proberen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef gniffie het volgende:
De voice actors in Chihayafuru
De OP en de ED
Ben ik de enige die dit kijkt?
Thanks, ik kon niet op de woorden komen.quote:
Je vergeet het 'no exceptions' gedeeltequote:
Fixed. Part deux.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Rule 34: sexual material exist of any subjectIf it exists, there is p0rn of it. No exceptions.
Ik wist van te voren eigenlijk al dat ik geen Kara no Kyoukai of Unlimted Blade Works geweldige animatie hoefde te verwachten, omdat dit een serie is en geen film, maar de animatie is nou ook weer niet zo goed dat mijn claim dat Fate/Zero de beste animé ooit gaat worden niet op zijn minst controversieel blijft... Ach beste animé van dit jaar zal nog wel lukken denk ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero episode 4 is weer echt pure kwaliteit.
Die gevechtsanimaties zijn ook echt heel mooi gemaakt. Petje af.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:56 schreef outcast_within het volgende:
baka bt, TT, Nyaa, animesuki, als je weet wie de subber is kijken of ze een site hebben. Maar zo vaak zoek ik niet oud spul. Denk trouwens dat bleach wel te vinden moet zijn. Er lopen genoeg mongolen op het internet rond daarvoor.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:58 schreef .Cake. het volgende:
Je kan ook altijd nog streamen als je per se wilt. Voor Naruto, Bleach en One Piec lijkt me dat niet zo moeilijk, zijn denk ik wel zat sites voor te vinden.
Chihayafuru kan ik ook nog wel proberen, is een keer iets anders. En kijk toch al zoveel series, kan er nog wel eentje bij voorlopig. Helemaal nu ik Horizon heb gedropped.
Thanks guys. Ik heb haar even die link van isohunt doorgestuurd en hopelijk lukt het haar daarvandaan wel...quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:00 schreef outcast_within het volgende:
Ah ik heb het gevonden op isohunt. Dat moet wel te doen zijn toch?
Dat doe ik zowiezo al bij alles wat jij zegtquote:Op maandag 24 oktober 2011 02:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wist van te voren eigenlijk al dat ik geen Kara no Kyoukai of Unlimted Blade Works geweldige animatie hoefde te verwachten, omdat dit een serie is en geen film, maar de animatie is nou ook weer niet zo goed dat mijn claim dat Fate/Zero de beste animé ooit gaat worden niet op zijn minst controversieel blijft... Ach beste animé van dit jaar zal nog wel lukken denk ik.
Disclaimer: smaken verschillen en als ik dingen zeg als 'de beste animé' dan mag je er een mentale aantekening bij maken dat het uiteindelijk slechts mijn mening is.
Ja!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef gniffie het volgende:
Is last exile (het nieuwe seizoen) een beetje interessant?
zie PM!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
Een vriendin van me is nu Bleach aan het kijken, maar heeft het maar tot episode 229, terwijl die serie nu al veel verder is. Ik heb even gekeken voor haar op torrentsites maar daar kan ik die andere episodes nergens echt vinden, dus ik neem aan dat ze dan pech heeft, of het via nieuwsgroepen moet gaan proberen...!?
Hoe doen jullie dat met de wat oudere series wanneer je die zoekt...!?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef Xaryna het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Rule%2033
[..]
Inderdaad. Ed van FMA viel echter wel mee.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
De meeste mannelijke animé protagonisten in series gericht op shõnen zijn irritante watjes.
Behalve de de protagonisten van op superkrachten gebaseerde shõnen. Maar'é, dat ze geen watjes zijn betekent ook weer niet dat ze niet irritant zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
De meeste mannelijke animé protagonisten in series gericht op shõnen zijn irritante watjes.
QFTquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Behalve de de protagonisten van op superkrachten gebaseerde shõnen. Maar'é, dat ze geen watjes zijn betekent ook weer niet dat ze niet irritant zijn.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wist van te voren eigenlijk al dat ik geen Kara no Kyoukai of Unlimted Blade Works geweldige animatie hoefde te verwachten, omdat dit een serie is en geen film, maar de animatie is nou ook weer niet zo goed dat mijn claim dat Fate/Zero de beste animé ooit gaat worden niet op zijn minst controversieel blijft... Ach beste animé van dit jaar zal nog wel lukken denk ik.
Disclaimer: smaken verschillen en als ik dingen zeg als 'de beste animé' dan mag je er een mentale aantekening bij maken dat het uiteindelijk slechts mijn mening is.
Het eerste kwartier van MN 3 kan je wel overslaan, daarna wordt het vet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef NeeEcht het volgende:
Mirai nikki 3 was![]()
![]()
Fate/zero 3 was ook![]()
Hunter x Hunter is ook wel vermakelijk
en School days die vannacht afgekeken heb wasdat einde
Geen idee. Ik vond de animatie mooi. Alleen niet zoo uitzonderlijk mooi zoals het de beste anime ooit betaamt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kan je de animatie niet mooi vinden?
SPOILER: Een minieme, voor Fate/Zero 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fate/0 Fate/S N vergelijkingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Conclusie vergelijkingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rider is brotastisch als altijd en mijn voorkennis maakt wat hij zegt nog veel leuker.
Wavers gezichten zijn ook echt leuk om te zien. Als Shirou ook maar iets meer op hem geleken had zou Fate/Stay NIght zo veel realistischer (en waarschijnlijk ook beter) geweest zijn.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Oldman en Bonham Carter gevraagd voor remake Akiraquote:Geruchten over een Amerikaanse remake van Akira, gebaseerd op de gelijknamige Japanse mangastrip, circuleren al jaren.quote:gebaseerd op de gelijknamige Japanse mangastripquote:mangastrip![]()
![]()
ZOMG er staat een een pleonasme op de voorpagina van FOK1!!!!1!!!111!“An interesting thing is a good thing.”![]()
En ook:Juist wanneer je dacht: "Dit kan onmogelijk slechter" ... wordt het toch nog slechter.quote:Voor de rol van Kaneda passeerden al vele grote namen de revue, waaronder Robert Pattinson ...There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
ugh... wat zit /a/ toch vol met een stelletje autistische zeikerds...:')![]()
Autist tot in de kistquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ugh... wat zit /a/ toch vol met een stelletje autistische zeikerds...![]()
![]()
KUT FATE/STAY NIGHT. ROTSPEL.
Heaven's feel spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Heaven's feel spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kijk nu Mirai Nikki 3... Deze aflevering doet het meer op een highschoolcomedylovedorama lijken dan wat voor ander genre dan ook![]()
Usagi drops is
Volgens mij krijgt het echt een jank einde![]()
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als je er klaar mee bent. Vraag mij dan om het manga einde spoiler.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:37 schreef gniffie het volgende:
Usagi drops is
Volgens mij krijgt het echt een jank einde![]()
![]()
Hierna nog een manga avontuur?quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Als je er klaar mee bent. Vraag mij dan om het manga einde spoiler.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
1ste kwartier kut daarna vet, nietwaar?quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:24 schreef robin007bond het volgende:
Heaven's feel spoiler:Dat is alleen maar goed, Sakura heeft wormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar wat ik gehoord heb eindigt de manga op een afgrijselijke manier.quote:quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Over Fate/Zero gesproken.Niemand vind mijn briljante woordgrapje grappig.SPOILER: Een minieme, voor Fate/Zero 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik vond het eerste kwartier heel grappigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
1ste kwartier kut daarna vet, nietwaar?![]()
![]()
Zo, slapen, eindelijk. Morgen om half 7 op
Oh en binnenkort Mirai Nikki - 2 en 3 reviews op AnimeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik miste een klein beetje het ballz to the wall gevoel. Maar dat eindequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik vond het eerste kwartier heel grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gebeurde hier?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:32 schreef blessed19 het volgende:
MORGEN DEXTER EN MIRAI NIKKI KIJKEN! UAGH!![]()
Lang weekend bij m'n ouders, dus heb weer genoeg in te halen! Alleen Guilty Crown en Fate/Zero kunnen kijken, maar vanmiddag/vanavond inhaalslag! Huh!
Er is wel Star Wars op tv... maar da's die eerste met dat irritante kind en de tweede met die overkill aan CGI.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Dat racespel op de computer daarvan was wel supergaafquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Lang weekend bij m'n ouders, dus heb weer genoeg in te halen! Alleen Guilty Crown en Fate/Zero kunnen kijken, maar vanmiddag/vanavond inhaalslag! Huh!
Er is wel Star Wars op tv... maar da's die eerste met dat irritante kind en de tweede met die overkill aan CGI.![]()
![]()
de star wars serie is best tof gedaan anders, tuurlijk alles cgi, maar wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Er is wel Star Wars op tv... maar da's die eerste met dat irritante kind en de tweede met die overkill aan CGI.![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Episode_I:_Racer die?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat racespel op de computer daarvan was wel supergaaf![]()
![]()
Jaaaa!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars_Episode_I:_Racer die?
Ik was er ook heel goed in![]()
![]()
Taichi is zo gemeen.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Wie wat?quote:Chihayafuru, ep 2!quote:Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ah ik dacht dat je het over mirai nikki had. Hoe heet die hoofdpersoon ook al weer?quote:
En hij is niet gemeen, hij is een kind die niet goed weet hoe hij met zijn gevoelens om moet gaan en wat fouten maakt, maar in zijn hart is hij wel okee.![]()
![]()
Als ik bij hem in de klas had gezeten, was ik allang huilend weggerend en van een brug gesprongen van ellende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je het over mirai nikki had. Hoe heet die hoofdpersoon ook al weer?
En hij is niet gemeen, hij is een kind die niet goed weet hoe hij met zijn gevoelens om moet gaan en wat fouten maakt, maar in zijn hart is hij wel okee.
Chocoladetaartjes.
En dan had hij zich schuldig gevoeld. Was hij achter je aan gerend. En op die brug doet hij jou een liefdesverklaring.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:56 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Als ik bij hem in de klas had gezeten, was ik allang huilend weggerend en van een brug gesprongen van ellende.![]()
Amano Yukiteru, maar Yuuno noemt hem Yuki.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je het over mirai nikki had. Hoe heet die hoofdpersoon ook al weer?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Oh cool, nou je het zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die timestamp!
dinsdag 25 oktober 2011 @ 12:12:12 #180
Xaryna
Ecchi yaoi
Hihi, je zei ecchi yaoi, ik wist wel dat je het leuk vond.
Chocoladetaartjes.
Ik heb heel stiekem ouran host club gekeken....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:31 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh cool, nou je het zegt.
Hihi, je zei ecchi yaoi, ik wist wel dat je het leuk vond.
*kuch*
BIER, TIETEN, VLEES!![]()
![]()
Mirai Nikki 3. Ik dacht ff dat de aflevering een crapfest ging worden, hoe schattig allemaal ook, maar gelukkig maakte dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik vind het leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:32 schreef Bakakame het volgende:
Ik kijk nu Mirai Nikki 3... Deze aflevering doet het meer op een highschoolcomedylovedorama lijken dan wat voor ander genre dan ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:38 schreef Weakling het volgende:
Mirai Nikki 3. Ik dacht ff dat de aflevering een crapfest ging worden, hoe schattig allemaal ook, maar gelukkig maakte dit:Ja, en wat dacht je vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wacht nog even op de GotWoot subs.
Chocoladetaartjes.
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb je de aflevering al helemaal gezien?Hoezo?
![]()
Maar GotWoot komt toch vandaag ergens?
Chocoladetaartjes.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:48 schreef Bakakame het volgende:
Ja, en wat dacht je vanJA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:40 schreef Weakling het volgende:
[..]
JA!![]()
WantWat ik me dan afvraag isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering
Al moet ik wel, met nóg een paar dagen, omdat mijn tentamen pas 's dinsdags is![]()
![]()
Jááááá! Die had ik ook, op de N64. Superkoel!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:59 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat racespel op de computer daarvan was wel supergaafMinder CGI? Of in ieder geval zo dat het minder opvalt. Niet dat ik het beter kan ofzo. Maar ik ben een heel goede stuurman en ik sta altijd aan de wal. Dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de star wars serie is best tof gedaan anders, tuurlijk alles cgi, maar wat had je dan verwacht![]()
Nu/vanavond toch maar wat series inhalen. Zometeen maar met Mirai Nikki beginnen, kan baka in spoilertags praten!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Bakakame het volgende:
Wat ik me dan afvraag isWild guess:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering
Al moet ik wel, met nóg een paar dagen, omdat mijn tentamen pas 's dinsdags isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook bijna niet wachten en gelukkig is het al heeeel lang geleden dat ik een tentamen had ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Welnee, da's een schatje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef mschol het volgende:
ep 3 van mirai nikki moet ik nog zien, ik vind die yuuno maar een creep...There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:07 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wild guess:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook bijna niet wachten en gelukkig is het al heeeel lang geleden dat ik een tentamen had ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke Mirai Nikki discussie, vind het nu beetje jammer dat ik de manga al heb gelezen en niet kan mee speculeren...
Ohh well genoeg vermaak met jullie ideeën te lezen![]()
![]()
Fate/Zero 4
Mirai Nikki 2
staan beide nu op animees.nl.
Mirai Nikki 3 komt er aan!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik heb wel wat gelezen, en jullie schrijven leuk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:05 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Zero 4
Mirai Nikki 2
staan beide nu op animees.nl.
Mirai Nikki 3 komt er aan!
Chocoladetaartjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:12 schreef mschol het volgende:
ep 3 van mirai nikki moet ik nog zien, ik vind die yuuno maar een creep...quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:32 schreef Bakakame het volgende:
Ik kijk nu Mirai Nikki 3... Deze aflevering doet het meer op een highschoolcomedylovedorama lijken dan wat voor ander genre dan ookquote:Ok, lol!quote:
Ik weet niet of ik nog langer wacht op GotWoot.![]()
Ik geef het nog een uurtje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ok, lol!
Ik weet niet of ik nog langer wacht op GotWoot.
Chocoladetaartjes.
Geen idee wat het verschil is (volgens TT zijn ze beide dezelfde submitters) tussen Speed en Woot...quote:
Omdat: [GotSpeed]_Mirai_Nikki_-_03_[D26FB1CA].mkv![]()
Ze zijn dezelfde submitter, maar GotSpeed is speedsubs, bij GotWoot hebben ze er wat meer tijd in gestokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee wat het verschil is (volgens TT zijn ze beide dezelfde submitters) tussen Speed en Woot...
Omdat: [GotSpeed]_Mirai_Nikki_-_03_[D26FB1CA].mkv
Klein verschil dat ik weet uit aflevering 1:
Fourth zei "I'll take care of you" in GotSpeed, terwijl hij in GotWoot "I'll protect you" zei.
Misschien geen groot verschil, maar dat eerste kon ook als dreigement opgevat worden, zeker omdat iedereen Yuki net bedreigde.
Hoe dan ook, ik kijk het zelf meestal met GotSpeed. Voor de review kijk ik het dan een tweede keer met GotWoot, maar dit keer dus niet, omdat ik in m'n tentamenperiode zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar GotWoot doet het in 8-bit en 10-bit. En ik vind het fijn om het hetzelfde te hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee wat het verschil is (volgens TT zijn ze beide dezelfde submitters) tussen Speed en Woot...
Omdat: [GotSpeed]_Mirai_Nikki_-_03_[D26FB1CA].mkvChocoladetaartjes.
Ik gooi de vorige aflevering altijd weg zodra ik de nieuwe hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ja, maar GotWoot doet het in 8-bit en 10-bit. En ik vind het fijn om het hetzelfde te hebben.![]()
![]()
Ik doe aan hamsterwoede.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik gooi de vorige aflevering altijd weg zodra ik de nieuwe heb
Chocoladetaartjes.
Ik onderhand stiekem ook, zo heb ik Cowboy Bebop, Trigun, Twelve Kingdoms, Bakemonogatari, Natsume Yuujinchou, Haruhi Suzumiya no Yuuutsu, Seto no Hanayome en Doctor Who Seasons 1-5quote:
Holy shit, ik had me niet gerealiseerd dat het zoveel was
In elk geval, wat ik wilde zeggen is "Daar heb ik niet genoeg schijfruimte voor."
Nouja, laat maar![]()
![]()
Ik bewaar het tot ik het drop (dan verwijder ik het), of compleet is en dan maak ik pas een keuze, meestal is het dan verwijderen.![]()
Op DVD'tjes branden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:47 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik onderhand stiekem ook, zo heb ik Cowboy Bebop, Trigun, Twelve Kingdoms, Bakemonogatari, Natsume Yuujinchou, Haruhi Suzumiya no Yuuutsu, Seto no Hanayome en Doctor Who Seasons 1-5
Holy shit, ik had me niet gerealiseerd dat het zoveel was
In elk geval, wat ik wilde zeggen is "Daar heb ik niet genoeg schijfruimte voor."
Nouja, laat maar![]()
Extra harde schijf kopenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik het drop, verwijder ik het inderdaad ook.
Als ik het af heb, en vriendlief heeft het al opgeslagen (hij heeft nog veel meer hamsterwoede), dan wis ik het ook. Hij heeft drie harde schijven vol en een enorme lading gebrande DVDs. Hij brandt ze als de schijven vol zijn.
Chocoladetaartjes.
Je bent niet de enigequote:![]()
Meestal eindigt het op DVD als ik het niet vergeet om erop te zetten en anders blijft het op m'n harde schijf staan(ben nogal verwijder-lui). Kheb zo Rurouni Kenshin ook nog ergens staan.![]()
Zolang NAS niet vol: anime hamsteren! En die is nog lang niet vol.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ik heb mijn animé verspreid over 4 harde schrijven waarvan 3 externe harde schijven zijn en 1 van de externe harde schrijven is technisch gezien niet van mij. Ik moet echt 'orde op zaken stellen' zoals de VVD spotjes van de vorige verkiezingen dat zo mooi zeiden.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Zo te horen valt het bij mij nog wel mee danIk download het, bewaar ik het tot ik het heb gekeken en dan pleur ik het weer weg. Maar ik heb ook geen extra harde schijf. Ooit...
ANIMEES.
- Scamp![]()
kwestie van sparen, voor 60 eurootjes heb je een 2TB schijf..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef .Cake. het volgende:
Zo te horen valt het bij mij nog wel mee danIk download het, bewaar ik het tot ik het heb gekeken en dan pleur ik het weer weg. Maar ik heb ook geen extra harde schijf. Ooit...
mijn schijf heb ik nog net 1TB over en daar staat meer dan alleen anime op (hentai, muziek e.a.)![]()
Ik heb een 1,5 TB schijf (meen ik), voor 120 AUD. Blijkbaar zijn ze nou hier goedkoper.
Chocoladetaartjes.
volgens mij kelderen die dingen per week met de prijs...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:19 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een 1,5 TB schijf (meen ik), voor 120 AUD. Blijkbaar zijn ze nou hier goedkoper.
ik wil nog een keertje 1 x 2TB of 2x 2TB kopen om een backup te maken van die anime disk.. das best een flinke collectie en zou echt ziek zijn als ik het kwijt was![]()
![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:57 schreef PAAC het volgende:
Kheb zo Rurouni Kenshin ook nog ergens staan.![]()
Jep, maar zolang ik nog niet het gevoel heb dat ik hem nodig heb dan ga ik het geld er ook nog niet aan uitgeven. Ze worden echt haast met de week goedkoper lijkt het wel en tegen de tijd dat ik m nodig heb dan zijn ze vast wel iets van 40 euro ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
kwestie van sparen, voor 60 eurootjes heb je een 2TB schijf..
mijn schijf heb ik nog net 1TB over en daar staat meer dan alleen anime op (hentai, muziek e.a.)
ANIMEES.
- Scamp![]()
En Ben-To is best leuk!
ANIMEES.
- Scamp![]()
En Boku wa Tomodachi ga Sukanai heeft zowaar nog diepgang!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:51 schreef .Cake. het volgende:
En Boku wa Tomodachi ga Sukanai heeft zowaar nog diepgang!Haganai staat niet meer op mijn lijstje van series die ik overweeg te laten vallen, maar of het echt diepgang heeft durf ik nu nog niet te zeggen. Penguindrum staat overigens ook niet meer op mijn lijstje van series die ik overweeg te laten vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wie heeft er ook spontaan zin om karuta te leren spelen?Chocoladetaartjes.
twitter:5camp twitterde op woensdag 26-10-2011 om 13:23:09Karuta players have to eat chocolate after every match? BEST GAME EVER WHERE DO I SIGN UP reageer retweet
Is dat waar?
Chocoladetaartjes.
* Repelsteeltju haalt z'n schouders op *
Ik ben de live-lecture van Walter Lewin aan het bekijken dus kan het niet controleren nu.
Afgezien van Chihayafuru zie ik nergens een vermelding van chocolade en kurata, dus ik denk dat ze het verzonnen hebben.
Ik werd al helemaal enthousiast!
Chocoladetaartjes.
Mag jij me uitleggen wat je precies moet doen om de hele tijd een kaart over en weer te schuivenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:21 schreef Xaryna het volgende:
Wie heeft er ook spontaan zin om karuta te leren spelen?![]()
Common sense? Bij elk zware hersenactiviteit komt chocolade van pas. In groep acht tijdens de cito mocht iedereen chocolade snoepen tijdens de toets.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:09 schreef Xaryna het volgende:
Afgezien van Chihayafuru zie ik nergens een vermelding van chocolade en kurata, dus ik denk dat ze het verzonnen hebben.
Iedereen ingebunkerd tussen de repen en blikken chocomel![]()
wat voor school zat jij man? eten bij cito was echt not-donequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Common sense? Bij elk zware hersenactiviteit komt chocolade van pas. In groep acht tijdens de cito mocht iedereen chocolade snoepen tijdens de toets.
Iedereen ingebunkerd tussen de repen en blikken chocomel![]()
Dat is in mijn faculteit!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju haalt z'n schouders op *
Ik ben de live-lecture van Walter Lewin aan het bekijken dus kan het niet controleren nu.
Dacht dat die gister was![]()
![]()
De Zevensprong in Emmeloord. Mocht het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor school zat jij man? eten bij cito was echt not-done
ANIMEES.
- Scamp![]()
ow, het oosten, dat verklaar wel wat jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:33 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De Zevensprong in Emmeloord. Mocht het ook.![]()
![]()
Dat het nog geen regel is betekent niet dat we er geen regel van kunnen maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:09 schreef Xaryna het volgende:
The Chocolate is a lie!Ik weet alleen van het bestaan van die man af door het kijken van De Wereld Draait Door.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dat is in mijn faculteit!
Dacht dat die gister was
Bij ons ook niet, maar wel dus tijdens de cito.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor school zat jij man? eten bij cito was echt not-done![]()
same here, en hij kwam echt over als een prettig gestoorde geleerdequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet alleen van het bestaan van die man af door het kijken van De Wereld Draait Door.![]()
![]()
Net eerste drie van Chihaya Furu gezien en ik moet toegeven dat het best leuk is ja! Maar ik heb nu niet direct de aandrang om karuta te leren, wat ik wel met Go had bij Hikaru no Go. Desalniettemin een leuke serie, ga ik ook volgen!ANIMEES.
- Scamp![]()
Mss moet je voor de animees lezers een nederlands versie van karuta maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:17 schreef .Cake. het volgende:
Net eerste drie van Chihaya Furu gezien en ik moet toegeven dat het best leuk is ja! Maar ik heb nu niet direct de aandrang om karuta te leren, wat ik wel met Go had bij Hikaru no Go. Desalniettemin een leuke serie, ga ik ook volgen!
Beeeerend botje, slap!
oote oote, slap!
Hiiiiiieer ligt poot, Slap!![]()
Ik ken de laatste twee niet eens.
Ik lees nu een best wel toffe manga die op mangafox de volgende genres heeft gekregen:
Action, Comedy, Drama, Ecchi, Fantasy, Romance, Shounen, Supernatural
Nou merk ik wel iets van de ecchi (kleine pakjes voor de dames), maar valt het op zich best mee. Maar toen bedacht ik me hoe ze dit zouden bewerken tot anime... en toen werd het een heel ander verhaal.
Chocoladetaartjes.
Welke manga lees je? Ik volg eigenlijk geen manga, behalve Bakuman en Soul Eaterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:20 schreef Xaryna het volgende:
Ik ken de laatste twee niet eens.
Ik lees nu een best wel toffe manga die op mangafox de volgende genres heeft gekregen:
Action, Comedy, Drama, Ecchi, Fantasy, Romance, Shounen, Supernatural
Nou merk ik wel iets van de ecchi (kleine pakjes voor de dames), maar valt het op zich best mee. Maar toen bedacht ik me hoe ze dit zouden bewerken tot anime... en toen werd het een heel ander verhaal.![]()
![]()
Ik lees heel veel mangaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Welke manga lees je? Ik volg eigenlijk geen manga, behalve Bakuman en Soul Eater
Ik lees alleen completed manga. Ik heb wel eens een foutje gemaakt en nou zit ik met twee of drie manga steeds te wachten op nieuws, en dat stoort me.
Voor de verandering nu eens geen romance / shounen ai, maar wat stoerders, en het heet Immortal Regis.
Chocoladetaartjes.
MEANDER KLASSIEKERS (28)
Jan Hanlo – Oote
Oote oote oote
Boe
Oote oote
Oote oote oote boe
Oe oe
Oe oe oote oote oote
A
A a a
Oote a a a
Oote oe oe
Oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe oe oe
Oe oe oe etc.
Oote oote oote
Eh eh euh
Euh euh etc.
Oote oote oote boe
etc.
etc. etc.
Hoe boe boe boe
Hoe boe boe boe
B boe
Boe oe oe
Oe oe (etc.)
Oe oe oe oe
etc.
Eh eh euh euh euh
Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh
Ah ach ah ach ach ah a a
Oh ohh ohh hh hhh (etc.)
Hhd d d
Hdd
D d d d da
D dda d dda da
D da d da d da d da d da da
da
Da da demband
Demband demband dembrand dembrandt
Dembrandt Dembrandt Dembrandt
Doe d doe d doe dda doe
Da do do do da do do do
Do do da do deu d
Do do do deu deu doe deu deu
Deu deu deu da dd deu
Deu deu deu deu
Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur
Kneu kneu ote kneu eur
Kneu ote ote ote ote ote
Ote ote ote
Ote ote
Boe
Oote oote oote boe
Oote oote boe oote oote boe![]()
Het komt weer boven, ik geloof dat ik dit gelezen heb op de middelbare school bij Nederlands.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef outcast_within het volgende:
MEANDER KLASSIEKERS (28)
Jan Hanlo – Oote
Oote oote oote
Boe
Oote oote
Oote oote oote boe
Oe oe
Oe oe oote oote oote
A
A a a
Oote a a a
Oote oe oe
Oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe oe oe
Oe oe oe etc.
Oote oote oote
Eh eh euh
Euh euh etc.
Oote oote oote boe
etc.
etc. etc.
Hoe boe boe boe
Hoe boe boe boe
B boe
Boe oe oe
Oe oe (etc.)
Oe oe oe oe
etc.
Eh eh euh euh euh
Ah ach ah ach ach ah a a
Oh ohh ohh hh hhh (etc.)
Hhd d d
Hdd
D d d d da
D dda d dda da
da
Da da demband
Doe d doe d doe dda doe
Da do do do da do do do
Do do da do deu d
Deu deu deu da dd deu
Deu deu deu deu
Kneu kneu ote kneu eur
Kneu ote ote ote ote ote
Ote ote ote
Ote ote
Boe
Oote oote oote boe
Oote oote boe oote oote boe
Chocoladetaartjes.
Gerrit van de Linde
(Rotterdam, 12 maart 1808 – Londen, 27 januari 1858).
Hier ligt Poot,
Hij is dood.![]()
tik em aan ouwe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:48 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Het komt weer boven, ik geloof dat ik dit gelezen heb op de middelbare school bij Nederlands.![]()
Ziet er wel leuk uit *voegt het aan z'n lijstje toe*quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik lees heel veel manga
Ik lees alleen completed manga. Ik heb wel eens een foutje gemaakt en nou zit ik met twee of drie manga steeds te wachten op nieuws, en dat stoort me.
Voor de verandering nu eens geen romance / shounen ai, maar wat stoerders, en het heet Immortal Regis.
Zelf ga ik meestal voor de manga's die nog lopende zijn(alhoewel die zo langzamerhand op beginnen te raken)
[ Bericht 0% gewijzigd door PAAC op 26-10-2011 19:11:03 ]![]()
Is dit serieus poëzie!? * Repelsteeltju kan zich deze poëet niet herinneren * Ik las 3 regels op en voelde me meteen al belachelijk, toen keek ik een voordracht ervan en belachte Ab Gietelink.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:47 schreef outcast_within het volgende:
MEANDER KLASSIEKERS (28)
Jan Hanlo – Oote
Oote oote oote
Boe
Oote oote
Oote oote oote boe
Oe oe
Oe oe oote oote oote
A
A a a
Oote a a a
Oote oe oe
Oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe oe oe
Oe oe oe etc.
Oote oote oote
Eh eh euh
Euh euh etc.
Oote oote oote boe
etc.
etc. etc.
Hoe boe boe boe
Hoe boe boe boe
B boe
Boe oe oe
Oe oe (etc.)
Oe oe oe oe
etc.
Eh eh euh euh euh
Ah ach ah ach ach ah a a
Oh ohh ohh hh hhh (etc.)
Hhd d d
Hdd
D d d d da
D dda d dda da
da
Da da demband
Doe d doe d doe dda doe
Da do do do da do do do
Do do da do deu d
Deu deu deu da dd deu
Deu deu deu deu
Kneu kneu ote kneu eur
Kneu ote ote ote ote ote
Ote ote ote
Ote ote
Boe
Oote oote oote boe
Oote oote boe oote oote boe
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:48 schreef outcast_within het volgende:
Gerrit van de Linde
(Rotterdam, 12 maart 1808 – Londen, 27 januari 1858).
Hier ligt Poot,
Hij is dood.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Bakakame het volgende:
Waarom had niemand me verteld dat Mini Ika in episode 4 zat
Ik had 'm al een paar dagen geleden gezien en was het alweer vergetenquote:![]()
![]()
spoiler?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Heb 'm zelf ook al gezienquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:17 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik had 'm al een paar dagen geleden gezien en was het alweer vergeten![]()
[ afbeelding ]
![]()
spoiler?![]()
Immortal Regis is best oké trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil mijn kwaliteitssubs nu!quote:You can expect the episode to come soonish.
October 26, 2011 at 9:15 AM (UTC -4)“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]Sounds familiar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat eerder manga's te lezen(of te gamen) dan dat ik aan het leren was(niet dat 40 uur per week werken meer tijd oplevert tegenwoordig)
![]()
Heb ooit vlak voor de tentamenweek de manga Wakusei no Samidare ontdekt.. Die heb ik toen in 2 dagen uitgelezen, uiteindelijk gingen m'n tentamens niet zo goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:03 schreef PAAC het volgende:
[..]
Sounds familiar...
Ik zat eerder manga's te lezen(of te gamen) dan dat ik aan het leren was(niet dat 40 uur per week werken meer tijd oplevert tegenwoordig)
Maar dat is echt een bizar goede manga, ik snap niet dat daar nog geen anime van is gemaakt
Deze dus: http://myanimelist.net/manga/10552/Hoshi_no_Samidare
Beste manga die ik heb gelezen (Oké, mijn manga-lijst is niet zo uitgebreid, maar toch)
Oh en ik zie in m'n manga lijst ook nog Alive staan, ook leuk, net als Bokurano![]()
http://myanimelist.net/manga/219/Alive
http://myanimelist.net/manga/670/Bokurano![]()
Ja, vakantie is best wel vervelend ...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben op vakantie en mis mijn anime![]()
Gelukkig heb ik de Yotsuba! manga op mijn mobiel staan
Ik heb mijzelf beloofd dat Yotsuba! de eerste manga wordt die ik in het Japans lees, maar'é ik heb mijzelf ook beloofd dat ik geen animé meer zou kijken zodra FUNImation klaar zou zijn met de Engelse dub van Soul Eater.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Gelukkig heb ik de Yotsuba! manga op mijn mobiel staan“An interesting thing is a good thing.”![]()
ik neem altijd mn laptop mee, met een series die ik al een tijdje opnieuw wou zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, vakantie is best wel vervelend ...
iedere avond in bed lig ik heerlijk met mijn laptop anime te kijken
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, vakantie is best wel vervelend ...![]()
![]()
Hij is er, hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wil mijn kwaliteitssubs nu!
Chocoladetaartjes.
Je hebt geluk...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:51 schreef PAAC het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit *voegt het aan z'n lijstje toe*
Zelf ga ik meestal voor de manga's die nog lopende zijn(alhoewel die zo langzamerhand op beginnen te raken)
Immortal Regis heeft een semi-open einde, en de sequel is nog publishing.
Chocoladetaartjes.
Daar ben je wel een beetje vroeg mee, zeg.quote:Chocoladetaartjes.
Noem je een werknemer van een escortbureau (waar je mee mag tongen en die met je mee gaat naar bijvoorbeeld een pretpark) eigenlijk officieel een hoer of een prostitué of geen van beiden?
* Repelsteeltju begint nu met Mirai Nikki aflevering drie!“An interesting thing is a good thing.”![]()
Een escort?
Chocoladetaartjes.
http://www.gezelschapsdame.nu/Diensten.htmquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Noem je een werknemer van een escortbureau (waar je mee mag tongen en die met je mee gaat naar bijvoorbeeld een pretpark) eigenlijk officieel een hoer of een prostitué of geen van beiden?
* Repelsteeltju begint nu met Mirai Nikki aflevering drie!Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Ik vraag het omdat ik wil weten of ik Yukiteru met recht een gigolo noem.
Maar de correcte term voor hem is dus gezelschapsheer?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Manwhore?ANIMEES.
- Scamp![]()
why that?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik vraag het omdat ik wil weten of ik Yukiteru met recht een gigolo noem.
Maar de correcte term voor hem is dus gezelschapsheer?
Mirai nikki 3
denk je dat yuuno toch cute kan zijn, eindigd de episode zo
[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 27-10-2011 17:24:40 ]![]()
Nog maar 2 posts te gaan, niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:35 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Daar ben je wel een beetje vroeg mee, zeg.![]()
Ja, mindfuckquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
why that?
Mirai nikki 3
denk je dat yuuno toch cute kan zijn, eindigd de episode zo![]()
![]()
Kan Yuuno niet gewoon schattig zijn én gestoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
why that?
Mirai nikki 3
denk je dat yuuno toch cute kan zijn, eindigd de episode zo
het kan kennelijk wel, maar of dat wenselijk is...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kan Yuuno niet gewoon schattig zijn én gestoord?![]()
![]()
Derp.ANIMEES.
- Scamp
Forum Opties Forumhop: Hop naar: