Genrequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 01:28 schreef The_Substitute het volgende:
Horror, als in genre of 'slechte film'?
Trivia van welke filmquote:The original title for this film was "Man Of The People". That was the working title when scenes were filmed in Israel, and created some surprise in that country when fans eagerly awaiting its release couldn't find the title in the release schedules.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:10 schreef picodealion het volgende:
Ik weet dat ze Star Wars in de woestijn ergens in Noord Afrika op hebbem genomen onder een valse titel.
Was dat deze?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:11 schreef picodealion het volgende:
Ohnee, als het ook de originele titel was niet nee
Lawrence of Arabia?
quote:was 76 years old at the time the interview was conducted, is played by a 65 year old Christopher Plummer.
quote:The realasked for two concessions from the filmmakers: that they change the names of his daughters, and that there be no smoking anywhere in the film. Both requests were granted (except for the three small instances previously mentioned).
Share this
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:29 schreef picodealion het volgende:
Gaat dit toevallig over William S Burroughs?
2/4quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:47 schreef YellowBlacks het volgende:
Gladiator
Romper Stomper
Master & commander
je hebt de vraag niet goed gelezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
En misschien nog net The Insider.
Het was mijn vraag en er was niet veel activiteit.quote:
Jup.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:56 schreef FireFox1 het volgende:
Hij was toch ook priester in the Quick and the Dead?
nee, ik heb een hekel aan Russel Crowe... dus ken niet veel van zijn films...quote:
Oh, het was een vraag van subquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, ik heb een hekel aan Russel Crowe... dus ken niet veel van zijn films...
quote:You're Only Young Once But For Josh It Might Just Last A Lifetime.
Dit doen we wel vaker de laatste tijd, maar zullen we dat niet gewoon aan de vraagsteller zelf overlaten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was mijn vraag en er was niet veel activiteit.
[..]
The_Substitute +1 --> Sands' vraag.
Vind 't prima, maar het staat er toch duidelijk bij zo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:38 schreef picodealion het volgende:
Dit doen we wel vaker de laatste tijd, maar zullen we dat niet gewoon aan de vraagsteller zelf overlaten?
Jahoor, op zich is het duidelijk en als je 100% zeker weet dat je het goed had is er ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind 't prima, maar het staat er toch duidelijk bij zo?
The Insider is 1 van mijn favo's. Dus ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef picodealion het volgende:
Jahoor, op zich is het duidelijk en als je 100% zeker weet dat je het goed had is er ook niks aan de hand.
Ja, maar straks zijn we 2 pagina's verder en moet Sands gaan zoeken of hij nog een punt moet geven of nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind 't prima, maar het staat er toch duidelijk bij zo?
Ik vind 't niet erg hoor een extra punt erbij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja, maar straks zijn we 2 pagina's verder en moet Sands gaan zoeken of hij nog een punt moet geven of niet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik vind 't niet erg hoor een extra punt erbij.
Het is toch niet Kids he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, het was een vraag van sub![]()
Tagline van welke film?
[..]
Nee.quote:
Heb je stiekem gegluurd waarde Sub?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee.
To give staran idea of how a 12 year-old would behave, director
filmed each "grown-up" scene with David Moscow (Young Josh) playing
's part, who then copied David Moscow's behavior.
Sands +1quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:58 schreef The_Substitute het volgende:
The Dream Team
Who Framed Roger Rabbit
Back to the Future
Back to the Future II
Back to the Future III
One flew over the Cuckoo's Nest ???
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:26 schreef Robby87 het volgende:
is dat diezelfde kerel als in the adams family?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:52 schreef picodealion het volgende:
Adams Family Values?
Baby Geniuses?
The Goonies?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:39 schreef Sands het volgende:
-Film met een hoop gemene vissen
- Een sequel van een eerder genoemde film
-Enkele animatiefilms
-Slimme kindertjes
ik geef het op, iemand anders mag het zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook niet. Maar ik vind het wel een passend alternatief.
DF +1quote:
Da's alvast 2quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef The_Substitute het volgende:
Captain America: First Avenger
Cellular
Dat is 4!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef wyccie het volgende:
Nog even voor ik ga luieren:
Fantastic Four 1 en 2.
quote:
Onder andere nog een met PC.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:58 schreef The_Substitute het volgende:
Pedro Almodovar
Todo sobre mi madre.
Hable con Ella
Volver
't is weer zo ver.
quote:
Oh deze had ik over het hoofd gezien. Maar neequote:
Op de een of andere manier ben jij altijd erg goed in mijn gemaskeerde of (doorgaans) moeilijk te herkennen plaatjes.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:39 schreef Gillingham het volgende:
Carne Tremula
Mujeres al Borde de un Ataque de Nervios
The Skin I Live In
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Gillingham het volgende:
Die met Bernal is La Mala Educacion. En dan zijn laatste nog, Embrazos Rotos ofzo?
Het bed deed het hem vooralquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef Gillingham het volgende:
Op de een of andere manier ben jij altijd erg goed in mijn gemaskeerde of (doorgaans) moeilijk te herkennen plaatjes.
Bijnaquote:
Stand Oktober 2011:quote:
Volgens mij lees je niet goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:52 schreef dyonvbaal het volgende:
wat is de vraag? alsgeraden is, dan is de film toch bekend?
Dat ja, wel dezelfde acteur in beide filmsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Ken haar alleen maar van Children of Men, of is het een algemene verwijzing naar CoM, en is in die film die jij zoekt ook een 'awkward' bevalling het geval?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:56 schreef dyonvbaal het volgende:
ik bedoel, 28 days. Zonder het later...
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef lamers het volgende:
Die met Ashton Kutcher? Guess who's coming to dinner?
Gelukkig ben jij nog wakkerquote:
dekatophetspek +1quote:
Threesome weet ik redelijk zeker, dus volgens mij heb ik dat puntquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:25 schreef dekatophetspek het volgende:
en Lara Flynn Boyle zat naast Men In Black 2 ook in Waynes World.
Niet in Fire Walk with me.quote:Op zondag 23 oktober 2011 08:19 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij zat ze ook in Threesome. En in Twin Peaks: fire walk with me. Die allitererende: bad boys?
stel dan een vraagquote:
Eh, nee. Ik had een opstarter gedaan op de vraag waar ik later een punt voor kreeg dekatophetspek is aan de beurt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
stel dan een vraaghet is jouw beurt tenslotte
Niet geheel onlogisch gezien de film die ik zoek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:19 schreef wyccie het volgende:
Voel me schizofreen met die verschillende plaatjes.
quote:De laatste doet me denken aan de film met Ewan McGregor en Renee Zellweger, waarvan ik de titel niet meer weet. Iets met 'Down'.![]()
Edoch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mij doet het denken aan Confessions of a Dangerous Mind, maar volgens mij is het hem niet.
Geen probleemquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is goed. Kan iemand anders de stand bijwerken? Alvast bedankt!
nope,quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:40 schreef dyonvbaal het volgende:
ik denk een boks film... ehh... million dollar baby
Komt in de buurt, maar er wordt in deze film niet volgens de regels gebokst zeg maar, als er al sprake is van boksenquote:
je was zeker van je zaakquote:
quote:
Daar acteert hij alleen inquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:41 schreef Asap het volgende:
Ik heb ook nog Marebito gekeken, maar dat vond ik geen succes
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef Michelangelo2 het volgende:
Wat een baggerfilm was dat Tetsuo zeg.. hehe. Heb de film volgens mij op een 2 staan ofzo
Ik ga toch niet zeggen dat het die gast van de Tetsuo films is als dit Tetsuo isquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:43 schreef Gillingham het volgende:
Dit is Tetsuo niet, of is er een of andere remake van gemaakt?
Heb jij ooit deel 2 gekeken? Ligt bij nog als to-do, dus ben benieuwd of die de moeite waard is?quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat het die gast van de Tetsuo films is als dit Tetsuo is
Ah, had je post niet gelezen. Had enkel snel de plaatjes gescand die me (uiteraard nog steeds) niks zeiden. Nu snap ik de overige posts ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat het die gast van de Tetsuo films is als dit Tetsuo is
Freddy Kruegerquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
De gezochte film gaat over een gast die in andermans dromen kan komen.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Heb jij ooit deel 2 gekeken? Ligt bij nog als to-do, dus ben benieuwd of die de moeite waard is?
De titel deelt 1 woord met die films.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een van de Phantom of the Opera's?![]()
Stand Oktober 2011:quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ah! Davian is van MI:III, dus Philip Seymour Hoffman
Stand Oktober 2011:quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
the thing
live free or die hard
death proof
Welk gedeelte van dat ene plaatje lijkt op een Orphan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef DragonFodder het volgende:
Orphan? Dat schijnt ook een horror te zijn..
quote:
Ditquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:53 schreef DragonFodder het volgende:
Hoi en welkom!
geen idee trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |