abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103425663
Nog een voorbeeldje waarom pomphouders liever niet hebben dat je aan de pomp betaalt met je pinpas maar dat je vooral de shop in moet komen.
http://www.tankpro.nl/spe(...)verdienen-aan-klant/

Ik werk bij Shell (nee, niet bij de pomp) en in het personeelsblaadje staan wel eens iets van de marketingactie`s bij de kassa in de pompshop, voor ¤1,5 een pakje kauwgom er bijkopen of zoiets.
De shopmedewerkers worden actief gestimuleerd om de klanten te vragen of ze belangstelling hebben voor de "aanbieding" van de week.
pi_103425796
quote:
Dat de dieven zo blind waren om niet te stoppen bij naderen van andere auto's is heel erg en noodlottig.
De politie had rekening moeten houden met de laagstaande zon bij het opzettelijk maken van de file.
Het is geen goed idee dit middel in te zetten bij helder weer met een laag staande zon!

Daarnaast, dat de politie een file mag veroorzaken vind ik te zot voor woorden. De economische schade is veel groter dan het mogelijk kunnen ontkomen van een benzinedief, die vroeg of laat toch wel tegen de lamp loopt voor iets anders.
pi_103425994
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:40 schreef elkravo het volgende:
Het interesseer mij niet wat het bedrag is dat gestolen is.

De politie dient iedereen in de kraag te vatten die de wet overtreedt. Stelen van benzine is zwaar genoeg om dieven achterna te gaan. Ja ook voor 'maar' 100 euro.
Want anders, waar ligt de grens dan, 200 euro? 300 euro? 1000 euro? Zou dit betekenen dat mensen met lichte vergrijpen er ongestraft vandoor kunnen?
Wat mij betreft niet... de politie dient ALLES aan te pakken, van door rood rijden van fietser, tot over de stoep fietsen, tot het niet bij je hebben van je rijbewijs... alles... en dus ook als iemand 80 liter benzine jat. Daar is de politie voor... om de wet te handhaven... van diefstal tot moord.

Veelal gebruiken benzinedieven valse kentekenplaten... dus even simpel naar de camera's kijken is er niet bij.

Dan nog het veroorzaken van de file. Een goed middel dat vaker helpt mensen te pakken. Dat de dieven zo blind waren om niet te stoppen bij naderen van andere auto's is heel erg en noodlottig. Het is heel erg voor de overledene, en heel erg voor de nabestaanden.

Maar betekent dit dat de politie niet meer haar best moet doen om dieven te pakken? Dat vind ik te ver gaan. Als dieven als malloten over de weg gaan dan is het de plicht van de politie ze proberen in te rekenen. Je kunt er als politie geen rekening mee moeten houden dat de dieven gewoon op een file inrijden...

Nogmaals dit is heel erg noodlottig, en liever had ik gehad dat de dieven waren gedood.
qft dus
  † In Memoriam † zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:55:58 #204
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_103426000
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

De politie had rekening moeten houden met de laagstaande zon bij het opzettelijk maken van de file.
Het is geen goed idee dit middel in te zetten bij helder weer met een laag staande zon!

Daarnaast, dat de politie een file mag veroorzaken vind ik te zot voor woorden. De economische schade is veel groter dan het mogelijk kunnen ontkomen van een benzinedief, die vroeg of laat toch wel tegen de lamp loopt voor iets anders.
Is het al een feit dat de politie die file veroorzaakt heeft? Net op het nieuws was het nog steeds een gerucht via een getuige.

En dat rekening mee houden... Ja, laten we overal aan denken. Niet zomaar meer mensen direct aanhouden of op heterdaad betrappen. Stel dat ze een hartinfarct krijgen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_103426064
quote:

[..]

Achteraf lullen is zo makkelijk... als het misgaat zoals vandaag staat iedereen er als eerste bij om te zeggen wat de politie fout doet. Dan is iedereen er als de kippen bij om de zondebok aan te wijzen, en weet iedereen simpel te vertellen waar de politie niet aan gedacht heeft.

De politieagenten zijn professionele gasten, en zij doen hun best. Er zal onderzocht worden wat er misgegaan is, maar het is ook zó makkelijk om meteen met een verwijten vingertje te wijzen. Vooral vanachter de computer.

Vooralsnog wijt ik, wiens schuld het achteraf ook mag zijn, het helemaal aan de dieven... zij waren fout bezig en hebben het helemaal zelf veroorzaakt.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:58:14 #206
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_103426091
Zozo de pliesie die een hele achtervolging op touw zet voor een fucking benzine dief.
Niet normaal dat men voor zoiets zoveel gevaarzetting creert.

Zie hier het resultaat.

Wederom applaus voor de dienders in het blauw!
pi_103426166
quote:
Mr. Spee: „Het spel is uit, voor recidivisten en gebruikers van valse kentekens is geen pardon meer. Zij worden vervolgd en kunnen een celstraf van maximaal vier jaar krijgen. De ministeries van Justitie en Verkeer besloten in 2003, toen de branche ook al de noodklok luidde, dat pomphouders eerst zelf preventieve maatregelen moesten nemen. Na evaluatie zijn we tot de conclusie gekomen dat men dat gedaan heeft, maar dat te vaak geen verhaal mogelijk blijkt. Onder andere door gestolen platen.”
Mr. Spee is helaas een beetje dom. Een file veroorzaken is geen oplossing, kom op nou toch.
Je kan als staat met het grootste gemak een verplichting instellen om slagbomen te plaatsen in tankstations langs de snelweg. Dit gaan de pomphouders, als ze de keuze hebben, uit concurrentie overwegingen natuurlijk nooit zelf doen, gezien de vele dure andere regels waarin pompstationhouders langs de snelweg moeten voldoen. Stel het dan verplicht, dan hoeven er geen doden te vallen en geen files veroorzaakt te worden met de economische schade van dien.
pi_103426203
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:58 schreef Revolution-NL het volgende:
Zozo de pliesie die een hele achtervolging op touw zet voor een fucking benzine dief.
Niet normaal dat men voor zoiets zoveel gevaarzetting creert.

Zie hier het resultaat.

Wederom applaus voor de dienders in het blauw!
Bij welke andere misdaden mogen dieven volgens jou voortaan ook ongestraft de benen nemen?
pi_103426252
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zit iedereen de politie af te kraken?
De politie heeft de dief niet gedwongen benzine te stelen, niet gedwongen te vluchten en zeker niet gedwongen op de file in te rijden.
De persoon die gestudeerd heeft om legaal te mogen liegen, de advocaat dus, zal hier zeker een andere draai aan geven. Zijn client zal gezien worden als een machteloos slachtoffer van de omstandigheden, waarvoor vooral het uiteindelijke slachtoffer aansprakelijk wordt gesteld.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:05:46 #210
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_103426414
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef elkravo het volgende:

[..]

Bij welke andere misdaden mogen dieven volgens jou voortaan ook ongestraft de benen nemen?
Dus jij bent het eens met de gevaarzetting die gecreerd word VS de zwaarheid van het dellict :{.
Ik vind het buiten proportioneel. Naar mijn inziens is de politie dan ook medeverantwoordelijk voor de dood van deze onschuldige medeweggebruiker.
pi_103426500
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]
En dat rekening mee houden... Ja, laten we overal aan denken. Niet zomaar meer mensen direct aanhouden of op heterdaad betrappen. Stel dat ze een hartinfarct krijgen.
Ja. Laten we dat wel blijven doen. Als je te dom bent om na te denken mag je gaan pallet sorteren, dan dien je niet in een politie auto te zitten. Daarnaast, dat je nu impliceert dat ik enig medelijden zou hebben met daders, is nogal achterlijk. Het gaat er hier om dat er een kind is doodgereden bij de achtervolging van een benzinedief.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:08:32 #212
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103426528
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waanzin. Laat die man zelf zorgen dat hij betaald krijgt en een rekening sturen. De politie is geen incassobureau, en al helemaal niet als dat tot gevaarlijke achtervolgingen moet leiden.
Op de vlucht slaan voor een tank benzine.... ook waanzin :|W
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:35:09 #213
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_103429846
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:55 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Is het al een feit dat de politie die file veroorzaakt heeft? Net op het nieuws was het nog steeds een gerucht via een getuige.
Als ze de file veroorzaakt hebben (en daar lijkt het wel op, er zullen ongetwijfeld meerdere getuigen zijn), waarom geven ze dat dan niet gewoon toe? Je maakt mij niet wijs dat de woordvoerder niet weet wat de rest van zijn collega's heeft gedaan.

Nu lijkt het net alsof ze zelf niet weten of ze dit middel wel in hadden mogen zetten, en ze het eventueel later nog willen kunnen ontkennen. Niet erg chique.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 21:36:30 #214
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103429902
Wat moet die dader een oen zijn. Een onschuldig stoffelijk overschotje vanwege 100 euro (hooguit). Schandalig. Mijn medeleven gaat naar de nabestaanden. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103430960
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat moet die dader een oen zijn. Een onschuldig stoffelijk overschotje vanwege 100 euro (hooguit). Schandalig. Mijn medeleven gaat naar de nabestaanden. :{

jeetje. op een dag wordt jij nog menselijk, let maar op :D O+
pi_103431259
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:40 schreef elkravo het volgende:
Het interesseer mij niet wat het bedrag is dat gestolen is.

De politie dient iedereen in de kraag te vatten die de wet overtreedt. Stelen van benzine is zwaar genoeg om dieven achterna te gaan. Ja ook voor 'maar' 100 euro.
Want anders, waar ligt de grens dan, 200 euro? 300 euro? 1000 euro? Zou dit betekenen dat mensen met lichte vergrijpen er ongestraft vandoor kunnen?
Wat mij betreft niet... de politie dient ALLES aan te pakken, van door rood rijden van fietser, tot over de stoep fietsen, tot het niet bij je hebben van je rijbewijs... alles... en dus ook als iemand 80 liter benzine jat. Daar is de politie voor... om de wet te handhaven... van diefstal tot moord.
De politie moet de achtervolging inzetten bij mensen die over de stoep fietsen? :{
pi_103431419
quote:

[..]

_O- Dit meen je toch niet he ?

Het ongeval deed zich vanochtend voor....de achtervolging was richting het westen... Laagstaande zon ? Daar hadden ze pas last van gehad vanavond rond een uurtje of 6/half 7 !

Er word hier veel geklaagd over het achtervolgen van criminelen die een tankje benzine hebben gejat. Dit zijn volgens mij wel vaak de mensen die veel in herhaling gaan. 1 succesvolle arrestatie is een grote kans op het oplossen van vele andere strafzaken.

Zelf heb ik dit najaar ook een ongeluk gehad, ook voortvluchtigen met vlak daarachteraan de politie. Dit was wel wat meer dan alleen een tankje benzine. De auto was gejat en ze hadden een tankstation echt overvallen. Ik heb verdomd veel geluk gehad... de persoon die vandaag het leven heeft gelaten duidelijk minder geluk. Erg cru en erg raar om het nieuws te bevatten. Mijn geluk zat hem in het feit dat ze vol op mijn linker voorwiel raakte en niet in mijn deur...en dus kan ik het navertellen. De criminelen zijn gelijk te voet verder gevlucht en nooit gepakt. De kans dat dit dezelfde jongens zijn lijkt me erg klein.

Ander bizar feit: Van het voorjaar is er ook een dodelijk ongeval gebeurt door een achtervolging. Dit was op knooppunt Deil, A2 met A15. Het ongeval waarbij ik betrokken raakte in achtervolging was op een afrit van de A2 en vandaag de A2 bij Vinkeveen... :{
pi_103431740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:09 schreef Meike26 het volgende:

[..]

_O- Dit meen je toch niet he ?

Het ongeval deed zich vanochtend voor....de achtervolging was richting het westen... Laagstaande zon ? Daar hadden ze pas last van gehad vanavond rond een uurtje of 6/half 7 !

Er word hier veel geklaagd over het achtervolgen van criminelen die een tankje benzine hebben gejat. Dit zijn volgens mij wel vaak de mensen die veel in herhaling gaan. 1 succesvolle arrestatie is een grote kans op het oplossen van vele andere strafzaken.

Zelf heb ik dit najaar ook een ongeluk gehad, ook voortvluchtigen met vlak daarachteraan de politie. Dit was wel wat meer dan alleen een tankje benzine. De auto was gejat en ze hadden een tankstation echt overvallen. Ik heb verdomd veel geluk gehad... de persoon die vandaag het leven heeft gelaten duidelijk minder geluk. Erg cru en erg raar om het nieuws te bevatten. Mijn geluk zat hem in het feit dat ze vol op mijn linker voorwiel raakte en niet in mijn deur...en dus kan ik het navertellen. De criminelen zijn gelijk te voet verder gevlucht en nooit gepakt. De kans dat dit dezelfde jongens zijn lijkt me erg klein.

Ander bizar feit: Van het voorjaar is er ook een dodelijk ongeval gebeurt door een achtervolging. Dit was op knooppunt Deil, A2 met A15. Het ongeval waarbij ik betrokken raakte in achtervolging was op een afrit van de A2 en vandaag de A2 bij Vinkeveen... :{
beter beveiligen ze de zooi beter. dit kost ook een hoop centen maar dan van de gemeenschap. als ondernemer heb je ook zo je verantwoordelijkheden.
pi_103431755
quote:
Dit meen je toch niet he ?

Nou haha, iedereen weet toch dat de A2 van oost naar west loopt en dat daarbij de zon in dit seizoen immers om 10:00 hoog aan de hemel staat!
quote:
Dat denk ik ook!
quote:
Ander bizar feit: Van het voorjaar is er ook een dodelijk ongeval gebeurt door een achtervolging. Dit was op knooppunt Deil, A2 met A15. Het ongeval waarbij ik betrokken raakte in achtervolging was op een afrit van de A2 en vandaag de A2 bij Vinkeveen...
Dat meen je niet wat bizar!
pi_103432620
quote:
Nou haha, iedereen weet toch dat de A2 van oost naar west loopt en dat daarbij de zon in dit seizoen immers om 10:00 hoog aan de hemel staat!
De A2 loopt van Noord West naar Zuid Oost Nederland ;) Wanneer de zon 's morgens opkomt, heb je de laagstaande zon in de rug als je richting Amsterdam rijdt !!

Bij zonsondergang heb je vooral last tussen Vianen en Maarssen, hierna buigt de A2 weer af meer naar het noorden toe en heb je de zon links van je, ongeveer op 11 uur. Bij Breukelen buigt de A2 nog verder naar rechts naar het noorden en heb je de zon nog verder links van je dat deze je niet zo verblind als je hebt geschetst ;)

Enige punt waar je echt last hebt van de laagstaande zon is bij Waardenburg/Zaltbommel op de A2... Dan rijd je ook deels omhoog direct tegen zonlicht in.

Edit: Niet echt in de rug, meer aan de rechterhand, op 4 a 5 uur zeg maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Meike26 op 22-10-2011 22:43:48 ]
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:37:23 #221
13462 BansheeBoy
pi_103432733
Ik wil niet al te intelligent overkomen. Maar laten we hier aub het Franse systeem invoeren, eerst payen dan tanken. Is wel zo veilig. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_103432979
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:54 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Fucking irritant bij de Shell :r
Meneer wilt u nog gebruik maken van de aanbieding :?
Nee :(
Oh ;(

De eerste keer dat ze me zoiets bij de Shell vroegen had ik voor 2 seconde echt een wtf moment
Echt dom dat ze producten op Tell Sell manier proberen te pushen nu :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:12:09 #223
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_103434289
Belachelijk actie van de politie om een beetje benzine. Bij zwaardere delicten kan ik begrijpen , maar een file creeëren voor een diefstal van benzine is schandalig.
Paardelul !!!
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:24:09 #224
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103434869
Ik hoor net dat de politie inderdaad de file creëerde om BENZINE dieven te pakken,
de burger als 'boeven schild'
kostenpost? 1 dode en wat benzine.....
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_103434986
Zullen vast weer die oostblokkers zijn, hier wordt ook altijd benzine gestolen door de oostblokkers..

We hadden ze een keertje op heterdaad betrapt en 1 oostblokker in de kraag gevat ( de 2 handlangers waren weggerend )

De politie kwam nam hem mee en uiteindelijk kwam die gewoon vrij.. Volgende keer als we er 1 betrappen niet aan de politie uitleveren dus })
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:27:32 #226
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103435037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:24 schreef fokthesystem het volgende:
Ik hoor net dat de politie inderdaad de file creëerde om BENZINE dieven te pakken,
de burger als 'boeven schild'
kostenpost? 1 dode en wat benzine.....
Dat is gewoon waanzin... Wat ik niet begrijp is waarom ze geen pin betaling aan de pomp invoeren bij die pompstations?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:28:22 #227
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103435072
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef xminator het volgende:
De politie kwam nam hem mee en uiteindelijk kwam die gewoon vrij.. Volgende keer als we er 1 betrappen niet aan de politie uitleveren dus })
Blik benzine om zijn nek hangen?
pi_103435145
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:28 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Blik benzine om zijn nek hangen?
Who know's ?:D

Ook hadden we de kenmerken van de vluchtauto incl. kenteken aan de politie doorgegeven, politie deed daar ook niets mee _O-

Nederlandse politie faalt gewoon.
pi_103435200
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:34 schreef Meike26 het volgende:

[..]

De A2 loopt van Noord West naar Zuid Oost Nederland ;) Wanneer de zon 's morgens opkomt, heb je de laagstaande zon in de rug als je richting Amsterdam rijdt !!

Bij zonsondergang heb je vooral last tussen Vianen en Maarssen, hierna buigt de A2 weer af meer naar het noorden toe en heb je de zon links van je, ongeveer op 11 uur. Bij Breukelen buigt de A2 nog verder naar rechts naar het noorden en heb je de zon nog verder links van je dat deze je niet zo verblind als je hebt geschetst ;)

Enige punt waar je echt last hebt van de laagstaande zon is bij Waardenburg/Zaltbommel op de A2... Dan rijd je ook deels omhoog direct tegen zonlicht in.

Edit: Niet echt in de rug, meer aan de rechterhand, op 4 a 5 uur zeg maar.
Ok, speciaal voor jou hier de foto (hint, let op de schaduw):
111022_15474_novum.10-22-2011.0620_450_337.jpg
pi_103435358
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Let op welke richting de overkant heengaat...
pi_103435468
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Let op welke richting de overkant heengaat...
Je hebt gelijk! De auto is blijkbaar achterstevoren gedraaid.
Maar het is natuurlijk absoluut te debiel voor woorden dat onze donkerste vermoedens waarheid zijn geworden en dat de politie daadwerkelijk voor een simpele dief een economisch belangrijke snelweg afsluit en daarnaast ook nog daarmee deze gevaarlijke situatie creeert. Gaan ze dat even terugbetalen? Graag.

Wat had er volgens hen goed kunnen gaan? Iemand die 200km/u vlucht voor de politie, gaat in het beste geval over de vluchtstrook, waar mensen overheen piepen om zich via een afslag uit de file te smokkelen. Hoe dan ook, had een ongeluk zeker gebeurd. Ik snap echt niet wat er in hun hoofd omgaat dat men zo mensenlevens op het spel zet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Onverlaatje op 22-10-2011 23:50:04 ]
pi_103435607
Mensen die de politie de schuld geven :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_103435753
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:12 schreef Anno2012 het volgende:
Belachelijk actie van de politie om een beetje benzine. Bij zwaardere delicten kan ik begrijpen , maar een file creeëren voor een diefstal van benzine is schandalig.
Je mist even het feit dat even ervoor de vluchtende auto ook nog politieauto's had geramd... wat moet de politie dan doen... opgeven en daarmee de dieven belonen?
pi_103435833
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:31 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja de zon stond dus in de rug, en heeft geen rol gespeeld.

Waar dat verhaal van de zon opeens vandaan komt... :? Die heeft helemaal geen rol gespeeld... één Fok!er typt het en opeens ligt het aan de politie die met de zon rekening had moeten houden...
pi_103435926
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:45 schreef elkravo het volgende:

[..]

Je mist even het feit dat even ervoor de vluchtende auto ook nog politieauto's had geramd... wat moet de politie dan doen... opgeven en daarmee de dieven belonen?
Je zou je collega's kunnen vragen de afritten in de gaten te houden, of assistentie vragen van een helikopter. Desnoods van een apache. Maar ga niet een menselijk schild maken. Alsof onze levens niets waard zijn, ter eer ende glorie van het vergroten van de pakkans. Houd toch op.
pi_103436099
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:49 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Je zou je collega's kunnen vragen de afritten in de gaten te houden, of assistentie vragen van een helikopter. Desnoods van een apache. Maar ga niet een menselijk schild maken. Alsof onze levens niets waard zijn, ter eer ende glorie van het vergroten van de pakkans. Houd toch op.
Ja joh... ga ook effe achteraf makkelijk lullen... zo makkelijk van achter je computer.
Denk dat de politie op DAT moment het beste mogelijk deed wat zijn professioneel gezien konden doen.

Volgens mij vergeten velen hier dat er maar twee schuldigen zijn.. dat zijn gewoon die mongolen van benzinedieven.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:53:32 #237
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_103436152
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:41 schreef Trommeldaris het volgende:
Mensen die de politie de schuld geven :')
Nietsvermoedende automobilisten in de file zetten om voor honderd euro gestolen benzine terug te halen is weinig subtiel te noemen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_103436229
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:52 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ja joh... ga ook effe achteraf makkelijk lullen... zo makkelijk van achter je computer.
Denk dat de politie op DAT moment het beste mogelijk deed wat zijn professioneel gezien konden doen.

Volgens mij vergeten velen hier dat er maar twee schuldigen zijn.. dat zijn gewoon die mongolen van benzinedieven.
Nou, dat denk ik dus absoluut niet! Ik snap dat de agenten boos zijn als er politieauto's geramd worden en dat hun collega's maar wat graag de rode kruizen boven de snelweg aanzetten, maar het is jouw leven wat ze te grabbel gooien. Ik heb het niet over wie de schuldigen zijn, maar over het gebruiken van gezond verstand. En dat is bij de politie ver, heel ver te zoeken. Met vandaag een dood kind als gevolg.
pi_103436274
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nietsvermoedende automobilisten in de file zetten om voor honderd euro gestolen benzine terug te halen is weinig subtiel te noemen.
Nogmaals, deze gasten hebben ook nog politieauto's geramd... wil jij die dan laten doorrijden?
pi_103436303
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef elkravo het volgende:

[..]

Nogmaals, deze gasten hebben ook nog politieauto's geramd... wil jij die dan laten doorrijden?
Ja, als ik jouw leven daarmee red.
pi_103436356
quote:

[..]

Degene die in de eerste instantie de benzine gestolen had, die is de schuldige. Niet de politie, de zon, de andere mensen op de weg of de benzinepomphouder.

Maar het is zo makkelijk om de politie de schuld te geven, toch? :)
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_103436360
Doorgeslagen crimefighting geilerij van Opstelten en Teeven.

Alsof die paar honderd euro een leven waard zijn.

En nu zullen ze de dader ook niet hard kunnen straffen ben ik bang ,want achtervolging en gecreëerde file.

Willekeurige burgers als menselijk schild gebruiken is gewoon fout..
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:57:27 #243
13462 BansheeBoy
pi_103436366
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:56 schreef Onverlaatje het volgende:

[..]

Ja, als ik jouw leven daarmee red.
Als ze hem lieten gaan waren er wellicht meer doden gevallen. :{

pi_103436409
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Degene die in de eerste instantie de benzine gestolen had, die is de schuldige. Niet de politie, de zon, de andere mensen op de weg of de benzinepomphouder.

We geven hier niet de politie de schuld snap dat dan. We hopen, nee smeken, dat er nadenkende mensen werken in dat politiekorps die weten wanneer het een goed idee is om een menselijk schild in te zetten.
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:01:37 #245
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_103436516
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Ik geef de politie niet de schuld. Ik heb wel mijn bedenkingen bij de gevolgde tactiek. Laat ze er lekker zelf voor gaan liggen, als het ze zo'n goed idee lijkt om op die manier de vluchters te stoppen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:09:18 #246
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103436878
quote:

[..]

Precies.... total bull shit natuurlijk. Ze moeten gewoon een helikopter inzetten en zo'n auto volgen. Snel, efficient en simpel...
pi_103436972
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik geef de politie niet de schuld. Ik heb wel mijn bedenkingen bij de gevolgde tactiek. Laat ze er lekker zelf voor gaan liggen, als het ze zo'n goed idee lijkt om op die manier de vluchters te stoppen.
Of mensen nooit volgen. Er kunnen altijd slachtoffers vallen. Zelfs na een moord kan je beter de achtervolging niet inzetten, want stel je voor dat er nog meer slachtoffers vallen.

quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dit dus. Je moet zo iemand gewoon achtervolgen en oppakken. Een tragisch einde in dit geval, maar als ze volgende keer zo iemand laten gaan omdat er anders wel een slachtoffer zou kunnen vallen, dan staan nog meer mensen te steigeren :')
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:12:17 #248
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103437013
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja.... want gestolen benzine is echt heel erg gevaarlijk... geen CO2 taks betaald dus de zeepspiegel stijgt extra hard :7
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:13:53 #249
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_103437090
Benzinepomphouders laten zich gewoon te makkelijk bestelen, laat ze het probleem eens oplossen.
pi_103438127
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 00:11 schreef Trommeldaris het volgende:
Een tragisch einde in dit geval, maar als ze volgende keer zo iemand laten gaan omdat er anders wel een slachtoffer zou kunnen vallen, dan staan nog meer mensen te steigeren :')
Geloof je het zelf? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')