2/4quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:47 schreef YellowBlacks het volgende:
Gladiator
Romper Stomper
Master & commander
je hebt de vraag niet goed gelezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
En misschien nog net The Insider.
Het was mijn vraag en er was niet veel activiteit.quote:
Jup.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:56 schreef FireFox1 het volgende:
Hij was toch ook priester in the Quick and the Dead?
nee, ik heb een hekel aan Russel Crowe... dus ken niet veel van zijn films...quote:
Oh, het was een vraag van subquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, ik heb een hekel aan Russel Crowe... dus ken niet veel van zijn films...
quote:You're Only Young Once But For Josh It Might Just Last A Lifetime.
Dit doen we wel vaker de laatste tijd, maar zullen we dat niet gewoon aan de vraagsteller zelf overlaten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was mijn vraag en er was niet veel activiteit.
[..]
The_Substitute +1 --> Sands' vraag.
Vind 't prima, maar het staat er toch duidelijk bij zo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:38 schreef picodealion het volgende:
Dit doen we wel vaker de laatste tijd, maar zullen we dat niet gewoon aan de vraagsteller zelf overlaten?
Jahoor, op zich is het duidelijk en als je 100% zeker weet dat je het goed had is er ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind 't prima, maar het staat er toch duidelijk bij zo?
The Insider is 1 van mijn favo's. Dus ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:51 schreef picodealion het volgende:
Jahoor, op zich is het duidelijk en als je 100% zeker weet dat je het goed had is er ook niks aan de hand.
Ja, maar straks zijn we 2 pagina's verder en moet Sands gaan zoeken of hij nog een punt moet geven of nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind 't prima, maar het staat er toch duidelijk bij zo?
Ik vind 't niet erg hoor een extra punt erbij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ja, maar straks zijn we 2 pagina's verder en moet Sands gaan zoeken of hij nog een punt moet geven of niet
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik vind 't niet erg hoor een extra punt erbij.
Het is toch niet Kids he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 11:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, het was een vraag van sub![]()
Tagline van welke film?
[..]
Nee.quote:
Heb je stiekem gegluurd waarde Sub?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:54 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee.
To give staran idea of how a 12 year-old would behave, director
filmed each "grown-up" scene with David Moscow (Young Josh) playing
's part, who then copied David Moscow's behavior.
Sands +1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |